1 2 3 4 | CittaR: 608 punten (278 + 330) donroyco: 304 punten TFFKABH: 284 punten |
Zie OPquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef donroyco het volgende:
Waar is de tussenstand in de OP per 15 maart 22:50 uur sjimz?
aha merciquote:
Dus dan krijg ik 304 [Serie C2] + [400 [winst] + 52 [doelsaldo] Serie C1] = 756 punten ?quote:Puntenverdeling Cisco Roma Challenge
Serie C2:
Winst Serie C2: 250 punten
Promotie Serie C2: 150 punten
Niet degraderen Serie C2: 25 punten
Doelsaldo Serie C2: 1 punt per punt positief saldo
Serie C1:
Winst Serie C1: 400 punten
Promotie Serie C1: 300 punten
Niet degraderen Serie C1: 100 punten
Doelsaldo Serie C1: 2 punten per punt positief saldo
Serie B
Winst Serie B: 750 punten
Promotie Serie B: 600 punten
Niet degraderen Serie B: 250 punten
Doelsaldo Serie B: 5 punten per punt positief saldo
Serie A:
Winst Serie A: 1500 punten
Tweede plek Serie A: 1250 punten
Derde plek Serie A: 1150 punten
Vierde plek Serie A: 1075 punten
Niet degraderen Serie A: 500 punten
Doelsaldo Serie A: 10 punten per punt positief saldo
Serie C-beker:
Winst Serie C-beker: 350 punten
2e plek Serie C-beker: 225 punten
Copa Italia:
Winst Copa Italia: 1500 punten
2e plek Copa Italia: 1250 punten
Halve finale Copa Italia: 500 punten
UEFA Cup:
Winst UEFA Cup: 1500 punten
2e plek UEFA Cup: 1250 punten
Overwinteren in de UC: 500 punten
Champions League:
Winst Champions League: 2000 punten
2e plek Champions League: 1500 punten
Halve finale CL: 1100 punten
Overwinteren in de CL: 750 punten
Wanneer je een prijs pakt bij een competitie/toernooi, vervallen de punten voor het niet degraderen, overwinteren of de halve finaleplaats. Het aantal punten voor het doelsaldo kan niet negatief zijn. Deze puntentelling is toegevoegd om verschil te maken, mocht iemand dezelfde prestaties behalen. De berekening is bijvoorbeeld als volgt:
Prestatie: Serie C2, doelsaldo van + 15, kampioen, geen prestaties in de beker(s).
Punten: 250 punten + 15 punten = 265 punten.
Bij mij injecteerde het bestuur steeds een bulk geldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:14 schreef Happel het volgende:
Sta rond de winterstop tweede met Cisco Roma. Gaat wel lekker. Begin alleen financieel in de problemen te raken.
Moet je iets specifieker zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:02 schreef Wopper1 het volgende:
Met Olympiakos zit ik op dit moment in zwaar weer. Heb eigenlijk geen echte spits tot mijn beschikking doormiddel van blessures/schorsingen.
Mijn gelegenheidsspits is op dit moment Rivaldo met Okkas maar zowel Rivaldo als Okkas zie ik liever op het middenveld.
Nu ben ik opzoek naar een goede sterke spits zo rond 1 miljoen euro.
Iemand een tip? bvd.
Het liefst een EU speler, met een goede afwerking en kopsterk. Mag ook uit lagere divisies komen. Wanneer spelers als Castillo en Konstantinou terugkomen (beide 3 en 4 maanden geblesseerd) zal hij bankzitter worden.quote:
Machlas?quote:Nu ben ik opzoek naar een goede sterke spits zo rond 1 miljoen euro.
Iemand een tip? bvd.
Scoort behoorlijk aan de lopende band..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
Die komt nu over 3 weken(kost me 325.000 euro).
Heb de Russische liga ook aangevinkt hier, en hij zit op dit moment nog in het -18 elftal van Rostselmash.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Scoort behoorlijk aan de lopende band..
Als je nog een spits zoekt (voor de toekomst): Nikita AndreevZie in mijn game dat ie in 21 wedstrijden er 20 in heeft gelegd.. even kijken of ie te porren is voor een reisje naar Rome
![]()
Hij zit al bij mij in de selectie voor 825K... kopsterke, jonge spitsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heb de Russische liga ook aangevinkt hier, en hij zit op dit moment nog in het -18 elftal van Rostselmash.
Heeft 7 duels gespeeld waarbij hij 4 scoorde. Zal hem eens volgen, thanks voor de tip.
Mogen we dan een screentje ??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij zit al bij mij in de selectie voor 825K... kopsterke, jonge spits![]()
Tuurlijk (Nikita is net binnen, dus zonder trainingquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]Je kreeg geen punten voor de Italiaanse Super Cup Serie C toch?
In het eerste seizoen of over heel de game?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef jna het volgende:
Sjimz, wie had jij allemaal aangetrokken toen je bij swansea aan de slag ging?
eerste seizoenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het eerste seizoen of over heel de game?
Bedankt!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:28 schreef dnn- het volgende:
Alle patches die uitkomen vereisen een nieuw gestart spel.
Ik up de speeder nog een x voor je .
AS Roma??, Cisco bedoel je zeker, en ga je nu iedereen weer afkraken omdat die bezig zijn met de challange.. we hebben liever niet dat je hier komt !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:17 schreef dvdk het volgende:
waneer wordt een wedstrijd eigenlijk gestaakt? ik had nog maar 8 man over.
[afbeelding]
[afbeelding]
ps. die AS roma challenge is voor pussies! probeer maar eens met mons europees voetbal te halen zoals ik
Leer lezen, en blijf lekker weg uit dit topicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:17 schreef dvdk het volgende:
ps. die AS roma challenge is voor pussies! probeer maar eens met mons europees voetbal te halen zoals ik
sfeer verziekers zoals jij zijn hier niet gewenst, ventje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leer lezen, en blijf lekker weg uit dit topic![]()
In welk seizoen zit jij met mons, want je hebt boskan balaban?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:02 schreef dvdk het volgende:
[..]
sfeer verziekers zoals jij zijn hier niet gewenst, ventje.
Ben geen Sjimz, maar weet wel dat Swansea's eigen Pratley een goeie is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:39 schreef jna het volgende:
Sjimz, wie had jij nou gehaald in je eerste seizoen Swansea?
Hleb,Kisliy,Scribe Dat waren mijn 3 grote aankopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:39 schreef jna het volgende:
Sjimz, wie had jij nou gehaald in je eerste seizoen Swansea?
Eerste seizoen een basisspeler op de rechtsmidden/buiten-positie... gaf veel voorzetten en scoorde af en toe.. [beoordeling: 7.55]quote:@Don Royco; Hoe goed wordt Castaldo bij jou?
Andreev dan? (screenshot vorige pagina)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef jna het volgende:
Kisliy krijgt geen werkvergunning bij mijn Swansea
ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Andreev dan? (screenshot vorige pagina)
OKquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerste seizoen een basisspeler op de rechtsmidden/buiten-positie... gaf veel voorzetten en scoorde af en toe.. [beoordeling: 7.55]
Tweede seizoen plaats afgestaan aan Do Prado, maar toch nog 21 optredens, 3 goals & 6 assists [beoordeling: 6.95]
Oordeel: ondanks zijn niet al te geweldige stats kan ie goed meekomen en is ie niet snel geblesseerd (1 blessure [1 week] in 2 jaar tijd)...
Aaritalo, de Bilde, Ivica Vastic, Roberto Holsen, Luke Beckett, Haynes, John Sutton.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef jna het volgende:
Weet iemand nog een andere spits die wel naar Swansea kan komen?
Zijn kleine broertje John is beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
Ik had ook Chris Sutton in het eerste jaar gehaald.
Maar Chris was gratisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zijn kleine broertje John is beter.
Klopt, en kan ook nog wel aardig koppen en afmaken. Alleen zn loopvermogen he....quote:
2009-2010quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
In welk seizoen zit jij met mons, want je hebt boskan balaban?![]()
Ivo Rossenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef AminBen het volgende:
Weet iemand nog een rechter MC voor Scheveningen in de eredivisie? Van der Heijden wil weg en heb dan ws zo'n 1M tot mijn beschikking. Moet wel willen komen natuurlijk,
Die Angolees vind ik niet zo bijzonder eerlijk gezegd.. Wel knap van de bekerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bij Helmond Sport loopt 'n Junquiera, doet 't erg goed bij me. Misschien is dat iets?
Zojuist ten koste van NAC de halve finale beker gehaald na 'n 1-0 overwinning. Kom nu Ajax tegen en in de finale gok ik op PSVZij moeten 't tegen VVV opnemen, de JL-teams doen 't dus niet verkeerd
Geen enkele lijkt me een versterkingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Ivo Rossen
Ilja van Leerdam
Koen Garritsen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een week nadat Di Canio zijn contract verlengd had..
[afbeelding]
![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was wel een held hoor!
[afbeelding]
Eindelijk de grote broer verslagen en hoe!
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef dvdk het volgende:
Daarom snap ik dus ook niet waarom sjimz hier wordt gezien als de grote 'mesias'
Ik geloof dat sjimz helemaal geen taktieken download want hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij dat niet doetquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef dvdk het volgende:
Vaag verhaal ..
Ik geloof niet dat veel mensen tactieken downloaden. De mensen die om tactieken vragen in een topic als dit, zijn allemaal n00bs. Zelf download ik soms tactieken, maar dan vooral omdat ik een bepaald mechanisme wil begrijpen (hoe ik bijvoorbeeld een goede verdediging neerzet), en daar maak ik dan een eigen variant op. Dat is niet gek, irl apen alle coaches elkaar ook na. Trainingen download ik wel, omdat ik te lui ben om het zelf helemaal in te stellen. Ik ben meer geïnteresseerd in het tactieke aspect van het spel dan in de groei van een speler. Ik haal veel meer voldoening uit een tactische overwinning op een tegenstander, dan een jeugdspeler die groeit door een training. Dat wil niet zeggen dat ik een cheattraining heb, ik gebruik gewoon de TUG-training (die 50% van de mensen gebruikt geloof ik, omdat training gewoon niet interessant is).quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef dvdk het volgende:
waarschijnlijk gaan julie me weer uitjouwen en sneu doen maar ik moet toch even een punt van kritiek brengen.....en een vraag......
Ik weet gewoon zeker dat de meesten hier die de 'super resultaten' behalen hier.....zoals championsleague winnen met FC eindhoven etc. gewoon thedugout en sigames forums afstruimen, de super-tactics en trainingen downloaden....alle spelers kopen die anderen allang gescout hebben en de status 'wonderkid' hebben voor maar een paar euro......uit denemarken, brazilie etc.
en dan de poppetjes maar neerzetten, het spel laten draaien en zo 34x spelen, 30 keer winnen en 4x gelijk.....
Ik snap niet wat hier leuk aan is. Je hebt zelf niks ontdekt, niks creatiefs bedacht, zelf geen diamant van een speler gevonden.... nooit je tactiek aangepast wanneer je dacht dat het nodig was......
Kan iemand me uitleggen wat het leuke is aan het downloaden van tactics/trainings regimes en 'good player guids' en dat slaafs te volgen?
want zo neem je toch een groot deel van het eigenlijke 'spel' weg.
Daarom snap ik dus ook niet waarom sjimz hier wordt gezien als de grote 'mesias' ...... het is gewoon betandjes downloaden...
Ruik ik daar frustraties?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef AminBen het volgende:
ff een game met Ajax beginnen en ze helemaal pwnen daar![]()
2000 precies. Eerst kwamen er 20 spelers als ik 'onhaalbare spelers weglaten' aanvinktequote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke reputatie heb je je club gegeven?
KUTGW.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Storing het volgende:
Nu een weekje bezig met de Challenge. Cisco kampioen! Sterren zijn Tomaz Kozar (mijn 17 jarige Sloveense spits), Vincenzo Esposito (overgenomen van Melfi) en mijn superkeeper Hajduch uit Slowakije. Ben bang dat ik voor volgend seizoen wel goed moet investeren.
http://i148.photobucket.com/albums/s14/Ruis1980/SerieC2B.png
En ben ik de enige die Paolo Di Canio flink vind tegenvallen? Eigenlijk functioneert hij alleen in de spits en daar is Kozar veel beter.
nee dank je, m'n doel is om ooit anderlecht te coachen maar die kut vercauteren is na 4 seizoenen nog niet ontslagenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:12 schreef sjimz het volgende:
dvdk...
Ik maak altijd mijn eigen tacktieken dus waar je dat fabeltje vandaan haalt mag Joost weten
En het doel van de challenge was om in 5 jaar tijd zo veel mogelijk punten te halen, waarom zou ik dat niet met de talenten doen die iedereen kent, omdat je daar de beste resultaten mee kan halen?
Daarnaast kan je aan mijn selectie zien dat ik ook nog zat andere onbekende talenten heb gehaald, of heb jij op de forums Brunier en Geiger en Lavorato al meerdere malen langs zien komen?
Jij speel top jouw manier het spel, ik op het mijne.
Jij bent blij met jouw resultaten met Bergen, ik met mijn resultaten met Cisco Roma (Wat dus niet AS Roma is)
Ik heb nog nooit kritiek geleverd op de manier hoe jij je spel speelt.
En ik wordt hier echt niet als een messias gezien.
Meer als een veelposter, maar dat komt omdat ik snel speel, veel speel en een computer heb die dit allemaal mogelijk maakt
De rest die nog aan de challenge meedoet KUTG!
En dvdk probeer de challenge ook eens, zou ik zeggen![]()
Ik wist niet dat die ook al kon voetballenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:22 schreef AirRaid het volgende:
WAAH is toch niet de geloven voor het 5e seizoen achter elkaar in de 4e ronde van de beker uitgeschakeld![]()
met jong oranje trouwens wel kwalificatie afgedwongen voor het EK 2011
belanrijkste namen in mijn team zijn Wesley Boot, Tim Keijer. Jerrel van der Waal, Vito Wormgoor, Jan Smit, Ruud Thijssen en Vurnon Anita
er lopen er ook nog 2 rondquote:Op maandag 19 maart 2007 14:01 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook al kon voetballen![]()
Hoe zit het met Kljestan, Besagno en Moor ?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef sjimz het volgende:
Ondertussen ben ik ook de nieuwe bondscoach van de USA.
Kljestan speelt bij Galatasaray en is een vaste waarde voor team USA.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hoe zit het met Kljestan, Besagno en Moor ?![]()
Het grootste talent van de USA zit nog wel bij Cisco ook. Hij wordt begeerd door Juve dus die ben ik wel kwijt aan het einde van het seizoen.quote:
Wie ook alweer? (kan ik hier niet zo snel uithalen)quote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het grootste talent van de USA zit nog wel bij Cisco ook. Hij wordt begeerd door Juve dus die ben ik wel kwijt aan het einde van het seizoen.
Josmer Altidorequote:Op maandag 19 maart 2007 15:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wie ook alweer? (kan ik hier niet zo snel uithalen)
Mag ik een screentje van hemquote:
Tnx.. goeie spelerquote:
Zoek nog een vedette voor mijn team, zit begin derde seizoen en heb 1-2 miljoen te besteden.. Liefst een verdediger (VC) of middenvelder.... weet jij iets sjimz?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Fysiek al zo goed op 21 jarige leeftijd![]()
In het derde seizoen heb ik Materazzi gehaald en een mexicaanse verdediger van Palermo, Hugo Sanchez.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoek nog een vedette voor mijn team, zit begin derde seizoen en heb 1-2 miljoen te besteden.. Liefst een verdediger (VC) of middenvelder.... weet jij iets sjimz?
Tommaso Vailatti heb ik al![]()
![]()
Volgens mij ben jij hier degene die er mee begint, mannetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:02 schreef dvdk het volgende:
[..]
sfeer verziekers zoals jij zijn hier niet gewenst, ventje.
Oyvind Svenningquote:Op maandag 19 maart 2007 15:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoek nog een vedette voor mijn team, zit begin derde seizoen en heb 1-2 miljoen te besteden.. Liefst een verdediger (VC) of middenvelder.... weet jij iets sjimz?
Uiteindelijk verkocht aan AS Roma voor25,5 miljoenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het grootste talent van de USA zit nog wel bij Cisco ook. Hij wordt begeerd door Juve dus die ben ik wel kwijt aan het einde van het seizoen.
Lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Uiteindelijk verkocht aan AS Roma voor25,5 miljoen![]()
Ik wil mijn stadion uitbouwen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
Wat ga je ermee doen sjimz, die miljoenen?
Het lijkt er trouwens sterk op dat ook Sturgis gaat komen, hij wordt mijn LV. Amerikaanse enclave![]()
Gebeurt bij mij al, naar 6900 gaat het en speel tot die tijd op Spangen in Rotterdamquote:
Dat is extra motiverend voor seizoen twee.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Martijn_fijn, je hebt een puntje mínder dan donroyco
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef dvdk het volgende:
nou ja , reageer ik normaal....wordt ik gewoon genegeerd...vind je't gek dat ik gepiqueerd raak....
KUTGWquote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Helmond Sport volgend seizoen in de Eredivisie![]()
Na 'n gelijkspel thuis en verloren uit tegen Haarlem, kwam er op onverklaarbare wijze 'n extra match. Wederom uit tegen Haarlem en na 'n 2-1 achterstand scoort Kawarmala in de 88e minuut en Junquiera in de 92e minuut de 2-2 en 2-3 waardoor ik promoveer![]()
![]()
Beetje minder is dat ik waarschijnlijk direct weer ga kelderen en m'n transferbudget van 140k en te zware loonlastMaar ach, ik ben nu al de beste manager ooit volgens de supporters
Nog 'n probleem is dat er nu enkelen beginnen te zeiken dat ze alles hebben bereikt bij de club, wie 't snapt mag 't me gaan uitleggen
Omar Andrade zal met je budget vast wel lukken.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan iemand nog wat versterkingen noemen waar ik in de eredivisie wat aan heb en die ook voor me willen spelen (evt. op uitleenbasis). Ik ben de transferlijst en de contractlozen aan 't bekijken, maar heel veel soeps heb ik niet
Daarbij is m'n scout Kole druk bezig, maar ik heb geen geld voor nog 'n scout
Metuzalem van Shakhtar Donetsk? Is volgens mij wel wat ouder [26 jaar]...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Wopper1 het volgende:
Ben nu met Zenit bijna aan het eind van het 1ste seizoen.
Heb 7,5 miljoen euro te besteden maar kan echt geen goede speler vinden. Ben eigenlijk opzoek naar een goede allround middenvelder. Mijn scouts komen met 30+ Russen en wat talentvolle spelers maar een goede middenvelder +- 24 zal ideaal zijn.
Iemand een goudhaantje gezien?
Mamaev!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Wopper1 het volgende:
Ben nu met Zenit bijna aan het eind van het 1ste seizoen.
Heb 7,5 miljoen euro te besteden maar kan echt geen goede speler vinden. Ben eigenlijk opzoek naar een goede allround middenvelder. Mijn scouts komen met 30+ Russen en wat talentvolle spelers maar een goede middenvelder +- 24 zal ideaal zijn.
Iemand een goudhaantje gezien?
Je moet je niet zo snel aangevallen voelen. Als iedereen op alle verhaaltjes zou reageren, dat zou het topic écht elke dag vol zijn. Zodra je verhaaltje wat structuur heeft, het leuk getypt is en er mooie resultaten worden geboekt, dan zal je veel meer reacties krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef dvdk het volgende:
nou ja , reageer ik normaal....wordt ik gewoon genegeerd...vind je't gek dat ik gepiqueerd raak....
Gourcouff is geweldigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:40 schreef sjimz het volgende:
Ik heb Maduro en Gourcouff beiden met een vrije transfer binnen gehaald.
Ik speel dit jaar verassend mee om het kampioenschap.
AS Roma en Lazio spelen degradatievoetbal![]()
Stenildquote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan iemand nog wat versterkingen noemen waar ik in de eredivisie wat aan heb en die ook voor me willen spelen (evt. op uitleenbasis). Ik ben de transferlijst en de contractlozen aan 't bekijken, maar heel veel soeps heb ik niet
Daarbij is m'n scout Kole druk bezig, maar ik heb geen geld voor nog 'n scout
Regels zijn regelsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef sjimz het volgende:
De Titel met Cisco is binnen
Niets is lekkerder om thuis tegen AS Roma kampioen te worden!
[afbeelding]
Whehe kijk AS Roma zo hoog staan![]()
Jamer dat we de challenge niet over 6 jaar deden
Juventus gaat ook de CL in, omdat ze de huidige CL winnaar zijn, staat alleen niet zo in de stand.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Regels zijn regels
Heeft het Italiaans voetbal het zo slecht gedaan dat er maar 3 CL-plaatsen zijn?
Al eens eerder gepost...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef PBateman1978 het volgende:
KUT-SPEL
Echt ik begin me af te vragen of je tactieken en aankopen e.d. uberhaupt invloed hebben op resultaten.
Eindelijk een echt goed team bij elkaar gesprokkeld met Cardiff, een tactiek die na 5 seizoenen geperfectioneerd is, en dan na 12 wedstrijden op een 17e plek staan met 90% ontevreden spelers in de selectie ('feels the club is underachieving') en een voorzitter die begint te morren.
Hoe krijg je zoiets in hemelsnaam weer op de rails ?
(edit : netter gemaakt...)
Zal je eerlijk zeggen dat ik nooit rekening heb gehouden met de bookies, echt nooitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Al eens eerder gepost...
Re-ranking.
Het is eigenlijk heel simpel. Kijk naar de bookies!
Als je favoriet bent, speel dan aanvallend, hoeveel hangt af van de odds. Als je niet favoriet bent speel dan verdedigend, en met counter voetbal. Als de odds gelijk zijn, speel dan normaal, maar als je thuis speelt licht aanvallend.
Constant je tactiek veranderen (van 4-3-3, naar 4-4-2 en weer terug) heeft juist een slecht effect op je spelers. Verander je tactiek een of twee keer per seizoen, en speel zoveel mogelijk met een vertrouwde basis elf, zodat ze aan op elkaar ingespeeld raken.
Als je favoriet bent of thuis voor eigen publiek speelt (bookies verhaal againquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die 'i expect a win' regelmatig gebruiken bv ? Daarmee leg je toch alleen maar onnodige druk op je ploeg ?
Dat heeft mij zeer veel geholpen.quote:Wauw, er staan zeer goeie posts op de SI forums zeg, misschien moet ik me maar eens echt gaan verdiepen in die tactical bible enzo, ik speel nog teveel zoals ik deed in CM3 en de eerste FM's.
Ok, ik keek er net dus effe in, zie ineens iets over een 'player meeting about underachievement' staan, en voel me nu echt een noob.quote:En voor de dummies is er ook nog..
Een teammeetingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ook maar eens Extended Highlights gebruiken ipv Commentary Only.
ZO gewend aan alleen commentary door oude versies dat ik 't 2D speelveld eigenlijk altijd een beetje genegeerd heb sinds het er is.
[..]
Ok, ik keek er net dus effe in, zie ineens iets over een 'player meeting about underachievement' staan, en voel me nu echt een noob.
edit 2:
Geweldig, deed dus zo'n team-meeting voor het eerst in mijn leven, spelers waren er blij mee en alle 'sit' icoontjes waren gelijk verdwenen, dan thuis spelen tegen degradatiekandidaat Reading, voor de grap eens 'I expect a win' gezegd als team-talk, en dan:
[[url=http://img01.picoodle.com/img/img01/7/3/20/t_lolm_4c172a5.jpg]afbeelding][/URL]
Song nam het allemaal nog iets te letterlijk op, maar voor de rest.
kan ik dat kut-spel weer intrekken tot de volgende frustraties?
Waarom heb je niet al je reserves overgeheveld naar je A-team voorafgaande van de bekerfinale? Wel kicken dit, gaan je reserves nu Europa in?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nu wist ik dat ik een sterke en brede selectie (reserves) had, maar hier ben ik dan ook weer niet zo blij mee![]()
[afbeelding]
Man, wat heb ik me tijdens deze bekerfinale op zitten vreten... Heb dit seizoen zelfs zonder puntverlies de Eredivisie gewonnen, zit in de finale CL (na overwinningen op Shaktar, Inter en Chelsea) tegen Barca en in de beker ging het ook goed en dan moet je tegen SC Heerenveen B...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Nederlanders heb ik Van der Vaart, Van Bommel, Van Persie, Nigel de Jong, Afellay, Geert-Arend Roorda als reeds bestaande spelers in m'n 'senioren'.. Daarnaast zijn de regens Rob Krohne, Arie Koopman, Mustafa Kogeldans en Raoul van Dijk doorgedrongen tot m'n senioren.. Van Houwelingen is Surinamer, Kompany Belg.. Kalou halve Nederlander, net als nog een aantal.. Tijdens de finale (we zijn inmiddels 2014..) waren ze vrijwel allemaal geschorst/geblesseerd/verhuurd/gewisseld.. Overhevelen is niet leuk, ik wilde wel wat tegenstand.. En die toeschouwers is triest idd.. als 'ik' thuis had gespeeld had je zo'n 20000 man gehad schat ikquote:
Ja dat las ik dus in die Vaughan’s Hints & Tips.quote:
Ik heb ook met At. Madrid gespeeld, ik verkocht meteen Torres dan zagen je financiën er meteen goed uit, ipv hem kocht ik Huntelaar voor 8 miljoen. 4-4-2 met At. Madridquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef numero_uno het volgende:
At. Madrid nu mee bezig. Best wel leuke club alleen de financien in het begin een beetje waardeloos maar na verkoop van Maxi Rodriguez (was niet te houden) is alles weer tutti paletti. Daarnaast Bertrand van Chelsea aangetrokken en is mijn 1e VL en doet het fan-tas-tisch!!! voor de rest ook nog Stoch van Chelsea als backup voor de AMR positie. nu 5e dus het lukt aardig er komen nog meer updates...
KUTGWquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
It only gets better met HS
1-2 uitoverwinning op AZ en PSV de beker uitgeknikkerd door op de Braak met 4-2 te winnen
M'n mannen leren verdomd snel
Die jongen speelt bij mij regelmatig, is 'n degelijke verdedigende middenvelder met 'n goeie trap. Dat laat ie ook wel es zien bij 'n vrije trap rond de 16quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
KUTGW![]()
Ik heb die Sergio Karawala (ofzo) bij Helmond gehaald, is nu om het aantal Nederlanders wat in stand te houden vaste bankzitter.
Sta nu 8e, net nog 1-0 gewonnen van NAC door een doelpunt in de 90e minuut van Salihovic.
Sterktequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.![]()
[afbeelding]
had ik een keer met fortuna tegen Ajax, mijn keeper speelt een super puike wedstrijd en haalt alle ballen van ajax tegen. tot in d elaaste minuut Emanuelson de bal er weet in te proppen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.![]()
[afbeelding]
Iemand?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef Keltie het volgende:
Part-time contracten, kunnen staffleden daar makkelijker onderuit komen?
Succesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef sjimz het volgende:
Nu ik met Cisco klaar ben, heb ik een nieuw spel gestart.
Ik probeer Zuid-Afrika in eigen land naar de wereldtitel te loodsen.
Moeilijke opgave, maar wel een uitdaging![]()
Vilakaziquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes
Benni McCarthy, Lebohang & Aaron Mokoena,wie zijn nog meer de sterren?
Hansje Vonkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Pienaar
Vonk speelt niet meer voor Bafana Bafana!quote:
Laat je hem meteen na zijn blessure(s) meedoen met het eerste elftal? Laat 'm rustig in het tweede opbouwen tot zijn oude niveauquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef AminBen het volgende:
Besagno is echt om de haverklap geblesseerd-
Nee, doe dat nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Laat je hem meteen na zijn blessure(s) meedoen met het eerste elftal? Laat 'm rustig in het tweede opbouwen tot zijn oude niveau
Succesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk me eerste kampioenschap zo binnen met Ajax, 2 seizoenen 2e geëindigt nu 10 punten voor op n2 met nog 5 wedstrijden te gaan.
Spreek de laatste naam eens uitquote:
Newcastle heeft wel een topspits.. Martinsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef UnclePhil het volgende:
Nieuwe game begonnen met Happy Valley in Hong Kong en het loopt lekker, eerste in de competitie en heb zelfs al een uitnodiging gehad van Newcastle United, maar heb besloten het even af te maken in Hong Kong
leuke bug :pquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
OK, hoe kan dit: ja, ik ben ajax:
[afbeelding]
Mooie kut bug, was gelukkig al kampioen, maar toch
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
En ja hoor eerste landstitel binnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk me eerste kampioenschap zo binnen met Ajax, 2 seizoenen 2e geëindigt nu 10 punten voor op n2 met nog 5 wedstrijden te gaan.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
raar jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Op Fuck the Ref, een van de FM-sites uit de OP, staan gidsjes over resoluties enzo. Kijk daar eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoi!
Ik heb hier een Samsung 730BF staan, met een aangeraden resolutie van 1280x1024. Als ik dan FM in Fullscreen speel, ziet het er niet uit. Daarom ben ik eigenlijk verplicht hem in windowed mode te spelen. Heeft iemand een oplossing om het spel op 1280x1024 te spelen?
Alvast bedankt!
Jorn
Staat eerder in dit topic volgens mij, en anders in het vorige topic.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:50 schreef Superheld het volgende:
Iemand die FM Speeder voor mij? Download link in OP doet het niet namelijk.
Dit soort spellen horen gespeeld te worden op een pc.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op Fuck the Ref, een van de FM-sites uit de OP, staan gidsjes over resoluties enzo. Kijk daar eens.
Ik had trouwens vanmiddag CM07 voor de PS2 gekocht, wat een boutspel is dat, heb m na 3 potjes maar weer geruild.
Misschien hebben ze niet afgetrapt omdat ze geen spelers haddenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef Mr-Sander het volgende:
Trouwens, met die 51-0 bug. Hoe kan Utrecht er in hemelsnaam nog 50 scoren, als Ajax nog moet aftrappen?
Ligt eraan wat je zoekt. Als je het niet weet moet je gewoon wat landen selecteren en random een club kiezen. Dat is ook wel leuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Wessiej het volgende:
Welk clubje is nu leuk om mee te beginnen, dus wel redelijk veel geld en aardige spelers.
Heb hem weer geinstalled, even maar weer spelen, vorige keer stopte ik er mee toen er op de speeltijd klok stond : 4 dagen 17 uur
Realistisch toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:43 schreef VoreG het volgende:
Echt belachelijk dit.
In de beker zijn er in de 3e ronde al veel grote clubs uit ( Ajax - Feyenoord was al in de 1e ronde)
In de competitie win ik (Heracles) met 4-0 van Ajax en RKC met 6-4 van AZ.
Ondertussen spelen Roda en Groningen 4-4
Ajax wint nu weer met 7-3 van NAC en AZ met 6-0 van Heerenveen
Bij mij staat er toch echt al 30 dagen op:P ben dan ook al sinds het begin bezigquote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Wessiej het volgende:
Welk clubje is nu leuk om mee te beginnen, dus wel redelijk veel geld en aardige spelers.
Heb hem weer geinstalled, even maar weer spelen, vorige keer stopte ik er mee toen er op de speeltijd klok stond : 4 dagen 17 uur
Gast dan speel je iets van 3 uur per dag, dat is echt ziek gewoonquote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Dennus-F het volgende:
[..]
Bij mij staat er toch echt al 30 dagen op:P ben dan ook al sinds het begin bezig
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Iddquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
WTF?
Dat kan toch helemaal niet?
Dat is vaag, heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. zoiets heb ik ook wel eens gehad idd.. in ieder geval enkele malen met 'maar' 1 dag ertussen..
Overigens, dit vond ik ook wel erg knap (ja, het is dezelfde speler):
[afbeelding]
neequote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Fides het volgende:
Is het voor patch 7.0.2 ook nodig om eerst 7.0.1 te hebben geinstalleerd?
Ik heb zelf wel eens twee wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld. Met Brazilië en Arsenal. Toen moest ik eerst beide opstellingen instellen, toen eerst de wedstrijd met Arsenal en gelijk door met Brazilië. Toch kon ik bij Arsenal nog niet beschikken over m'n Braziliaanse internationals.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. zoiets heb ik ook wel eens gehad idd.. in ieder geval enkele malen met 'maar' 1 dag ertussen..
Overigens, dit vond ik ook wel erg knap (ja, het is dezelfde speler):
[afbeelding]
Dan moet ik gewoon een werkende crack zoekenquote:
Dan wacht je toch weer als je bij je andere thuis bentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon een werkende crack zoeken![]()
![]()
PM anyone?:P
Werkende game ligt bij mn andere thuis. Voordat men begint over illegaal dit en illegaal dat.![]()
Ik wil het spel op beide pc's spelen, zonder steeds mijn game te moeten meenemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan wacht je toch weer als je bij je andere thuis bent![]()
Cisco is erg leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik wil het spel op beide pc's spelen, zonder steeds mijn game te moeten meenemen.![]()
Zijn er nog leuke lower league teams die redelijk wat cash hebben. Zoals bijvoorbeeld Cisco, Gretna en Napoli (beide met name in FM05)?
Ik doe geen club erbij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef Storing het volgende:
@Sjimz: kwartfinale was ook voor mij het max. Had de puf niet meer om het volgende WK af te wachten. Ik heb denk ik niet het geduld om enkel een land te coachen. Doe je ook nog een club erbij?
Screentje van het grootste talentquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef Fides het volgende:
Jezus, met die nieuwe update zijn mijn re-gen talentjes opeens 2x zo goed
Oh wat heb ik nu geniale spelers![]()
Als bondscoach is het nu wel wat makkelijker kiezen voor jeugdspelers.
Speelde eerst met bijna allemaal 30ers (zit in 2015 en speelde nog met de generatie Huntelaar/Sneijder/vdV/enz.)
Pak maar geen imageshackquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef Fides het volgende:
wat is de handigste uploadsite zonder lidmaatschap/inschrijving enzovoort?
Okee, klinkt leukquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef sjimz het volgende:
Ik vond mijn game met Swansea toen ook fantastisch.
Heb ik vanuit divsion 2 helemaal naar de CL geleid.
Misschien is dat een leuke LLM voor je.
Je hebt al een flink stadion. (Ik dacht rond de 20.000 zitplaatsen) budget was niet super maar met slimme aankopen en wat succes makkelijk op te schroeven na een aantal jaar. En ze hebben een veel scorende speler Trundle.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Fides het volgende:
[..]
Okee, klinkt leukWeet je wat over t budget, stadion, andere dingen?
St Pauliquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Fides het volgende:
Okee, die ziet er inderdaad wel betrouwbaar uit. Ga ik die ook maar eens downloaden.![]()
Nu nog een leuke ploeg bedenken voor een new game![]()
Willen jullie meedenken?
Ik wil weleens een lower league club uit Spanje, Frankrijk, Duitsland, eventueel ook wel een ander land als jullie een hele toffe club weten.
Cisco heb ik alleen gedaan, geen optie dus.
Ook wel gaaf ja, spelen die reg. liga of 2. bundi? Want ik begin eigenlijk het liefst zo laag mogelijk.quote:
Okee, en ze hebben een gaaf logo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt al een flink stadion. (Ik dacht rond de 20.000 zitplaatsen) budget was niet super maar met slimme aankopen en wat succes makkelijk op te schroeven na een aantal jaar. En ze hebben een veel scorende speler Trundle.
Reg. Liga Nordquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Ook wel gaaf ja, spelen die reg. liga of 2. bundi? Want ik begin eigenlijk het liefst zo laag mogelijk.
Andere mensen nog suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |