quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
Best wel grappig dat mensen oprecht geschokt zijn..dit was allemaal al 4 dagen geleden bekent toen NatasJa Wilgo aan de telefoon had
Ze kunnen die stemmingen beter afschaffen.
Nicolaas zou 50k hebben gekregen, maar "achter" zei dat bleek dat hij helemaal niet gestemd had. wat er nou precies gebeurd is weet ik niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Soho het volgende:
wat zei brian nou, over dat ie ergens geen stem in had gegeven en toen naar achter werd geroepen?
Hier zijn de streams ook uit en ik volg je goede voorbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Het walgelijkste moment van de gouden kooi tot nu toe.![]()
![]()
Ik kan dat gezeik even een tijd niet meer aanhoren. Tijd om wat anders te gaan doen.
Die krijgt hij ... alle 72 punten van Natasia.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit Eric nou te huilen, hij kan toch zijn Bart uitnodigen?
Hij had ook Natasia punten kunnen vragen....
lief héquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia gaat haar puntjes weggeven... de grootste egoist is dan ineens weer een weldoenster
Ongelooflijk..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef BuffyJan het volgende:
zdngmw geeft Eric haar 72 punten
Wilgo gaat dan gewoon door de rode zee heenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
gadverdamme mag ze toch naar wilgo gaan
ik gun haar die dag een spontan ongesteltheid
Wat dacht je van de toekomstige stemmen naar je toe trekken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
hmmm begin de voordelen eens op te noemen dan![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Ik seg......ik hou der niet fan..............dag streamers en Fokkers voor vanavond.
PS. DGK_REDACTIE. als jullie nog meelurken, neem een bakkieen geef JdM eens het advies wat betere scriptschrijvers in dienst te nemen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Hanekrooi het volgende:
De acteerlessen voor de bewoners werpt zijn vruchten af.
diepte PUNT! helemaal mee eens til next week doei all!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ik kan dat gezeik even een tijd niet meer aanhoren. Tijd om wat anders te gaan doen.
Dit was al te voorzien, ik heb lekker tv gekeken en het gelukkig gemist tot het eind.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
![]()
dat is toch ook gewoon een constateerbaar feit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef ruby het volgende:
"IQ-loos borstmonster" vind ik geen scheldwoord, aldus Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |