Dit is er ééntje.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een woordje dat puberale eikeltjes hebben omarmd, om iets te beledigen te hebben.
Gefrustreerde kinderen schelden graag, maar moeten wel een algemeen scheldobject hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gothics werd oud, dus nu zijn het EMO's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga huilen en krassen in een hoekje, nohquote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een woordje dat puberale eikeltjes hebben omarmd, om iets te beledigen te hebben.
Gefrustreerde kinderen schelden graag, maar moeten wel een algemeen scheldobject hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gothics werd oud, dus nu zijn het EMO's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:38 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Dit is er ééntje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer genoeg maak jij dat niet meer mee, dan ben je namelijk al dood.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk joh...
Later als je groot bent, kun je er ook om lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:46 schreef ForumGek het volgende:
Boem-dikkie, wil je die tetris muziek a.u.b. uitzetten, wordt er kriegel van !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fok is een dikke trendsetter. Misschien mogen we zelfs weer op RTL-boulevardquote:
Zelfverminking is echt niet EMO in zijn huidige Nederlandse vorm hoor, kijk maar naar al die narcistische foto's die ze heel bewust van precies de juiste invalshoek weten te nemen. Die mensen zijn veel te blij met zichzelf en hun aangename dramatiek voor dat soort onzin.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:39 schreef zarGon het volgende:
Ga huilen en krassen in een hoekje, nohom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik hem naar ONZ verplaatsen voor je ?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfverminking is echt niet EMO in zijn huidige Nederlandse vorm hoor, kijk maar naar al die narcistische foto's die ze heel bewust van precies de juiste invalshoek weten te nemen. Die mensen zijn veel te blij met zichzelf en hun aangename dramatiek voor dat soort onzin.
Maar interessante sociologische principes aan een geestelijk uitgedaagde baby uitleggen heeft niet veel zin, vrees ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk wel, iemand heeft het jou toch ook geleerd?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar interessante sociologische principes aan een geestelijk uitgedaagde baby uitleggen heeft niet veel zin, vrees ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dan verliest hij zijn waarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ik hem naar ONZ verplaatsen voor je ?
Nee, ik heb het zelf aan moeten leren, geheel ongedwongen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Tuurlijk wel, iemand heeft het jou toch ook geleerd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop