Ik heb YouTube ontdekt, Z.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Z het volgende:
Even je klassiekers aan het ophalen DO2? Gang of Four heb ik twee jaar gelkeden gezien in de melkweg, fantastisch optreden.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben manisch.
Maakt niet uit, Do2.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zat, mensen. Vergeef me.
En jij denkt dat ik dat onthoud?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef broer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Do2.
Eén tip: niet teruglezen morgen. Teruglezen is a bitch.
Ik hoop dat je morgen, eenmaal bij mijn supertip aangeland, bedenkt: tot hier, en niet verder.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij denkt dat ik dat onthoud?
Broer, ik had het nooit verwacht, maar nu ben je even de broer die ik nooit had. Bedankt daarvoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 03:14 schreef broer het volgende:
Het is hard, bofneger.
Maar soms is eenzaam borrelen de enige optie.
The Fountainhead?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb zojuist aflevering 312 van Lost bekeken.
Drie keer raden welk boek in die episode voorbijschoot.
Die heb ik ook, kope?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gisteravond, want naar goed katholiek gebruik beginnen feestdagen bij ons al de avond tevoren. Dit heb ik van mijn lief gekregen trouwens:
[[url=http://www.stemmenopschrift.nl/afb/cover.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |