quote:Dit is het enige echte I.R.Baboon semi-bikkeltijd topic
Je wordt geacht, indien je hier post, dat gedurende weekdagen pas na 01:00 a.m. te doen, en gedurende het weekeinde (vrijdag en zaterdag) pas na 02:00 a.m.
En je moet ook nog een beetje moeite doen voor je posts, dus geen wartaal en zo.
Nogal. Maar een keurige OP, zeg nou zelf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
Wat een onverwacht begin van een nieuw sb-topic, deze eerste posts.
Dat maakt het nog veel vreemder. Een gelegenheidsposter die wel de moeite neemt, de boel goed over te nemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal. Maar een keurige OP, zeg nou zelf.
Ik krijg er tranen van in mijn ogenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:12 schreef Lamon het volgende:
Dat maakt het nog veel vreemder. Een gelegenheidsposter die wel de moeite neemt, de boel goed over te nemen.
Het is bijna ontroerend.
Nee, ik ga niet meer veertig uur op een kantoor werken, en daarnaast ook nog eens voor mezelf. Dat heb ik nu wel genoeg gedaan, vind ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:35 schreef svann het volgende:
Trouwens broer, kun je niet die baan aannemen en je free lance contacten warm houden?
Zoiets deed je voorheen toch ook?
Je hebt je tenminste vermaakt. Op de rare bekken en de clichés na.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Oe! Heb ik ook eens een vertel-post geplaatst.
Hoe semi-bikkeltijd.
Ik heb me uitstekend vermaakt. Jij ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt je tenminste vermaakt. Op de rare bekken en de clichés na.
Het was een nuttige avond. Tien punten in de AKQ-reeks. Dubbelpuntentopicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:54 schreef broer het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt. Jij ook?
Eigenlijk niet. Tenzij je van Ricky Gervaisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:00 schreef broer het volgende:
O, comic relief. Dat was het alternatief voor de kroeg.
Nog leuke dingen langsgekomen die ik op de BBC of op YouTube moet opzoeken?
Ik heb echt een pleurishekel aan het woord 'meisje'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:01 schreef broer het volgende:
En natuurlijk gefeliciteerd met je tien punten.
Zie je wel dat meisjes heus wel wat weten?
Ik hoop van harte dat Elizabeth hier een geestig antwoord op gaat formuleren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Overigens zie ik dat ER is gefotografeerd tijdens het uitgaan: Het is St Patrick's Day *O*.
Ricky Gervais ken ik niet. En Little Britain is toch van: "I'm the only gay in the village"? Dat vind ik allemaal net iets te flauw.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk niet. Tenzij je van Ricky Gervaisof Little Britain
houdt.
Echt waar? Ik vind dat een bijzonder lief woord. Waarom is dat zo erg?quote:Ik heb echt een pleurishekel aan het woord 'meisje'![]()
Dat lukt d'r vast.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop van harte dat Elizabeth hier een geestig antwoord op gaat formuleren.
Ik noem alleen wat er was te zien en waarvoor iedereen lijkt te kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:07 schreef broer het volgende:
Waarom je me trouwens dingen aanraadt waar je zelf een kotssmiley bij plaatst is me een raadsel.
Ik noem mannen toch ook geen jongetjes?quote:Echt waar? Ik vind dat een bijzonder lief woord. Waarom is dat zo erg?
Omdat ik - God betere! - genuanceerder ben geworden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:11 schreef Lamon het volgende:
Waarom heb jij die "Mijn god, wat zijn mensen dom!" ondertitel, of iets wat daar op leek eigenlijk niet meer, broer?
En gaf ik toen hetzelfde antwoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik ook al eens gevraagd, Lamon.
Ja, we zijn eigenlijk allemaal, diep in ons hart, knulletjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar de meesten zijn 't wel.
Nee.quote:
Dat is heel grappig, want ik kan als ontzettend genuanceerd en objectief lezend persoon, echt concluderen, dat des te genuanceerder en objectiever ik alles in het leven probeer te bekijken, des te meer die ondertitel gewoon simpelweg compleet opgaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:12 schreef broer het volgende:
Omdat ik - God betere! - genuanceerder ben geworden.
Je realiseert je dat je nu jezelf en je seksegenoten met een hartje beloontquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Ja, we zijn eigenlijk allemaal, diep in ons hart, knulletjes.
Heb ik dan heel veel meningsverschillen gemist in het verleden dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ben het voor de verandering roerend eens met Lamon
Je moet op eigen benen leren staan, Wickedangel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
het zijn van die vaste waarden op FOK! en als die veranderen, voel je je een roepende in de woestijn
Ik sprak vandaag met iemand die ik niet tot de briljante geesten van deze wereld reken. En zij gaf ontzettend af op mensen die bij haar op een cursus zaten en 'domme' vragen stelde. Op een gegeven moment zei ze: "Ik had echt het gevoel dat mijn IQ onder het nulpunt daalde."quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:16 schreef Lamon het volgende:
Dat is heel grappig, want ik kan als ontzettend genuanceerd en objectief lezend persoon, echt concluderen, dat des te genuanceerder en objectiever ik alles in het leven probeer te bekijken, des te meer die ondertitel gewoon simpelweg compleet opgaat.
Ja. Wij zijn lief.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Je realiseert je dat je nu jezelf en je seksegenoten met een hartje beloont
Ha. Heb ik toch heel even je aandachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
Heb ik dan heel veel meningsverschillen gemist in het verleden dan?
Waaaaaaaaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Je moet op eigen benen leren staan, Wickedangel.
You know, I'm not always gonna be around to protect you.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dom en slim nooit als IQ- of opleidingsgeneuzel bekijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Ik sprak vandaag met iemand die ik niet tot de briljante geesten van deze wereld reken. En zij gaf ontzettend af op mensen die bij haar op een cursus zaten en 'domme' vragen stelde. Op een gegeven moment zei ze: "Ik had echt het gevoel dat mijn IQ onder het nulpunt daalde."
Dat maakte 'dom' en 'slim' echt zó ontzettend relatief.
quote:
En ik ben het opnieuw roerend eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:25 schreef Lamon het volgende:
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dom en slim nooit als IQ- of opleidingsgeneuzel bekijk.
EQ klinkt zo soft, maar mocht dat concept ooit tot een echte en niet voorspelbare net-niet test leiden in de toekomst, is dat mijn persoonlijke leidraad voor de definitie.
Ja bedankt hè, ik zit er bovenopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Het is leuk om je op de kast te jagen door het over zelfstandigheid te hebben. 'Meisje' klinkt ook veel onzelfstandiger dan 'vrouw'. Je dacht toch niet echt dat dat per ongeluk was?
We weten het allemaal, KopieerMachine, maar niemand durft het te zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:32 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik weet het.
Nee, nee!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Bah, nee, Lamon. EQ gaat over gevoelens. En die laten zien, en zo.
Nergens om. Ik ben dronken. Dan doe ik rare dingen. Het spijt me. Duid het mij niet euvel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:36 schreef Lamon het volgende:
En ik ben weer zo aan het doordraven, ik heb het zelf ook door, hoor...
Alweer?quote:
Sssstquote:Waarom besloot jij om opeens tóch niet op KM te reageren? Dat is een veel betere waarom-vraag.
Ik wil er wel iets op zeggen. Ertegenin brengen of het ermee eens zijn. De andere kant laten zien of desnoods je volgen als een apostel. Maar ik snap het niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:36 schreef Lamon het volgende:
En ik ben weer zo aan het doordraven, ik heb het zelf ook door, hoor...
Ik ben bijna nooit dronken.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Ik ben bijna nooit dronken.
Ik heb wel vrijwel altijd iets gedronken. Maar dat is natuurlijk iets héél anders.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel vreemder. Een gelegenheidsposter die wel de moeite neemt, de boel goed over te nemen.
Het is bijna ontroerend.
Ik bedoel het echt niet zwevend of existentionalistisch hoor.quote:
Dat blijkt nu. Hulde.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef compier het volgende:
[..]
Tja, een gelegenheidsbikkel kan ook wel wat
![]()
Tssss. Toen ik nummer twee tikte, realiseerde ik me best dat dat in tegenstelling was tot wat ik eerder tikte.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef broer het volgende:
O, ja. Deze twee quotes wilde ik nog even in één post hebben.
[..]
[..]
Het is bijna eng.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Leuk dat we allebei oude quotes zoeken om elkaar zwart te maken.
Nee, dat is goed. Dat soort dingen post je dus hier.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef compier het volgende:
ik heb vandaag trouwens een geitje geboren zien worden
waarom ik dat nu vertel.. GEEN IDEE
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef compier het volgende:
http://compier.blogspot.com/ voor foto'sspam
Nee, dat bedoel ik dus. Je moet je gevoelens uiten om een EQ te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef Lamon het volgende:
Ik bedoel het echt niet zwevend of existentionalistisch hoor.
Gewoon, heel simpel, je bent niet de auto die je rijdt, het huis waarin je woont, het werk wat je hebt enzo...
Maar ook niet de muziek die je draait, als je anderen niet kunt vertellen waarom je het zo graag draait, de problemen die je hebt, als je niet kunt zeggen, waarom je ze hebt, het leven wat je leidt, als je niet kunt vertellen waarom je het op die manier wilt leiden...
Sorry. Je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Word jij trouwens niet moe van je eigen gestalk?![]()
Het was een grapje. Zo half en half. Ik weet het ook niet precies.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Sorry. Je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen.
Ik zal me netjes gedragen vanaf nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje. Zo half en half. Ik weet het ook niet precies.
Benader je iedereen die je tegenkomt compleet zakelijk en terughoudend dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:55 schreef broer het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik dat tamelijk lastig vind.
Wat suf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:58 schreef broer het volgende:
Ik zal me netjes gedragen vanaf nu.
Wat dáár af en toe wordt gepost...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
Emoties uiten hoeft toch niet te betekenen dat je bij ieder boertje, op R&P gaat lopen janken, om het voor het gemak maar even op dit forum te houden..
Als ik niet terughoudend was, zou ik bij elke boer ("Pussycat Dolls!!!") een topic openen in R&P. Dat doe ik dus niet. En ook de kleinere dingen zou ik niet posten in - bijvoorbeeld - de slowchat van R&P. Dat is nou juist de essentie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
Benader je iedereen die je tegenkomt compleet zakelijk en terughoudend dan?
Emoties uiten hoeft toch niet te betekenen dat je bij ieder boertje, op R&P gaat lopen janken, om het voor het gemak maar even op dit forum te houden..
Het alternatief is dat ik je écht ga stalken. Jij mag kiezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wat suf.
Ja, dan leg je 't weer bij mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:02 schreef broer het volgende:
Het alternatief is dat ik je écht ga stalken. Jij mag kiezen.
Bij mij was de essentie nou juist dat de jankerds in R&P voor 90% nep en in de trend aan het posten zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:02 schreef broer het volgende:
Als ik niet terughoudend was, zou ik bij elke boer ("Pussycat Dolls!!!") een topic openen in R&P. Dat doe ik dus niet. En ook de kleinere dingen zou ik niet posten in - bijvoorbeeld - de slowchat van R&P. Dat is nou juist de essentie.
aangezien heel veel bezoek uit de US komt, deze foto's zijn ook in de jenaaithetsteeds genomenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom is je site in het Engels, compier?
Ik blijf je gewoon lekker stalken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dan leg je 't weer bij mijJe zoekt 't maar uit.
die sok, dat was TE grappigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:53 schreef broer het volgende:
[..]Die sok over die hand.
(Die laatste twee foto's zijn wel uitermate lief, trouwens.)
Dat is wel waar. En niet alleen semi-bikkeltijd - álle slowchats. Daarom post ik ook nooit in 'meningentopics'. Dat zegt namelijk niets. Een gewoon - zij het virtueel - gesprek zegt veel meer dan een 'discussie' in POL.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
Je postgedrag in dit topic geeft veel meer van je echte persoon weer.
Laat me weten wanneer ik mezelf schijnbaar tegenspreek. Daar steek ik weer een hoop van opquote:
Hoezo, voor de verandering. Jullie zijn het altijd eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:13 schreef broer het volgende:
Hm... Ik lijk het voor de verandering ook eens met je eens te zijn, Lamon.
Nee, vanaf nu lees ik alleen nog maar. Dat is veel geniepiger.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
Laat me weten wanneer ik mezelf schijnbaar tegenspreek. Daar steek ik weer een hoop van op![]()
lurken = posten! (behalve in R&P)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu lees ik alleen nog maar. Dat is veel geniepiger.
Welnee. Ik snap nooit iets van de sociologische analyses die ik hier lees. En als ik niet te dronken ben, zeg ik dat ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:15 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie zijn het altijd eens.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:16 schreef broer het volgende:
Nee, vanaf nu lees ik alleen nog maar. Dat is veel geniepiger.
Precies. R&P:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:17 schreef compier het volgende:
lurken = posten! (behalve in R&P)
Je stieftante woont op dat eiland aan de andere kant van de Noordzee, begrijp ik?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:11 schreef compier het volgende:
Daarna zei ze ook nog, Oohh I've got my good shoes on
Van de oceaan, toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:19 schreef broer het volgende:
Je stieftante woont op dat eiland aan de andere kant van de Noordzee, begrijp ik?
Ja, weet ik veel. Dacht je dat ik me erin ging verdiepen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
Van de oceaan, toch?
Bij de 100e editie, toch. Maar IR heeft al gezegd dat hij dan gigantisch wil doorzakken. Met de mannen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:21 schreef broer het volgende:
Ja, leuk - smileys posten. Maar wanneer komt die meet nou?
Je leek zo oprecht geïnteresseerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:21 schreef broer het volgende:
Ja, weet ik veel. Dacht je dat ik me erin ging verdiepen?
Dat is absoluut niet waar. Broer is altijd heel subtiel en vriendelijk in het vertellen dat hij zaken heel anders ziet, daardoor lijkt het misschien alsof hij het eens is, maar dat is zeker niet het geval.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:15 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo, voor de verandering. Jullie zijn het altijd eens.
Straks ga je me nog vertellen dat jullie een hekel aan elkaar hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:24 schreef Lamon het volgende:
Dat is absoluut niet waar. Broer is altijd heel subtiel en vriendelijk in het vertellen dat hij zaken heel anders ziet, daardoor lijkt het misschien alsof hij het eens is, maar dat is zeker niet het geval.
Komt nog bij dat we bij de kwaliteit van Thom Yorke solo en het idee dat macs beter zijn ook grote meningsverschillen hebben.
Godverdomme. Is het I.R. weer die de boel verpest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:22 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de 100e editie, toch. Maar IR heeft al gezegd dat hij dan gigantisch wil doorzakken. Met de mannen.
broer en I.R. zijn persoonlijik gezien mijn favoriete users die op dit moment nog (in I.R.'s geval enigszinsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:26 schreef Wickedangel het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat jullie een hekel aan elkaar hebben![]()
ik had bijnaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:37 schreef broer het volgende:
Dat is oké, Ole. Weer thuis zijn is goed.
Je kan aan I.R vragen hoe leuk ik op een meet ben, ik geloof dat er niet veel verwachtingspatroon is waar je aan hoeft te voldoen om die basis te bereiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:34 schreef broer het volgende:
Ik ga je zó tegenvallen op de 100-topics-meet, Lamon.
Ow... ik dacht dat dat aan het DGK-gebeuren lag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:37 schreef Ole het volgende:
Echt lang hier niet geweest
en dat vanwege storing aan toetsenbordgebeuren
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je kan aan I.R vragen hoe leuk ik op een meet ben, ik geloof dat er niet veel verwachtingspatroon is waar je aan hoeft te voldoen om die basis te bereiken.
Waarom? Weer thuis zijn is echt goed. Je hebt het leuk gehad, je bent niet overvallen, je huis is niet leeggeroofd. Allemaal tof, toch?quote:
Dat is misschien ook wel waar. Ach, zolang ik maar dronken kan raken, vind ik het wel goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:38 schreef Lamon het volgende:
Je kan aan I.R vragen hoe leuk ik op een meet ben, ik geloof dat er niet veel verwachtingspatroon is waar je aan hoeft te voldoen om die basis te bereiken.
nope .. alleen omdat ik een klein beetje wijn had gemorstquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:40 schreef svann het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat dat aan het DGK-gebeuren lag.![]()
![]()
En mij ook al eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:41 schreef Ole het volgende:
maar ik he IR wel eens gemeet
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:41 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom? Weer thuis zijn is echt goed. Je hebt het leuk gehad, je bent niet overvallen, je huis is niet leeggeroofd. Allemaal tof, toch?
in tilburg in het parkquote:
Breda.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:44 schreef Ole het volgende:
in tilburg in het park
weet ik heus wel hoor![]()
OK... maar die waren er toen nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:46 schreef broer het volgende:
[..]
Breda.
Maar als je je dat allemaal nog herinnert, bereid dan Lamon en Wickedangel maar goed voor.
amen! .. trouwens, ik ben er achter gekomen dat met je vinger tussen een garagedeur klemzitten, een losse nagel en een tintelend gevoel in je vinger geeft!quote:
2 nog wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:37 schreef broer het volgende:
O, en ik heb vandaag min of meer per ongeluk aan twee popquizzen meegedaan. Stiekem is dat erg leuk, feitjes opgraven die een ander nét niet heeft opgeslagen.
Ik viel in slaap op de bank, en heb daarop netaan 4,5 uur geslapen.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:20 schreef broer het volgende:
En jij ligt veel te vroeg in bed tegenwoordig, Lamon.
Mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:34 schreef PingPong het volgende:
Hier verandert ook nooit niks.
Ik heb vanavond m'n comeback gemaakt, Lamon.
Gegroet!!
Ja je moet snel zijn, m'n comebacks duren meestal niet langer dan een dag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mooi!
De laatste keer liepen wij elkaar jammerlijk mis, toen je comeback zo naar samenviel met mijn postpauze.
Alles kits?
Die avontuurlijkheid zit echt ingebakken, he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:44 schreef PingPong het volgende:
Ja je moet snel zijn, m'n comebacks duren meestal niet langer dan een dag.
Alles gaat goed, terug uit Afrika, nieuwe baan, ga verhuizen, bladiebla.
Thanks.quote:Bij jou is het minder, zo te zien. Sterkte jongen.
Zo leuk dat ik het voor gezien houd voor vandaag.quote:
In theorie lijkt het zo makkelijk. Het staat in de openingspost al zo duidelijk verwoord, maar in praktijk wil het bij sommigen dan nog steeds niet lukken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef Casino.Bob het volgende:
bikkel bikkel
Na wat neuzen in je posthistorie zie ik dat ze nog niet zo happenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik kom er vanavond in verschillende topics ineens achter dat lekker incorrect en onaardig zijn tegen de vele idioten die dit forum rijk is, veel meer verlichting geeft, dan je normaal en fatsoenlijk te gedragen.
Ik ben een beetje amateuristisch bezig, omdat het nog niet helemaal natuurlijk komt, maar ik zie er wel toekomst in eigenlijk.
Dit gaat mijn nieuwe insteek richting dit forum worden.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Na wat neuzen in je posthistorie zie ik dat ze nog niet zo happen![]()
Misschien zou je het er niet zo héél dik bovenop moeten leggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:13 schreef Lamon het volgende:
Klopt.
Zelfs als ik een beetje ruzie probeer te forceren, krijg ik het niet voor elkaar, terwijl ik in lurktopics iedereen iedereen de huid vol zie schelden.
Ben ik dan, ondanks dat ik denk dat ik best heftig bezig ben, dan toch nog te netjes ofzo?
Wat is dat voor een defaitisme?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
Nou ja, het is ook maar een uitprobeerseltje, lukt het niet, dan lukt het niet..
Hoho, da's zeker geen defaitisme.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een defaitisme?
Hij gaat er al vanuit dat het niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef broer het volgende:
Is iets waar je na een tijdje weer mee ophoudt meteen defaitisme?
En legt de schuld bij anderen, als gezond narcist zijndequote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
Als het niet lukt leg ik de vinger niet bij mezelf, maar bij de derden die niet de gewenste reactie geven, als gezond narcist zijnde.
Tuurlijk. Kunnen wij je tegenhouden dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:46 schreef broer het volgende:
Dit in het kader van: mag ik óók eens iets zeggen!?
YouTube is mijn vriend.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:46 schreef broer het volgende:
Ik ken 'Us' van Regina Spektor uit een reclamespotje, en dat bezorgt me het schaamrood op de kaken, maar wát een mooi liedje is dat toch.
Alleen als je dat echt wilt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Tuurlijk. Kunnen wij je tegenhouden dan?
Daar heb ik nog niet eens gekeken. Staat er een live uitvoering? Want daar ben ik wel benieuwd naar, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Lamon het volgende:
YouTube is mijn vriend.
Ik heb alleen haar cd 'Begin to hope' nog maar gedownload en één keer gedraaid. (Daar staat 'Us' niet op.) Klonk wel aangenaam, maar ik wil hem toch nog iets vaker horen voor ik mijn handtekening onder dat oordeel zet.quote:Is de rest van de muziek ook zo goed? Ik vind het geweldig namelijk!
Ik vind 'Rehab' wel leuk. Of in ieder geval het refreintje. (Verder ken ik haar niet.) Dus misschien moet ik de Ronnettes eens opzoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat vinden jullie van Amy Winehouse? Ik hoor dat liedje Rehab steeds op de radio en ik heb zoiets van: nep-Ronnettes![]()
Nee, komt van een eerder album dat ik niet kon vinden, 'Soviet Kitsch'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Ben nu het album aan het downloaden. Maar waarom staat dit nummer er niet op? Is het nieuw?
Ik hou niet van het type, maar ordinair Brits wil nog wel eens erg goede muziek opleveren. The Streets mag ik toch erg graag luisteren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft ook zo'n quasi-stoer imago met een hoop gezuip, beledigingen, etc. Typisch ordinair Brits.
Alt.binaries.mp3 14 dagen geleden. Heb hem over 3 minuten binnen. Zal ik hem mailen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, komt van een eerder album dat ik niet kon vinden, 'Soviet Kitsch'.
Dat kan mijn mailbox niet aan, vrees ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:06 schreef Lamon het volgende:
Alt.binaries.mp3 14 dagen geleden. Heb hem over 3 minuten binnen. Zal ik hem mailen?
Ik moet die andere nog afluisteren, dat gaat wel even duren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Dat kan mijn mailbox niet aan, vrees ik.
Maar meld het als hij beter is dan die andere cd, dan ga ik beter mijn best doen met zoeken.
Tenzij het echt heel goed is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ik heb nooit overweg gekund met nieuwsgroepen. En bovendien heb ik een Mac, dus Newsbin Pro zal hier waarschijnlijk niet werken. Maar ik vind voldoende muziek. Ik kan vast wel zonder dat ene album...
torrents werken zelfs op Macquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ik heb nooit overweg gekund met nieuwsgroepen. En bovendien heb ik een Mac, dus Newsbin Pro zal hier waarschijnlijk niet werken. Maar ik vind voldoende muziek. Ik kan vast wel zonder dat ene album...
En dat ga jij me dan vertellen en dan ga ik het kopen.quote:
Je hebt inmiddels waarschijnlijk al meer gehoord dan ik. Ik heb alleen het album geluisterd dat ik heb gedownload, en dat dan ook nog eens één keer en met een half oor...quote:Ik ben nu wel op het punt in dat andere album, waar betere en mindere nummers elkaar afwisselen. Het Tori Amos-esque gedeelte van de muziek vind ik geweldig, maar er zitten ook stijlen tussen die me helemaal niet liggen.
Maar wat me ligt, vind ik ook echt heel mooi.
Ik heb het topique niet gelezen, dus sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar met torrents kon ik dat ene album dus niet vinden.
Geen probleem. Ik had het nog niet gemeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb het topique niet gelezen, dus sorry
Ik kan er ook slecht mee omgaan, ik ben een heel erg dwangmatig persoon als ik thuis ben, dus al mijn gewoontes en acties, kloppen nu niet meer met de tijd die ik erbij zie.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:34 schreef broer het volgende:
En zomertijd zuigt. Het is godverdomme gewoon half drie.
Ik geloof in the circle of life, dus dieren die zonder bedoelde wreedheid sterven door menselijke acties, doen me helemaal niets.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Overigens vind ik je medeleven met het leed dat ik bij een bepaalde eendenfamilie heb veroorzaakt maar matigjes...
Hmm... Ik ben er anders zeker twintig minuten aardig van ondersteboven geweest.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik geloof in the circle of life, dus dieren die zonder bedoelde wreedheid sterven door menselijke acties, doen me helemaal niets.
Ik kan er weinig bij voelen, ik eet vlees namelijk, en die dieren maken ook een laatste geluid voordat ze op mijn bord belanden. So be it.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik ben er anders zeker twintig minuten aardig van ondersteboven geweest.
Dat arme beest. 'Dub-dub', dat was het laatste geluid dat hij maakte...
Gecondoleerd, broer.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik ben er anders zeker twintig minuten aardig van ondersteboven geweest.
Dat arme beest. 'Dub-dub', dat was het laatste geluid dat hij maakte...
Ben je gek geworden? Ik ga morgen lang uitslapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:20 schreef svann het volgende:
Ga je morgen wat boete doen met brood bij een naburige vijver, om je karma weer in evenwicht te krijgen?
En dit soort posts zijn altijd fijn om te lezen. Zeker als je je bedenkt dat Robben nog wel wat jonger is dan ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef Lamon het volgende:
Op mijn achtergrond-tv zie ik trouwens dat Robben veel kaler is dan ik ben, en dat stemt me erg vrolijk.
Oh nee, broer! Je wordt toch niet opeens avontuurlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, en nog even een vraag aan de reislustigen onder jullie. Als ik een zogenoemde 'stedentrip' wil doen, waar moet ik dan ab-so-luut naartoe?
Gewoon de helpfiles even rustig lezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Ik heb wel net een newsreader geïnstalleerd. Maar ik snap er nog geen reet van.
Welnee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Oh nee, broer! Je wordt toch niet opeens avontuurlijk?
Daar ben ik veel te ongeduldig voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:09 schreef Lamon het volgende:
Gewoon de helpfiles even rustig lezen.
Waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, en nog even een vraag aan de reislustigen onder jullie. Als ik een zogenoemde 'stedentrip' wil doen, waar moet ik dan ab-so-luut naartoe?
Ja, zo wordt het natuurlijk nooit wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Lamon het volgende:
Waar je zin in hebt.
Dat idealiseren van bepaalde plekken wat iedereen altijd maar doet vind ik echt driemaal niets.
Ga er dan wonen, denk ik altijd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dublin.
Londen.
Wenen.
Parijs.
Praag.
New York.
Ga je al die steden nu meteen aandoen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Ik ben heel lang weg.
Dublin. Dat schijnt gezellig te zijn. Nooit geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Ik had om onderbouwing moeten vragen, daar heb je gelijk in.
Ik heb het ook wel eens. Dan zoek ik in MEN naar de Algemene Kennis Quiz, en dan zie ik hem niet staan. Een paar minuten later zie ik hem wel weer. Geen idee waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:27 schreef Lamon het volgende:
Ben ik dan de enige die merkte dat het echt even niet meer in Onzin stond?
Het was echt even weg.
Nee, in Politiek heb ik het al een beetje ingecalculeerd. En daar is het vaak meer gebrek aan EQ, dan IQ toch.quote:Op zondag 1 april 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Een goeie vuistregel is: niet klikken op een topic dat in POL staat of topics die 'Wilders', 'PvdA', 'SP', 'Marokkanen' of 'Vrijheid van meningsuiting' in de titel hebben. Dan zit je aardig veilig, volgens mij.
Ik vrees dat de meesten gewoon dronken zijn. En eigenlijk is dát alleen maar te prijzen.quote:Op zondag 1 april 2007 03:51 schreef Lamon het volgende:
maar gewoon over mensen die je met de beste wil van de wereld niet als geestelijk capabel kunt kenmerken.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 1 april 2007 03:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meesten gewoon dronken zijn. En eigenlijk is dát alleen maar te prijzen.
De nieuwe 0,33 Grolsch flesjes zelfs.quote:Op zondag 1 april 2007 04:04 schreef broer het volgende:
Godver. Dat zuipen van jou kan ik écht niet volgen. Ik neem aan dat je het over flesjes hebt...
In dat geval is het overigens wel bewonderenswaardig dat je niet in een randdebiel verandert. Ik zou na dertien flesjes bier de meest ranzige taal uitslaan.
Nee, maar ze verliezen hun remmingen en daarmee de nuance.quote:Op zondag 1 april 2007 04:10 schreef Lamon het volgende:
Dronken mensen hoeven echt niet stompzinnig te zijn.
Nuance verliezen als je een band of een film aanprijst, daar kan ik van meepraten, is me hier in dat soort buien vaak genoeg overkomen.quote:Op zondag 1 april 2007 04:14 schreef broer het volgende:
Nee, maar ze verliezen hun remmingen en daarmee de nuance.
Het ging uiteindelijk om FP crew die mensen doodwensten, of onder de gordel raakten,quote:Op zondag 1 april 2007 04:20 schreef broer het volgende:
O, dat heb ik gelezen, ja. Er werd weer flink ge-eikeld over niks.
Toppunt was dat mensen die zelf niet kunnen spellen anderen op hun fouten gingen wijzen.
Dat die FP'er binnen drie minuten zijn rechten kwijt was, was dan wel weer leuk.
Ik gewoonlijk ook. Maar door dat gedoe met mijn vader heb ik even niet zoveel initiatief meer om de deur uit te gaan, dus zit ik voor mijn doen vaak hier, omdat slapen ook geen optie is.quote:Op zondag 1 april 2007 04:27 schreef broer het volgende:
Ik heb besloten dat ik me er niet meer aan stoor. Ik zoek de plekken wel op waar het beter toeven is.
Nu ook met een flitsende panzerfaust-recensie.quote:Op zondag 1 april 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Voor de downloaders: Alamo Race Track is helemaal geen slecht bandje. Heel erg Excelsior, maar ook wel wat gruizig en bluesy. Het had wat meer pit mogen hebben tijdens hun optreden vanavond. Maar het was toch bepaald niet slecht.
sorry voor deze 17:00 post, maarre, je mag het terugsturen, wet koop op afstand!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:29 schreef Lamon het volgende:
Wat doe je als je dronken thuis komt en nog geen slaap hebt?
Dan koop je op internet de tv, die je al een tijdje wilde.
http://www.samsung.com/nl/products/tv/archive/ws_32z419t.asp
Ik was zonder de combinatie internet, drankgebruik en koopziekheid een veel minder arm man geweest.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef compier het volgende:
sorry voor deze 17:00 post, maarre, je mag het terugsturen, wet koop op afstand!
Oeh, cool. Daar ga ik heen!quote:Op donderdag 5 april 2007 01:10 schreef broer het volgende:
En, Lamon? Ga je nog leuke concerten bekijken, de komende tijd?
"..en dat doorstond hij voor zijn vriend. Wat een toffe gast was het ook.", fantaseer ik er dan bij.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:20 schreef broer het volgende:
Goed geregeld. Al betekent het wel dat je naar Keane moet, en daar zou ik werkelijk nog niet dood gevonden willen worden. (Ik bedoel, stel je voor dat dat bekend wordt. "Is hij dood? Jeetje! Hoe en wat?" "Nou, hij was bij een concert van Keane.")
Je kan uiteraard ook gewoon met ons mee als je wilt.quote:Ik moet nog eens kijken of ik iemand mee krijg. Anders ga ik waarschijnlijk niet. Helaas.
Mja, ik weet het niet. Het feit dat je dan daadwerkelijk daar bent, is 'meer fout' dan de goede daad kan opheffen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
"..en dat doorstond hij voor zijn vriend. Wat een toffe gast was het ook.", fantaseer ik er dan bij.
Ik zie mezelf dat inderdaad niet zomaar doen.quote:Je kan uiteraard ook gewoon met ons mee als je wilt.
Je zult het wel niets vinden, maar het aanbod staat.
Nu heb je het verpest, nu krijg ik vervelende homo-associaties en werkt de spontaniteit van het aanbod niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Maar als ik kom, zal ik een rode roos in mijn knoopsgat doen. Dat je me herkent, zeg maar.
O, dat was niet eens de bedoeling. Ik zat het echt te overwegen. Vind het een sympathiek aanbod, namelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
Nu heb je het verpest, nu krijg ik vervelende homo-associaties en werkt de spontaniteit van het aanbod niet meer.
Ik dacht dat dat nog niet helemaal duidelijk was. Extra complicaties, en zo. Maar het fijne weet ik er ook niet van.quote:Zou ER die baan nog gekregen hebben, of was dat al duidelijk en heb ik het gemist?
Complicaties zijn altijd wel goed voor wat geouwehoer er omheen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:44 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat dat nog niet helemaal duidelijk was. Extra complicaties, en zo. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
Ja, maar dan moet ze er wel zijn om mee te ouwehoeren.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:48 schreef sig000 het volgende:
Complicaties zijn altijd wel goed voor wat geouwehoer er omheen.![]()
Oh, okee, dan staat het aanbod gewoon. Maar geen raar roosgedoe als je echt meewilt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:44 schreef broer het volgende:
O, dat was niet eens de bedoeling. Ik zat het echt te overwegen. Vind het een sympathiek aanbod, namelijk.
Ik heb eerst nog een Electro meeting niet met Pasen maar 't weekend erop.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Leuk.
Ik voel een semi-bikkel-meet aankomen.
Zeg, kom je nu alwéér naar Berg & Dal?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:19 schreef sig000 het volgende:
Op een gekraakt terrein
Nee TNO in Zeist deze keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, kom je nu alwéér naar Berg & Dal?
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:19 schreef sig000 het volgende:
Op een gekraakt terrein een weekend feesten met camping.![]()
Ik moest er ook aan wennen als ouwe reggae freak maar 't valt best mee die muziek.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Op dat electro na natuurlijk.
Ja hoi! Sorry voor de illegaliteit van dit schrijfsel, maar ik heb eindelijk weer internet, na bijna een maand, en daar wilde ik toch even van profiteren voordat het er weer mee ophoudt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:32 schreef broer het volgende:
Iemand Elizabeth nog gezien, de laatste tijd, trouwens?
dat mag heul nietquote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoi! Sorry voor de illegaliteit van dit schrijfsel, maar ik heb eindelijk weer internet, na bijna een maand, en daar wilde ik toch even van profiteren voordat het er weer mee ophoudt.
Mijn afgelopen maand in een nut shell:
- Baan is überhaupt geschrapt, was verkeerd ingeschat en derhalve verkeerd gecreeërd.
- Tweemaal visite gehad vanuit NL, mijn pa en moe, en DIGGER en Elegantly Wasted (Die waren hier op Paddy's day, gedurende een ernstig geval van pissing rain )
- Mijn schoonvader is helaas overleden op 28 maart. Wij zijn dan ook net 2 dagen terug uit NL.
- Het is hier al een paar dagen stralend weer en erg warm
Ik hoop dat ik weer eens gewoon midden in de nacht kan posten hier!!
Tot straks.... hoop ik
De vraag is een beetje of dat te hoog of te laag was.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:33 schreef Thisbe het volgende:
eerst werd ik door een of andere knul op 28 geschat
Gecondoleerd, ER.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn afgelopen maand in een nut shell:
Ook een fucked up eetpatroon?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef Tijn het volgende:
En met ons allen bedoel ik mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |