echt als je een beetje had opgelet had je dit allang kunnen weten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe nu even mee met iedereen die al sceptisch was: Die moet inderdaad wel gescript zijn.
Wat een walgelijke vertoning. Godzijdank heb ik de streams uitgegooid. Wat een ellende
was toch duidelijk dat Huub dit MOEST doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, op deze manier zou die dat ook absoluut niet verdienen wat mij betreft
Ken jij zijn vrouwtje dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebanned...
quote:
hmmm begin de voordelen eens op te noemen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
Mensen, kom op zeg. Dit is juist goed...
Twee uurtjes, da's toch niks. Denk groter, denk 'out of the box'
Hier zitten alleen maar voordelen aan. Het is even door de zure appel heen bijten, maar dan gaat het zeker z'n vruchten afwerpen...
Volle Maan Visquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mogen we Natasia niet meer beledigen ??????![]()
Dat wordt een zware taak dan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mogen we Natasia niet meer beledigen ??????![]()
Verbaas me nergens meer over.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me nu afvraag, of misschien alle uitjes eerst 'achter' wordt bepaald wie hem krijgt, en dat alle stemmingen fake zijn....
ze had er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Prosac het volgende:
Zoooooooooooooooo Syl, respect dat ze niet rancuneus doet.![]()
Ben jij misschien een zwarte maanvisquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kutbeledigingen tegen natasia en je gekots! Zal ik jouw vrouwtje eens een stinkheks noemen en over haar heen kotsen, dan word ik echt zo gebanned...
Dat geloof ik ook wel - er komt vast nog iets mooiers achteraan. 2 weken geduldquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef Sonique het volgende:
Mensen, kom op zeg. Dit is juist goed...
Twee uurtjes, da's toch niks. Denk groter, denk 'out of the box'
Hier zitten alleen maar voordelen aan. Het is even door de zure appel heen bijten, maar dan gaat het zeker z'n vruchten afwerpen...
Zeker weten. Anders had hij het nooit gegeven. Het zou hel worden, had hij beloofd... en dan zo'n actie als deze???quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef marky het volgende:
En daarom was Huub dus zo tegendraads hij moest dit waarschijnlijk doen van achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |