Ach, laat die idioten in hun eigen sop gaar koken. Ze kunnen alleen maar nog gefrustreerder raken als straks de PVV verdubbeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Gatver, alle creeps op een hoopje.
Mag Amerika er een atoombom erop gooien.
De kleine geesten en hun dogma's.quote:Socioloog Jan Dirk de Jong komt vertellen over zijn onderzoek naar Marokkaanse probleemjongeren, waaruit blijkt dat er geen verband is tussen hun gedrag en hun cultuur of religie. PvdA-Eerste Kamerlid Ed van Thijn zal wijzen op parallellen tussen met de jaren dertig van de vorige eeuw, toen bevolkingsgroepen werden ontmenselijkt en geīsoleerd. Als er dan iets gebeurt zoals 11 september of de moord op Theo van Gogh, richt de agressie zich tegen één bepaalde groep. Om dat te voorkomen moeten we nu in actie komen.
Dit is natuurlijk alleen geoorloofd als jij er eigen onderzoek tegenover kunt zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De kleine geesten en hun dogma's.
Waldo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:35 schreef Monidique het volgende:
Ik kan het plaatje niet vinden.
Het is helaas dan ook de realiteit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef Autodidact het volgende:
Sorry, niet overtuigend genoeg voor een complottheorie.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:37 schreef Monidique het volgende:
Nee, het plaatje van Wilders in een nazi-uniform. Weet jij nog wanneer ik 'm ongeveer geplaatst heb?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef Monidique het volgende:
kleuterschoolniveau
Dat hoef ik niet, immers de sociologie is nauwelijks in staat een controleerbaar feit naar voren te brengen. Sociologen kunnen beweren wat ze willen, net zoals astrologen en ufologen, die op hetzelfde niveau van betrouwbaar onderzoek bivakkeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk alleen geoorloofd als jij er eigen onderzoek tegenover kunt zetten.
Dat is waar, maar dan nog moet je het rapport eigenlijk kennen. Astrologie kun je namelijk ook per geval ontzenuwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet, immers de sociologie is nauwelijks in staat een controleerbaar feit naar voren te brengen.
Ik vind het op het eerste gezicht een op zijn minst wat opmerkelijke conclusie; maar goed, ik weet niet in welke context De Jong de betreffende conclusie heeft getrokken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:50 schreef Autodidact het volgende:
Er zijn wel rapporten die het tegendeel goed aantonen hoor. Van Hans Werdmölder bijvoorbeeld. Ik weet niet wat die Jan Dirk gedaan heeft om tot deze conclusie te komen eigenlijk...
Ik weet er persoonlijk niets over, maar ik vraag me vooral af waarom je die vraag steltquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef sigme het volgende:
Compleet ander onderwerp: wat weten jullie over maagzweren? Dus niet: wat kan je erover vinden met google / wikipedia etc, maar wat weet je er zelf zo uit het blote hoofd over?
Gevolg van stress, is het enige wat ik ervan denk te weten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef sigme het volgende:
Compleet ander onderwerp: wat weten jullie over maagzweren? Dus niet: wat kan je erover vinden met google / wikipedia etc, maar wat weet je er zelf zo uit het blote hoofd over?
Goed idee, ik ga de kroeg inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef sigme het volgende:
Dan is toch alles zinloos. Laat de boel ook maar naar de verdommenis gaan.
Ah, gelijk heb je, dat fleurt me weer wat opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga de kroeg in
Feestend naar de ondergang![]()
![]()
Die kennis die we daar hebben opgedaan hebben we wereldwijd kunnen toepassen. Het voormalige waterloopkundiglaboratorium heeft zo'n beetje alle grote projecten ter wereld doorgemeten. Nederlandse baggeraars en bouwers zitten wereldwijd. En door het goed aanpakken van de deltawerken hebben we nog mossel en oestervissers in Nederland.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
We zijn onze eerste klant. Die Deltawerken hebben ons ook zo veel financiële voordeeltjes geboden... uh...
Waarom over twee jaar pas?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:38 schreef sigme het volgende:
Ah, gelijk heb je, dat fleurt me weer wat op.
Niettemin zal ik met liefde de wereld verzaken. Over twee jaar word ik heremiet. Met een goedgevulde drankkast, dat wel.
Omdat ik nog dik een jaar genoeg geld moet verdienen om mijn terrein helemaal vrij te hebben, en daarna zal ik nog wel even doorwerken om wat vet te kweken. Ik hou twee jaar aan, dan zal de werkelijkheid meevallen.quote:
quote:If we’re an arrogant nation, they’ll resent us. If we’re a humble nation, but strong, they’ll welcome us. . . . I just don’t think it’s the role of the United States to walk into a country and say, we do it this way, so should you. I think we can help. . . . I think the United States must be humble and must be proud and confident of our values, but humble in how we treat nations that are figuring out how to chart their own course.
Het geeft leuke kiekjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef sigme het volgende:
Hoe vreselijk is dit alles.
van http://150volksvertegenwoordigers.nl/
Per parlementariër:
Feitelijke criteria
Geslacht:
Regio:
Geboorteplaats:
Geboorteland:
Opgegroeid:
Leeftijdscategorie:
Sterrenbeeld:
Burgerlijke staat:
Kinderen:
Huidige religie:
Religie van huis uit:
Burgerlijke staat:
Kinderen:
Huidige religie:
Religie van huis uit:
Dan is toch alles zinloos. Laat de boel ook maar naar de verdommenis gaan.
Geweldig! Ze's vast atheist, maar durf het niet te zeggen uit angst voor haar boslim-kiezersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het geeft leuke kiekjes
[afbeelding]
En, een heuse cliffhanger: Fatma Koser Kaya - Huidige religie: Wil niet zeggen
Het leven is niet makkelijk als je je profileert als de enige echte genocideontkenner.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:59 schreef pberends het volgende:
Geweldig! Ze's vast atheist, maar durf het niet te zeggen uit angst voor haar boslim-kiezers.
Wanneer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Zal ik maar niet zeggen dat ik ook voor ze heb gewerkt, maar ik zweer je: het is echt waar
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11585/54176645/index.html
Dit gebeurt in Eindhoven al een week.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:39 schreef zakjapannertje het volgende:
nou... Jongeren afgevoerd na vergiftigde drankjes
duurt dat carnaval zo lang?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit gebeurt in Eindhoven al een week.
Eerder een attack of the GHB-clones.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:47 schreef zakjapannertje het volgende:
duurt dat carnaval zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |