Oh nee, broer! Je wordt toch niet opeens avontuurlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, en nog even een vraag aan de reislustigen onder jullie. Als ik een zogenoemde 'stedentrip' wil doen, waar moet ik dan ab-so-luut naartoe?
Gewoon de helpfiles even rustig lezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Ik heb wel net een newsreader geïnstalleerd. Maar ik snap er nog geen reet van.
Welnee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Oh nee, broer! Je wordt toch niet opeens avontuurlijk?
Daar ben ik veel te ongeduldig voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:09 schreef Lamon het volgende:
Gewoon de helpfiles even rustig lezen.
Waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, en nog even een vraag aan de reislustigen onder jullie. Als ik een zogenoemde 'stedentrip' wil doen, waar moet ik dan ab-so-luut naartoe?
Ja, zo wordt het natuurlijk nooit wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Lamon het volgende:
Waar je zin in hebt.
Dat idealiseren van bepaalde plekken wat iedereen altijd maar doet vind ik echt driemaal niets.
Ga er dan wonen, denk ik altijd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dublin.
Londen.
Wenen.
Parijs.
Praag.
New York.
Ga je al die steden nu meteen aandoen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Ik ben heel lang weg.
Dublin. Dat schijnt gezellig te zijn. Nooit geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Ik had om onderbouwing moeten vragen, daar heb je gelijk in.
Ik heb het ook wel eens. Dan zoek ik in MEN naar de Algemene Kennis Quiz, en dan zie ik hem niet staan. Een paar minuten later zie ik hem wel weer. Geen idee waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:27 schreef Lamon het volgende:
Ben ik dan de enige die merkte dat het echt even niet meer in Onzin stond?
Het was echt even weg.
Nee, in Politiek heb ik het al een beetje ingecalculeerd. En daar is het vaak meer gebrek aan EQ, dan IQ toch.quote:Op zondag 1 april 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Een goeie vuistregel is: niet klikken op een topic dat in POL staat of topics die 'Wilders', 'PvdA', 'SP', 'Marokkanen' of 'Vrijheid van meningsuiting' in de titel hebben. Dan zit je aardig veilig, volgens mij.
Ik vrees dat de meesten gewoon dronken zijn. En eigenlijk is dát alleen maar te prijzen.quote:Op zondag 1 april 2007 03:51 schreef Lamon het volgende:
maar gewoon over mensen die je met de beste wil van de wereld niet als geestelijk capabel kunt kenmerken.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 1 april 2007 03:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meesten gewoon dronken zijn. En eigenlijk is dát alleen maar te prijzen.
De nieuwe 0,33 Grolsch flesjes zelfs.quote:Op zondag 1 april 2007 04:04 schreef broer het volgende:
Godver. Dat zuipen van jou kan ik écht niet volgen. Ik neem aan dat je het over flesjes hebt...
In dat geval is het overigens wel bewonderenswaardig dat je niet in een randdebiel verandert. Ik zou na dertien flesjes bier de meest ranzige taal uitslaan.
Nee, maar ze verliezen hun remmingen en daarmee de nuance.quote:Op zondag 1 april 2007 04:10 schreef Lamon het volgende:
Dronken mensen hoeven echt niet stompzinnig te zijn.
Nuance verliezen als je een band of een film aanprijst, daar kan ik van meepraten, is me hier in dat soort buien vaak genoeg overkomen.quote:Op zondag 1 april 2007 04:14 schreef broer het volgende:
Nee, maar ze verliezen hun remmingen en daarmee de nuance.
Het ging uiteindelijk om FP crew die mensen doodwensten, of onder de gordel raakten,quote:Op zondag 1 april 2007 04:20 schreef broer het volgende:
O, dat heb ik gelezen, ja. Er werd weer flink ge-eikeld over niks.
Toppunt was dat mensen die zelf niet kunnen spellen anderen op hun fouten gingen wijzen.
Dat die FP'er binnen drie minuten zijn rechten kwijt was, was dan wel weer leuk.
Ik gewoonlijk ook. Maar door dat gedoe met mijn vader heb ik even niet zoveel initiatief meer om de deur uit te gaan, dus zit ik voor mijn doen vaak hier, omdat slapen ook geen optie is.quote:Op zondag 1 april 2007 04:27 schreef broer het volgende:
Ik heb besloten dat ik me er niet meer aan stoor. Ik zoek de plekken wel op waar het beter toeven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |