Die hangt vannacht in het trappenhuisquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef Heathen het volgende:
Brian heeft alvast een strop om zijn nek zie ik.
Al de hele week.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef Prosac het volgende:
jezus, hebben ze allemaal Prozac gehad ofzo.. 't is zo rustig
of allemaal paddo's door het eten van Martin, want iedereen is zo lief voor elkaar
Brainless is Para maar Huub denkt dat hij JDM is!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef FdW het volgende:
Dat Huub nog serieus probeert een gesprek te voeren met Delly is voor mij onbegrijpelijk.![]()
![]()
.... dát vind ik een leuke mootie, die wil ik onthouden !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gesprek aan moet gaan met je innerlijke kabouter![]()
idd, speltechnisch gezien wel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Syl had de kracht niet om hem te weigeren
En ik hoop dat Natasia beseft wat ze mist buiten en dat het haar zwakker maakt.
Huub wordt hier sterker door
Amanda zwakker
Ban wordt zwakker
Maar de 'goeden' hebben het gewoon gegund aan de 'slechten'.. er is niks gedwarsboomd door de slechten brian ne natasia toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een realityprogramma leuk is om naar te kijken als goed gaat met de personen die je leuk vindt, dat die worden gedwarsboomd door de 'slechten' en dat uiteindelijk de 'goeden' weer winnen. Dat houdt het leuk om het te volgen en dat is nu steeds minder het geval.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Prosac het volgende:
pfff.. Brian kookt
Trappenhuis? Hoe groot is die villa wel niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die hangt vannacht in het trappenhuis![]()
Eerder even vlug 'hallo' tegen moeder en kinderen.. en 'kunt u even twee uurtjes oppassen?!!!!!' En dan twee uur lang Wilgo uitwonen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef maril het volgende:
Over Natasia,
Als je het mij vraagt, maar dat zal wel nietwordt het een vluggertje en dan lekker met haar moeder en haar kinderen keuvelen
![]()
Welke Touareg?? Die op maandag 12 maart komt??quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
VW Touraeg, cosmetische ingrepen, trouwerij misschien ook nog uiteindelijk? Ja hoor, ik zie ze met de minuut zwakker worden
geeft 'm ff een prozacjequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef Prosac het volgende:
pfff.. Brian kookt
Natasia wordt sterker vele malen! in de poll gaat ze zelfs omhoog...ja erg he! met dank aan Huubquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, speltechnisch gezien wel...
Maar dat is het grotere plaatje wat vele niet (willen) zien
Ach het went ... Ik weet wel beter. Ze loopt nog geneens id de schaduw van Neentjequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
Lekkere vriendin ben je Amanda, jaloersie in een vriendschap is echt heel slecht. Je beste vriendin telkens negatief neerzetten is echt geen positieve toevoeging voor een vriendschap.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Trappenhuis? Hoe groot is die villa wel niet?!
of bedoel je de zender 10?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag het programma vanaf nu de helft van de kijkers kwijtraken
Doe ik ook altijd. Hij hangt bij mij aan de voorkantquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
huub denkt met zijn hersens (als je begrijpt wat ik bedoel) maar loopt wederom zijn lul achterna.
Het lijkt er sterk op dat de redactie er alles aan doet om het slechte groepje te paaien (Natasia).quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar de 'goeden' hebben het gewoon gegund aan de 'slechten'.. er is niks gedwarsboomd door de slechten brian ne natasia toch?
Dat was de planning ja, maar Huub en Eric zouden dit normaal toch nooit gegeven hebben? Ik bedoel, dit was wel dé kans om haar helemaal gek te krijgen en ook om wraak te nemen. Het kan dus niet anders dan dat dit ze is opgedragen door achter. Huub met zijn grote mond dat het hel wordt voor Natasia had dit normaal echt nooit aan haar gegeven. Hij haalde netjes de carnavals stemming er wel bij.... maar draaide daarna als een blad aan de boom om.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat was je grote desillusie van vanavond dan?
Ik bedoel: het is jammer, maar totáál onverwacht kan dit toch moeilijk gekomen zijn. Er waren al allerei signalen dat Natasia weer eens een kadootje zou krijgen.
Ach, het zijn de krenten in de pap, en die liggen voor het oprapen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
huub denkt met zijn hersens (als je begrijpt wat ik bedoel) maar loopt wederom zijn lul achterna.
Dat zou grappig zijn!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
Volgende stemming:
een weekendje parijs voor twee personen zonder cameras.....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef Sammy-S het volgende:
Wat fantastisch dat Natasia het heeft gekregen
moet die niet een keer naar bed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef kybe het volgende:
Mijn zoon van 13 komt net even binnen en zegt, god wat is dat een dom mokkel![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik kan beter trappengat zeggen
![]()
Natasia moet idd iets hebben waardoor ze de redactie in haar macht heeft ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat de redactie er alles aan doet om het slechte groepje te paaien (Natasia).
INDerdaad.. STOmmme discussie seriuessquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda maakt ruzie met Huub over wie Nena het beste kent.
Duf hoor ....
Is dat afgezegd?!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Welke Touareg?? Die op maandag 12 maart komt??![]()
Dus of script of slape Huub nee nu voor mij huubjequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was de planning ja, maar Huub en Eric zouden dit normaal toch nooit gegeven hebben? Ik bedoel, dit was wel dé kans om haar helemaal gek te krijgen en ook om wraak te nemen. Het kan dus niet anders dan dat dit ze is opgedragen door achter. Huub met zijn grote mond dat het hel wordt voor Natasia had dit normaal echt nooit aan haar gegeven. Hij haalde netjes de carnavals stemming er wel bij.... maar draaide daarna als een blad aan de boom om.
10 wordt echt de Buckler onder de zenders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag het programma vanaf nu de helft van de kijkers kwijtraken
En hoe wordt ze sterker?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
Natasia wordt sterker vele malen! in de poll gaat ze zelfs omhoog...ja erg he! met dank aan Huub
ze beweert dat Huub voortdurend een strijd over Nena met haar aangaat, ik snap er helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda maakt ruzie met Huub over wie Nena het beste kent.
Duf hoor ....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik zie dat Jaap en nader tot elkaarEric groeien.
Hij heeft morgen vrij en is net als zijn moeder nogal verslaafd aan de pcquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef kijhart het volgende:
[..]
moet die niet een keer naar bed?
toen ik 13 was lag ik om een uurtje of 10 op bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |