Dit is er ééntje.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een woordje dat puberale eikeltjes hebben omarmd, om iets te beledigen te hebben.
Gefrustreerde kinderen schelden graag, maar moeten wel een algemeen scheldobject hebben.
Gothics werd oud, dus nu zijn het EMO's.
Ga huilen en krassen in een hoekje, nohquote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een woordje dat puberale eikeltjes hebben omarmd, om iets te beledigen te hebben.
Gefrustreerde kinderen schelden graag, maar moeten wel een algemeen scheldobject hebben.
Gothics werd oud, dus nu zijn het EMO's.
Jammer genoeg maak jij dat niet meer mee, dan ben je namelijk al dood.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...
Later als je groot bent, kun je er ook om lachen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:46 schreef ForumGek het volgende:
Boem-dikkie, wil je die tetris muziek a.u.b. uitzetten, wordt er kriegel van !
Zelfverminking is echt niet EMO in zijn huidige Nederlandse vorm hoor, kijk maar naar al die narcistische foto's die ze heel bewust van precies de juiste invalshoek weten te nemen. Die mensen zijn veel te blij met zichzelf en hun aangename dramatiek voor dat soort onzin.quote:
Moet ik hem naar ONZ verplaatsen voor je ?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfverminking is echt niet EMO in zijn huidige Nederlandse vorm hoor, kijk maar naar al die narcistische foto's die ze heel bewust van precies de juiste invalshoek weten te nemen. Die mensen zijn veel te blij met zichzelf en hun aangename dramatiek voor dat soort onzin.
Maar interessante sociologische principes aan een geestelijk uitgedaagde baby uitleggen heeft niet veel zin, vrees ik.
Tuurlijk wel, iemand heeft het jou toch ook geleerd?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar interessante sociologische principes aan een geestelijk uitgedaagde baby uitleggen heeft niet veel zin, vrees ik.
Nee, dan verliest hij zijn waarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ik hem naar ONZ verplaatsen voor je ?
Nee, ik heb het zelf aan moeten leren, geheel ongedwongen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Tuurlijk wel, iemand heeft het jou toch ook geleerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |