witte sokkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Klikken voor groter.
Mén, ik had mijn sokken dus gekregen.
En toen zei ik "Er is nog een pakketje.."
En toen ging ze zoeken, en zoeken, en zoeken, en zoeken.
En toen had ze hem..
En toen wou de computer hem eerst niet pakken.
Dus ik dacht dat Wehkamp alle bestellingen retour wou hebben
Maar nee, ik heb hem
Elke keer als je op een tabje klikt dan staat er bovenaan zo'n blok, daar zie je eht, dus er zijn maar weinig gratis producten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
hoe kun je gratis producten vindenals ik het bij zoeken invoer werkt het niet (of ik doe iets fout)
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
Stond er bij jullie wel dat de printer opgehaald kon worden eigenlijk
Anders rij ik nu even heen om te kijken of ik hem ook hebHij staat dus niet in m'n online orderoverzicht
Zit ook niets in de doos, ik kreeg er ook niets bij, geen enveloppe iig met de bestelling er op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef worldpimber het volgende:
Zit er nog een enveloppe in de doos ofzo, want ik kreeg er verder niks bij?
[afbeelding]
geen 06 nummer ingevoerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef covie het volgende:
[..]
Elke keer als je op een tabje klikt dan staat er bovenaan zo'n blok, daar zie je eht, dus er zijn maar weinig gratis producten.
[afbeelding]
Je hebt toch zeker zelf een ophaalpunt aangegevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?
quote:
Ik ook helemaal niets... misschien krijgen we de rekening wel achteraf........quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens nergens een papier waar ook maar iets over de printer opstaat
Ik heb alleen wel een afhaal bewijs moeten tekenen voor de printer..
Maar verder niks waar hij op staat.
Voor 12:00 besteld is de volgende dag op het afhaalpuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook geen huisnummer dus?Dan moet je zelf maar gaan checken. Uit ervaring weet ik dat Wehkamp erg snel is in bezorging (mede mogelijk gemaakt door DHL
)
![]()
Nee, want op mijn online overzichtje van wat ik nog moet betalen en alles staat de printer op 0,00quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niets... misschien krijgen we de rekening wel achteraf........![]()
Voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor 12:00 besteld is de volgende dag op het afhaalpunt
Levering na 17:00 volgende dag bij je thuis is 1 euro extra meen ik.
Oplichters daar, bij de wehkampquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat een mini kleurenpatroon zeg
Dat is dan wel weer minder.
En ik heb er nog voor betaald ook nog voor moeten wachten ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oplichters daar, bij de wehkamp![]()
![]()
Ja, gatver.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oplichters daar, bij de wehkamp![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |