En je hebt gisteren het bij-artikel op kunnen halen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef worldpimber het volgende:
Er ligt weer een pakje voor mij van de Wehkamp bij het service point. En ik heb verder niets anders besteld
Ik durf hem niet op te halen![]()
Oops..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
wie is er wel kansloze kneus dan?
hahaha ouwe gek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
wie is er wel kansloze kneus dan?
OMG!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:28 schreef RemcoDelft het volgende:
BINNEN!
Stond er hier net toch een gozer met een printer te bellen
OMFG!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
En voor wie het niet gelooft:
De printer
Oftewel: niks fout, printers zijn gewoon gratis te bestellen bij 5 broeken en 1 shirtje
(wat wel tegenvalt is dat ze hem een dag te laat pas brengen, ze hadden hem gisteren beloofd!)
hahaha OMG OMG, hier snap ik werkelijk niets van, ik ga het pas snappen als het hier ook is gelukt, nouja snappen, geloven in elk gevalquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
De printer
Oftewel: niks fout, printers zijn gewoon gratis te bestellen bij 5 broeken en 1 shirtje
(wat wel tegenvalt is dat ze hem een dag te laat pas brengen, ze hadden hem gisteren beloofd!)
Order-bevestigings-mail is van 17:56.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:35 schreef DJKoster het volgende:
Vet!!!!!![]()
![]()
En hoe laat heb je eergisteren besteld?
Die van mij 18.13quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Order-bevestigings-mail is van 17:56.
Haha geweldig! Nu wil ik niet negatief gaan doen, maar mssn hebben ze bij jou een oogje dichgeknepen, omdat je ook zoveel andere dingen bestelt hebt.. maar goed we zien welquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
De printer
Daar zat ik zeker 3 kwartier voor, moet helemaal goed komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Order-bevestigings-mail is van 17:56.
4 lange broeken van 5 euro, 1 van 7,50 en een shirtje van 5 euro....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef Lutke het volgende:
[..]
Haha geweldig! Nu wil ik niet negatief gaan doen, maar mssn hebben ze bij jou een oogje dichgeknepen, omdat je ook zoveel andere dingen bestelt hebt.. maar goed we zien wel![]()
en dan staat er zo droog onder aan je bon of je anders in termijnen wil betalenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
De printer
zitten er trouwens print cardridges erbij? anders is dat nog vet duur! wel 30 euro!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
De printer
Wat had je erbij besteld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef Johnnn het volgende:
Ook mijn printer is zojuist bezorgd!
Joepie
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Johnnn het volgende:
DVD: Bruce Almighty, die was er gisteren al
Zojuist stond er een man met m'n printer!
Acceptgiro van 0,00 euro erbij.
Zelfs geen verzendkosten, die heb ik bij de dvd al betaald, was maar ¤ 2,95![]()
Na werktijd meteen ff ophalenquote:15/03/2007 Pakje ligt klaar op DHL Servicepoint. Klant ontvangt bericht.
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
had ik nou gister tog maar een spel met gratis printer besteld
Voordat datgene er stond, stond er toen "uitverkocht"?quote:
Van wanneer is jouw orderbevestiging? Die van mij 18.13 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef Sebasser het volgende:![]()
Ik heb ook nog een zending ontvangen.
Straks ff mijn printer + sokken afhalen
Bij mij dus ook, maar ik durf niet te bellen wat dit te betekenen heeft omdat ik bang ben dat ze er dan echt achter komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voordat datgene er stond, stond er toen "uitverkocht"?
Dat staat er bij mij namelijk nog steeds
Klantenservice Wehkamp Tue, 4:58 pm Orderbevestiging.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Van wanneer is jouw orderbevestiging? Die van mij 18.13 uur.
Wat staat er bij je klantgegevens?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hahaha, iedereen die ons belachelijk maakte, zitten nu te balen dat ze niet mee hebben gedaan.
Mijn orderbevestiging was op 16:57:51 ontvangen dus ik krijg hem hopelijk ook.
Dat is het mooiste. Ik heb gisteren mijn sokken retour laten gaan omdat ik het een klein pakketje was zonder printer. Vandaag kreeg ik weer een smsje en ik bellen stond me printer er.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef covie het volgende:
Alleen degenen die gisteren hun pakketje retour hebben gedaan dan... zullen die hun printer nog wel krijgen?
Ik denk nl dat als je het pakketje niet aanneemt je gratis pakketje dan niet wordt verstuurd.
Als het pakketje wel wordt aangenomen dan wordt het gratis product ook verstuurd.![]()
Nu nog een gratis artikel:quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef covie het volgende:
Ik heb net een vibrator besteld en daar krijg je een gratis erotische dvd bij. Vibrator wegehaald dvd staat er nog....
bestelnr: 867-63-682
Dus dit truucje is bij alle gratis artikelen uit te halen, vreemd dat ze daar nooit achter zijn gekomen dan.
Je moet gewoon gaan zoeken naar alle gratis producten en dan 1 product van ¤5,- kopen.
Zal wel denk ik, aangezien mijn tijd ongeveer met die van jou loopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hahaha, iedereen die ons belachelijk maakte, zitten nu te balen dat ze niet mee hebben gedaan.
Mijn orderbevestiging was op 16:57:51 ontvangen dus ik krijg hem hopelijk ook.
Bij verzonden artikelen, of bij artikelen die nog verzonden moeten worden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef RedFever007 het volgende:
hmm ik heb net even gekeken bij het orderoverzicht maar daar staat alleen m'n DVDtje en geen printer
Vul dat mandje vol met gratis artikelen en dan soken van een paar euri afrekenenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:49 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog een gratis artikel:
Het boek "de brug":
art. nr. 866-84-300
Volgens mij hebben ze mijn bestelling geannuleerd. Als ik bij 'UwBestellingen' kijk staat er: Op dit moment hebben wij geen bestelling voor u genoteerd staan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat staat er bij je klantgegevens?
inderdaad, en ook al vind je het niet mooi wat gratis is. Dan heb je nog altijd gratis (verjaardag's) cadeau's die je weg kan geven. Of je zet het op marktplaats.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Vul dat mandje vol met gratis artikelen en dan soken van een paar euri afrekenen.
Bij beide niet, ik zie alleen dat ik mijn DVD kan afhalen en dit:quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij verzonden artikelen, of bij artikelen die nog verzonden moeten worden?
Daar zit bij hun een verschil tussen, zo raakte ik gister ook al zowat in paniek omdat mijn printer maar bleef staan
Ja, dat wilde ik ook net in het andere topic schrijven. Dat hij dan de eerste is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef DJKoster het volgende:
En je hebt gisteren het bij-artikel op kunnen halen?
Hup, snel er naar toe, dan ben je de eerste met een gratis Fok-wehkamp-printer![]()
Als ze erachter komen zijn jullie wel de sjaak. Als er bij de MediaMarkt een aanbieding is van een gratis printer bij een nieuwe PC, neem je dan ook zo de printer onder je arm mee naar buiten zonder te betalen? In dat geval is het diefstal, dit komt op hetzelfde neer, dus ook diefstalquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Omg.
Dit is gewoon stelen van de Wehkamp!
I love it!
Was jij dat met die spookprinter die steeds maar verscheen en dan weer verdween?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef RedFever007 het volgende:
hmm ik heb net even gekeken bij het orderoverzicht maar daar staat alleen m'n DVDtje en geen printer
Volgens mij is het dan normaal gesproken onderweg. want dan verwijnt het bij mijn bestelling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze mijn bestelling geannuleerd. Als ik bij 'UwBestellingen' kijk staat er: Op dit moment hebben wij geen bestelling voor u genoteerd staan.
En bij ' Uw Financiële gegevens' staat: Uw actuele saldo is: ¤ 18,85
Ga ik vervolgens naar 'Mutaties rekening overzicht':
Af:
Bij: 15-03 000-00-000 000 0 BEZORGKOSTEN 4,95
15-03 868-39-412 000 1 ALL IN ONE F380 0,00
15-03 868-45-087 436 1 3 PR SOKKEN 6,95
Dus ik snap niet precies wat er gebeurd is?
Bij mij staat precies hetzelfde alleen ik heb de Allinone FS380 erbij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Bij beide niet, ik zie alleen dat ik mijn DVD kan afhalen en dit:
[afbeelding]
Nopequote:Op donderdag 15 maart 2007 13:58 schreef Larissa het volgende:
[..]
Was jij dat met die spookprinter die steeds maar verscheen en dan weer verdween?
nee dat kan je zo zien als je het even in het winkelmandje legt, dit valt onder 1 bestelnr.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef Jodelaar het volgende:
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&BC=&Page=WIN&CC=C09&HC=ECO&SC=E03&KAC=E33&ArtikelNummer=828339&FromOverzicht=&FromThema=&ZoekMethode=&BAC=
Zou het ook werken bij 1e kopen, 2e gratis?
Gisteren stond er bij mij alleen maar een dvd bij 'Uwbestellingen' en de printer in bovenstaande lijst, uiteindelijk is de printer wel bij 'Uwbestellingen' terecht gekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze mijn bestelling geannuleerd. Als ik bij 'UwBestellingen' kijk staat er: Op dit moment hebben wij geen bestelling voor u genoteerd staan.
En bij ' Uw Financiële gegevens' staat: Uw actuele saldo is: ¤ 18,85
Ga ik vervolgens naar 'Mutaties rekening overzicht':
Af:
Bij: 15-03 000-00-000 000 0 BEZORGKOSTEN 4,95
15-03 868-39-412 000 1 ALL IN ONE F380 0,00
Dus ik snap niet precies wat er gebeurd is?
Nou, stelen... je kunt je toch vergist hebben..quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:57 schreef Sport_Life het volgende:
Als ze erachter komen zijn jullie wel de sjaak. Als er bij de MediaMarkt een aanbieding is van een gratis printer bij een nieuwe PC, neem je dan ook zo de printer onder je arm mee naar buiten zonder te betalen? In dat geval is het diefstal, dit komt op hetzelfde neer, dus ook diefstal(temeer omdat er bij staat dat de printer zonder PC niet mag).
staat er niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als ze erachter komen zijn jullie wel de sjaak. Als er bij de MediaMarkt een aanbieding is van een gratis printer bij een nieuwe PC, neem je dan ook zo de printer onder je arm mee naar buiten zonder te betalen? In dat geval is het diefstal, dit komt op hetzelfde neer, dus ook diefstal(temeer omdat er bij staat dat de printer zonder PC niet mag).
Helaas, je kunt maximaal 1 gratis product per bestelling in je winkelmandje hebben...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Vul dat mandje vol met gratis artikelen en dan soken van een paar euri afrekenen.
Hoe laat kreeg je je orderbevestiging?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef Bron het volgende:
Zo lekker, ze komen hem net brengen de printer!!!
Geen idee, ik had mijn email adres niet ingevuld. Hehe wel tof!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hoe laat kreeg je je orderbevestiging?
Ja doeii jullie weten nu wel hoe die doos+printer eruit ziet toch...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:10 schreef Larissa het volgende:
En foto!!
Zodat dit volgende week niet meer werkt ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Vernidal het volgende:
Iemand de Telegraaf al gebeld.... die zijn meestal wel happig op dit soort nieuws!!
Zo helpen wij de Wehkamp weer met wat promotie.![]()
Het werkte nu toch al niet meer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat dit volgende week niet meer werkt ?![]()
als het goed is werkt dit al sinds gisteravond niet meer hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat dit volgende week niet meer werkt ?![]()
Je moet online kijken. Op mijn factuur die ik goister kreeg stond ie ook niet. Online stond hij echter wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik had om 16:54 de orderbevestiging gekregen, was toen ook nog op voorraad. Nu zie ik staan dat ie uitverkocht is, en staat ook niet in het lijstje bij mijn rekeningoverzicht
Ja, bij mij ook...maar zoals je in mijn post hierboven ziet, er staat dat 'ie uitverkocht is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:41 schreef Bron het volgende:
[..]
Je moet online kijken. Op mijn factuur die ik goister kreeg stond ie ook niet. Online stond hij echter wel.
Pwned!!!quote:
Zo is dat. Hebben is hebben he? Graaien wat je graaien kunt, ook al heb je er geen flikker aan. Goedzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef covie het volgende:
[..]
inderdaad, en ook al vind je het niet mooi wat gratis is
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Vernidal het volgende:
Wie heeft het klantennummer van de Wehkamp...... dan kan ik ook vragen of ze het komen instaleren.... het ziet er toch best wel ingewikkeld uit allemaal. Ik snap echt niet waar die inkt in moet.![]()
![]()
![]()
![]()
witte sokkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Klikken voor groter.
Mén, ik had mijn sokken dus gekregen.
En toen zei ik "Er is nog een pakketje.."
En toen ging ze zoeken, en zoeken, en zoeken, en zoeken.
En toen had ze hem..
En toen wou de computer hem eerst niet pakken.
Dus ik dacht dat Wehkamp alle bestellingen retour wou hebben
Maar nee, ik heb hem
Elke keer als je op een tabje klikt dan staat er bovenaan zo'n blok, daar zie je eht, dus er zijn maar weinig gratis producten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
hoe kun je gratis producten vindenals ik het bij zoeken invoer werkt het niet (of ik doe iets fout)
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
Stond er bij jullie wel dat de printer opgehaald kon worden eigenlijk
Anders rij ik nu even heen om te kijken of ik hem ook hebHij staat dus niet in m'n online orderoverzicht
Zit ook niets in de doos, ik kreeg er ook niets bij, geen enveloppe iig met de bestelling er op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef worldpimber het volgende:
Zit er nog een enveloppe in de doos ofzo, want ik kreeg er verder niks bij?
[afbeelding]
geen 06 nummer ingevoerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef covie het volgende:
[..]
Elke keer als je op een tabje klikt dan staat er bovenaan zo'n blok, daar zie je eht, dus er zijn maar weinig gratis producten.
[afbeelding]
Je hebt toch zeker zelf een ophaalpunt aangegevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?
quote:
Ik ook helemaal niets... misschien krijgen we de rekening wel achteraf........quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens nergens een papier waar ook maar iets over de printer opstaat
Ik heb alleen wel een afhaal bewijs moeten tekenen voor de printer..
Maar verder niks waar hij op staat.
Voor 12:00 besteld is de volgende dag op het afhaalpuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook geen huisnummer dus?Dan moet je zelf maar gaan checken. Uit ervaring weet ik dat Wehkamp erg snel is in bezorging (mede mogelijk gemaakt door DHL
)
![]()
Nee, want op mijn online overzichtje van wat ik nog moet betalen en alles staat de printer op 0,00quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niets... misschien krijgen we de rekening wel achteraf........![]()
Voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor 12:00 besteld is de volgende dag op het afhaalpunt
Levering na 17:00 volgende dag bij je thuis is 1 euro extra meen ik.
Oplichters daar, bij de wehkampquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat een mini kleurenpatroon zeg
Dat is dan wel weer minder.
En ik heb er nog voor betaald ook nog voor moeten wachten ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oplichters daar, bij de wehkamp![]()
![]()
Ja, gatver.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oplichters daar, bij de wehkamp![]()
![]()
ik ken nog een FOK!ker die hem ook heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Vernidal het volgende:
Wie hebber er nu allemaal een printer dan?
Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee.RemcoDelft Johnnn Sebasser Bron Worldpimber SuperRogier
Hoezo??quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans dat jullie over 2 weken alsnog een factuur van Wehkamp krijgen waarin staat dat je alsnog 80 euro moet dokken en binnen 14 dagen moet betalen, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld?
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzenderquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans dat jullie over 2 weken alsnog een factuur van Wehkamp krijgen waarin staat dat je alsnog 80 euro moet dokken en binnen 14 dagen moet betalen, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Vernidal het volgende:
Wie hebber er nu allemaal een printer dan?
Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee.RemcoDelft Johnnn Sebasser djdano Bron Vernidal ursel Worldpimber SuperRogier JJdJ1984 Lutke
Binnen, maar nog niet opgehaald:DJKoster Rio
(heel) Misschien/waarschijnlijk/etc.:Bullet-tooth MaxMark Apekoek
Doe maar wel, extra software voor oa het scan gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Vernidal het volgende:
Moet die CD in m'n laptop? Of kan het ook zonder instaleren?
Inderdaad, de dvd's heb ik er ook nog niet uitgehaald en de printer zit nog helemaal in de verpakking.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzender.
Hij zit netjes in de doos en dat blijft hij ook nog wel even
Hier dus ook binnen
Hier werkt hij al helemaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzender.
Hij zit netjes in de doos en dat blijft hij ook nog wel even
Hier dus ook binnen
Whehehe, en die kabel kost een euro of 6 bij de mediamarkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Johnnn het volgende:
Kun je USB kabels voor de printer ook op wehkamp bestellen? Dan neem ik dit shawl en slabbetje maar gelijk mee
Die kabel zat er niet bij namelijk![]()
Ze hebben hem heul niet in mijn maat en hij is niet eens gratisquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Johnnn het volgende:
Kun je USB kabels voor de printer ook op wehkamp bestellen? Dan neem ik dit shawl en slabbetje maar gelijk mee
Die kabel zat er niet bij namelijk![]()
Dan spring je er toch gewoon opquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad, de dvd's heb ik er ook nog niet uitgehaald en de printer zit nog helemaal in de verpakking.
Ik heb ook heul geen printer nodig mjeh, gratis
Gewoon je naam noemen en eisen dat hij het nakijkt, terwijl je roept "WEET JE WEL WIE IK BEN?"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef RedFever007 het volgende:
heb net met het service punt gebeld maar die konden mij verder niet helpeniK moest maar even langskomen zei die kerel.
Nou morgen maar even kijken
Omg, dat zou wel de stunt van deze stunt zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan spring je er toch gewoon opwhehehe ..... je hebt em toch niet betaald
Ze hadden het al door en ze hebben het deels stop gezet. Maar vanwege hun snelle service zijn er toch een aantal de deur uitgegaan. "Helaas"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef CyberD het volgende:
Ik heb em ook binnen gekregen vandaag, je zou denkend dat ze het ondertussen wel door hebben dat er iets niet goed gaat daar
1 troost, ik had er niet echt 6 besteld, ik heb jullie gewoon voor het lapje gehouden!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Echt kut man, had ik er maar 6 besteld. Ik heb altijd pech
Stel je voorquote:NOTEBOOKTAS 868-58-248 000 16-03-2007 1 ¤ 0,00
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef Johnnn het volgende:
Owja, tot gisteravond was het ook mogelijk een gratis notebook tas te krijgen bij een aantal laptops.
Dit deed ik dus ook
Hij staat nog bij m'n klantgegevens
[..]
Stel je voor![]()
![]()
en dan maken ze er ook nog reclame voor, nu omdat ze ook voor c&a verkopen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat zoiets als dit mogelijk is. Er zijn zoveel webshops die dit weten te voorkomen en een gigant als Wehkamp maakt zo'n domme fout.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Klik
van 90 euro naar 70 euro. Das nie niks
Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
Lijkt me knap, ik bestel dat ding voor 0 euro, ze geven een orderbevestiging waarop 0 euro staat, ze leveren dat ding en ook op de afleveringsbon staat 0,00 euro.quote:Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
"Jah, ik voegde de computer toe aan mijn winkelmandje om te kijken of er nog verborgen kosten waren, vervolgens heb ik deze verwijderd en maar een dvd'tje besteld."quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Johnnn het volgende:
[..]
Lijkt me knap, ik bestel dat ding voor 0 euro, ze geven een orderbevestiging waarop 0 euro staat, ze leveren dat ding en ook op de afleveringsbon staat 0,00 euro.
Wel een ander bestelnummerquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Levertijd: 1 week
En bij mij gvd uitverkocht he stelletje eikels
Ik ga denk ik toch mailen.
"Ja, precies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
"Jah, ik voegde de computer toe aan mijn winkelmandje om te kijken of er nog verborgen kosten waren, vervolgens heb ik deze verwijderd en maar een dvd'tje besteld."
Vijf maanden geleden was die printer bij It's voor ¤ 69,- te koop (geen aanbieding).quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Klik
van 90 euro naar 70 euro. Das nie niks
Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
quote:
Ik kreeg (heel professioneel) een brief met plakband op de doos met een factuur van 0 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
ohja, de printer staat NIET op de bon, maar wel op internet...hoe komt dat dan?
of zit die bon in de doos zelf?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef worldpimber het volgende:
En hier een man die zijn gezichtsverlies probeert te beperken
quote:De klanten die desondanks een gratis printer 'besteld' hebben krijgen deze niet uitgeleverd.'
Precies, ik vind wel dat de Wehkamp wat promotie heeft verdiend! Een paar printers is stukken goedkoper voor ze dan een abri-poster-campagne!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Vernidal het volgende:
Iemand de Telegraaf al gebeld.... die zijn meestal wel happig op dit soort nieuws!!
Zo helpen wij de Wehkamp weer met wat promotie.![]()
Ach, zie het maar als een hele grote scanner!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat een mini kleurenpatroon zeg
Dat is dan wel weer minder.
Stond (eer?)gister al op de FP.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom staat dit nu niet op de Frontpage? Ik vind het na het topic van gisteren wel een nieuwsberichtje waard
Ik heb het overwogen maar vond het TEquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste V&A topics komen.
Mijn post van zonet, met dat scan gebeuren en zulks.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar vond het TE
Zit nog te bedenken waar ik dat ding kwijtmoet... Op zich wel leuk naast m'n laser die alleen zwart print. Als-ie het onder Linux doet tenminste...
oh kut ja, ik moet ook nog betalen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
best wel raar dat ik geen bon voor me printer heb, maarja, op de site staat toch echt dat ik maar 9.95 moet betalen voor printer + bezorgen + shirt
Betaald heb ik hem wel, maar ik wil toch echt wel een bon hebben voor die printer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh kut ja, ik moet ook nog betalen.
voor 28 maart nog wel.
Waarom gaan zoveel mensen hier er toch van uit dat het een FOUT was? Het is gewoon vrijwel gratis reclame! Printers gesponsord door HP, die hem terugverdiend zodra je 2 cartridges koopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"Ja, precies.
En opeens kreeg ik de volgende dag een gratis printer, en waarom zou ik contact opnemen met jullie als het gratis is."
Zijn zoveel dingen te bedenken waarom wij hem niet zouden moeten tegengeven danwel ervoor moeten betalen.
zit wat in, zeker omdat ik om 5 uur gevraagd had aan een medewerkster waarom hij er dan nog op stond, en ze toen geen antwoord wist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen hier er toch van uit dat het een FOUT was? Het is gewoon vrijwel gratis reclame! Printers gesponsord door HP, die hem terugverdiend zodra je 2 cartridges koopt.
Ik bedoelde een update dat Wehkamp WEL gratis printers uitdeelde bij mensen die Maggi gehaktballetjes besteld hadden, en het dus helemaal geen foutje wasquote:
In zoverre lijden ze er geen verlies op, maar ze hadden hem waarschijnlijk liever als lokkertje bij computers gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen hier er toch van uit dat het een FOUT was? Het is gewoon vrijwel gratis reclame! Printers gesponsord door HP, die hem terugverdiend zodra je 2 cartridges koopt.
dat heb ik dus ook! geen rekening met 0 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Zit ook niets in de doos, ik kreeg er ook niets bij, geen enveloppe iig met de bestelling er op.
In de doos zit alleen kabels, gebruiksaanwijzing, inkt en de printer zelf
De meesten hebben een rekening gekregen van 0 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef Jodelaar het volgende:serieus als jullie nog een rekening krijgen van de wehkampf
Hier 2 rekeningen, een voor de USB en een voor de verzendkosten van 4.95quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook! geen rekening met 0 euro.
Same here, en ik had nog wel besteld vóór andere mensen die em wel al hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bij mij staat nog steeds: verzendstatus: uitverkocht.
Ik bedoel later nog een rekening. Weet niet of dat kanquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:44 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De meesten hebben een rekening gekregen van 0 euroEn dat is imo een rekening
1600 euro voor zoveel gratis reclame? Ze moeten ons dankbaar zijn, de barbarenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:13 schreef DJKoster het volgende:
Al 20 printers binnengekomen bij Fok!kers en ik denk zeker hetzelfde aantal nog wel bij lurkers en frontpagelui..
40 printers maal een kostprijs van 40 euro(?), auw...![]()
Dan neem je toch een USB stekker ipv een paar sokken ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:13 schreef DJKoster het volgende:
Dat niet meegeleverde usb-kabeltje is inderdaad wel stom..
Wel bij m'n HP PCS1410, maar toen we een F380 kochten zat die er niet bij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zit meestal bij geen enkele printerzo'n Usb kabel
krijg ik m'n printer nog?quote:Uw rekeningoverzicht
Uw klantnummer is: ###
betreft periode t/m 15 mrt 2007
HK54 INTERNET 0,00
(plus mn t-shirt en jas)
Ik ben bang dat ze al die actie-printers die nog niet de deur uit zijn, nu al hebben achterhaald. Dus reken er maar niet meer op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:44 schreef Johnns het volgende:
ik heb vandaag dus mijn t-shirt ontvangen, en krijg morgen mijn jas, maar ben benieuwd wanneer ik de printer krijg. bij mijn rekening overzicht staat het volgende:
[..]
krijg ik m'n printer nog?
Ik heb em ook pas na 2 dagen gehad, er is hoop, maar wel vrij weinigquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze al die actie-printers die nog niet de deur uit zijn, nu al hebben achterhaald. Dus reken er maar niet meer op.
wanneer had je besteld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:03 schreef nlboy het volgende:
WTF!Gister kreeg ik bericht dat mijn bestelling klaar lag bij de Praxis, dus ik met piepende banden er naar toe....bleek het de oerlelijk cheap-ass Polo te zijn. Ik heb meteen de polo retour verzonden, want ik ga daar niet mee lopen. Helaas pindakaas. Vandaag heerlijk weer...net even mijn mail zitten checken, 'Er ligt een bestelling klaar bij de Praxis'. Ik dacht WTF, hoe kan dat? Ik reed normaal naar de Praxis en verwachte gewoon een brief ofzo van Wehkamp dat mijn polo niet terug kan worden genomen of dat de printer door een fout niet aan mij kon worden geleverd. Eenmaal toen ik er was ging de man eerst boven tussen de envelopen zoeken naar mijn pakketjes. Op een gegeven moment ging hij naar beneden waar de grote dozen stonden...en ja je raad het al. Een HP Printer!
Ik kon mijn ogen niet geloven! Ik huppelende de Praxis uit en mijn dag kan vandaag niet meer stuk!
![]()
![]()
Heel erg bedankt FOK! en Wehkamp!
13-03-2007 - 18:06quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:09 schreef Johnns het volgende:
[..]
wanneer had je besteld?
je post geeft mij hoop![]()
Hoe laat heeft je vriendin besteld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:11 schreef djdano het volgende:
Ik heb mijn printer binnen. Mijn vriendin die enkele uren later besteld heeft kreeg een email dat een product niet geleverd kon worden.
Die heeft net pech gehad dus....
ik heb nog geen bericht gehad dat de printer niet geleverd kon worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:11 schreef djdano het volgende:
Ik heb mijn printer binnen. Mijn vriendin die enkele uren later besteld heeft kreeg een email dat een product niet geleverd kon worden.
Die heeft net pech gehad dus....
http://www.bright.nl/wehkamp-geen-gratis-printer-voor-fokkersquote:Wehkamp: geen gratis printer voor Fokkers
Wehkamp: geen gratis printer voor Fokkers
Een bezoeker van Fok.nl ontdekte gisteren een foutje op Wehkamp.nl. Wie een computer bestelde, kreeg tijdelijk een gratis printer van 70 euro erbij. De 'Fokker' verving de computer in het winkelmandje door een T-shirt van vijf euro en die gratis printer bleef erbij staan. Tel uit je winst. Honderd reacties op Fok en meerdere bezoekers die op dezelfde manier zo'n printer probeerden te scoren. Maar hoe zit het nu? Roelande Hilbers van Wehkamp antwoordt Bright dat na het Fok-bericht actie is ondernomen. 'Op dit moment is het niet meer mogelijk om de gratis printer te bestellen zonder ook de desktop of de laptop te bestellen. De klanten die desondanks een gratis printer 'besteld' hebben krijgen deze niet uitgeleverd.'
Vorig jaar leidde een foute prijs voor een lcd-tv op de site van Otto al tot een rechtszaak, die Otto vorige maand won van de groep Postwanorder.
moet zijn ( computer + printer ) - printer = etcquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef HoansCage het volgende:
Ik voorspel een nieuwe banner
[afbeelding]
Al ergens langsgekomen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef Asmodean het volgende:
ik wou dat ik er ook een besteld had
Geen idee overigens of dit al gepost was
[..]
http://www.bright.nl/wehkamp-geen-gratis-printer-voor-fokkers
Dus in principe heb je nu een gratis printer zonder dat je die polo hebt moeten betalen? Coolquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:03 schreef nlboy het volgende:
WTF!Gister kreeg ik bericht dat mijn bestelling klaar lag bij de Praxis, dus ik met piepende banden er naar toe....bleek het de oerlelijk cheap-ass Polo te zijn. Ik heb meteen de polo retour verzonden, want ik ga daar niet mee lopen. Helaas pindakaas. Vandaag heerlijk weer...net even mijn mail zitten checken, 'Er ligt een bestelling klaar bij de Praxis'. Ik dacht WTF, hoe kan dat? Ik reed normaal naar de Praxis en verwachte gewoon een brief ofzo van Wehkamp dat mijn polo niet terug kan worden genomen of dat de printer door een fout niet aan mij kon worden geleverd. Eenmaal toen ik er was ging de man eerst boven tussen de envelopen zoeken naar mijn pakketje. Op een gegeven moment ging hij naar beneden waar de grote dozen stonden...en ja je raad het al. Een HP Printer!
Ik kon mijn ogen niet geloven! Ik huppelend de Praxis uit en mijn dag kan vandaag niet meer stuk!
![]()
![]()
Heel erg bedankt FOK! en Wehkamp!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:54 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Al ergens langsgekomen..
Ik vind het wel raar dat het nergens anders staat, er zijn toch een hele zooi printers 'weggegeven' , zal Wehkamp het zelf wel doorhebben dat er toch wel veel printers weg zijn?![]()
"he, hier stonden toch 2 pallets met printers?"
Alleen de verzendkostenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Dus in principe heb je nu een gratis printer zonder dat je die polo hebt moeten betalen? Cool![]()
Volgens het (totaal) onlogische systeem van Wehkamp zijn m'n sneakersokken en bijbehorende notebooktas verzonden!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef Johnnn het volgende:
Owja, tot gisteravond was het ook mogelijk een gratis notebook tas te krijgen bij een aantal laptops.
Dit deed ik dus ook
Hij staat nog bij m'n klantgegevens
[..]
Stel je voor![]()
![]()
zelfde als bij de printerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:06 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Hoe krijg je die tas er dan gratis bij? Is dat een van die combinaties acties of doe je dat op een andere manier?
waar staat die? Link?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:01 schreef Prowl het volgende:
Ik heb een notebooktas en onderbroeken besteld![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:11 schreef Handschoen het volgende:
Hmmm, die printertas, zit er wel over te denken om die ook aan te schaffen, maar mischien is dat weer te veel gevraagd...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:20 schreef Prowl het volgende:
Iemand nog meer leuke "gratis"artikelen?
Notebooktas: 868-58-248
Hamrolletjes gratis af te halen bij mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:48 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Verdorie, kreeg ik gisteren het pakket en wat denk je?
Verdorie geen hamrolletjes erbij.
Het enige gratis ding dat ik bij de zwembandjes van mijn dochtertje kreeg was een HP all-in-one printer.
Jammer, want ik had me zo verheugd op die hamrolletjes.
ha ha ha ha
Dat is ook gekookte ham.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Hey over die hamrolletjes..... Er moet "gekookte ham" omheen. Maar wat stel ik me daar bij voor? Ik koop altijd schouderham of achterham... Telt dat ook? Of is "gekookte ham" iets anders?
ze zouden een enorme plaat voor hun kop hebben als je hem over 4 weken alsnog ontvangt omdat je hem besteld hebt. maar ik hoop het wel voor je!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef covie het volgende:
hey maar ik heb geen bericht gehad van wehkamp dat ik de printer niet krijg, maar bij mij staat het wel op uitverkocht.
Krijg ik m dan denk je wel of niet...![]()
Nou ja ik hou de site anders wel in gaten voor andere leuke aanbiedingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ze zouden een enorme plaat voor hun kop hebben als je hem over 4 weken alsnog ontvangt omdat je hem besteld hebt. maar ik hoop het wel voor je!
hehe Pnwedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef Omkron het volgende:
Hmmm.. dit had ik eerder moeten weten.
Ja die acceptgiro moet je uiteraard zelf invullen Pino!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef CyberD het volgende:
Ik heb ook z'n printer binnen (besteld met een t-shirtje). Maar ik vroeg me af, kunnen ze mij en de andere mensen die via deze manier aan die gratis printer zijn gekomen nou nog iets maken? Ik bedoel we hebben een bon ontvangen bij de printer waar 0,00 euro op staat en ook de acceptgiro was leeg. Is het mogelijk dat de Wehkamp de printers kan terug vorderen?
whaaat een printertas! vet handig, dan kan je je printer overal mee naar toe nemen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:11 schreef Handschoen het volgende:
Hmmm, die printertas, zit er wel over te denken om die ook aan te schaffen, maar mischien is dat weer te veel gevraagd...
Hm, het is blijkbaar wel in het nieuws geweest..quote:[13:43:50] Vlamoes,.. ook wel bekend als kaastosti says:
ik had zoiets op tv gezien erover,.. ik zou alleen geen idee hebben welk programma (geen nieuws meer zo'n shownieuws iets-achtig)
[13:43:56] Vlamoes,.. ook wel bekend als kaastosti says:
niet van fok iig
Pcies, Wehkamp maakt dezelfde fout niet als Otto om een stel printersquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
1600 euro voor zoveel gratis reclame? Ze moeten ons dankbaar zijn, de barbaren![]()
nee de printer kan je niet meer gratis bestellen. Dat is veranderd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef 43 het volgende:
Is dit nog mogelijk of...?
Ik kan wel een nieuwe printer gebruiken....
Wanneer en hoe laat had je hem besteld ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net de printer ontvangen, maar de rekening was de bezorger vergeten en die zou hij nog wel in de bus gooien. Hij is er nu alleen vandoor en ik weet niet of hij nog terugkomt met de rekening voor de printer.
Wanneer heb je besteld en hoelaat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net de printer ontvangen, maar de rekening was de bezorger vergeten en die zou hij nog wel in de bus gooien. Hij is er nu alleen vandoor en ik weet niet of hij nog terugkomt met de rekening voor de printer.
ja ik vraag me dat dus af, omdat er bij mij eerst stond, leverdatum 4 weken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Bij mij staat ook aangegeven dat de printer uitverkocht is, maar de printer staat nog wel bij de te leveren goederen, dus het is even afwachten of ze m ook nog echt leveren. Zo niet, dan kun je nog altijd zeggen: Nooit geschoten is altijd mis.
hehehe kijk die reacties, allemaal jaloersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef wdn het volgende:
http://www.webwereld.nl/a(...)c-op-wehkamp-nl.html![]()
Ja Pino dat snap k, het gaat erover of ze nog recht hebben om de printer terug te vorderen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:02 schreef Bron het volgende:
[..]
Ja die acceptgiro moet je uiteraard zelf invullen Pino!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |