Dit is er ééntje.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een woordje dat puberale eikeltjes hebben omarmd, om iets te beledigen te hebben.
Gefrustreerde kinderen schelden graag, maar moeten wel een algemeen scheldobject hebben.
Gothics werd oud, dus nu zijn het EMO's.
Ga huilen en krassen in een hoekje, nohquote:Op donderdag 5 april 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Een woordje dat puberale eikeltjes hebben omarmd, om iets te beledigen te hebben.
Gefrustreerde kinderen schelden graag, maar moeten wel een algemeen scheldobject hebben.
Gothics werd oud, dus nu zijn het EMO's.
Jammer genoeg maak jij dat niet meer mee, dan ben je namelijk al dood.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...
Later als je groot bent, kun je er ook om lachen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:46 schreef ForumGek het volgende:
Boem-dikkie, wil je die tetris muziek a.u.b. uitzetten, wordt er kriegel van !
Zelfverminking is echt niet EMO in zijn huidige Nederlandse vorm hoor, kijk maar naar al die narcistische foto's die ze heel bewust van precies de juiste invalshoek weten te nemen. Die mensen zijn veel te blij met zichzelf en hun aangename dramatiek voor dat soort onzin.quote:
Moet ik hem naar ONZ verplaatsen voor je ?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfverminking is echt niet EMO in zijn huidige Nederlandse vorm hoor, kijk maar naar al die narcistische foto's die ze heel bewust van precies de juiste invalshoek weten te nemen. Die mensen zijn veel te blij met zichzelf en hun aangename dramatiek voor dat soort onzin.
Maar interessante sociologische principes aan een geestelijk uitgedaagde baby uitleggen heeft niet veel zin, vrees ik.
Tuurlijk wel, iemand heeft het jou toch ook geleerd?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar interessante sociologische principes aan een geestelijk uitgedaagde baby uitleggen heeft niet veel zin, vrees ik.
Nee, dan verliest hij zijn waarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ik hem naar ONZ verplaatsen voor je ?
Nee, ik heb het zelf aan moeten leren, geheel ongedwongen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Tuurlijk wel, iemand heeft het jou toch ook geleerd?
Ja, dat heeft hij gedaan, nadat hij zichzelf knevelde...quote:Op donderdag 5 april 2007 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heeft ie op de cam zelfmoord gepleegd?
Ok dan vraag ik me alleen nog af wat 't gele tuutje in zijn mond daar doet?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij gedaan, nadat hij zichzelf knevelde...
Da's Hollandse EMO bij uitstek inderdaad. Dus waarom iedere geestelijke pre-puber daar nou zo over moet janken?quote:
We zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 5 april 2007 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok dan vraag ik me alleen nog af wat 't gele tuutje in zijn mond daar doet?
ik ken er een en die zit in mijn spamfilterquote:
quote:
I'd do her.quote:
Dat mocht toch pas weer als Jerney 50 jaar dood was of zo?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Fok is een dikke trendsetter. Misschien mogen we zelfs weer op RTL-boulevard. O, de roem.
aha! ja die ken ik maar al te goed. was jij die gast met dat boeren accent op de achtergrond?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef glremme het volgende:
Iemand die naar metalcore en dergelijke luisterd.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Triforce_Courage het volgende:
emo's zijn toch gewoon borderliners die make-up dragen?
neequote:Op donderdag 5 april 2007 15:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
aha! ja die ken ik maar al te goed. was jij die gast met dat boeren accent op de achtergrond?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef Strijkplank het volgende:
Ze zijn gelukkig al aardig uitgedund sinds een klein jaar geleden:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef LSS het volgende:
Dat zijn onzekere opgeverfde homoseksuele jongetjes met gek haar en aandachtstekort.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Triforce_Courage het volgende:
emo's zijn toch gewoon borderliners die make-up dragen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef Sailmaker het volgende:
het nummer Adrienne van The Calling.... das pas emo shit
noem er es een dan die jij wel emo vindt, dan vergelijk ik t ffquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:47 schreef charley_screams het volgende:
[..]
erm, dat valt ook wel weer mee..
Als ze maar geen vlekken maakt op m'n kleren vind ik alles goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen.
Ik heb geen kast waar ze in kan hangen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Ik vind ze allebei wel OK hoor. Maar ja, dat kan ook aan mijn hormonen liggen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben ik de engiste die helemaal verliefd is geworden op dat meisje dat gekust wordt door dat andere meisje![]()
wat denk jequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef charley_screams het volgende:
[..]
Hallo, hoe kom jij aan die foto van mij?!![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben ik de engiste die helemaal verliefd is geworden op dat meisje dat gekust wordt door dat andere meisje![]()
dat leest ze hja.. paar posts boven jequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja, je hebt gelijk ze zijn allebij leuk, maar die andere is toch leuker...
P.S
Ik ben pas 18 hoor, voor het geval dat jij dit heeeeeeeel mischien leest![]()
Awwww haha!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
stond op je myspacequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef charley_screams het volgende:
[..]
Zeg dan.. ik weet het echt niet :/
Pffft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Ludger het volgende:
Dit is het gedrag van een emo!
http://www.youtube.com/watch?v=FZifOElPN8k
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |