abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47321049
quote:
(Novum/AP) - De Palestijnen willen volgend jaar meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Het Deense bedrijf Superflex en het Palestijnse bedrijf Sabreen zijn ingehuurd om bij landen die deelnemen aan het Songfestival te lobbyen voor Palestijnse deelname, heeft de Deense diplomaat Rolf Holmboe donderdag gezegd. Ook zullen de bedrijven de Palestijnse zender helpen met de technische voorbereidingen.

Meedoen met het Songfestival kan een positieve bijdrage leveren aan de Palestijnse eenheid en aan de bereidheid om vrede met Israël te sluiten, zei Holmboe. Deelname aan het festijn, dat is bedoeld om de Europese integratie te bevorderen, moet de Palestijnen in cultureel en politiek opzicht op de kaart zetten. Het Deense gezantschap op de Westelijke Jordaanoever draagt 140.000 dollar bij aan het project.

Israël doet al jaren mee aan het liedjesfestijn. Over de Israëlische inzending voor dit jaar, Push the Button, ontstond recentelijk beroering, omdat het zou gaan over de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad en het Iraanse atoomprogramma. Uiteindelijk keurde de European Broadcasting Union (EBU) het liedje toch goed. In Push the Button wordt gesproken over 'duivelse' en 'gestoorde heersers'. "Hij gaat ons om zeep helpen", luidt de tekst. De Finse vertegenwoordiger bij de EBU, Kjell Ekholm, noemde de tekst begin deze maand ongepast.

Het Songfestival wordt op 12 mei gehouden in de Finse hoofdstad Helsinki. Push the Button wordt uitgevoerd door de groep Teapacks.
Of we maken er een Worldvision Songfestival van met alleen politieke inzendingen en een extra puntensysteem met negatieve waardering.
'Palestine, your vote please'.
'Yes, we will like to start with -10 points for Israël, obviously'.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47321076
Je druk maken om een Songfestival.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:40:20 #3
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_47321130
De Palestijnen kunnen lobby'en wat ze willen, zolang ze niet een eigen publieke omroep hebben die lid is van de EBU maken ze geen schijn van kans. Liechtenstein wilde ook graag meedoen, maar die hebben geen eigen TV-zender. Jammer voor Liechtenstein. En de Palestijnen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:40:59 #4
147315 Jelski
Addicted | Brand Intelligence
pi_47321157
Laat die lui toch, Songfestival moest toch een keer opgeblazen worden.. zeker toen Lordi meedeet..
..Mess with the best, and die like the rest.. ^^
pi_47321188
We geven blijkbaar nog steeds te veel geld aan hun
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:41:42 #6
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_47321189
Bij deelname zijn ze dan overigens ook verplicht om de Israelische inzending te tonen. Daar liep de Libanese poging tot deelname vorig jaar op stuk.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:41:51 #7
147315 Jelski
pi_47321200
*palestijnen hebben wel een eigen omroep.. vergeet niet dat liechtenstein kleiner is dan de hele palensteinse bevolking
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:42:08 #8
147315 Jelski
pi_47321207
Hoe weet jij dit freako?>
pi_47321261
Ja maar..de Israëli's mogen toch niet aan Arabische toernooien meedoen, de Palestijnen wel (lijkt me?) dus waarom doet "Palestina" dan niet lekker mee aan de Arabische tegenhanger van 't songfestival? Of hebben ze dat niet..
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:44:41 #10
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_47321361
Palestijnen willen zoveel.
  Donald Duck held vrijdag 16 maart 2007 @ 00:03:35 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47321823
Ze hebben niet eens een echt land, dus ze kunnen niet meedoen. Jammer maar helaas.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47322051
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben niet eens een echt land, dus ze kunnen niet meedoen. Jammer maar helaas.
Je hebt geen hart beter gezegd wel een hart maar met haat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Donald Duck held vrijdag 16 maart 2007 @ 00:13:04 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47322158
Geen hart nou ja zeg
Maar waarom dan precies he ?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:15:14 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47322250
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe toepasselijk meki's usericon wel niet is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_47322665
Wat een sneu kut "land".
De hele zaak ligt in puin en de heren Islamieten gaan zich ff druk maken over deelname aan een songfestival. Kansloos.
pi_47322843
Het moet niet gekker worden zeg . Als de Palestijnen ooit een eigen land krijgen, dan wel in oorspronkelijke staat graag. Dat wil zeggen: Dorre grond, lemen hutten en een berg stenen (daar zijn ze goed bekend mee).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47323261
Kunnen Palestijnen zingen dan ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47326131
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:33 schreef cultheld het volgende:
Het moet niet gekker worden zeg . Als de Palestijnen ooit een eigen land krijgen, dan wel in oorspronkelijke staat graag. Dat wil zeggen: Dorre grond, lemen hutten en een berg stenen (daar zijn ze goed bekend mee).
Ja, want Israël heeft zoveel voor elkaar gekregen, en dat zonder énige buitenlandse hulp! Marg bar Israel! (dat is Hebreeuws voor "leve Israël.)
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47326340
en als ze dan op de laatste plaats eindigen met hun Arabisch kattengejank, is dat dan de schuld van een zionistisch complot, of dizcriminazie?
pi_47326653
Hoe zou zo'n inzending heten?
"Get ready for the bomb"?
"Rachel and Levi sitting in a tree, M-I-S-S-I-L-E"?
"We will rock you"?
"Katyusha Blues"?
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_47326677
Ze mogen wel in plaats van Nederland gaan, of mag Nederland niet eens mee doen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_47326754
ow, natuurlijk: niet-eerste-plaats=islamofobie.

en uiteraard komen er van die kaskrakers met lollige refreintjes:
quote:
"The Prophet said: the Resurrection will not take place until the Muslims fight the Jews, and the Muslims kill them. The Muslims will kill the Jews, rejoice [in it], rejoice in Allah’s victory. The Muslims will kill the Jews, and he will hide...

"The Prophet said: the Jews will hide behind the rock and tree, and the rock and tree will say: oh servant of Allah, oh Muslim this is a Jew behind me, come and kill him!"

(Sahih Bukhari 004.52.176)

[ Bericht 34% gewijzigd door Godslasteraar op 16-03-2007 09:38:50 ]
pi_47327285
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:58 schreef Godslasteraar het volgende:
en als ze dan op de laatste plaats eindigen met hun Arabisch kattengejank, is dat dan de schuld van een zionistisch complot, of dizcriminazie?
Arabische muziek . Cultuurbarbaar, ga terug naar d'n keet woar je Dries Roelvink en aanverwante volkszangers die heel gewoon zijn gebleven luustert.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47327359
So what the fuk laat ze lekker zingen als ze willen
pi_47327433
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:47 schreef Chadi het volgende:
So what the fuk laat ze lekker zingen als ze willen
Nee alsjeblieft, regent het nog niet genoeg ?
pi_47327674
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee alsjeblieft, regent het nog niet genoeg ?
pi_47327922
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:45 schreef retteketet het volgende:

[..]

Arabische muziek . Cultuurbarbaar, ga terug naar d'n keet woar je Dries Roelvink en aanverwante volkszangers die heel gewoon zijn gebleven luustert.

wat een treurig bestaan moet jij leiden, in een wereld waar slechts Arabisch kattengejank en Dries Roelvink bestaan. Trouwens, Dries ken ik niet, maar ik vermoed dat hij tenminste niet vals zingt.
pi_47328120
Arabische muziek is heel erg rijke muziek, het zweeft tussen europees klassiek en indische muziek in als je het zo moet bekijken. De RAI aldaar is te vergelijken met popmuziek in het westen etc. Overigens heeft Marokko ook al een keer meegedaan met het Songfestival....Samira Said hmmmm
Allah Al Watan Al Malik
pi_47328969
Ze doen hun best: http://www.sabreen.org/audio/mintrack2.htm
Maar het klinkt niet europees, beter dus om mee te gaan doen met de arabvisie contest. Als de Palestijnen daarin tenminste mogen meedoen, want naar ik heb begrepen is het ook in de arabisch wereld nog de vraag of de palestijnen een volk zijn of gewoon arabieren uit de omliggende landen die in het gebied zijn gedumpt om een MO-probleem te creeëren.
pi_47329046
Ach bepaalde hits van Cheb Khaled zijn in Europa ook mooi aangeslagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47329215
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:53 schreef Hathor het volgende:
Kunnen Palestijnen zingen dan ?
ja idd ik dacht ook alleen bommen om hen nek binden en met stenen gooien en wachten tot hun arabische broeders wat zwartgeld binnen smokkelen voor voedselhulp
pi_47329239
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
Arabische muziek is heel erg rijke muziek, het zweeft tussen europees klassiek en indische muziek in als je het zo moet bekijken. De RAI aldaar is te vergelijken met popmuziek in het westen etc. Overigens heeft Marokko ook al een keer meegedaan met het Songfestival....Samira Said hmmmm
Nou, daar kan ik ook kort over zijn.....Europees klassiek sucks donkeyballs, en het enige Indische wat ik pruim is Daging Smoor en sateh, maar zeer zeker niet de muziek. Bagger dus.
pi_47329247
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef skiczukie het volgende:
Je druk maken om een Songfestival.
terwijl ze honger hebben
pi_47330601
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ach bepaalde hits van Cheb Khaled zijn in Europa ook mooi aangeslagen.
En het Chemical Brothers scoorde zelfs een mega hit met een gejat deuntje van Najat 3tabou
pi_47360462
quote:
de Deense diplomaat Rolf Holmboe.........

.......Meedoen met het Songfestival kan een positieve bijdrage leveren aan de Palestijnse eenheid en aan de bereidheid om vrede met Israël te sluiten, zei Holmboe.
dit is óf ongelofelijk dom, IQ lager dan dat van een gorilla, maar waarschijnlijker een door het Deense ministerie van buitenlandse zaken opgezet charmoffensiefje na de cartoon-relletjes. Waarom zou een Deense diplomaat zich anders bemoeien met het songfestival ( ) en hottopic Palestijnistan.
pi_47362898
wat moet ik hier van denken ;S
pi_47363306
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:18 schreef Originele_Naam het volgende:
wat moet ik hier van denken ;S
ik denk dat er nog wat mod's op één oor liggen, anders was die lamlul al naar de eeuwige IP-velden verbant.
pi_47364009
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:37 schreef buachaille het volgende:

[..]

ik denk dat er nog wat mod's op één oor liggen, anders was die lamlul al naar de eeuwige IP-velden verbant.
nou ik denk van niet. lamlul is die jou moeder heeft geneukt dombo
pi_47364054
wie is deze gestoorde kkmafkees
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47364174
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef Meki het volgende:
wie is deze gestoorde kkmafkees
gestoorde mafkees ?

dat is de man die jou moeder heeft geneukt en die dan weer vervolgens jou heeft uitgepoept kut marokkaan.

verder schijt ik op jou
pi_47364397
Doe dat eens op MSN en niet in mijn topic, plebsjes.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47364788
Ja, de lente zit er aan te komen, de relklonen schieten als paddestoelen uit de grond.
pi_47364897
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:29 schreef Hathor het volgende:
Ja, de lente zit er aan te komen, de relklonen schieten als paddestoelen uit de grond.
Het is eerder onkruid.
pi_47372033
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef NeuktMutantMekiInAnus het volgende:

[..]

gestoorde mafkees ?

dat is de man die jou moeder heeft geneukt en die dan weer vervolgens jou heeft uitgepoept kut marokkaan.

verder schijt ik op jou
wtf ?!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:13:41 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_47372242
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef NeuktMutantMekiInAnus het volgende:

[..]

gestoorde mafkees ?

verder schijt ik op jou
We hebben de B
We hebben de A
We hebben de ....
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:14:31 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47372277
"pull the string"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47373378
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:13 schreef Enchanter het volgende:

[..]

We hebben de B
We hebben de A
We hebben de ....
DanielJ
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47399737
Ik pleit voor een ''Palestinian Rhapsody''. De zin ''Mama, just killed a man'' kan dan in ieder geval blijven staan en het refrein behoeft slechts veranderd te worden in ''Calimero, Calimero Figaro''.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:49:56 #50
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_47440375
Het enige wat ik te zeggen heb, is dat het Eurovisie Songfestival eens afgestoft moet worden. Ik ben er ook blij mee dat de politieke correctheid afbrokkelt (LT United, red.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')