Regels zijn regelsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef sjimz het volgende:
De Titel met Cisco is binnen
Niets is lekkerder om thuis tegen AS Roma kampioen te worden!
[afbeelding]
Whehe kijk AS Roma zo hoog staan![]()
Jamer dat we de challenge niet over 6 jaar deden
Juventus gaat ook de CL in, omdat ze de huidige CL winnaar zijn, staat alleen niet zo in de stand.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Regels zijn regels
Heeft het Italiaans voetbal het zo slecht gedaan dat er maar 3 CL-plaatsen zijn?
Al eens eerder gepost...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef PBateman1978 het volgende:
KUT-SPEL
Echt ik begin me af te vragen of je tactieken en aankopen e.d. uberhaupt invloed hebben op resultaten.
Eindelijk een echt goed team bij elkaar gesprokkeld met Cardiff, een tactiek die na 5 seizoenen geperfectioneerd is, en dan na 12 wedstrijden op een 17e plek staan met 90% ontevreden spelers in de selectie ('feels the club is underachieving') en een voorzitter die begint te morren.
Hoe krijg je zoiets in hemelsnaam weer op de rails ?
(edit : netter gemaakt...)
Zal je eerlijk zeggen dat ik nooit rekening heb gehouden met de bookies, echt nooitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Al eens eerder gepost...
Re-ranking.
Het is eigenlijk heel simpel. Kijk naar de bookies!
Als je favoriet bent, speel dan aanvallend, hoeveel hangt af van de odds. Als je niet favoriet bent speel dan verdedigend, en met counter voetbal. Als de odds gelijk zijn, speel dan normaal, maar als je thuis speelt licht aanvallend.
Constant je tactiek veranderen (van 4-3-3, naar 4-4-2 en weer terug) heeft juist een slecht effect op je spelers. Verander je tactiek een of twee keer per seizoen, en speel zoveel mogelijk met een vertrouwde basis elf, zodat ze aan op elkaar ingespeeld raken.
Als je favoriet bent of thuis voor eigen publiek speelt (bookies verhaal againquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die 'i expect a win' regelmatig gebruiken bv ? Daarmee leg je toch alleen maar onnodige druk op je ploeg ?
Dat heeft mij zeer veel geholpen.quote:Wauw, er staan zeer goeie posts op de SI forums zeg, misschien moet ik me maar eens echt gaan verdiepen in die tactical bible enzo, ik speel nog teveel zoals ik deed in CM3 en de eerste FM's.
Ok, ik keek er net dus effe in, zie ineens iets over een 'player meeting about underachievement' staan, en voel me nu echt een noob.quote:En voor de dummies is er ook nog..
Een teammeetingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ook maar eens Extended Highlights gebruiken ipv Commentary Only.
ZO gewend aan alleen commentary door oude versies dat ik 't 2D speelveld eigenlijk altijd een beetje genegeerd heb sinds het er is.
[..]
Ok, ik keek er net dus effe in, zie ineens iets over een 'player meeting about underachievement' staan, en voel me nu echt een noob.
edit 2:
Geweldig, deed dus zo'n team-meeting voor het eerst in mijn leven, spelers waren er blij mee en alle 'sit' icoontjes waren gelijk verdwenen, dan thuis spelen tegen degradatiekandidaat Reading, voor de grap eens 'I expect a win' gezegd als team-talk, en dan:
[[url=http://img01.picoodle.com/img/img01/7/3/20/t_lolm_4c172a5.jpg]afbeelding][/URL]
Song nam het allemaal nog iets te letterlijk op, maar voor de rest.
kan ik dat kut-spel weer intrekken tot de volgende frustraties?
Waarom heb je niet al je reserves overgeheveld naar je A-team voorafgaande van de bekerfinale? Wel kicken dit, gaan je reserves nu Europa in?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nu wist ik dat ik een sterke en brede selectie (reserves) had, maar hier ben ik dan ook weer niet zo blij mee![]()
[afbeelding]
Man, wat heb ik me tijdens deze bekerfinale op zitten vreten... Heb dit seizoen zelfs zonder puntverlies de Eredivisie gewonnen, zit in de finale CL (na overwinningen op Shaktar, Inter en Chelsea) tegen Barca en in de beker ging het ook goed en dan moet je tegen SC Heerenveen B...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Nederlanders heb ik Van der Vaart, Van Bommel, Van Persie, Nigel de Jong, Afellay, Geert-Arend Roorda als reeds bestaande spelers in m'n 'senioren'.. Daarnaast zijn de regens Rob Krohne, Arie Koopman, Mustafa Kogeldans en Raoul van Dijk doorgedrongen tot m'n senioren.. Van Houwelingen is Surinamer, Kompany Belg.. Kalou halve Nederlander, net als nog een aantal.. Tijdens de finale (we zijn inmiddels 2014..) waren ze vrijwel allemaal geschorst/geblesseerd/verhuurd/gewisseld.. Overhevelen is niet leuk, ik wilde wel wat tegenstand.. En die toeschouwers is triest idd.. als 'ik' thuis had gespeeld had je zo'n 20000 man gehad schat ikquote:
Ja dat las ik dus in die Vaughan’s Hints & Tips.quote:
Ik heb ook met At. Madrid gespeeld, ik verkocht meteen Torres dan zagen je financiën er meteen goed uit, ipv hem kocht ik Huntelaar voor 8 miljoen. 4-4-2 met At. Madridquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef numero_uno het volgende:
At. Madrid nu mee bezig. Best wel leuke club alleen de financien in het begin een beetje waardeloos maar na verkoop van Maxi Rodriguez (was niet te houden) is alles weer tutti paletti. Daarnaast Bertrand van Chelsea aangetrokken en is mijn 1e VL en doet het fan-tas-tisch!!! voor de rest ook nog Stoch van Chelsea als backup voor de AMR positie. nu 5e dus het lukt aardig er komen nog meer updates...
KUTGWquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
It only gets better met HS
1-2 uitoverwinning op AZ en PSV de beker uitgeknikkerd door op de Braak met 4-2 te winnen
M'n mannen leren verdomd snel
Die jongen speelt bij mij regelmatig, is 'n degelijke verdedigende middenvelder met 'n goeie trap. Dat laat ie ook wel es zien bij 'n vrije trap rond de 16quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:
[..]
KUTGW![]()
Ik heb die Sergio Karawala (ofzo) bij Helmond gehaald, is nu om het aantal Nederlanders wat in stand te houden vaste bankzitter.
Sta nu 8e, net nog 1-0 gewonnen van NAC door een doelpunt in de 90e minuut van Salihovic.
Sterktequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.![]()
[afbeelding]
had ik een keer met fortuna tegen Ajax, mijn keeper speelt een super puike wedstrijd en haalt alle ballen van ajax tegen. tot in d elaaste minuut Emanuelson de bal er weet in te proppen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef AminBen het volgende:
Ik had mijn counter tactiek van stal gehaald, super pot gespeeld. Terwijl ik al bezig was met het handschudden van Koeman, komt invaller Kone in de 92e minuut met een dribbel van 40 meter aanlopen om hem vervolgens stijf in de kruising te rossen.![]()
[afbeelding]
Iemand?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef Keltie het volgende:
Part-time contracten, kunnen staffleden daar makkelijker onderuit komen?
Succesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef sjimz het volgende:
Nu ik met Cisco klaar ben, heb ik een nieuw spel gestart.
Ik probeer Zuid-Afrika in eigen land naar de wereldtitel te loodsen.
Moeilijke opgave, maar wel een uitdaging![]()
Vilakaziquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes
Benni McCarthy, Lebohang & Aaron Mokoena,wie zijn nog meer de sterren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |