Heel leuk dat Red Bull zo veel aandacht besteedt aan marketing en dat soort dingen, maar laat ze even wat investeren in de snelheid van de auto...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb weer zin in een nieuw seizoen!
Wat een aparte race-overalls hebben ze dit jaar trouwens bij STR
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Heel leuk dat Red Bull zo veel aandacht besteedt aan marketing en dat soort dingen, maar laat ze even wat investeren in de snelheid van de auto...
Ik had de opmerking. "Nog steeds de 2006-header" al klaarliggen. Meevaller dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef WEST het volgende:
niemand valt de vernieuwde header opeen stel verse tiete
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef 4-elements het volgende:
Ik zie alleen ook twee kruisjes in de OP, of ben ik de enige?
Inderdaad. En er moet toch iets hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch aan hun stand verplicht?
ja idd hij heeft nog geen tijd gezetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:34 schreef manou het volgende:
BUTTON MOET SNELLER!
Heb je heel de winter over die woorden nagedacht??quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Heel leuk dat Red Bull zo veel aandacht besteedt aan marketing en dat soort dingen, maar laat ze even wat investeren in de snelheid van de auto...
Kun je op die manier een Senna compilatie maken???quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef seekfaM het volgende:
Hoiik meld mij.
Voor de liefhebber
[afbeelding]
Kan ik van dit soort gifjes maken![]()
Bovenstaand word al gebruikt dus kan niet meer gebruikt worden
Zou fijn zijn als die Honda wat harder gingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:34 schreef manou het volgende:
BUTTON MOET SNELLER!
Ja idd, als je Williams het budget van Toyota F1 geeft dan hebben de andere teams een groot probleem denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:20 schreef sanger het volgende:
Als Williams structureel sneller blijkt dan Toyota verwacht ik eerlijk gezegd dat Toyota haar team opgeeft om samen met Williams verder te gaan. Iets met combined forces. Als dat gebeurt denk ik dat het team een behoorlijke stap kan gaan maken. Meer $$$$$$ bij Williams brengt het team terug aan de top.
Zou best wel eens kunnen kloppen. Want op 2005 na lijkt het helemaal nergens op bij Toyota. En vind ik eigenlijk dat als je naar het te besteden budget kijkt Toyota F1 het slechtste team op de grid. Dus ik zou het management wel kunnen begrijpen dat ze dat eens tegen het licht willen houden. Want er zit daar volgens mij gewoon structureel iets mis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:20 schreef sanger het volgende:
Ik las trouwens in de F1Racing van vorige maand een stukje over de Toyotadeal van Williams.
Het schijnt dat Williams de deal heeft gesloten met het hoofdkantoor, en dus niet met het F1-team (zoals gebruikelijk lijkt te zijn). Toyota Japan wilt op deze manier druk zetten op het eigen team. Als Williams beter presteert dan Toyota, met exact dezelfde motor EN beduidend minder budget, moet dat een behoorlijke klap zijn voor Toyota F1.
Als Williams structureel sneller blijkt dan Toyota verwacht ik eerlijk gezegd dat Toyota haar team opgeeft om samen met Williams verder te gaan. Iets met combined forces. Als dat gebeurt denk ik dat het team een behoorlijke stap kan gaan maken. Meer $$$$$$ bij Williams brengt het team terug aan de top.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Nog mensen die vannacht de kwali gaan kijken?
Ik ben bezig met een stukje over het budget besteed per punt. Zodra ik het afheb zal ik het online knallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen kloppen. Want op 2005 na lijkt het helemaal nergens op bij Toyota. En vind ik eigenlijk dat als je naar het te besteden budget kijkt Toyota F1 het slechtste team op de grid. Dus ik zou het management wel kunnen begrijpen dat ze dat eens tegen het licht willen houden. Want er zit daar volgens mij gewoon structureel iets mis.
Die ga ik ook kijken. Al sla ik de derde vrije training lekker over.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat Williams Toyota verslaat.
Nog mensen die vannacht de kwali gaan kijken?
Ben benieuwd of mijn vermoeden dan uitkomt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een stukje over het budget besteed per punt. Zodra ik het afheb zal ik het online knallen.
En wat is dat vermoeden dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken. Al sla ik de derde vrije training lekker over.
[..]
Ben benieuwd of mijn vermoeden dan uitkomt.
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Formule+1&interval=0×lot=&station=&periode=&genre=&order=0quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:42 schreef vosss het volgende:
De qualify is toch gewoon op tv he?
Anders zit ik weer naar een klein kloteschermpje te kijken
Ik ben iig erg benieuwd
Dat Toyota eigenlijk weinig onderdoet voor teams als het voormalige Minardi.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:42 schreef sanger het volgende:
En wat is dat vermoeden dan?
Die haalden met hun hele budget geen enkel punt, Toyota haalt tenminste nog puntenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat Toyota eigenlijk weinig onderdoet voor teams als het voormalige Minardi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |