Hoho, da's zeker geen defaitisme.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een defaitisme?
Hij gaat er al vanuit dat het niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef broer het volgende:
Is iets waar je na een tijdje weer mee ophoudt meteen defaitisme?
En legt de schuld bij anderen, als gezond narcist zijndequote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef Lamon het volgende:
Als het niet lukt leg ik de vinger niet bij mezelf, maar bij de derden die niet de gewenste reactie geven, als gezond narcist zijnde.
Tuurlijk. Kunnen wij je tegenhouden dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:46 schreef broer het volgende:
Dit in het kader van: mag ik óók eens iets zeggen!?
YouTube is mijn vriend.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:46 schreef broer het volgende:
Ik ken 'Us' van Regina Spektor uit een reclamespotje, en dat bezorgt me het schaamrood op de kaken, maar wát een mooi liedje is dat toch.
Alleen als je dat echt wilt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Tuurlijk. Kunnen wij je tegenhouden dan?
Daar heb ik nog niet eens gekeken. Staat er een live uitvoering? Want daar ben ik wel benieuwd naar, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Lamon het volgende:
YouTube is mijn vriend.
Ik heb alleen haar cd 'Begin to hope' nog maar gedownload en één keer gedraaid. (Daar staat 'Us' niet op.) Klonk wel aangenaam, maar ik wil hem toch nog iets vaker horen voor ik mijn handtekening onder dat oordeel zet.quote:Is de rest van de muziek ook zo goed? Ik vind het geweldig namelijk!
Ik vind 'Rehab' wel leuk. Of in ieder geval het refreintje. (Verder ken ik haar niet.) Dus misschien moet ik de Ronnettes eens opzoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat vinden jullie van Amy Winehouse? Ik hoor dat liedje Rehab steeds op de radio en ik heb zoiets van: nep-Ronnettes![]()
Nee, komt van een eerder album dat ik niet kon vinden, 'Soviet Kitsch'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Ben nu het album aan het downloaden. Maar waarom staat dit nummer er niet op? Is het nieuw?
Ik hou niet van het type, maar ordinair Brits wil nog wel eens erg goede muziek opleveren. The Streets mag ik toch erg graag luisteren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft ook zo'n quasi-stoer imago met een hoop gezuip, beledigingen, etc. Typisch ordinair Brits.
Alt.binaries.mp3 14 dagen geleden. Heb hem over 3 minuten binnen. Zal ik hem mailen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, komt van een eerder album dat ik niet kon vinden, 'Soviet Kitsch'.
Dat kan mijn mailbox niet aan, vrees ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:06 schreef Lamon het volgende:
Alt.binaries.mp3 14 dagen geleden. Heb hem over 3 minuten binnen. Zal ik hem mailen?
Ik moet die andere nog afluisteren, dat gaat wel even duren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Dat kan mijn mailbox niet aan, vrees ik.
Maar meld het als hij beter is dan die andere cd, dan ga ik beter mijn best doen met zoeken.
Tenzij het echt heel goed is natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ik heb nooit overweg gekund met nieuwsgroepen. En bovendien heb ik een Mac, dus Newsbin Pro zal hier waarschijnlijk niet werken. Maar ik vind voldoende muziek. Ik kan vast wel zonder dat ene album...
torrents werken zelfs op Macquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ik heb nooit overweg gekund met nieuwsgroepen. En bovendien heb ik een Mac, dus Newsbin Pro zal hier waarschijnlijk niet werken. Maar ik vind voldoende muziek. Ik kan vast wel zonder dat ene album...
En dat ga jij me dan vertellen en dan ga ik het kopen.quote:
Je hebt inmiddels waarschijnlijk al meer gehoord dan ik. Ik heb alleen het album geluisterd dat ik heb gedownload, en dat dan ook nog eens één keer en met een half oor...quote:Ik ben nu wel op het punt in dat andere album, waar betere en mindere nummers elkaar afwisselen. Het Tori Amos-esque gedeelte van de muziek vind ik geweldig, maar er zitten ook stijlen tussen die me helemaal niet liggen.
Maar wat me ligt, vind ik ook echt heel mooi.
Ik heb het topique niet gelezen, dus sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar met torrents kon ik dat ene album dus niet vinden.
Geen probleem. Ik had het nog niet gemeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb het topique niet gelezen, dus sorry
Ik kan er ook slecht mee omgaan, ik ben een heel erg dwangmatig persoon als ik thuis ben, dus al mijn gewoontes en acties, kloppen nu niet meer met de tijd die ik erbij zie.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:34 schreef broer het volgende:
En zomertijd zuigt. Het is godverdomme gewoon half drie.
Ik geloof in the circle of life, dus dieren die zonder bedoelde wreedheid sterven door menselijke acties, doen me helemaal niets.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Overigens vind ik je medeleven met het leed dat ik bij een bepaalde eendenfamilie heb veroorzaakt maar matigjes...
Hmm... Ik ben er anders zeker twintig minuten aardig van ondersteboven geweest.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik geloof in the circle of life, dus dieren die zonder bedoelde wreedheid sterven door menselijke acties, doen me helemaal niets.
Ik kan er weinig bij voelen, ik eet vlees namelijk, en die dieren maken ook een laatste geluid voordat ze op mijn bord belanden. So be it.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik ben er anders zeker twintig minuten aardig van ondersteboven geweest.
Dat arme beest. 'Dub-dub', dat was het laatste geluid dat hij maakte...
Gecondoleerd, broer.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Hmm... Ik ben er anders zeker twintig minuten aardig van ondersteboven geweest.
Dat arme beest. 'Dub-dub', dat was het laatste geluid dat hij maakte...
Ben je gek geworden? Ik ga morgen lang uitslapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:20 schreef svann het volgende:
Ga je morgen wat boete doen met brood bij een naburige vijver, om je karma weer in evenwicht te krijgen?
En dit soort posts zijn altijd fijn om te lezen. Zeker als je je bedenkt dat Robben nog wel wat jonger is dan ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef Lamon het volgende:
Op mijn achtergrond-tv zie ik trouwens dat Robben veel kaler is dan ik ben, en dat stemt me erg vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |