Ik wil net zeggen. 12 miljoen voor een website. Hij is 17 jaar, Hoeft geen uur meer te werken als ie het slim aanpakt. Ik zeg dan. Wat doe je!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou het dan echt wel verkocht hebben.
Webdiensten zijn enorm vergankelijk. Er kan zo een grotere concurrent opstaan die je wegvaagt.
Misschien vindt hij het runnen van zijn eigen website wel veel leuker en bevredigender dan 12 miljoen. Geld is ook niet alles en hij zal er nu ook al wel een mooi inkomen aan over houden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil net zeggen. 12 miljoen voor een website. Hij is 17 jaar, Hoeft geen uur meer te werken als ie het slim aanpakt. Ik zeg dan. Wat doe je!?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het runnen van zijn eigen website wel veel leuker en bevredigender dan 12 miljoen. Geld is ook niet alles en hij zal er nu ook al wel een mooi inkomen aan over houden.
tijdje geleden postte danny ineens dat ie zodra er een goed bod kwam, erover na zou denken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef tonks het volgende:
Danny zou er geen seconde over nadenken? Danny is toch veeeeel te trots man.
Ja, niet te geloven...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Whizzkith het volgende:
Die site is lelijk en onoverzichtelijkWaarom heeft ie zoveel bezoekers
Als google morgen komt met 12 miljoen, denk je dat Danny dan zegt ik slaap er nog een nachtje over?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het runnen van zijn eigen website wel veel leuker en bevredigender dan 12 miljoen. Geld is ook niet alles en hij zal er nu ook al wel een mooi inkomen aan over houden.
Ik denk het niet, maar ik spreek ook niet voor Danny (of mezelf), ik geef alleen een mogelijkheid waarom hij het heeft afgeslagen want dàt heeft die jongen gedaan. Als ik zijn site zo even vluchtig bekijk had ik direct die 12 miljoen aangenomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Armageddon het volgende:
Als google morgen komt met 12 miljoen, denk je dat Danny dan zegt ik slaap er nog een nachtje over?![]()
!!
Staat trouwens ook vol spelfouten, maar dat zal wel bij het jeugdige karakter passen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:26 schreef NorthernStar het volgende:
12 miljoen voor die kutsite?
Dat zou ook nog kunnen ja, een publiciteitsstunt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef concac het volgende:
ik denk dat het een hoax is
http://www.alexa.com/data(...)www.sharpenews.co.uk
check zijn statics.
Eeeeh....jawel.quote:
Post-ie dat niet elke week ergens?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
tijdje geleden postte danny ineens dat ie zodra er een goed bod kwam, erover na zou denken.
maar dat meende hij vast niet, hij maakte weer een grapje!
quote:Teen Pop Sensation
Michael Hinch
Visiting
Sharpenews
April 1st
Zoiets dacht ik ook. Hij hoopt mischien op een beter bod.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:34 schreef Jelski het volgende:
Ja, maarja. Hij kan veel meer uit die site krijgen dus eigenlijk heeft hij wel gelijk. Er gaan nu ook andere zenders boden doen voor zijn site. Misschien wel veel hoger. Met zo veel bezoekers is die site veel meer waard.! xD
door een kneuzen krant die het iq heeft van die kneus die die kneuzensite gemaakt heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:13 schreef cultheld het volgende:
Die gozer is geniaal. Hij heeft gewoon een kneuzensite gemaakt, verzint een persberichtje en het wordt nog overgenomen ook.
Ik zie het Telegraf lezend volk zoiets als dit niet verzinnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:19 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
door een kneuzen krant die het iq heeft van die kneus die die kneuzensite gemaakt heeft
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:29 schreef StefanP het volgende:
Wat een waardeloze site zeg! Ik zie niets interessants, alleen een lelijk irritante pagina. De nieuwscategorieen links tonen me elk maar een handjevol tekst die blijkbaar door 13-jarigen is geschreven...
12 miljoen
quote:
Komt omdat MSN en MySpace zeer diep is ingeroest in het UK.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Whizzkith het volgende:
Dat forum heeft ook maar 100 gebruikers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |