Ik vraag het me ook af. Het is niet dat ik in alles de slechte kanten van de redactie wil zien maar het wordt op een gegeven moment gewoon té opvallend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia moet idd iets hebben waardoor ze de redactie in haar macht heeft ofzo.
Dat Wilgo dit al veel eerder wist dan de andere bewoners is ook wel echt veelzeggend. Ik dacht echt dat dat niets zou uitmaken omdat Huub het toch wel tegenhoudt, maar helaas. Dat mocht dus niet.
cabaret er over heen en inpakken en weg wezen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
10 wordt echt de Buckler onder de zenders.
ja maar jij ziet er hopelijk niet uit als een hoerquote:
huubje is doorgedraaitquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat de strijd steeds aan maar dat verwijt ze Huub.
Huub is er al helemaal klaar mee maar dat gaat maar door.
Vanmiddag gemist zeker?? Toen was Annet er, zij doet aan Psychognomie....quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... dát vind ik een leuke mootie, die wil ik onthouden !!!
... Amanda ook niet echt ..... oh, en ik ook niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze beweert dat Huub voortdurend een strijd over Nena met haar aangaat, ik snap er helemaal niets van![]()
nou vooruit dan maar dan mag hij van mij opblijvenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij heeft morgen vrij en is net als zijn moeder nogal verslaafd aan de pc![]()
Neequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef Jelski het volgende:
[..]
ja maar jij ziet er hopelijk niet uit als een hoer
Gelukkig maar anders had ik hem meteen naar bed gestuurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef kijhart het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar dan mag hij van mij opblijven![]()
Heb jij al een Touareg gezien? Heb je Natasia de afgelopen 72 uur nog horen mijmeren over waar ze met haar Touareg naartoe zou gaan???quote:
is dat een transparante mening die niet ter discussie gesteld kan wordenquote:
wat doet hij nu dan vertel?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is helemaal niet doorgedraaid.
Om dan te dooddoen met een Nathanaelism:quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda snapt Huub niet
.... Ik heb een korte flits gezien van die mevrouw maar door de slechte streams heb ik dat feest gemist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmiddag gemist zeker?? Toen was Annet er, zij doet aan Psychognomie....
En omdat een gnoom nou eenmaal een kabouter is, werd dat hier in de COS al snel verbouwd tot het in touch zijn met je innerlijke kabouter.
Voor de duidelijkheid: daar heeft psychognomie nix mee te maken, maar net als een hoop andere dingen van de afdeling zweven, zou je het prima zo kunnen omschrijven
Huub heeft al meerdere keren gezegd dat ze er niet uit gaan komen maar Amanda gaat maar door.quote:
amoe·be (de ~, ~n)quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie raast maar door en luistert absoluuut niet naar Huub, ze herhaald zich meerdere
keren en niets dringt tot haar door...........
zeg dan niets...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:25 schreef snkr-xxx het volgende:
wat zeikt brian toch.
hij kan het zeker niet hebben dat ie geen volledige controle heeft over zn dushi's.
walgelijk.
Huubje gaat toch door met deze nonoquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:26 schreef Jelski het volgende:
Hoe kun je daar een discussie over houden. Serieus Amanda hou je bek!
ja maar zij heeft gelijk denkt ze. Uhm denken is niet de goeie term tis een soort dierlijk instinct in der borsten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al meerdere keren gezegd dat ze er niet uit gaan komen maar Amanda gaat maar door.
Zo te zien heeft hij er uiteindelijk een pijpbeurt aan over gehoudenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al meerdere keren gezegd dat ze er niet uit gaan komen maar Amanda gaat maar door.
Het was inderdaad nogal doorzichtig, zeker met de voorkennis die er hier al was over het voorgebakken zijn van deze stemming.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was de planning ja, maar Huub en Eric zouden dit normaal toch nooit gegeven hebben? Ik bedoel, dit was wel dé kans om haar helemaal gek te krijgen en ook om wraak te nemen. Het kan dus niet anders dan dat dit ze is opgedragen door achter. Huub met zijn grote mond dat het hel wordt voor Natasia had dit normaal echt nooit aan haar gegeven. Hij haalde netjes de carnavals stemming er wel bij.... maar draaide daarna als een blad aan de boom om.
Verbaast me niets.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
Huub heeft rode oren
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:29 schreef Villalux het volgende:
overkant nee niet naar je kindjes gaan sex gaat voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |