Of we maken er een Worldvision Songfestival van met alleen politieke inzendingen en een extra puntensysteem met negatieve waardering.quote:(Novum/AP) - De Palestijnen willen volgend jaar meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Het Deense bedrijf Superflex en het Palestijnse bedrijf Sabreen zijn ingehuurd om bij landen die deelnemen aan het Songfestival te lobbyen voor Palestijnse deelname, heeft de Deense diplomaat Rolf Holmboe donderdag gezegd. Ook zullen de bedrijven de Palestijnse zender helpen met de technische voorbereidingen.
Meedoen met het Songfestival kan een positieve bijdrage leveren aan de Palestijnse eenheid en aan de bereidheid om vrede met Israël te sluiten, zei Holmboe. Deelname aan het festijn, dat is bedoeld om de Europese integratie te bevorderen, moet de Palestijnen in cultureel en politiek opzicht op de kaart zetten. Het Deense gezantschap op de Westelijke Jordaanoever draagt 140.000 dollar bij aan het project.
Israël doet al jaren mee aan het liedjesfestijn. Over de Israëlische inzending voor dit jaar, Push the Button, ontstond recentelijk beroering, omdat het zou gaan over de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad en het Iraanse atoomprogramma. Uiteindelijk keurde de European Broadcasting Union (EBU) het liedje toch goed. In Push the Button wordt gesproken over 'duivelse' en 'gestoorde heersers'. "Hij gaat ons om zeep helpen", luidt de tekst. De Finse vertegenwoordiger bij de EBU, Kjell Ekholm, noemde de tekst begin deze maand ongepast.
Het Songfestival wordt op 12 mei gehouden in de Finse hoofdstad Helsinki. Push the Button wordt uitgevoerd door de groep Teapacks.
Wikipedia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Jelski het volgende:
Hoe weet jij dit freako?>
Je hebt geen hart beter gezegd wel een hart maar met haatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben niet eens een echt land, dus ze kunnen niet meedoen. Jammer maar helaas.
Ja, want Israël heeft zoveel voor elkaar gekregen, en dat zonder énige buitenlandse hulp! Marg bar Israel! (dat is Hebreeuws voor "leve Israël.)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:33 schreef cultheld het volgende:
Het moet niet gekker worden zeg. Als de Palestijnen ooit een eigen land krijgen, dan wel in oorspronkelijke staat graag. Dat wil zeggen: Dorre grond, lemen hutten en een berg stenen (daar zijn ze goed bekend mee).
quote:"The Prophet said: the Resurrection will not take place until the Muslims fight the Jews, and the Muslims kill them. The Muslims will kill the Jews, rejoice [in it], rejoice in Allah’s victory. The Muslims will kill the Jews, and he will hide...
"The Prophet said: the Jews will hide behind the rock and tree, and the rock and tree will say: oh servant of Allah, oh Muslim this is a Jew behind me, come and kill him!"
(Sahih Bukhari 004.52.176)
Arabische muziekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:58 schreef Godslasteraar het volgende:
en als ze dan op de laatste plaats eindigen met hun Arabisch kattengejank, is dat dan de schuld van een zionistisch complot, of dizcriminazie?
Nee alsjeblieft, regent het nog niet genoeg ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:47 schreef Chadi het volgende:
So what the fuk laat ze lekker zingen als ze willen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft, regent het nog niet genoeg ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:45 schreef retteketet het volgende:
[..]
Arabische muziek![]()
. Cultuurbarbaar, ga terug naar d'n keet woar je Dries Roelvink en aanverwante volkszangers die heel gewoon zijn gebleven luustert.
ja idd ik dacht ook alleen bommen om hen nek binden en met stenen gooien en wachten tot hun arabische broeders wat zwartgeld binnen smokkelen voor voedselhulpquote:
Nou, daar kan ik ook kort over zijn.....Europees klassiek sucks donkeyballs, en het enige Indische wat ik pruim is Daging Smoor en sateh, maar zeer zeker niet de muziek. Bagger dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
Arabische muziek is heel erg rijke muziek, het zweeft tussen europees klassiek en indische muziek in als je het zo moet bekijken. De RAI aldaar is te vergelijken met popmuziek in het westen etc. Overigens heeft Marokko ook al een keer meegedaan met het Songfestival....Samira Said hmmmm
En het Chemical Brothers scoorde zelfs een mega hit met een gejat deuntje van Najat 3tabouquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ach bepaalde hits van Cheb Khaled zijn in Europa ook mooi aangeslagen.
dit is óf ongelofelijk dom, IQ lager dan dat van een gorilla, maar waarschijnlijker een door het Deense ministerie van buitenlandse zaken opgezet charmoffensiefje na de cartoon-relletjes. Waarom zou een Deense diplomaat zich anders bemoeien met het songfestival (quote:de Deense diplomaat Rolf Holmboe.........
.......Meedoen met het Songfestival kan een positieve bijdrage leveren aan de Palestijnse eenheid en aan de bereidheid om vrede met Israël te sluiten, zei Holmboe.
ik denk dat er nog wat mod's op één oor liggen, anders was die lamlul al naar de eeuwige IP-velden verbant.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:18 schreef Originele_Naam het volgende:
wat moet ik hier van denken ;S
nou ik denk van niet. lamlul is die jou moeder heeft geneukt domboquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
ik denk dat er nog wat mod's op één oor liggen, anders was die lamlul al naar de eeuwige IP-velden verbant.
gestoorde mafkees ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef Meki het volgende:
wie is deze gestoorde kkmafkees
Het is eerder onkruid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:29 schreef Hathor het volgende:
Ja, de lente zit er aan te komen, de relklonen schieten als paddestoelen uit de grond.![]()
wtf ?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef NeuktMutantMekiInAnus het volgende:
[..]
gestoorde mafkees ?
dat is de man die jou moeder heeft geneukt en die dan weer vervolgens jou heeft uitgepoept kut marokkaan.
verder schijt ik op jou
We hebben de Bquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef NeuktMutantMekiInAnus het volgende:
[..]
gestoorde mafkees ?
dat is de man die jou moeder heeft geneukt en die dan weer vervolgens jou heeft uitgepoept kut marokkaan.
verder schijt ik op jou
DanielJquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
We hebben de B![]()
We hebben de A![]()
We hebben de ....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |