alsof jij dat geld vrijwillig af zou staaan als je dat niet zou hoevenquote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef LENUS het volgende:
je KRIJGT van de belastingbetaler vele tienduizenden euro's per jaar om een leefbaar leven te leiden.
Bespaar me je cynisme.quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Tsurany het volgende:
Als die mensen nou gewoon effe gezond geboren worden, maar zelfs dat is teveel gevraagd tegenwoordig...
Of ik dat vrijwillig af sta of niet, daar gaat het niet om. Ik snap alleen niet waarom ze in deze tijden waarin iedereen de broekriem moet aantrekken het onderste uit de kan willen halen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef PankPinther het volgende:
[..]
alsof jij dat geld vrijwillig af zou staaan als je dat niet zou hoeven
kortom, een egoist die klaagt dat anderen egoistisch zijn...
blijft humor![]()
We zorgen inderdaad goed voor onze zieken, maar een beetje dankbaarheid zit er niet in. Nee, ze moeten nog meer hebben want ja gezonde mensen krijgen per jaar 255 euro terug en dat krijgen zij niet en dat kan natuurlijk niet zomaar.quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Bespaar me je cynisme.In ieder ander land zouden chronisch zieken creperen of een stuk minder welvarend leven hebben als in Nederland. Wij zorgen goed voor onze zieken, alleen stoor ik me aan die "dankbaarheid".
ja dat maakt wel uit want je doet het voorkomen alsof je het uit goedheid doet en ze je daarvoor dankbaar moeten zijn, maar de enige reden dat je het doet is omdat je het verplicht bentquote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Of ik dat vrijwillig af sta of niet, daar gaat het niet om. Ik snap alleen niet waarom ze in deze tijden waarin iedereen de broekriem moet aantrekken het onderste uit de kan willen halen.
LBO Zwakstroom?quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Grimm het volgende:
Ik snap sowieso niet waar al dat geld van die premie's heen gaat. volgens mij hebben die directeuren een vloot aan maserati's
Italie, frankrijk, engeland etc. daar doel ik op.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
LBO Zwakstroom?
Maar idd, in Afrika is de premie veel lager. Moet je eens heen gaan joh! Krijg je misschien wel extragratis HIV in het ziekenhuis.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef tntkiller het volgende:
kom ff lekker lang dan zal ik als dank je reet ff naaien..als dank
alsof ik er voor kiest om ziek te zijn..en niet alle chronisch zieken zitten thuis.
inderdaad, ben het met je eens. Heb epilepsie maar met medicijnen onder controle en werk gewoon fulltime.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef tntkiller het volgende:
alsof ik er voor kiest om ziek te zijn..en niet alle chronisch zieken zitten thuis.
Oh wacht, het is de uuro!quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Grimm het volgende:
[..]
Italie, frankrijk, engeland etc. daar doel ik op.
Toch vreemd dat we voor de euro de helft minder betaalden terwijl we dezelfde zorg krijgen
voor meer geld minder zorg zul je bedoelen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Grimm het volgende:
[..]
Italie, frankrijk, engeland etc. daar doel ik op.
Toch vreemd dat we voor de euro de helft minder betaalden terwijl we dezelfde zorg krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |