Trustenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik wens Syl veel sterkte voor morgen en jullie nog veel streamplezier.
Ik heb mijn zakken vol voor vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik wens Syl veel sterkte voor morgen en jullie nog veel streamplezier.
Ik heb mijn zakken vol voor vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
En de optie dat Huub gewoon weke knieën heeft... en gevoelig is voor de veranderde Natasia?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Het is niet dat ik in alles de slechte kanten van de redactie wil zien maar het wordt op een gegeven moment gewoon té opvallend.
Wie? Huub bedoel jequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:31 schreef Jelski het volgende:
Wie is die homo?:P
SMAKELoosquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Jelski het volgende:
thanks
Bryan.. eng..
OMG Zeikwijf Nataas.. ik vind je sangria waardeloos..
Is de optie niet dat ze geen enkele stemming verloren willen laten gaan. Erik had toch geen schijn van kansquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En de optie dat Huub gewoon weke knieën heeft... en gevoelig is voor de veranderde Natasia?
Ze doen de laatste tijd sowieso poeslief tegen elkaar. Van Natasia lijkt me dat kille berekening, maar Huub... misschien stinkt ie er gewoon wel wéér in. Net als bij de beruchte knuffel met Natasia, waar hij tijdens de week uit huis zo pissed over werd omdat ze daarna naar Brian doorliep en Huub helemaal afbrandde.
Huub zou beter moeten weten dus, maar ja...
OK, en de optie dat ze voor Natasia moésten stemmen, zou ook nog kunnen. Maar is het dan niet handiger om Wilgo even langs te laten komen en Natasia naar achter te roepen? Of een andere kutsmoes? Geen haan die er naar kraait. Waarom zouden ze het dan zo openlijk doen?
In dat geval heeft ie dringend een reality check nodig. We moeten hem gewoon een ultimatum stellen...het leven van NatasJa tot een hel maken en populair blijven, of alle populariteit kwijtraken... vergeet niet dat zonder die populariteit Huub nog steeds dat onzekere knulletje van 3 maanden terug zou zijn... Misschien dat hij bij afnemende populariteit weer met beide benen op de grond terecht komt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
En de optie dat Huub gewoon weke knieën heeft... en gevoelig is voor de veranderde Natasia?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
Ik ga ook maar weer eens, Moet weeer voreg op morgen...
Mag daarna trouwens wel lekker 4 dagen weekend vieren![]()
turste allemaal..![]()
Misschien is er achter wel gezegd dat ze geen stemming meer mochten blokken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen de laatste tijd sowieso poeslief tegen elkaar. Van Natasia lijkt me dat kille berekening, maar Huub... misschien stinkt ie er gewoon wel wéér in. Net als bij de beruchte knuffel met Natasia, waar hij tijdens de week uit huis zo pissed over werd omdat ze daarna naar Brian doorliep en Huub helemaal afbrandde.
Huub zou beter moeten weten dus, maar ja...
OK, en de optie dat ze voor Natasia moésten stemmen, zou ook nog kunnen. Maar is het dan niet handiger om Wilgo even langs te laten komen en Natasia naar achter te roepen? Of een andere kutsmoes? Geen haan die er naar kraait. Waarom zouden ze het dan zo openlijk doen?
Op het zuidelijk halfrond is het zomer !quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef Jelski het volgende:
het is LENTE.. in de zomer drink je Sangria..
Dat levert geen mooie tv op. Nu kunnen ze in ieder geval een mooi shot maken van Wilgo die met een roos tussen zijn tanden Zdngmw in de deuropening van hun liefdesnestje opwachtquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog winter.... en wtf maakt het uit wanneer je Sangria drinkt, dan zetten we de verwarming wel wat hoger!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef Jelski het volgende:
het is LENTE.. in de zomer drink je Sangria..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |