quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.![]()
Iddquote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
WTF?
Dat kan toch helemaal niet?
Dat is vaag, heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. zoiets heb ik ook wel eens gehad idd.. in ieder geval enkele malen met 'maar' 1 dag ertussen..
Overigens, dit vond ik ook wel erg knap (ja, het is dezelfde speler):
[afbeelding]
neequote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Fides het volgende:
Is het voor patch 7.0.2 ook nodig om eerst 7.0.1 te hebben geinstalleerd?
Ik heb zelf wel eens twee wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld. Met Brazilië en Arsenal. Toen moest ik eerst beide opstellingen instellen, toen eerst de wedstrijd met Arsenal en gelijk door met Brazilië. Toch kon ik bij Arsenal nog niet beschikken over m'n Braziliaanse internationals.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. zoiets heb ik ook wel eens gehad idd.. in ieder geval enkele malen met 'maar' 1 dag ertussen..
Overigens, dit vond ik ook wel erg knap (ja, het is dezelfde speler):
[afbeelding]
Dan moet ik gewoon een werkende crack zoekenquote:
Dan wacht je toch weer als je bij je andere thuis bentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon een werkende crack zoeken![]()
![]()
PM anyone?:P
Werkende game ligt bij mn andere thuis. Voordat men begint over illegaal dit en illegaal dat.![]()
Ik wil het spel op beide pc's spelen, zonder steeds mijn game te moeten meenemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan wacht je toch weer als je bij je andere thuis bent![]()
Cisco is erg leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik wil het spel op beide pc's spelen, zonder steeds mijn game te moeten meenemen.![]()
Zijn er nog leuke lower league teams die redelijk wat cash hebben. Zoals bijvoorbeeld Cisco, Gretna en Napoli (beide met name in FM05)?
Ik doe geen club erbij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef Storing het volgende:
@Sjimz: kwartfinale was ook voor mij het max. Had de puf niet meer om het volgende WK af te wachten. Ik heb denk ik niet het geduld om enkel een land te coachen. Doe je ook nog een club erbij?
Screentje van het grootste talentquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef Fides het volgende:
Jezus, met die nieuwe update zijn mijn re-gen talentjes opeens 2x zo goed
Oh wat heb ik nu geniale spelers![]()
Als bondscoach is het nu wel wat makkelijker kiezen voor jeugdspelers.
Speelde eerst met bijna allemaal 30ers (zit in 2015 en speelde nog met de generatie Huntelaar/Sneijder/vdV/enz.)
Pak maar geen imageshackquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef Fides het volgende:
wat is de handigste uploadsite zonder lidmaatschap/inschrijving enzovoort?
Okee, klinkt leukquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef sjimz het volgende:
Ik vond mijn game met Swansea toen ook fantastisch.
Heb ik vanuit divsion 2 helemaal naar de CL geleid.
Misschien is dat een leuke LLM voor je.
Je hebt al een flink stadion. (Ik dacht rond de 20.000 zitplaatsen) budget was niet super maar met slimme aankopen en wat succes makkelijk op te schroeven na een aantal jaar. En ze hebben een veel scorende speler Trundle.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Fides het volgende:
[..]
Okee, klinkt leukWeet je wat over t budget, stadion, andere dingen?
St Pauliquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Fides het volgende:
Okee, die ziet er inderdaad wel betrouwbaar uit. Ga ik die ook maar eens downloaden.![]()
Nu nog een leuke ploeg bedenken voor een new game![]()
Willen jullie meedenken?
Ik wil weleens een lower league club uit Spanje, Frankrijk, Duitsland, eventueel ook wel een ander land als jullie een hele toffe club weten.
Cisco heb ik alleen gedaan, geen optie dus.
Ook wel gaaf ja, spelen die reg. liga of 2. bundi? Want ik begin eigenlijk het liefst zo laag mogelijk.quote:
Okee, en ze hebben een gaaf logo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt al een flink stadion. (Ik dacht rond de 20.000 zitplaatsen) budget was niet super maar met slimme aankopen en wat succes makkelijk op te schroeven na een aantal jaar. En ze hebben een veel scorende speler Trundle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |