abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:47:11 #151
159022 AminBen
El Maestro
pi_47477131
Mooi sjimz

Screentje selectie bitte
pi_47477731
Olondo

hij maakt het verschil in de play-off strijd tegen NAC
pi_47478302
KUT-SPEL

Echt ik begin me af te vragen of je tactieken en aankopen e.d. uberhaupt invloed hebben op resultaten.

Eindelijk een echt goed team bij elkaar gesprokkeld met Cardiff, een tactiek die na 5 seizoenen geperfectioneerd is, en dan na 12 wedstrijden op een 17e plek staan met 90% ontevreden spelers in de selectie ('feels the club is underachieving') en een voorzitter die begint te morren.

Hoe krijg je zoiets in hemelsnaam weer op de rails ?

(edit : netter gemaakt...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_47478929
De perfecte tactiek bestaat niet in FM. Je zult, net als in het echt, constant moeten tweaken en je (weliswaar licht) aanpassen op de tegenstander ed. Anticiperen op wedstrijdsituaties is ook heel erg belangrijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47479009
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef sjimz het volgende:
De Titel met Cisco is binnen
Niets is lekkerder om thuis tegen AS Roma kampioen te worden!
[afbeelding]
Whehe kijk AS Roma zo hoog staan

Jamer dat we de challenge niet over 6 jaar deden
Regels zijn regels

Heeft het Italiaans voetbal het zo slecht gedaan dat er maar 3 CL-plaatsen zijn?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_47479064
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Regels zijn regels

Heeft het Italiaans voetbal het zo slecht gedaan dat er maar 3 CL-plaatsen zijn?
Juventus gaat ook de CL in, omdat ze de huidige CL winnaar zijn, staat alleen niet zo in de stand.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:41:51 #157
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47479178
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef PBateman1978 het volgende:
KUT-SPEL

Echt ik begin me af te vragen of je tactieken en aankopen e.d. uberhaupt invloed hebben op resultaten.

Eindelijk een echt goed team bij elkaar gesprokkeld met Cardiff, een tactiek die na 5 seizoenen geperfectioneerd is, en dan na 12 wedstrijden op een 17e plek staan met 90% ontevreden spelers in de selectie ('feels the club is underachieving') en een voorzitter die begint te morren.

Hoe krijg je zoiets in hemelsnaam weer op de rails ?

(edit : netter gemaakt...)
Al eens eerder gepost...

Re-ranking.

Het is eigenlijk heel simpel. Kijk naar de bookies!

Als je favoriet bent, speel dan aanvallend, hoeveel hangt af van de odds. Als je niet favoriet bent speel dan verdedigend, en met counter voetbal. Als de odds gelijk zijn, speel dan normaal, maar als je thuis speelt licht aanvallend.

Constant je tactiek veranderen (van 4-3-3, naar 4-4-2 en weer terug) heeft juist een slecht effect op je spelers. Verander je tactiek een of twee keer per seizoen, en speel zoveel mogelijk met een vertrouwde basis elf, zodat ze aan op elkaar ingespeeld raken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Martijn_fijn op 20-03-2007 17:50:14 ]
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:57:21 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47479740
Kleine aanpassingen m.b.t. het passen en tempo kan ook veel uitmaken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_47479905
Reageren op gebeurtenissen tijdens een wedstrijd (rode kaart bijvoorbeeld) is ook vaak beslissend. En goede aanpassingen op je tegenstander tijdens de wedstrijd, als je iets fout ziet gaan.
pi_47480277
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Al eens eerder gepost...

Re-ranking.

Het is eigenlijk heel simpel. Kijk naar de bookies!

Als je favoriet bent, speel dan aanvallend, hoeveel hangt af van de odds. Als je niet favoriet bent speel dan verdedigend, en met counter voetbal. Als de odds gelijk zijn, speel dan normaal, maar als je thuis speelt licht aanvallend.

Constant je tactiek veranderen (van 4-3-3, naar 4-4-2 en weer terug) heeft juist een slecht effect op je spelers. Verander je tactiek een of twee keer per seizoen, en speel zoveel mogelijk met een vertrouwde basis elf, zodat ze aan op elkaar ingespeeld raken.
Zal je eerlijk zeggen dat ik nooit rekening heb gehouden met de bookies, echt nooit

En als ik daar nu zo over nadenk is het inderdaad zo dat ik dit seizoen steeds vaker de favoriet ben om te winnen, terwijl dit 1-2-3 seizoenen geleden absoluut niet het geval was.

Maar al die tijd heb ik ongeveer dezelfde tactiek gebruikt, 4-4-2 Diamond, en om de zoveel tijd pas ik inderdaad kleine dingetjes aan, zoals van short passing/slow tempo naar mixed passing/normal tempo etc.

En hoe zit het met team-talks bij jullie ?

Ik doe 95% van de tijd 'wish luck for the match' om te beginnen, en als het dan gelijk opgaat doe ik 'you can win this game' in de rust, word ik keihard afgeslacht dan doe ik 'for the supporters !', en sta ik voor dan zeg ik vrijwel altijd 'don't let your performance drop'

Zijn er mensen die 'i expect a win' regelmatig gebruiken bv ? Daarmee leg je toch alleen maar onnodige druk op je ploeg ?

Wauw, er staan zeer goeie posts op de SI forums zeg, misschien moet ik me maar eens echt gaan verdiepen in die tactical bible enzo, ik speel nog teveel zoals ik deed in CM3 en de eerste FM's.

[ Bericht 5% gewijzigd door PBateman1978 op 20-03-2007 18:38:17 ]
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:45:55 #161
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47481390
Als ik 3e sta en ik speel tegen de nr 20 thuis, of een bekerwedstrijd tegen 2 divisies lager.. ja... dan zeg ik "I expect a win."

Meestal zeg ik echter "You can win the game!" --- in theorie kan alles
als het een derby is, zeg ik... for the fans!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_47481418
nadat ik vorig seizoen keihard op mijnbek ging en genadeloos uit de eredivisie vllog met Fortuna. Keer ik komend seizoen weer terug. Grote held in mijn selectie is Olondo die in de promotie wedstrijden tegen NAC van zeer grote waarde was.
Gelukkig kan ik volgend seizoen ook op zijn diensten rekenen want hij verlegt zijn aflopend contract.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:00:56 #163
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47481987
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zijn er mensen die 'i expect a win' regelmatig gebruiken bv ? Daarmee leg je toch alleen maar onnodige druk op je ploeg ?
Als je favoriet bent of thuis voor eigen publiek speelt (bookies verhaal again ), mag je meer van je spelers eisen, en dus zeker een overwinning.
quote:
Wauw, er staan zeer goeie posts op de SI forums zeg, misschien moet ik me maar eens echt gaan verdiepen in die tactical bible enzo, ik speel nog teveel zoals ik deed in CM3 en de eerste FM's.
Dat heeft mij zeer veel geholpen.

Hoewel sommige mensen daar iets te ver door filosoferen hoor.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:06:30 #164
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47482230
En voor de dummies is er ook nog..

Hints and Tips for Football Manager 2007
By Marc Vaughan & Nick Habershon

Erg bruikbaar en leuk om eens te lezen.
pi_47482469
Ik ga ook maar eens Extended Highlights gebruiken ipv Commentary Only.

ZO gewend aan alleen commentary door oude versies dat ik 't 2D speelveld eigenlijk altijd een beetje genegeerd heb sinds het er is.
quote:
En voor de dummies is er ook nog..
Ok, ik keek er net dus effe in, zie ineens iets over een 'player meeting about underachievement' staan, en voel me nu echt een noob.

edit 2:

Geweldig, deed dus zo'n team-meeting voor het eerst in mijn leven, spelers waren er blij mee en alle 'sit' icoontjes waren gelijk verdwenen, dan thuis spelen tegen degradatiekandidaat Reading, voor de grap eens 'I expect a win' gezegd als team-talk, en dan:

Song nam het allemaal nog iets te letterlijk op, maar voor de rest.

kan ik dat kut-spel weer intrekken tot de volgende frustraties?

[ Bericht 25% gewijzigd door PBateman1978 op 20-03-2007 19:41:23 ]
pi_47487609
Netjes hoor, met 10 man gewoon 4-0 winnen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:30:47 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47488689
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ook maar eens Extended Highlights gebruiken ipv Commentary Only.

ZO gewend aan alleen commentary door oude versies dat ik 't 2D speelveld eigenlijk altijd een beetje genegeerd heb sinds het er is.
[..]

Ok, ik keek er net dus effe in, zie ineens iets over een 'player meeting about underachievement' staan, en voel me nu echt een noob.

edit 2:

Geweldig, deed dus zo'n team-meeting voor het eerst in mijn leven, spelers waren er blij mee en alle 'sit' icoontjes waren gelijk verdwenen, dan thuis spelen tegen degradatiekandidaat Reading, voor de grap eens 'I expect a win' gezegd als team-talk, en dan:

[[url=http://img01.picoodle.com/img/img01/7/3/20/t_lolm_4c172a5.jpg]afbeelding][/URL]

Song nam het allemaal nog iets te letterlijk op, maar voor de rest.

kan ik dat kut-spel weer intrekken tot de volgende frustraties?
Een teammeeting
Elite
Tegen TTIP
pi_47488853
ik denk dat ik misschien wel een recordje heb ik zit in mijn 32e seizoen
pi_47489040
ontslagen als manager van jong oranje omdat ik hen niet naar de europeese title heb kunnen loodsen. in de halve fianle verloren van regerend kampioen Italië met 2-1 n.v. (een typische italaliaanse countergoal ook nog)

Nog voor aanvang van het toernooi kon ik al over 3 spelers minder beschikken omdat deze uitvielen, tijdens het toernooi vielen er nog eens 2 uit.

overigens won italie de finale met 3-0 van engeland
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:56:54 #170
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47493056
Nu wist ik dat ik een sterke en brede selectie (reserves) had, maar hier ben ik dan ook weer niet zo blij mee

Man, wat heb ik me tijdens deze bekerfinale op zitten vreten... Heb dit seizoen zelfs zonder puntverlies de Eredivisie gewonnen, zit in de finale CL (na overwinningen op Shaktar, Inter en Chelsea) tegen Barca en in de beker ging het ook goed en dan moet je tegen SC Heerenveen B...

I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:59:15 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47493163
Hoeveel Nederlanders zitten daarin.

1?
Elite
Tegen TTIP
pi_47493196
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nu wist ik dat ik een sterke en brede selectie (reserves) had, maar hier ben ik dan ook weer niet zo blij mee
[afbeelding]
Man, wat heb ik me tijdens deze bekerfinale op zitten vreten... Heb dit seizoen zelfs zonder puntverlies de Eredivisie gewonnen, zit in de finale CL (na overwinningen op Shaktar, Inter en Chelsea) tegen Barca en in de beker ging het ook goed en dan moet je tegen SC Heerenveen B...

Waarom heb je niet al je reserves overgeheveld naar je A-team voorafgaande van de bekerfinale? Wel kicken dit, gaan je reserves nu Europa in?
btw, die toeschouwers
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:06:04 #173
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47493454
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef Happel het volgende:
Hoeveel Nederlanders zitten daarin.

1?
Als Nederlanders heb ik Van der Vaart, Van Bommel, Van Persie, Nigel de Jong, Afellay, Geert-Arend Roorda als reeds bestaande spelers in m'n 'senioren'.. Daarnaast zijn de regens Rob Krohne, Arie Koopman, Mustafa Kogeldans en Raoul van Dijk doorgedrongen tot m'n senioren.. Van Houwelingen is Surinamer, Kompany Belg.. Kalou halve Nederlander, net als nog een aantal.. Tijdens de finale (we zijn inmiddels 2014..) waren ze vrijwel allemaal geschorst/geblesseerd/verhuurd/gewisseld.. Overhevelen is niet leuk, ik wilde wel wat tegenstand.. En die toeschouwers is triest idd.. als 'ik' thuis had gespeeld had je zo'n 20000 man gehad schat ik

Ben overigens ook wel benieuwd of ze nu ook Europees mogen gaan spelen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_47499998
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Een teammeeting
Ja dat las ik dus in die Vaughan’s Hints & Tips.

Als je als club onder de maat presteert en je spelers krijgen zo’n ‘sit’ icoontje bij hun naam en bij personal ‘feels the club is underachieving’, dan kun je bij een speler die dat (nog) niet heeft bij player interaction vragen om een team-meeting om de slechte resultaten te bespreken.

Dat hielp enorm bij mij, sinds die meeting 4 keer op rij gewonnen.
pi_47512474
Na 10 wedstrijden in de Eredivisie 'n degelijke 7e plaats voor m'n Helmond Sport. Ik kan wedstrijden op de nul spelen en da's al heel wat. Toch merk ik dat ik vaak te ongeduldig word en 'n tactische aanpassing wil doen om de goal te forceren. Maar da's te gevaarlijk met dit elftal want dan geef ik punten weg.

Ik moet tot nu toe blij zijn met elk punt wat ik pak en proberen de leepheid te creëren om 'n wedstrijd op slot te gooien en uit 'n gevaarlijke counter de punten te stelen. Daarbij zorgen dat ik volgend seizoen 'n kwaliteitsinjectie kan bewerkstelligen en zo makkelijker op de verdediging leunen en aanvallend meer 'n vuist maken

Zeer tevreden tot nu toe, dat zeker
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:38:07 #176
159022 AminBen
El Maestro
pi_47512878
@ Proud2beDiepfries

Weet je zeker dat supporters niet geweerd zijn, 105 zijn de bestuursmensen en familie
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:45:14 #177
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_47518277
At. Madrid nu mee bezig. Best wel leuke club alleen de financien in het begin een beetje waardeloos maar na verkoop van Maxi Rodriguez (was niet te houden) is alles weer tutti paletti. Daarnaast Bertrand van Chelsea aangetrokken en is mijn 1e VL en doet het fan-tas-tisch!!! voor de rest ook nog Stoch van Chelsea als backup voor de AMR positie. nu 5e dus het lukt aardig er komen nog meer updates...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:01:24 #178
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_47518886
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef numero_uno het volgende:
At. Madrid nu mee bezig. Best wel leuke club alleen de financien in het begin een beetje waardeloos maar na verkoop van Maxi Rodriguez (was niet te houden) is alles weer tutti paletti. Daarnaast Bertrand van Chelsea aangetrokken en is mijn 1e VL en doet het fan-tas-tisch!!! voor de rest ook nog Stoch van Chelsea als backup voor de AMR positie. nu 5e dus het lukt aardig er komen nog meer updates...
Ik heb ook met At. Madrid gespeeld, ik verkocht meteen Torres dan zagen je financiën er meteen goed uit, ipv hem kocht ik Huntelaar voor 8 miljoen. 4-4-2 met At. Madrid
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_47518981
It only gets better met HS

1-2 uitoverwinning op AZ en PSV de beker uitgeknikkerd door op de Braak met 4-2 te winnen

M'n mannen leren verdomd snel
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:09:30 #180
159022 AminBen
El Maestro
pi_47519169
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
It only gets better met HS

1-2 uitoverwinning op AZ en PSV de beker uitgeknikkerd door op de Braak met 4-2 te winnen

M'n mannen leren verdomd snel
KUTGW

Ik heb die Sergio Karawala (ofzo ) bij Helmond gehaald, is nu om het aantal Nederlanders wat in stand te houden vaste bankzitter.

Sta nu 8e, net nog 1-0 gewonnen van NAC door een doelpunt in de 90e minuut van Salihovic .
pi_47519304
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:

[..]

KUTGW

Ik heb die Sergio Karawala (ofzo ) bij Helmond gehaald, is nu om het aantal Nederlanders wat in stand te houden vaste bankzitter.

Sta nu 8e, net nog 1-0 gewonnen van NAC door een doelpunt in de 90e minuut van Salihovic .
Die jongen speelt bij mij regelmatig, is 'n degelijke verdedigende middenvelder met 'n goeie trap. Dat laat ie ook wel es zien bij 'n vrije trap rond de 16 Daarmee troeft ie Cardenas gewoon af
pi_47522191
Zo, 5 wedstrijden op rij gewonnen nu sinds 'de team-meeting', en van plek 16 naar plek 8 gestegen.

Mijn team trouwens :

GK : Babacan Volkan
DR : Mark Wilson
DC : Jack Gibb
DC : Michael Mancienne
DL : Ryan Bertrand
DMC : Alexandre Song
ML : Jona
MR : Julien Faubert
AMC : Ilya Maximov
SC : Dag Alexander Olsen
SC : Steven Fletcher

S1 : Neil Alexander
S2 : Kevin McNaughton
S3 : Michael Spillane
S4 : Toni Calvo
S5 : Ryan Babel

Olsen krijgt de voorkeur boven aankoop Babel, die een vorm-crisis heeft (1 goal in 17 wedstriijden waarvan 12 in de basis), en voor de rest vind ik het best aardig zo.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:41:48 #183
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_47522627
ik heb echt een spitsen probleem met mijn Yeovil, zit nu in 2010-11, middenmoot in de Championship.. maar ik heb echt maar 1 goede spits lijkt het wel!

Morten Nielsen heeft 57 games, 24 goals. Ook niet super, maar zeker acceptabel
als ik naar de rest kijk:

Dennie Banda: 57 (13)
Guy Bates 62 (8)
Raymond Putterrill 27 (5)
Christopher Fagan 36 (1)
Carmine Longo 6 (1)
Phil YOunghusband 14 (0)
Jack Saville 2 (0)

wel veel invalbeurten van maar 20-30 minuten, maar dan nog... alleen Banda vind ik nog acceptabel als reserve (vorig seizoen 8 in 25)

zijn vast geen geweldenaren, maar damn dit is slecht!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:01:43 #184
159022 AminBen
El Maestro
pi_47528399
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.

woensdag 21 maart 2007 @ 22:22:29 #185
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_47529360
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.

[afbeelding]
Sterkte
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:38:39 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47530132
Part-time contracten, kunnen staffleden daar makkelijker onderuit komen?
pi_47535538
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:

[afbeelding]
had ik een keer met fortuna tegen Ajax, mijn keeper speelt een super puike wedstrijd en haalt alle ballen van ajax tegen. tot in d elaaste minuut Emanuelson de bal er weet in te proppen.
dan zou je het liefste je pc het raam uit willen flikkeren
pi_47538198
9 wedstrijden op rij gewonnen in de Premier League, 10 wedstrijden in totaal op rij ongeslagen. (1-1 uit bij Watford voor de FA Cup)

En nu op een 6e plek, nog maar 3 punten achter op de nummer 4 Liverpool.

Het kan verkeren !
pi_47540571
Ook in seizoen 2010/2011 Landskampioen met Real Madrid geworden. Dus in 5 jaar tijd 4 keer kampioen geworden, plus 3x bekerwinst, 1x Champions League, 1x Wereldbeker, 3x Spaanse Supercup.

Speel met deze spelersgroep:

Buffon

Cicinho
Alex
Sergio Ramos
de Horno

Celshino
van Bommel
Raul
van Persie

Robinho
van Nistelrooy

Wissels: Adan (Spaans keeperstalent), Krul, Emanuelson, Boulahrouz, Abidol, Afellay, Kuyt, Huntelaar, de la Heras.

Als Bondscoach is het WK 2010 uitgelopen op een fiasco. Ik overleefde de groepsfase erg eenvoudig, maar in de tweede ronde verloren van Zweden (1-2). Ondanks alles mocht ik van de KNVB blijven. Lijk me nu tamelijk eenvoudig te plaatsen voor het EK 2012.

Nu nog een enorme uitdaging met Nederland -23 op de Confederations Cup
pi_47551770
zit momenteel met Fortuna een een hele slechte fase. veel bepaaldeende spelers kampen momenteel met blesures waardoor ik steeds moet puzzelen met mijn opstellingen
krijg ik in de wedstrijd tegen AZ ook nog eens 2 rode kaarten om mijn oren

hierdoor van de 5e plek afgezakt naar de 12e plek

in de winterstop komen wel 2 versterkingen

Drooduim (Cambuur) moet me aan meer doelpunten helpen
Laurent (Grenoble) komt als backup voor de verdediging/middenveld
naast deze 2 wil ik me nog versterken met een (goede) centrale midd
pi_47552019
Drooduin scoort meteen bij zijn debuut

altijd fijn als een aankoop het meteen goed doet, hopelijk zet hij de lijn nu ook voort

[ Bericht 22% gewijzigd door AirRaid op 22-03-2007 16:49:09 ]
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:54:41 #192
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47552612
Ben nu met FCUM bezig, heb ze met de editor naar de Conference north gezet(ze zijn namelijk amateurs, en die kun je niet managen).1e seizoen net klaar, easy kampioen, gewoon wat huren en klaar in deze lage klasse.Als ik wat leuke screentjes heb post ik ze wel even.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47556922
Ajax heeft me toch een selectie:

pi_47560654
hoe kan je de datebase aanpasse eigelijk?
ik heb nu 7.02 ma als ik db aanpas..dan moet ik een nieuwe aanmake, en zijn alle tranfers uit 0.2 weg :S
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:01:39 #195
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47572767
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef Keltie het volgende:
Part-time contracten, kunnen staffleden daar makkelijker onderuit komen?
Iemand?
pi_47572926
Gisteren weer even 2 wedstrijden gespeeld met Cardiff, moest uit tegen Man U, verlies voor het eerst weereens, en met 3-0, begint mijn voorzitter nog te klagen ook.

Wat denkt zo'n gast wel niet
pi_47573142
Nu ik met Cisco klaar ben, heb ik een nieuw spel gestart.
Ik probeer Zuid-Afrika in eigen land naar de wereldtitel te loodsen.
Moeilijke opgave, maar wel een uitdaging
pi_47576788
Moeilijk Sjimz, heb het geprobeerd toen ik Ajax CT coachte maar tegen de toplanden kwam ik wat tekort. Kwartfinale was mijn bestuur ook blij mee, maar wereldkampioen... Ik neem mijn pet af als het lukt
An eye for an eye, makes the whole world blind.
-Mahatma Ghandi-
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:15:32 #199
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_47580832
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef sjimz het volgende:
Nu ik met Cisco klaar ben, heb ik een nieuw spel gestart.
Ik probeer Zuid-Afrika in eigen land naar de wereldtitel te loodsen.
Moeilijke opgave, maar wel een uitdaging
Succes

Benni McCarthy, Lebohang & Aaron Mokoena,wie zijn nog meer de sterren?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_47581966
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:15 schreef donroyco het volgende:

[..]

Succes

Benni McCarthy, Lebohang & Aaron Mokoena,wie zijn nog meer de sterren?
Vilakazi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')