Ben geen Sjimz, maar weet wel dat Swansea's eigen Pratley een goeie is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:39 schreef jna het volgende:
Sjimz, wie had jij nou gehaald in je eerste seizoen Swansea?
Hleb,Kisliy,Scribe Dat waren mijn 3 grote aankopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:39 schreef jna het volgende:
Sjimz, wie had jij nou gehaald in je eerste seizoen Swansea?
Eerste seizoen een basisspeler op de rechtsmidden/buiten-positie... gaf veel voorzetten en scoorde af en toe.. [beoordeling: 7.55]quote:@Don Royco; Hoe goed wordt Castaldo bij jou?
Andreev dan? (screenshot vorige pagina)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef jna het volgende:
Kisliy krijgt geen werkvergunning bij mijn Swansea
ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Andreev dan? (screenshot vorige pagina)
OKquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerste seizoen een basisspeler op de rechtsmidden/buiten-positie... gaf veel voorzetten en scoorde af en toe.. [beoordeling: 7.55]
Tweede seizoen plaats afgestaan aan Do Prado, maar toch nog 21 optredens, 3 goals & 6 assists [beoordeling: 6.95]
Oordeel: ondanks zijn niet al te geweldige stats kan ie goed meekomen en is ie niet snel geblesseerd (1 blessure [1 week] in 2 jaar tijd)...
Aaritalo, de Bilde, Ivica Vastic, Roberto Holsen, Luke Beckett, Haynes, John Sutton.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef jna het volgende:
Weet iemand nog een andere spits die wel naar Swansea kan komen?
Zijn kleine broertje John is beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
Ik had ook Chris Sutton in het eerste jaar gehaald.
Maar Chris was gratisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zijn kleine broertje John is beter.
Klopt, en kan ook nog wel aardig koppen en afmaken. Alleen zn loopvermogen he....quote:
2009-2010quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
In welk seizoen zit jij met mons, want je hebt boskan balaban?![]()
Ivo Rossenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef AminBen het volgende:
Weet iemand nog een rechter MC voor Scheveningen in de eredivisie? Van der Heijden wil weg en heb dan ws zo'n 1M tot mijn beschikking. Moet wel willen komen natuurlijk,
Die Angolees vind ik niet zo bijzonder eerlijk gezegd.. Wel knap van de bekerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bij Helmond Sport loopt 'n Junquiera, doet 't erg goed bij me. Misschien is dat iets?
Zojuist ten koste van NAC de halve finale beker gehaald na 'n 1-0 overwinning. Kom nu Ajax tegen en in de finale gok ik op PSVZij moeten 't tegen VVV opnemen, de JL-teams doen 't dus niet verkeerd
Geen enkele lijkt me een versterkingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Ivo Rossen
Ilja van Leerdam
Koen Garritsen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een week nadat Di Canio zijn contract verlengd had..
[afbeelding]
![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was wel een held hoor!
[afbeelding]
Eindelijk de grote broer verslagen en hoe!
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef dvdk het volgende:
Daarom snap ik dus ook niet waarom sjimz hier wordt gezien als de grote 'mesias'
Ik geloof dat sjimz helemaal geen taktieken download want hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij dat niet doetquote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef dvdk het volgende:
Vaag verhaal ..
Ik geloof niet dat veel mensen tactieken downloaden. De mensen die om tactieken vragen in een topic als dit, zijn allemaal n00bs. Zelf download ik soms tactieken, maar dan vooral omdat ik een bepaald mechanisme wil begrijpen (hoe ik bijvoorbeeld een goede verdediging neerzet), en daar maak ik dan een eigen variant op. Dat is niet gek, irl apen alle coaches elkaar ook na. Trainingen download ik wel, omdat ik te lui ben om het zelf helemaal in te stellen. Ik ben meer geïnteresseerd in het tactieke aspect van het spel dan in de groei van een speler. Ik haal veel meer voldoening uit een tactische overwinning op een tegenstander, dan een jeugdspeler die groeit door een training. Dat wil niet zeggen dat ik een cheattraining heb, ik gebruik gewoon de TUG-training (die 50% van de mensen gebruikt geloof ik, omdat training gewoon niet interessant is).quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef dvdk het volgende:
waarschijnlijk gaan julie me weer uitjouwen en sneu doen maar ik moet toch even een punt van kritiek brengen.....en een vraag......
Ik weet gewoon zeker dat de meesten hier die de 'super resultaten' behalen hier.....zoals championsleague winnen met FC eindhoven etc. gewoon thedugout en sigames forums afstruimen, de super-tactics en trainingen downloaden....alle spelers kopen die anderen allang gescout hebben en de status 'wonderkid' hebben voor maar een paar euro......uit denemarken, brazilie etc.
en dan de poppetjes maar neerzetten, het spel laten draaien en zo 34x spelen, 30 keer winnen en 4x gelijk.....
Ik snap niet wat hier leuk aan is. Je hebt zelf niks ontdekt, niks creatiefs bedacht, zelf geen diamant van een speler gevonden.... nooit je tactiek aangepast wanneer je dacht dat het nodig was......
Kan iemand me uitleggen wat het leuke is aan het downloaden van tactics/trainings regimes en 'good player guids' en dat slaafs te volgen?
want zo neem je toch een groot deel van het eigenlijke 'spel' weg.
Daarom snap ik dus ook niet waarom sjimz hier wordt gezien als de grote 'mesias' ...... het is gewoon betandjes downloaden...
Ruik ik daar frustraties?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef AminBen het volgende:
ff een game met Ajax beginnen en ze helemaal pwnen daar![]()
2000 precies. Eerst kwamen er 20 spelers als ik 'onhaalbare spelers weglaten' aanvinktequote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke reputatie heb je je club gegeven?
KUTGW.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Storing het volgende:
Nu een weekje bezig met de Challenge. Cisco kampioen! Sterren zijn Tomaz Kozar (mijn 17 jarige Sloveense spits), Vincenzo Esposito (overgenomen van Melfi) en mijn superkeeper Hajduch uit Slowakije. Ben bang dat ik voor volgend seizoen wel goed moet investeren.
http://i148.photobucket.com/albums/s14/Ruis1980/SerieC2B.png
En ben ik de enige die Paolo Di Canio flink vind tegenvallen? Eigenlijk functioneert hij alleen in de spits en daar is Kozar veel beter.
nee dank je, m'n doel is om ooit anderlecht te coachen maar die kut vercauteren is na 4 seizoenen nog niet ontslagenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:12 schreef sjimz het volgende:
dvdk...
Ik maak altijd mijn eigen tacktieken dus waar je dat fabeltje vandaan haalt mag Joost weten
En het doel van de challenge was om in 5 jaar tijd zo veel mogelijk punten te halen, waarom zou ik dat niet met de talenten doen die iedereen kent, omdat je daar de beste resultaten mee kan halen?
Daarnaast kan je aan mijn selectie zien dat ik ook nog zat andere onbekende talenten heb gehaald, of heb jij op de forums Brunier en Geiger en Lavorato al meerdere malen langs zien komen?
Jij speel top jouw manier het spel, ik op het mijne.
Jij bent blij met jouw resultaten met Bergen, ik met mijn resultaten met Cisco Roma (Wat dus niet AS Roma is)
Ik heb nog nooit kritiek geleverd op de manier hoe jij je spel speelt.
En ik wordt hier echt niet als een messias gezien.
Meer als een veelposter, maar dat komt omdat ik snel speel, veel speel en een computer heb die dit allemaal mogelijk maakt
De rest die nog aan de challenge meedoet KUTG!
En dvdk probeer de challenge ook eens, zou ik zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |