Hansje Vonkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Pienaar
Vonk speelt niet meer voor Bafana Bafana!quote:
Laat je hem meteen na zijn blessure(s) meedoen met het eerste elftal? Laat 'm rustig in het tweede opbouwen tot zijn oude niveauquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef AminBen het volgende:
Besagno is echt om de haverklap geblesseerd-
Nee, doe dat nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Laat je hem meteen na zijn blessure(s) meedoen met het eerste elftal? Laat 'm rustig in het tweede opbouwen tot zijn oude niveau
Succesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk me eerste kampioenschap zo binnen met Ajax, 2 seizoenen 2e geëindigt nu 10 punten voor op n2 met nog 5 wedstrijden te gaan.
Spreek de laatste naam eens uitquote:
Newcastle heeft wel een topspits.. Martinsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef UnclePhil het volgende:
Nieuwe game begonnen met Happy Valley in Hong Kong en het loopt lekker, eerste in de competitie en heb zelfs al een uitnodiging gehad van Newcastle United, maar heb besloten het even af te maken in Hong Kong
leuke bug :pquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
OK, hoe kan dit: ja, ik ben ajax:
[afbeelding]
Mooie kut bug, was gelukkig al kampioen, maar toch
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
En ja hoor eerste landstitel binnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk me eerste kampioenschap zo binnen met Ajax, 2 seizoenen 2e geëindigt nu 10 punten voor op n2 met nog 5 wedstrijden te gaan.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
raar jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Op Fuck the Ref, een van de FM-sites uit de OP, staan gidsjes over resoluties enzo. Kijk daar eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hoi!
Ik heb hier een Samsung 730BF staan, met een aangeraden resolutie van 1280x1024. Als ik dan FM in Fullscreen speel, ziet het er niet uit. Daarom ben ik eigenlijk verplicht hem in windowed mode te spelen. Heeft iemand een oplossing om het spel op 1280x1024 te spelen?
Alvast bedankt!
Jorn
Staat eerder in dit topic volgens mij, en anders in het vorige topic.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:50 schreef Superheld het volgende:
Iemand die FM Speeder voor mij? Download link in OP doet het niet namelijk.
Dit soort spellen horen gespeeld te worden op een pc.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op Fuck the Ref, een van de FM-sites uit de OP, staan gidsjes over resoluties enzo. Kijk daar eens.
Ik had trouwens vanmiddag CM07 voor de PS2 gekocht, wat een boutspel is dat, heb m na 3 potjes maar weer geruild.
Misschien hebben ze niet afgetrapt omdat ze geen spelers haddenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef Mr-Sander het volgende:
Trouwens, met die 51-0 bug. Hoe kan Utrecht er in hemelsnaam nog 50 scoren, als Ajax nog moet aftrappen?
Ligt eraan wat je zoekt. Als je het niet weet moet je gewoon wat landen selecteren en random een club kiezen. Dat is ook wel leuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Wessiej het volgende:
Welk clubje is nu leuk om mee te beginnen, dus wel redelijk veel geld en aardige spelers.
Heb hem weer geinstalled, even maar weer spelen, vorige keer stopte ik er mee toen er op de speeltijd klok stond : 4 dagen 17 uur
Realistisch toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:43 schreef VoreG het volgende:
Echt belachelijk dit.
In de beker zijn er in de 3e ronde al veel grote clubs uit ( Ajax - Feyenoord was al in de 1e ronde)
In de competitie win ik (Heracles) met 4-0 van Ajax en RKC met 6-4 van AZ.
Ondertussen spelen Roda en Groningen 4-4
Ajax wint nu weer met 7-3 van NAC en AZ met 6-0 van Heerenveen
Bij mij staat er toch echt al 30 dagen op:P ben dan ook al sinds het begin bezigquote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Wessiej het volgende:
Welk clubje is nu leuk om mee te beginnen, dus wel redelijk veel geld en aardige spelers.
Heb hem weer geinstalled, even maar weer spelen, vorige keer stopte ik er mee toen er op de speeltijd klok stond : 4 dagen 17 uur
Gast dan speel je iets van 3 uur per dag, dat is echt ziek gewoonquote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Dennus-F het volgende:
[..]
Bij mij staat er toch echt al 30 dagen op:P ben dan ook al sinds het begin bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |