... ik trek dat niet. En ik heb hier geen paard of Huub bij wie ik uit kan huilen als het me teveel wordt. Ik krijg ook al geen post. Ik ga dat niet redden zonder siegoloog ...quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef Sammy-S het volgende:
Wat fantastisch dat Natasia het heeft gekregen
Seks met Brian vrolijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Amanda boos want die wil ook wel een potje gaan janken voor wat punten.
Misschien moet ze toch maar gaan neuken voor contactpunten met Brian. Is toch altijd vrolijker dan janken.
Mjah dat eerste helpt geen zak hebben we al eerder kunnen zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat dacht je van de toekomstige stemmen naar je toe trekken.
Natasia over de zeik krijgen.
Natasia uit het huis krijgen omdat ze het niet meer trekt.
Het recht om Natasia te terroriseren als ze niet VOOR je stemt.
En
72 punten van 'Natasia om je ventje uit te nodigen
Etc etc...
Ik vind dat een hele goede zaakquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef Maanvis het volgende:
en ze wil notabene nog wel haar CP'tjes aan erik geven zodat ie z'n bartje uit kan nodigen
retorische vraagquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Als mens gun ik het die heks niet, maar speltechnisch vind ik het wel goed. Het maakt de anderen sterker.................... denk ik nu te raar ?
Ik ben een beetje klaar met Huub! over de TOPquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Vind eigenlijk dat huub veel teveel op de voorgrond treed, hij heeft een verstikkende werking op de rest. Hij zou wat vaker een stapje terug moeten zetten en de rest ook een verhaal laten doen.
Eumn.. REALITY TV.. is het OOIT eerlijk!??quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Vind eigenlijk dat huub veel teveel op de voorgrond treed, hij heeft een verstikkende werking op de rest. Hij zou wat vaker een stapje terug moeten zetten en de rest ook een verhaal laten doen.
Met Brian???quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Amanda boos want die wil ook wel een potje gaan janken voor wat punten.
Misschien moet ze toch maar gaan neuken voor contactpunten met Brian. Is toch altijd vrolijker dan janken.
Inderdaad, af en toe moeten de goeien ook een keertje winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Het programma gaat kapot. Het is non stop winnen van de meest walgelijke figuren.
Of die andere spelen het minder slim.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
We roepen al weken om een stemming voor iets wat Natasia graag wil, zodat ze lekker gek kan worden gemaakt... Is die kans er eindelijk, gebeurt dit
Het programma gaat kapot. Het is non stop winnen van de meest walgelijke figuren.
Thats de gouden kooi, ze willen het vast spannend houden. Kommop er kijkt geen hond naar.. naja behalve wij danquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Inderdaad, af en toe moeten de goeien ook een keertje winnen.
nou, nou, dit vind ik echt niet normaal, zoiets wens je niemand toe!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef Jelski het volgende:
schiet haar af!:P dood aan haar! zeikweif!
Nu de uitleg van dat woord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, maar weet je wat projectie betekend?
Goeie, Hupert...![]()
![]()
![]()
nieuw woord voor scrabble hahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
Een troost. .... die siliconensirene heeft het niet gekregen. Wat een irri schreeuwert.![]()
![]()
Sylvia wint alleen wat als er iemand dood is en ze het dus echt niet kunnen weigerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maanvis ... ik vind Natasja geen stinkheks en mijn mening over haar heeft helemaal niets met deze stemming te maken hoor. Ik vind het al heel lang een pleuriswijf en dat is erger geworden na haar schreeuwpartijen tegen Nena, Huub, Sylvia, Eric, Ilona, Eveline ....(en dan vergeet ik er vast nog een paar) dat dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:07 schreef Maanvis het volgende:
Echt serieus wat een afgunst, natasia krijgt 'm en gelijk is eht een stink heks, en ze wil notabene nog wel haar CP'tjes aan erik geven zodat ie z'n bartje uit kan nodigen
Het kan ook zijn dat die wandelende voodoo-pop juist weer helemaal opgeladen wordt nadat ze bij Wilgo bijgetankt heeft. Brrr.. om tequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Als mens gun ik het die heks niet, maar speltechnisch vind ik het wel goed. Het maakt de anderen sterker.................... denk ik nu te raar ?
Alleen als de fakkels brandenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef Dutchguy het volgende:
Waarom is de fontein aan? Nieuwe bewoner?
Mag ik mee?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
Volgende stemming:
een weekendje parijs voor twee personen zonder cameras.....
We hebben het over Amanda. Vergeet dat nooit!quote:
Ik vind jou aardig, dus ik vind jou niet raar denken !quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Zou wel leuk zijn Brian en Natas.... gezelliquote:
No offence.. tegen wie heeft ze niet geschreewt? Wedden dat ze haar kinderen psychisch mishandeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Maanvis ... ik vind Natasja geen stinkheks en mijn mening over haar heeft helemaal niets met deze stemming te maken hoor. Ik vind het al heel lang een pleuriswijf en dat is erger geworden na haar schreeuwpartijen tegen Nena, Huub, Sylvia, Eric, Ilona, Eveline ....(en dan vergeet ik er vast nog een paar) dat dus.
En zelfs dat zegt nog niets...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Alleen als de fakkels branden
Ja???? LEUK!!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef Dutchguy het volgende:
Waarom is de fontein aan? Nieuwe bewoner?
Wie zijn 'de goeien'? De enige 'goeien' in het huis zijn volgens mij Sylvia en Amanda.. die hebben van nature echt niets kwaads in de zin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
We hebben het over Amanda. Vergeet dat nooit!
Amanda noemde Brian haar vriendje na één keertje.
Amanda is al 6x verloofd geweest.
Zij lijkt daar best vrolijk van te worden.
het vervelende van huub is wel dat hij moeilijke woorden zodat het intelligent lijkt, irritantquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, maar weet je wat projectie betekend?
Goeie, Hupert...![]()
![]()
![]()
Nah liever niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik zie dat Jaap en Eric nader tot elkaar groeien.
Welnee eerder een life scheiding. Heb niet de indruk dat Wilgo er nog zin in heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Die trouwerij komt er ook hoor. Let maar op.
Natasia wil wel. Die zit steeds zo semi-geil aan Brian te plukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn Brian en Natas.... gezelli![]()
Ik bedoel dat een realityprogramma leuk is om naar te kijken als goed gaat met de personen die je leuk vindt, dat die worden gedwarsboomd door de 'slechten' en dat uiteindelijk de 'goeden' weer winnen. Dat houdt het leuk om het te volgen en dat is nu steeds minder het geval.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie zijn 'de goeien'? De enige 'goeien' in het huis zijn volgens mij Sylvia en Amanda.. die hebben van nature echt niets kwaads in de zin.
Iedereen heeft zijn eigen standaard vocabulaire, dat wil nog niet zeggen dat hij zo praat om intelligent te lijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het vervelende van huub is wel dat hij moeilijke woorden zodat het intelligent lijkt, irritant
Wat was je grote desillusie van vanavond dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag het programma vanaf nu de helft van de kijkers kwijtraken
Daar word ik ook een beetje moe van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het vervelende van huub is wel dat hij moeilijke woorden zodat het intelligent lijkt, irritant
Een beetje snel graagquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Natasia wil wel. Die zit steeds zo semi-geil aan Brian te plukken.
hoe is dat gegaan met die stemming Scan? kort en bondig, thanksquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat je het gesprek aan moet gaan met je innerlijke kabouterquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik trek dat niet. En ik heb hier geen paard of Huub bij wie ik uit kan huilen als het me teveel wordt. Ik krijg ook al geen post. Ik ga dat niet redden zonder siegoloog ...
Het mooie vond ik van een paar weken geleden, dat natasia Wilgo belde en dat hij vertelde dat ze niet meer moest schreeuwen... en dan heilig zeggen "liefje ik doe dat niet meer,ik schreeuw niet"quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee eerder een life scheiding. Heb niet de indruk dat Wilgo er nog zin in heeft![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gesprek aan moet gaan met je innerlijke kabouter![]()
Een goede voorbereiding is het halve werk hequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef Heathen het volgende:
Brian heeft alvast een strop om zijn nek zie ik.
VW Touraeg, cosmetische ingrepen, trouwerij misschien ook nog uiteindelijk? Ja hoor, ik zie ze met de minuut zwakker wordenquote:
Die hangt vannacht in het trappenhuisquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef Heathen het volgende:
Brian heeft alvast een strop om zijn nek zie ik.
Al de hele week.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef Prosac het volgende:
jezus, hebben ze allemaal Prozac gehad ofzo.. 't is zo rustig
of allemaal paddo's door het eten van Martin, want iedereen is zo lief voor elkaar
Brainless is Para maar Huub denkt dat hij JDM is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef FdW het volgende:
Dat Huub nog serieus probeert een gesprek te voeren met Delly is voor mij onbegrijpelijk.![]()
![]()
.... dát vind ik een leuke mootie, die wil ik onthouden !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gesprek aan moet gaan met je innerlijke kabouter![]()
idd, speltechnisch gezien wel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Syl had de kracht niet om hem te weigeren
En ik hoop dat Natasia beseft wat ze mist buiten en dat het haar zwakker maakt.
Huub wordt hier sterker door
Amanda zwakker
Ban wordt zwakker
Maar de 'goeden' hebben het gewoon gegund aan de 'slechten'.. er is niks gedwarsboomd door de slechten brian ne natasia toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een realityprogramma leuk is om naar te kijken als goed gaat met de personen die je leuk vindt, dat die worden gedwarsboomd door de 'slechten' en dat uiteindelijk de 'goeden' weer winnen. Dat houdt het leuk om het te volgen en dat is nu steeds minder het geval.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Prosac het volgende:
pfff.. Brian kookt
Trappenhuis? Hoe groot is die villa wel niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die hangt vannacht in het trappenhuis![]()
Eerder even vlug 'hallo' tegen moeder en kinderen.. en 'kunt u even twee uurtjes oppassen?!!!!!' En dan twee uur lang Wilgo uitwonen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef maril het volgende:
Over Natasia,
Als je het mij vraagt, maar dat zal wel nietwordt het een vluggertje en dan lekker met haar moeder en haar kinderen keuvelen
![]()
Welke Touareg?? Die op maandag 12 maart komt??quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
VW Touraeg, cosmetische ingrepen, trouwerij misschien ook nog uiteindelijk? Ja hoor, ik zie ze met de minuut zwakker worden
geeft 'm ff een prozacjequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Prosac het volgende:
pfff.. Brian kookt
Natasia wordt sterker vele malen! in de poll gaat ze zelfs omhoog...ja erg he! met dank aan Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, speltechnisch gezien wel...
Maar dat is het grotere plaatje wat vele niet (willen) zien
Ach het went ... Ik weet wel beter. Ze loopt nog geneens id de schaduw van Neentjequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
Lekkere vriendin ben je Amanda, jaloersie in een vriendschap is echt heel slecht. Je beste vriendin telkens negatief neerzetten is echt geen positieve toevoeging voor een vriendschap.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Trappenhuis? Hoe groot is die villa wel niet?!
of bedoel je de zender 10?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Doe ik ook altijd. Hij hangt bij mij aan de voorkantquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
huub denkt met zijn hersens (als je begrijpt wat ik bedoel) maar loopt wederom zijn lul achterna.
Het lijkt er sterk op dat de redactie er alles aan doet om het slechte groepje te paaien (Natasia).quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar de 'goeden' hebben het gewoon gegund aan de 'slechten'.. er is niks gedwarsboomd door de slechten brian ne natasia toch?
Dat was de planning ja, maar Huub en Eric zouden dit normaal toch nooit gegeven hebben? Ik bedoel, dit was wel dé kans om haar helemaal gek te krijgen en ook om wraak te nemen. Het kan dus niet anders dan dat dit ze is opgedragen door achter. Huub met zijn grote mond dat het hel wordt voor Natasia had dit normaal echt nooit aan haar gegeven. Hij haalde netjes de carnavals stemming er wel bij.... maar draaide daarna als een blad aan de boom om.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat was je grote desillusie van vanavond dan?
Ik bedoel: het is jammer, maar totáál onverwacht kan dit toch moeilijk gekomen zijn. Er waren al allerei signalen dat Natasia weer eens een kadootje zou krijgen.
Ach, het zijn de krenten in de pap, en die liggen voor het oprapen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
huub denkt met zijn hersens (als je begrijpt wat ik bedoel) maar loopt wederom zijn lul achterna.
Dat zou grappig zijn!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
Volgende stemming:
een weekendje parijs voor twee personen zonder cameras.....
moet die niet een keer naar bed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef kybe het volgende:
Mijn zoon van 13 komt net even binnen en zegt, god wat is dat een dom mokkel![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik kan beter trappengat zeggen
![]()
Natasia moet idd iets hebben waardoor ze de redactie in haar macht heeft ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat de redactie er alles aan doet om het slechte groepje te paaien (Natasia).
INDerdaad.. STOmmme discussie seriuessquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda maakt ruzie met Huub over wie Nena het beste kent.
Duf hoor ....
Is dat afgezegd?!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Welke Touareg?? Die op maandag 12 maart komt??![]()
Dus of script of slape Huub nee nu voor mij huubjequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was de planning ja, maar Huub en Eric zouden dit normaal toch nooit gegeven hebben? Ik bedoel, dit was wel dé kans om haar helemaal gek te krijgen en ook om wraak te nemen. Het kan dus niet anders dan dat dit ze is opgedragen door achter. Huub met zijn grote mond dat het hel wordt voor Natasia had dit normaal echt nooit aan haar gegeven. Hij haalde netjes de carnavals stemming er wel bij.... maar draaide daarna als een blad aan de boom om.
10 wordt echt de Buckler onder de zenders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
En hoe wordt ze sterker?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
Natasia wordt sterker vele malen! in de poll gaat ze zelfs omhoog...ja erg he! met dank aan Huub
ze beweert dat Huub voortdurend een strijd over Nena met haar aangaat, ik snap er helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda maakt ruzie met Huub over wie Nena het beste kent.
Duf hoor ....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik zie dat Jaap en nader tot elkaarEric groeien.
Hij heeft morgen vrij en is net als zijn moeder nogal verslaafd aan de pcquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef kijhart het volgende:
[..]
moet die niet een keer naar bed?
toen ik 13 was lag ik om een uurtje of 10 op bed
Ik vraag het me ook af. Het is niet dat ik in alles de slechte kanten van de redactie wil zien maar het wordt op een gegeven moment gewoon té opvallend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia moet idd iets hebben waardoor ze de redactie in haar macht heeft ofzo.
Dat Wilgo dit al veel eerder wist dan de andere bewoners is ook wel echt veelzeggend. Ik dacht echt dat dat niets zou uitmaken omdat Huub het toch wel tegenhoudt, maar helaas. Dat mocht dus niet.
cabaret er over heen en inpakken en weg wezen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
10 wordt echt de Buckler onder de zenders.
ja maar jij ziet er hopelijk niet uit als een hoerquote:
huubje is doorgedraaitquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat de strijd steeds aan maar dat verwijt ze Huub.
Huub is er al helemaal klaar mee maar dat gaat maar door.
Vanmiddag gemist zeker?? Toen was Annet er, zij doet aan Psychognomie....quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... dát vind ik een leuke mootie, die wil ik onthouden !!!
... Amanda ook niet echt ..... oh, en ik ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze beweert dat Huub voortdurend een strijd over Nena met haar aangaat, ik snap er helemaal niets van![]()
nou vooruit dan maar dan mag hij van mij opblijvenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij heeft morgen vrij en is net als zijn moeder nogal verslaafd aan de pc![]()
Neequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef Jelski het volgende:
[..]
ja maar jij ziet er hopelijk niet uit als een hoer
Gelukkig maar anders had ik hem meteen naar bed gestuurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef kijhart het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar dan mag hij van mij opblijven![]()
Heb jij al een Touareg gezien? Heb je Natasia de afgelopen 72 uur nog horen mijmeren over waar ze met haar Touareg naartoe zou gaan???quote:
is dat een transparante mening die niet ter discussie gesteld kan wordenquote:
wat doet hij nu dan vertel?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is helemaal niet doorgedraaid.
Om dan te dooddoen met een Nathanaelism:quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda snapt Huub niet
.... Ik heb een korte flits gezien van die mevrouw maar door de slechte streams heb ik dat feest gemist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmiddag gemist zeker?? Toen was Annet er, zij doet aan Psychognomie....
En omdat een gnoom nou eenmaal een kabouter is, werd dat hier in de COS al snel verbouwd tot het in touch zijn met je innerlijke kabouter.
Voor de duidelijkheid: daar heeft psychognomie nix mee te maken, maar net als een hoop andere dingen van de afdeling zweven, zou je het prima zo kunnen omschrijven
Huub heeft al meerdere keren gezegd dat ze er niet uit gaan komen maar Amanda gaat maar door.quote:
amoe·be (de ~, ~n)quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie raast maar door en luistert absoluuut niet naar Huub, ze herhaald zich meerdere
keren en niets dringt tot haar door...........
zeg dan niets...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:25 schreef snkr-xxx het volgende:
wat zeikt brian toch.
hij kan het zeker niet hebben dat ie geen volledige controle heeft over zn dushi's.
walgelijk.
Huubje gaat toch door met deze nonoquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:26 schreef Jelski het volgende:
Hoe kun je daar een discussie over houden. Serieus Amanda hou je bek!
ja maar zij heeft gelijk denkt ze. Uhm denken is niet de goeie term tis een soort dierlijk instinct in der borsten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al meerdere keren gezegd dat ze er niet uit gaan komen maar Amanda gaat maar door.
Zo te zien heeft hij er uiteindelijk een pijpbeurt aan over gehoudenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al meerdere keren gezegd dat ze er niet uit gaan komen maar Amanda gaat maar door.
Het was inderdaad nogal doorzichtig, zeker met de voorkennis die er hier al was over het voorgebakken zijn van deze stemming.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was de planning ja, maar Huub en Eric zouden dit normaal toch nooit gegeven hebben? Ik bedoel, dit was wel dé kans om haar helemaal gek te krijgen en ook om wraak te nemen. Het kan dus niet anders dan dat dit ze is opgedragen door achter. Huub met zijn grote mond dat het hel wordt voor Natasia had dit normaal echt nooit aan haar gegeven. Hij haalde netjes de carnavals stemming er wel bij.... maar draaide daarna als een blad aan de boom om.
Verbaast me niets.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
Huub heeft rode oren
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:29 schreef Villalux het volgende:
overkant nee niet naar je kindjes gaan sex gaat voor!
Trustenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik wens Syl veel sterkte voor morgen en jullie nog veel streamplezier.
Ik heb mijn zakken vol voor vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik wens Syl veel sterkte voor morgen en jullie nog veel streamplezier.
Ik heb mijn zakken vol voor vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
En de optie dat Huub gewoon weke knieën heeft... en gevoelig is voor de veranderde Natasia?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Het is niet dat ik in alles de slechte kanten van de redactie wil zien maar het wordt op een gegeven moment gewoon té opvallend.
Wie? Huub bedoel jequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:31 schreef Jelski het volgende:
Wie is die homo?:P
SMAKELoosquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Jelski het volgende:
thanks
Bryan.. eng..
OMG Zeikwijf Nataas.. ik vind je sangria waardeloos..
Is de optie niet dat ze geen enkele stemming verloren willen laten gaan. Erik had toch geen schijn van kansquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En de optie dat Huub gewoon weke knieën heeft... en gevoelig is voor de veranderde Natasia?
Ze doen de laatste tijd sowieso poeslief tegen elkaar. Van Natasia lijkt me dat kille berekening, maar Huub... misschien stinkt ie er gewoon wel wéér in. Net als bij de beruchte knuffel met Natasia, waar hij tijdens de week uit huis zo pissed over werd omdat ze daarna naar Brian doorliep en Huub helemaal afbrandde.
Huub zou beter moeten weten dus, maar ja...
OK, en de optie dat ze voor Natasia moésten stemmen, zou ook nog kunnen. Maar is het dan niet handiger om Wilgo even langs te laten komen en Natasia naar achter te roepen? Of een andere kutsmoes? Geen haan die er naar kraait. Waarom zouden ze het dan zo openlijk doen?
In dat geval heeft ie dringend een reality check nodig. We moeten hem gewoon een ultimatum stellen...het leven van NatasJa tot een hel maken en populair blijven, of alle populariteit kwijtraken... vergeet niet dat zonder die populariteit Huub nog steeds dat onzekere knulletje van 3 maanden terug zou zijn... Misschien dat hij bij afnemende populariteit weer met beide benen op de grond terecht komt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
En de optie dat Huub gewoon weke knieën heeft... en gevoelig is voor de veranderde Natasia?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
Ik ga ook maar weer eens, Moet weeer voreg op morgen...
Mag daarna trouwens wel lekker 4 dagen weekend vieren![]()
turste allemaal..![]()
Misschien is er achter wel gezegd dat ze geen stemming meer mochten blokken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen de laatste tijd sowieso poeslief tegen elkaar. Van Natasia lijkt me dat kille berekening, maar Huub... misschien stinkt ie er gewoon wel wéér in. Net als bij de beruchte knuffel met Natasia, waar hij tijdens de week uit huis zo pissed over werd omdat ze daarna naar Brian doorliep en Huub helemaal afbrandde.
Huub zou beter moeten weten dus, maar ja...
OK, en de optie dat ze voor Natasia moésten stemmen, zou ook nog kunnen. Maar is het dan niet handiger om Wilgo even langs te laten komen en Natasia naar achter te roepen? Of een andere kutsmoes? Geen haan die er naar kraait. Waarom zouden ze het dan zo openlijk doen?
Op het zuidelijk halfrond is het zomer !quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef Jelski het volgende:
het is LENTE.. in de zomer drink je Sangria..
Dat levert geen mooie tv op. Nu kunnen ze in ieder geval een mooi shot maken van Wilgo die met een roos tussen zijn tanden Zdngmw in de deuropening van hun liefdesnestje opwachtquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog winter.... en wtf maakt het uit wanneer je Sangria drinkt, dan zetten we de verwarming wel wat hoger!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef Jelski het volgende:
het is LENTE.. in de zomer drink je Sangria..
Hey Mokum!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een kutstem die Snollie........dat went echt nooit.........
Huub ga jij lekker om half 1 naar bed....je hebt rooie ogen........
Je kan straks wel lekker slapen met dat nasale geluidquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een kutstem die Snollie........dat went echt nooit.........
Huub ga jij lekker om half 1 naar bed....je hebt rooie ogen........
Goed argument.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:35 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Dat levert geen mooie tv op. Nu kunnen ze in ieder geval een mooi shot maken van Wilgo die met een roos tussen zijn tanden Zdngmw in de deuropening van hun liefdesnestje opwacht
Zeg dat dat een geintje is..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Begrijp ik goed dat de zus van Natasia op de wachtlijst staat om de villa in te gaan ?
Ik hoop dat het niet waar is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Begrijp ik goed dat de zus van Natasia op de wachtlijst staat om de villa in te gaan ?
Okay.... truste schatquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty is toch steeds liever aan het worden......straks mag ik haar nog
Hey gozert...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Mokum!![]()
Die ontstoken ogen zien er inderdaad een beetje uit alsof hij al 3 dagen wakker is en zwaar bezopen![]()
Huub en Eric hebben wel de verantwoordelijkheid voor de feesten, da's toch ook mooi?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind trouwens dat DGK_REDAKTIE het niet al te slim gespeeld heeft. Af en toe moet je de 'bad guys' een hak zetten, als de 'good guys' nonstop genaaid worden dan haken de fans toch snel af. Als ze Huub hadden laten tegenstemmen zou dat goed voor de geloofwaardigheid van de stemmingen geweest zijn. En je kan altijd "in het geheim" die 2 uur alsnog geven zonder dat de kijkers daar van op de hoogte zijn...
Nou sla je doorquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Gedeelte wat Huub zegt over het virus die hij in het oog heeft klopt wel, maar als je er last van krijgt heb je wel direkt oogdruppels en zalf nodig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey Mokum!![]()
Die ontstoken ogen zien er inderdaad een beetje uit alsof hij al 3 dagen wakker is en zwaar bezopen![]()
Dan had je haar vanmiddag in de tuin moeten horen tegen Brian over Syl. Dan is het een vies gluiperig wijf. Dat heeft niets met tactiek van het spel te maken dat gaat om menselijkheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Ook ik hoop dat het een geintje is, maar Natasia klonk redelijk serieus.....quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zeg dat dat een geintje is..![]()
Wie moet er dan voor de kinderen zorgen???quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of ze willen dat we de good guys minder gaan vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind trouwens dat DGK_REDAKTIE het niet al te slim gespeeld heeft. Af en toe moet je de 'bad guys' een hak zetten, als de 'good guys' nonstop genaaid worden dan haken de fans toch snel af. Als ze Huub hadden laten tegenstemmen zou dat goed voor de geloofwaardigheid van de stemmingen geweest zijn. En je kan altijd "in het geheim" die 2 uur alsnog geven zonder dat de kijkers daar van op de hoogte zijn...
Wat een watjes die Huub en Erikquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Mika25 het volgende:
Ik slaap liever ergens anders lekker opquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Je kan straks wel lekker slapen met dat nasale geluid![]()
wil je ons niet zo laten schrikken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat zoekt de redactie wel uit ..... in de gedachtenwereld van Nataisa !quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor de kinderen zorgen???
Vertrouw het maar niet. Er zit vast een addertje onder het gras.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Toch schattig dat ze Eric zomaar uit het niets punten geeft om Bart uit te nodigen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.... truste schat![]()
Het is duidelijk bedtijd voor jou, je begint te ijlen![]()
Ja, hoe haalt Huub het in z'n bolle hoofd (o nee, dat is Jaap) om zomaar te doen waar de redactie hem toe opdraagt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In dat geval heeft ie dringend een reality check nodig. We moeten hem gewoon een ultimatum stellen...het leven van NatasJa tot een hel maken en populair blijven, of alle populariteit kwijtraken... vergeet niet dat zonder die populariteit Huub nog steeds dat onzekere knulletje van 3 maanden terug zou zijn... Misschien dat hij bij afnemende populariteit weer met beide benen op de grond terecht komt...
huubje die is toch over de TOPquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor de kinderen zorgen???
Klopt wel wat Huub zegt, als het een Herpesvirus is. Heb het zelf ook gehad en dan moet er echt een specialist bij kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Gedeelte wat Huub zegt over het virus die hij in het oog heeft klopt wel, maar als je er last van krijgt heb je wel direkt oogdruppels en zalf nodig.
Koude thee en watjes helpen niet.
En als je zodra je last krijgt je ogen met de druppels en zalf behandeldword je er echt niet blind van.
Kijk, en zo stinken ze er in het huis dus óók in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Diike vette Phyton zal je bedoelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Vertrouw het maar niet. Er zit vast een addertje onder het gras.
Dat slaat ECHT he-le-maal nergens op...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:43 schreef Spoko het volgende:
Brian met zijn sjaal....weet nu zeker dat hij een flikker is, waarom zou die niet klaar kunnen komen denk ik nu opeens....
Neeeee, er zit echt iets anders achter....quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, en zo stinken ze er in het huis dus óók in.
Hoewel ze zich 5 maanden lang walgelijk heeft gedragen, en niets in dat huis te zoeken heeft, volstaat een charme-offensief van twee weken om de mensen in de luren te leggen. Je moet het 'r nageven: ze speelt het goéd momenteel!
Waar anderen zeggen dat ik doorsla, naar bed moet etc. lees jij wat ik bedoel.............quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoewel ze zich 5 maanden lang walgelijk heeft gedragen, en niets in dat huis te zoeken heeft, volstaat een charme-offensief van twee weken om de mensen in de luren te leggen. Je moet het 'r nageven: ze speelt het goéd momenteel!
Als ze dit vanaf het begin had gedaan dan was ze ondanks de afstand tussen haar en haar kinderen waarschijnlijk uitgeroepen tot populairste TV moeder....quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi dat ik er niet intrapquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
wibra of zeemanquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:45 schreef Prosac het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik dat schitterende shawltje van Brian kan krijgen
Bij Gako vermoed ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:45 schreef Prosac het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik dat schitterende shawltje van Brian kan krijgen
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mooi dat ik er niet intrap![]()
Het is duidelijk dat men wilt dat haar populariteit toeneemt buiten het huis. En er zijn altijd wel idioten die er voor vallen en alle incidenten van de afgelopen 5 maanden vergeten...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
Sjezus bestaat dat nog....2 pakken voor de prijs van 1quote:
Dat is een afscheidskadootje als je uitgezwaaid ben als TBS er. Leuk en stevigquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:45 schreef Prosac het volgende:
Nee, volgens mij bestaat dat niet meer. Daarom juist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus bestaat dat nog....2 pakken voor de prijs van 1![]()
Haar script is dus zo aangepast dat ze zich binnen afzienbare tijd weer veilig buitenshuis kan begeven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat men wilt dat haar populariteit toeneemt buiten het huis. En er zijn altijd wel idioten die er voor vallen en alle incidenten van de afgelopen 5 maanden vergeten...
Past op de een of andere manier wel bij 'r.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef Prosac het volgende:
Dire Straits bij Syl
vind je hem niet verwijfd met dat stemmetje van hem?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat slaat ECHT he-le-maal nergens op...![]()
Hij praat ook altijd zo lief met de paardenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:50 schreef BuffyJan het volgende:
Schattig om Huub zo te zien stuntelen met Fries zn deken![]()
Prachtig nummerquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef Prosac het volgende:
Dire Straits bij Syl
Weet je wat?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dit vanaf het begin had gedaan dan was ze ondanks de afstand tussen haar en haar kinderen waarschijnlijk uitgeroepen tot populairste TV moeder....![]()
Dat vermoeden heb ik al een poosje. Een ''veilige landing'' buiten DVK wordt voorbereid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar script is dus zo aangepast dat ze zich binnen afzienbare tijd weer veilig buitenshuis kan begeven.
Dit gedrag is een voorbereiding op haar exit??
*weet dat het wishful thinking is, maar toch![]()
Mmm hij zegt net , als je mij schopt schop ik terugquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij praat ook altijd zo lief met de paarden![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:51 schreef Ning het volgende:
[..]
Mmm hij zegt net , als je mij schopt schop ik terug![]()
Gitaaaaar mu ZIEK Truste tot ziens...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:52 schreef ruby het volgende:
En ja hoor, daar begint het gore gepingel weer. Ik word er gelijk depressief van.
quote:
Brian had het paard er op moeten trainen....quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Ik denk als Huub één trap van het paard krijgt, dat ie ergens in het zwembad ligt.
Ik durf niets meer te zeggen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:53 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Huub: hoe de fok zit jouw jas in elkaar jongen, ik snap t niet
Ik vind t erg schattig hoe ie loopt te klungelen met die deken![]()
En t paard gapenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen..
Als ik zeg dat ik Huub en de paarden lief vind samen, gaat hij ineens dreigen![]()
Clapton is niet toondoof genoeg......quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Brian probeert dat nummer van Eric Clapton na te bootsen, maar ja het lukt niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |