hehe Pnwedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef Omkron het volgende:
Hmmm.. dit had ik eerder moeten weten.
Ja die acceptgiro moet je uiteraard zelf invullen Pino!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef CyberD het volgende:
Ik heb ook z'n printer binnen (besteld met een t-shirtje). Maar ik vroeg me af, kunnen ze mij en de andere mensen die via deze manier aan die gratis printer zijn gekomen nou nog iets maken? Ik bedoel we hebben een bon ontvangen bij de printer waar 0,00 euro op staat en ook de acceptgiro was leeg. Is het mogelijk dat de Wehkamp de printers kan terug vorderen?
whaaat een printertas! vet handig, dan kan je je printer overal mee naar toe nemen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:11 schreef Handschoen het volgende:
Hmmm, die printertas, zit er wel over te denken om die ook aan te schaffen, maar mischien is dat weer te veel gevraagd...
Hm, het is blijkbaar wel in het nieuws geweest..quote:[13:43:50] Vlamoes,.. ook wel bekend als kaastosti says:
ik had zoiets op tv gezien erover,.. ik zou alleen geen idee hebben welk programma (geen nieuws meer zo'n shownieuws iets-achtig)
[13:43:56] Vlamoes,.. ook wel bekend als kaastosti says:
niet van fok iig
Pcies, Wehkamp maakt dezelfde fout niet als Otto om een stel printersquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
1600 euro voor zoveel gratis reclame? Ze moeten ons dankbaar zijn, de barbaren![]()
nee de printer kan je niet meer gratis bestellen. Dat is veranderd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef 43 het volgende:
Is dit nog mogelijk of...?
Ik kan wel een nieuwe printer gebruiken....
Wanneer en hoe laat had je hem besteld ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net de printer ontvangen, maar de rekening was de bezorger vergeten en die zou hij nog wel in de bus gooien. Hij is er nu alleen vandoor en ik weet niet of hij nog terugkomt met de rekening voor de printer.
Wanneer heb je besteld en hoelaat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb net de printer ontvangen, maar de rekening was de bezorger vergeten en die zou hij nog wel in de bus gooien. Hij is er nu alleen vandoor en ik weet niet of hij nog terugkomt met de rekening voor de printer.
ja ik vraag me dat dus af, omdat er bij mij eerst stond, leverdatum 4 weken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Bij mij staat ook aangegeven dat de printer uitverkocht is, maar de printer staat nog wel bij de te leveren goederen, dus het is even afwachten of ze m ook nog echt leveren. Zo niet, dan kun je nog altijd zeggen: Nooit geschoten is altijd mis.
hehehe kijk die reacties, allemaal jaloersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef wdn het volgende:
http://www.webwereld.nl/a(...)c-op-wehkamp-nl.html![]()
Ja Pino dat snap k, het gaat erover of ze nog recht hebben om de printer terug te vorderen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:02 schreef Bron het volgende:
[..]
Ja die acceptgiro moet je uiteraard zelf invullen Pino!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |