abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:06:36 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47356683
Ja idd, pak ze, Geert. Waar blijf je nu, tegen die Turkse advocaat.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:26:26 #152
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47357148
Volgens Rottenberg heeft Wilders een team opgezet om moslimknuffelende politici te ontmaskeren of zoiets. Vandaar deze titel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:26:59 #153
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47357160
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Hij had er nog wat handboeien bij moeten tekenen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:37:56 #154
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47357430
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:31 schreef en_door_slecht het volgende:
Jij hebt geen kloon nodig, jij mag ultrarechts lullen met het fiat van alle modjes hier.
Voor dit soort reacties doe je het uiteindelijk allemaal...
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:46:56 #155
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47357613
quote:
N WASHINGTON, IT'S ALWAYS THE YEAR OF THE RAT
March 14, 2007

Democrats have leapt on reports of mold, rats and bureaucratic hurdles at Walter Reed Army Medical Center as further proof of President George Bush's failed war policies.

To the contrary, the problems at Walter Reed are further proof of the Democrats' failed domestic policies — to wit, the civil service rules that prevent government employees from ever being fired. (A policy that also may account for Robert Byrd's longevity as a U.S. senator.)

Thanks to the Democrats, government employees have the world's most complicated set of job protection rules outside of the old East Germany. Oddly enough, this has not led to a dynamic workforce in the nation's capital.

Noticeably, the problems at Walter Reed are not with the doctors or medical care. The problems are with basic maintenance at the facility.

Unless U.S. Army generals are supposed to be spraying fungicide on the walls and crawling under beds to set rattraps, the slovenly conditions at Walter Reed are not their fault. The military is nominally in charge of Walter Reed, but — because of civil service rules put into place by Democrats — the maintenance crew can't be fired.

If the general "in charge" can't fire the people not doing their jobs, I don't know why he is being held responsible for them not doing their jobs.

You will find the exact same problems anyplace market forces have been artificially removed by the government and there is a total absence of incentives, competition, effective oversight, cost controls and so on. It's almost like a cause-and-effect thing.

The Washington Post could have done the same report on any government facility in the Washington, D.C., area.

In a typical story from the nation's capital, last year, a 38-year-old woman died at the hospital after her blood pressure dropped and a D.C. ambulance took 90 minutes to pick her up and take her to a hospital that was five minutes away. For 90 minutes, the 911 operator repeatedly assured the woman's sister that the ambulance was on its way.

You read these stories every few months in Washington.

New York Times reporter David Rosenbaum also died in Washington last year after being treated to the famed work ethic of the average government employee. Rosenbaum was mugged near his house and hit on the head with a pipe. A neighbor found him lying on the sidewalk and immediately called 911.

First, the ambulance got lost on the way to Rosenbaum. Then, instead of taking him to the closest emergency room, the ambulance took him to Howard University Hospital, nearly 30 minutes away, because one of the "emergency medical technicians" had personal business in the area.

Once he finally arrived at the hospital, Rosenbaum was left unattended on a gurney for 90 minutes because the "emergency medical technicians" had completely missed his head injury and listed him as "drunk" and "low priority."

Months later, the deputy mayor for public safety told The Washington Post that "to the best of his knowledge, no one involved in the incident had been fired."

No one has any authority over civil service employees in the nation's capital. Bush probably lives in terror of White House janitors. The White House bathroom could be flooding and he'd be told: "I'll get to you when I get to you. Listen, fella, you're fifth on my list. I'm not making any promises, just don't flush for the next week."

It's especially adorable how Democrats and the media are acting like these are the first rats ever sighted in the Washington, D.C., area. There are rats in the Capitol building. There are rats in The Washington Post building. Bush has seen rats. But let's leave Chuck Hagel out of this for now.

On "ABC News" last year, a CBS radio reporter described a rat jumping off the camera in the White House press briefing room in the middle of a press conference. (And a shrew sits right in the front!) The Washington Post called the White House press room — located between the residence and the Oval Office — "a broken-down, rat-infested fire trap." During David Gregory's stand-up report on MSNBC about the damage done to Republicans by conditions at Walter Reed, rats appeared to be scurrying on the ground behind him.

Instead of an investigative report on the problems at Walter Reed, how about an investigative report on what happens when the head of janitorial services at Walter Reed is told about the dirt, mold and rats at the facility? If it's before 2:30 in the afternoon and he's still at work and he hasn't taken a "sick day," a "vacation day," a "personal day" or a "mental health day," I predict the answer will be: "I'm on my break."

The Democrats' response is: We must pass even more stringent rules to ensure that all government employees get every single break so that public-sector unions will continue giving massive campaign donations to the Democrats.

This was, you will recall, the precise issue that led to a partisan battle over the Homeland Security bill a few years ago: Whether employees at an emergency terrorist response agency could be fired — as Republicans wanted — or if they would be subject to civil service rules and unfireable — as the Democrats wanted.

HELLO? HOMELAND SECURITY? THERE'S A BOMB IN THE WELL OF THE SENATE!

Sorry, not my job. Try the Department of Public Works.

When Republican Saxby Chambliss challenged Democrat Max Cleland in the 2002 Georgia Senate race, he ran an ad attacking Cleland for demanding civil service protections for workers at the Homeland Security Department. Naturally, Republicans were accused of hating veterans for mentioning Cleland's vote on the Homeland Security bill.

Now that the Democrats are once again pretending to give a damn about the troops by wailing about conditions at Walter Reed, how about some Republican — maybe Chambliss! — introduce a bill to remove civil service protections from employees at Walter Reed and all veterans' hospitals? You know, a bill that would actually address the problem.

And don't worry about the useless, slothful government employees who can only hold jobs from which they cannot be fired. We'll get them jobs at the EPA and Department of Education.
http://www.anncoulter.com/cgi-local/welcome.cgi

Fucking hell...
pi_47357746
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Aardige Pauw & Witteman was het.
Alles is eens SCHANDE! voor die Holman hè. Rita komt met de geniale opmerking dat Nederland anders was als er geen migratie was. No shit....Dan hadden we geen Rita.

[ Bericht 3% gewijzigd door Autodidact op 17-03-2007 01:00:24 ]
pi_47357827
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

http://www.anncoulter.com/cgi-local/welcome.cgi

Fucking hell...
quote:
COULTER: I take the biblical idea. God gave us the earth.

PETER FENN (Democratic strategist): Oh, OK.

COULTER: We have dominion over the plants, the animals, the trees.

FENN: This is a great idea.

COULTER: God says, "Earth is yours. Take it. Rape it. It's yours."

FENN: Terrific. We're Americans, so we should consume as much of the earth's resources...

COULTER: Yes! Yes.

FENN: ... as fast as we possibly can.

COULTER: As opposed to living like the Indians.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:05:00 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47357984
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Alles is eens SCHANDE! voor die Holman hè. Rita komt met de geniale opmerking dat Nederland anders was als er geen migratie was. No shit....Dan hadden we geen Rita.
Er werd wel meer gezegd dan dat. Daarnaast was het geen wetenschappelijke verhandeling ofzo.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:08:35 #159
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47358052
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zeker weten. Ook nu had ze zichzelf weer uitgenodigd om namens de vrijheid van Theo te spreken. Theo had haar de mond wel even gewassen werd er nog opgemerkt door Holman, maar dat zei hij alleen maar omdat niemand anders het deed en het op zijn plaats was om het te zeggen..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:13:35 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47358139
Waar komt dat idee toch van dat Verdonk zichzelf daarvoor uitnodigt? Dat is al onjuist gebleken bij de toespraak in Amsterdam.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:37:48 #161
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47358599
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waar komt dat idee toch van dat Verdonk zichzelf daarvoor uitnodigt? Dat is al onjuist gebleken bij de toespraak in Amsterdam.
mwoa, ik was één van degenen die herrie stond te maken toen ze ongevraagd als gastspreker iets over buitenlanders en vrijheid van vanalles kwam verkondigen, daarna volgde nog haar ongevraagde gastoptreden bij het slavenmonument in het Oosterpark waar ze zo triomfantelijk haar afwijzing als strijdvoer voor incasseerde.

Dat mens is pure slechtheid en totaal ongeschikt om een rol als hoogwaardigheidsbekleder te vervullen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:40:33 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47358650
Ze was gevraagd. Waar haal je vandaan dat ze niet gevraagd was? Ze was gevraagd door de familie van Van Gogh.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:42:08 #163
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47358678
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ze was gevraagd. Waar haal je vandaan dat ze niet gevraagd was? Ze was gevraagd door de familie van Van Gogh.
Onzin, dat is er later van gemaakt. Op de dag zelf regel je zoiets niet, dat kan ook helemaal niet.

Daarbij geldt, ministers horen geen opiniemakers te zijn en Verdonk koos er duidelijk voor om haar eigen redactie te voeren.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:46:13 #164
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47358747
Ik ben absoluut geen fan van Verdonk, maar zie echt niet in wat er niet in een dag te regelen is.. Alsof ze vantevoren een speechje geschreven had, just for such an occasion.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:52:12 #165
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47358836
Nou, dat is fijn om te weten dat je geen fan bent. Dat doet niets af aan het verhaal..

Op de dag dat van Gogh vermoord is, is er gauw een scenario bedacht en dat is op het laatste moment goedgekeurd. Daar is nooit de tijd voor geweest om er ook daadwerkelijk een sluitend oordeel over te kunnen vellen. D.w.z er is nooit een onderzoek geweest of iets dergelijks als het optreden van Verdonk wel kan. Ze heeft daarbij trouwens Cohen ook gebruikt die voor haar mennerij breeduit vertelde dat Theo van Gogh het vaak met hem oneens was en dat zoiets mag in Amsterdam.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:54:33 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47358869
Aoristus, hier gaan we nu echt niet zo uitkomen.

We hebben ieder zo de versie die we kennelijk wilden horen gehoord.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:59:34 #167
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47358952
Is dat zo? Dan zou ik maar weer gewoon een zwart kleurtje aanvragen als ik jou was..
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:00:15 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47358960
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:59 schreef Aoristus het volgende:
Is dat zo? Dan zou ik maar weer gewoon een zwart kleurtje aanvragen als ik jou was..
Wie zegt dat ik dat al niet gedaan heb?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:03:31 #169
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359014
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat al niet gedaan heb?
Nou, je kleur bewijst het tegendeel..

Maar vergelijk een dergelijke situatie eens naar iets persoonlijks, een naaste sterft in de ochtend en je hebt tot de avond om alle belanghebbenden en dierbaren bij elkaar te brengen voor een begrafenisceremonie. Dat is niet te doen. Het verst kun je komen als je op blind vertrouwen van mensen gaat verlangen dat ze hun steentje bijdragen aan het verloop. Wie heeft dan de regie in handen?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:06:27 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359066
Ik heb echt geen idee hoe dat intern allemaal gegaan is. Ik kan me inbeelden dat er bij zo'n publiek figuur als Van Gogh veel handen zijn die best bereid zijn mee te helpen, wat het werk lichter zou maken. Daar komt trouwens bij dat zijn uitvaart niet dezelfde dag was, maar op een ander tijdstip .. althans, als ik het me van 3 jaar geleden goed herinner.

En wat betreft mijn blauwe kleurtje, dat is aan het aflopen. Je hebt de primeur van de users.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:09:17 #171
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359104
het ging niet om de uitvaart, maar om de ceremonie hè

Aan de ene kant heb je een massa woedende mensen die alleen maar vindt dat er groot onrecht is gedaan en aan de andere kant heb je sturende bewindslieden die het verloop bepaalt.

bedankt voor de primeur, nu nog iemand vinden om het aan te vertellen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:13:22 #172
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359141
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:09 schreef Aoristus het volgende:
het ging niet om de uitvaart, maar om de ceremonie hè

Aan de ene kant heb je een massa woedende mensen die alleen maar vindt dat er groot onrecht is gedaan en aan de andere kant heb je sturende bewindslieden die het verloop bepaalt.
Je vergeet denk ik wel dat de gemeente Amsterdam juist vanwege die menigte een en ander in handen nam. Het is niet een familietje die iedereen af moet gaan. Daar komt bij dat Theodor Holman, naar ik meen PvdA, had gezegd dat Van Gogh groot Verdonk-aanhanger was; tijdens dat gedoe met die uitspraak van Aboutaleb over dat Verdonk het slechts voor politiek gewin gedaan had.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:09 schreef Aoristus het volgende:
bedankt voor de primeur, nu nog iemand vinden om het aan te vertellen
Succes.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:21:49 #173
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359240
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je vergeet denk ik wel dat de gemeente Amsterdam juist vanwege die menigte een en ander in handen nam. Het is niet een familietje die iedereen af moet gaan. Daar komt bij dat Theodor Holman, naar ik meen PvdA, had gezegd dat Van Gogh groot Verdonk-aanhanger was; tijdens dat gedoe met die uitspraak van Aboutaleb over dat Verdonk het slechts voor politiek gewin gedaan had.
[..]

Succes.
Ik vergeet niets, van Gogh had, geheel naar het modebeeld, een uitgesproken rechtse mening en vond dat hij er ook recht op had om dat volledig te incasseren (misschien weet je je nog zijncoke smokkel in de filmblikken te herinneren die hij voor zijn project in Suriname had laten vullen. Geen haan die daar naar kraaide, want het ging om Theo).

Het gaat mij niet zozeer om de persoon Theo, maar om het scenario om Theo's dood. Je kunt op basis van wat ik vind ook geen mensen dingen laten vertellen die ik goed gevonden zou hebben. Zo is er jammergenoeg wel omgegaan met de spoedbijeenkomst op de Dam destijds. Het zou me niets verbazen als de beveiliging niet eens voor elkaar was op dat moment.

En : EWK is history . Je verdient het
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:26:42 #174
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359285
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:21 schreef Aoristus het volgende:
Ik vergeet niets, van Gogh had, geheel naar het modebeeld, een uitgesproken rechtse mening en vond dat hij er ook recht op had om dat volledig te incasseren (misschien weet je je nog zijncoke smokkel in de filmblikken te herinneren die hij voor zijn project in Suriname had laten vullen. Geen haan die daar naar kraaide, want het ging om Theo).

Het gaat mij niet zozeer om de persoon Theo, maar om het scenario om Theo's dood. Je kunt op basis van wat ik vind ook geen mensen dingen laten vertellen die ik goed gevonden zou hebben. Zo is er jammergenoeg wel omgegaan met de spoedbijeenkomst op de Dam destijds. Het zou me niets verbazen als de beveiliging niet eens voor elkaar was op dat moment.
Eerlijk gezegd heb ik nooit wat gehoord over cokesmokkel door Van Gogh, maar ik ben geen tegenstander van drugs, dusja, ik kan dan wel gaan zeggen dat hij zich aan de wet moet houden, maar als ik niet achter die wet sta is dat ook wat halfzacht.

Wat je met die tweede alinea bedoelt kan ik helaas niet volgen.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:21 schreef Aoristus het volgende:
En : EWK is history . Je verdient het
Full circle.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:31:53 #175
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359326
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik nooit wat gehoord over cokesmokkel door Van Gogh, maar ik ben geen tegenstander van drugs, dusja, ik kan dan wel gaan zeggen dat hij zich aan de wet moet houden, maar als ik niet achter die wet sta is dat ook wat halfzacht.

Wat je met die tweede alinea bedoelt kan ik helaas niet volgen.
[..]

Full circle.
Het gedoe met die filmblikken is ter illustratie, blijkbaar vond men toen niet zoveel van Theo's uitgesproken handelswijze. Dat is gevaarlijk! Mensen die alleen maar oppikken wat ze willen horen, raken murw.

De 2e alinea gaat nog over het dam scenario, dat Verdonk zich ter goeder trouw van de gemeente Amsterdam een rede gaat afsteken waarvan niet vooraf is besproken wat het effect van haar speech heeft op een woedende mensenmassa.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:35:27 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359358
zeg, maar wat voor afscheid had je zelf als mod gewild eigenlijk?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:37:15 #177
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359378
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het gedoe met die filmblikken is ter illustratie, blijkbaar vond men toen niet zoveel van Theo's uitgesproken handelswijze. Dat is gevaarlijk! Mensen die alleen maar oppikken wat ze willen horen, raken murw.

De 2e alinea gaat nog over het dam scenario, dat Verdonk zich ter goeder trouw van de gemeente Amsterdam een rede gaat afsteken waarvan niet vooraf is besproken wat het effect van haar speech heeft op een woedende mensenmassa.
Wat die hypocrisie betreft heb je simpelweg gewoon gelijk vind ik. Dat zie je constant om je heen, overal, en dat komt op fora zoals deze wat gemakkelijker aan het licht, omdat men er dan voor uit durft te komen.

Ik denk ook niet dat Verdonk vantevoren gescreend is op wat ze ging zeggen. Dat lijkt me ook tamelijk ongebruikelijk bij iemand die bekend stond om "het vrije woord" en al helemaal bij een minister.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:37:48 #178
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359386
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:35 schreef Aoristus het volgende:
zeg, maar wat voor afscheid had je zelf als mod gewild eigenlijk?
Een doosje chocolaatjes een knuffel en doorgaan met het leven.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:42:21 #179
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359419
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat die hypocrisie betreft heb je simpelweg gewoon gelijk vind ik. Dat zie je constant om je heen, overal, en dat komt op fora zoals deze wat gemakkelijker aan het licht, omdat men er dan voor uit durft te komen.

Ik denk ook niet dat Verdonk vantevoren gescreend is op wat ze ging zeggen. Dat lijkt me ook tamelijk ongebruikelijk bij iemand die bekend stond om "het vrije woord" en al helemaal bij een minister.
Die bijeenkomst op de Dam was niet uit hypocriete motieven toch?

Het is lastig om achteraf te reconstrueren, Aboutaleb had wat mij betreft gelijk dat hij vond dat Verdonk suggereerde dat zij uit onzuivere motieven handelde door te spreken namens de vrijheid van het woord (ze had ook gewoon mee kunnen lopen in de optocht bijvoorbeeld, zoals anderen wél deden).

Als hij zoiets zegt, dan heeft het ineens met integriteit te maken en niet meer met de vrijheid van meningsuiting .
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:43:51 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359432
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef Aoristus het volgende:
Die bijeenkomst op de Dam was niet uit hypocriete motieven toch?

Het is lastig om achteraf te reconstrueren, Aboutaleb had wat mij betreft gelijk dat hij vond dat Verdonk suggereerde dat zij uit onzuivere motieven handelde door te spreken namens de vrijheid van het woord (ze had ook gewoon mee kunnen lopen in de optocht bijvoorbeeld, zoals anderen wél deden).
Dat had ze kunnen doen, maar ze werd gevraagd .. en zo zijn we weer terug bij het begin.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:44:29 #181
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359442
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Een doosje chocolaatjes een knuffel en doorgaan met het leven.
Je doet het altijd voor spek en bonen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:45:08 #182
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359451
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef Aoristus het volgende:
Als hij zoiets zegt, dan heeft het ineens met integriteit te maken en niet meer met de vrijheid van meningsuiting .
Lastig, als je ineens wat toevoegt..

Maar ik zie niet in wat dit te maken heeft met wat ik zei.. ik vind dat hij best zoiets mag zeggen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:45:25 #183
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359459
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat had ze kunnen doen, maar ze werd gevraagd .. en zo zijn we weer terug bij het begin.
O ja, was ik vergeten. Nou, ik heb daar sterke twijfels bij.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:46:02 #184
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47359465
Het is goed, ik ga slapen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:46:39 #185
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359474
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

O ja, was ik vergeten. Nou, ik heb daar sterke twijfels bij.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Aoristus, hier gaan we nu echt niet zo uitkomen.

We hebben ieder zo de versie die we kennelijk wilden horen gehoord.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:46:49 #186
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47359477
Weltrusten.
pi_47360179
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Godslasteraar op 17-03-2007 04:28:01 ]
pi_47362179
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Er werd wel meer gezegd dan dat. Daarnaast was het geen wetenschappelijke verhandeling ofzo.
Nou ja, ik vind die Holman maar een zuurpruim, en Rrrrita...ach, niets slechts over de doden dan maar .
pi_47362998
MekiNeuktMutantInAnus

Mutant heeft een nieuw vriendje?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:24:55 #190
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47363050
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Godslasteraar het volgende:
MekiNeuktMutantInAnus

Wat een user moet je dan zijn, als je die naam neemt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_47363281
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat een user moet je dan zijn, als je die naam neemt.
Waarschijnlijk een die zich ook KutMarokkaan en MutantO1 noemt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:40:45 #192
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47363369
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Godslasteraar het volgende:
MekiNeuktMutantInAnus

Volgens mij verveeld Aaaaaahikwordgek zich
Carpe Libertatem
pi_47363440
als het nou nog Mutant02 was geweest, de verbeterde atheïstische versie ..
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:47:58 #194
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47363541
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:43 schreef Godslasteraar het volgende:
als het nou nog Mutant02 was geweest, de verbeterde atheïstische versie ..
Mutant 2: Mutant Harder en daarna natuurlijk Mutant With a Vengeance
Carpe Libertatem
pi_47363624
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Gatver, alle creeps op een hoopje .

Mag Amerika er een atoombom erop gooien.
"Samen tegen racisme" zou zich een keer moeten richten op racisme binnen de marokkaanse/turkse gemeenschap.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:52:58 #196
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47363694
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:50 schreef sizzler het volgende:
"Samen tegen racisme" zou zich een keer moeten richten op racisme binnen de marokkaanse/turkse gemeenschap.
Neejoh, mallie. Alleen blanken zijn rascisten.
Carpe Libertatem
pi_47363879
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:50 schreef sizzler het volgende:

[..]

met het risico dat ik mij herhaal; Ed van Thijn heeft begin jaren 80 nog een onderzoek van de UVA naar het wel en wee van immigranten in de doofpot gestopt. De conclusies uit dat onderzoek waren namelijk desastreus. Het onderzoek verdween in een afgesloten la, en de onderzoekers kregen een spreekverbod. De kern van dit alles is imo de volstrekte incompetentie van dit soort types, die, cynisme ten top, dit soort discussies smoren met argument van het risico van stigmatisering van bepaalde groepen. Ed van Thijn heeft na het wegwerken van dit rapport met de ongewenste conclusies geen enkele poging gedaan het een en ander te verbeteren, ander beleid etc. Oftewel, de beste vrind der immigranten
pi_47364390
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef Meki het volgende:
wie is deze gestoorde kkmafkees
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef NeuktMutantMekiInAnus het volgende:

[..]

gestoorde mafkees ?

dat is de man die jou moeder heeft geneukt en die dan weer vervolgens jou heeft uitgepoept kut marokkaan.

verder schijt ik op jou
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:19:07 #199
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:52:52 #200
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47365448
Ja, leuke kloonsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: