Stond (eer?)gister al op de FP.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom staat dit nu niet op de Frontpage? Ik vind het na het topic van gisteren wel een nieuwsberichtje waard
Ik heb het overwogen maar vond het TEquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste V&A topics komen.
Mijn post van zonet, met dat scan gebeuren en zulks.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar vond het TE
Zit nog te bedenken waar ik dat ding kwijtmoet... Op zich wel leuk naast m'n laser die alleen zwart print. Als-ie het onder Linux doet tenminste...
oh kut ja, ik moet ook nog betalen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
best wel raar dat ik geen bon voor me printer heb, maarja, op de site staat toch echt dat ik maar 9.95 moet betalen voor printer + bezorgen + shirt
Betaald heb ik hem wel, maar ik wil toch echt wel een bon hebben voor die printer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh kut ja, ik moet ook nog betalen.
voor 28 maart nog wel.
Waarom gaan zoveel mensen hier er toch van uit dat het een FOUT was? Het is gewoon vrijwel gratis reclame! Printers gesponsord door HP, die hem terugverdiend zodra je 2 cartridges koopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"Ja, precies.
En opeens kreeg ik de volgende dag een gratis printer, en waarom zou ik contact opnemen met jullie als het gratis is."
Zijn zoveel dingen te bedenken waarom wij hem niet zouden moeten tegengeven danwel ervoor moeten betalen.
zit wat in, zeker omdat ik om 5 uur gevraagd had aan een medewerkster waarom hij er dan nog op stond, en ze toen geen antwoord wist.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen hier er toch van uit dat het een FOUT was? Het is gewoon vrijwel gratis reclame! Printers gesponsord door HP, die hem terugverdiend zodra je 2 cartridges koopt.
Ik bedoelde een update dat Wehkamp WEL gratis printers uitdeelde bij mensen die Maggi gehaktballetjes besteld hadden, en het dus helemaal geen foutje wasquote:
In zoverre lijden ze er geen verlies op, maar ze hadden hem waarschijnlijk liever als lokkertje bij computers gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen hier er toch van uit dat het een FOUT was? Het is gewoon vrijwel gratis reclame! Printers gesponsord door HP, die hem terugverdiend zodra je 2 cartridges koopt.
dat heb ik dus ook! geen rekening met 0 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Zit ook niets in de doos, ik kreeg er ook niets bij, geen enveloppe iig met de bestelling er op.
In de doos zit alleen kabels, gebruiksaanwijzing, inkt en de printer zelf
De meesten hebben een rekening gekregen van 0 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef Jodelaar het volgende:serieus als jullie nog een rekening krijgen van de wehkampf
Hier 2 rekeningen, een voor de USB en een voor de verzendkosten van 4.95quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook! geen rekening met 0 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |