quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef Brici het volgende:
He jammer :<
DAT tringwief krijgt het wel :<
Ik over me nekquote:
DGK DoorGestoken Kaartquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
Wat een walgelijk doorgestoken programma is dit
met zijn zelfingenomen K>>verhaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef farceman het volgende:
Snap eigenlijk ook niet waarom Huub dit allemaal zo regelt?!
Ik was niet verbaasd iig, en het zal me verder jeuken, ik amuseer me gewoon met wat ik ziequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef snkr-xxx het volgende:
komop mensen, balen hiervan, dat mag. maar als je nu verbaasd bent, dan ben je toch wel redelijk naief.
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebannedquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, die stinkheks heeft het voor elkaar met d'r geslijm van de afgelopen week en kan zich ":uit elkaar laate trekkuh".![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef CartWOman het volgende:
Welk een verontwaardiging na deze onverwachte uitkomst.![]()
Wilgo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebanned...
Nou dan hoop ik maar op een hele dikke deksel op dr kanis (Wilgo die haar de les leest ofzo) Twee uur langquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef SIRA het volgende:
wat walgelijk dit zeg, zou bijna een brief naar de redactie ofzo gaan sturen
denken ze nou dat wij allemaal debielen zijn ofzo,
niemand trapt hier toch in
gelukkig niet nee, op deze manier zou die dat ook absoluut niet verdienen wat mij betreftquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Villalux het volgende:
een ding....NOOIT kan Huub de Kooi winnen! dit doet hij zo stom
![]()
Mogen we Natasia niet meer beledigen ??????quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebanned...
Ja wat kan Syl die 2 uur schelen op dit moment, ze heeft wel wat anders aan haar hoofdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Lynn-Live het volgende:
hallo miljonairs denken jullie er even aan dat Syl morgen haar vader gaat begraven?!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |