witte sokkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Klikken voor groter.
Mén, ik had mijn sokken dus gekregen.
En toen zei ik "Er is nog een pakketje.."
En toen ging ze zoeken, en zoeken, en zoeken, en zoeken.
En toen had ze hem..
En toen wou de computer hem eerst niet pakken.
Dus ik dacht dat Wehkamp alle bestellingen retour wou hebben
Maar nee, ik heb hem
Elke keer als je op een tabje klikt dan staat er bovenaan zo'n blok, daar zie je eht, dus er zijn maar weinig gratis producten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Etcetera het volgende:
hoe kun je gratis producten vindenals ik het bij zoeken invoer werkt het niet (of ik doe iets fout)
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef RedFever007 het volgende:
Stond er bij jullie wel dat de printer opgehaald kon worden eigenlijk
Anders rij ik nu even heen om te kijken of ik hem ook hebHij staat dus niet in m'n online orderoverzicht
Zit ook niets in de doos, ik kreeg er ook niets bij, geen enveloppe iig met de bestelling er op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef worldpimber het volgende:
Zit er nog een enveloppe in de doos ofzo, want ik kreeg er verder niks bij?
[afbeelding]
geen 06 nummer ingevoerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef covie het volgende:
[..]
Elke keer als je op een tabje klikt dan staat er bovenaan zo'n blok, daar zie je eht, dus er zijn maar weinig gratis producten.
[afbeelding]
Je hebt toch zeker zelf een ophaalpunt aangegevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt een SMSje van het ophaalpunt?
quote:
Ik ook helemaal niets... misschien krijgen we de rekening wel achteraf........quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens nergens een papier waar ook maar iets over de printer opstaat
Ik heb alleen wel een afhaal bewijs moeten tekenen voor de printer..
Maar verder niks waar hij op staat.
Voor 12:00 besteld is de volgende dag op het afhaalpuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook geen huisnummer dus?Dan moet je zelf maar gaan checken. Uit ervaring weet ik dat Wehkamp erg snel is in bezorging (mede mogelijk gemaakt door DHL
)
![]()
Nee, want op mijn online overzichtje van wat ik nog moet betalen en alles staat de printer op 0,00quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niets... misschien krijgen we de rekening wel achteraf........![]()
Voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor 12:00 besteld is de volgende dag op het afhaalpunt
Levering na 17:00 volgende dag bij je thuis is 1 euro extra meen ik.
Oplichters daar, bij de wehkampquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat een mini kleurenpatroon zeg
Dat is dan wel weer minder.
En ik heb er nog voor betaald ook nog voor moeten wachten ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oplichters daar, bij de wehkamp![]()
![]()
Ja, gatver.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oplichters daar, bij de wehkamp![]()
![]()
ik ken nog een FOK!ker die hem ook heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Vernidal het volgende:
Wie hebber er nu allemaal een printer dan?
Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee.RemcoDelft Johnnn Sebasser Bron Worldpimber SuperRogier
Hoezo??quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans dat jullie over 2 weken alsnog een factuur van Wehkamp krijgen waarin staat dat je alsnog 80 euro moet dokken en binnen 14 dagen moet betalen, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld?
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzenderquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans dat jullie over 2 weken alsnog een factuur van Wehkamp krijgen waarin staat dat je alsnog 80 euro moet dokken en binnen 14 dagen moet betalen, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Vernidal het volgende:
Wie hebber er nu allemaal een printer dan?
Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee.RemcoDelft Johnnn Sebasser djdano Bron Vernidal ursel Worldpimber SuperRogier JJdJ1984 Lutke
Binnen, maar nog niet opgehaald:DJKoster Rio
(heel) Misschien/waarschijnlijk/etc.:Bullet-tooth MaxMark Apekoek
Doe maar wel, extra software voor oa het scan gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Vernidal het volgende:
Moet die CD in m'n laptop? Of kan het ook zonder instaleren?
Inderdaad, de dvd's heb ik er ook nog niet uitgehaald en de printer zit nog helemaal in de verpakking.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzender.
Hij zit netjes in de doos en dat blijft hij ook nog wel even
Hier dus ook binnen
Hier werkt hij al helemaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzender.
Hij zit netjes in de doos en dat blijft hij ook nog wel even
Hier dus ook binnen
Whehehe, en die kabel kost een euro of 6 bij de mediamarkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Johnnn het volgende:
Kun je USB kabels voor de printer ook op wehkamp bestellen? Dan neem ik dit shawl en slabbetje maar gelijk mee
Die kabel zat er niet bij namelijk![]()
Ze hebben hem heul niet in mijn maat en hij is niet eens gratisquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Johnnn het volgende:
Kun je USB kabels voor de printer ook op wehkamp bestellen? Dan neem ik dit shawl en slabbetje maar gelijk mee
Die kabel zat er niet bij namelijk![]()
Dan spring je er toch gewoon opquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad, de dvd's heb ik er ook nog niet uitgehaald en de printer zit nog helemaal in de verpakking.
Ik heb ook heul geen printer nodig mjeh, gratis
Gewoon je naam noemen en eisen dat hij het nakijkt, terwijl je roept "WEET JE WEL WIE IK BEN?"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef RedFever007 het volgende:
heb net met het service punt gebeld maar die konden mij verder niet helpeniK moest maar even langskomen zei die kerel.
Nou morgen maar even kijken
Omg, dat zou wel de stunt van deze stunt zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan spring je er toch gewoon opwhehehe ..... je hebt em toch niet betaald
Ze hadden het al door en ze hebben het deels stop gezet. Maar vanwege hun snelle service zijn er toch een aantal de deur uitgegaan. "Helaas"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef CyberD het volgende:
Ik heb em ook binnen gekregen vandaag, je zou denkend dat ze het ondertussen wel door hebben dat er iets niet goed gaat daar
1 troost, ik had er niet echt 6 besteld, ik heb jullie gewoon voor het lapje gehouden!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Echt kut man, had ik er maar 6 besteld. Ik heb altijd pech
Stel je voorquote:NOTEBOOKTAS 868-58-248 000 16-03-2007 1 ¤ 0,00
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef Johnnn het volgende:
Owja, tot gisteravond was het ook mogelijk een gratis notebook tas te krijgen bij een aantal laptops.
Dit deed ik dus ook
Hij staat nog bij m'n klantgegevens
[..]
Stel je voor![]()
![]()
en dan maken ze er ook nog reclame voor, nu omdat ze ook voor c&a verkopen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat zoiets als dit mogelijk is. Er zijn zoveel webshops die dit weten te voorkomen en een gigant als Wehkamp maakt zo'n domme fout.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Klik
van 90 euro naar 70 euro. Das nie niks
Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
Lijkt me knap, ik bestel dat ding voor 0 euro, ze geven een orderbevestiging waarop 0 euro staat, ze leveren dat ding en ook op de afleveringsbon staat 0,00 euro.quote:Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
"Jah, ik voegde de computer toe aan mijn winkelmandje om te kijken of er nog verborgen kosten waren, vervolgens heb ik deze verwijderd en maar een dvd'tje besteld."quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Johnnn het volgende:
[..]
Lijkt me knap, ik bestel dat ding voor 0 euro, ze geven een orderbevestiging waarop 0 euro staat, ze leveren dat ding en ook op de afleveringsbon staat 0,00 euro.
Wel een ander bestelnummerquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Levertijd: 1 week
En bij mij gvd uitverkocht he stelletje eikels
Ik ga denk ik toch mailen.
"Ja, precies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
"Jah, ik voegde de computer toe aan mijn winkelmandje om te kijken of er nog verborgen kosten waren, vervolgens heb ik deze verwijderd en maar een dvd'tje besteld."
Vijf maanden geleden was die printer bij It's voor ¤ 69,- te koop (geen aanbieding).quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Klik
van 90 euro naar 70 euro. Das nie niks
Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
quote:
Ik kreeg (heel professioneel) een brief met plakband op de doos met een factuur van 0 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
ohja, de printer staat NIET op de bon, maar wel op internet...hoe komt dat dan?
of zit die bon in de doos zelf?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef worldpimber het volgende:
En hier een man die zijn gezichtsverlies probeert te beperken
quote:De klanten die desondanks een gratis printer 'besteld' hebben krijgen deze niet uitgeleverd.'
Precies, ik vind wel dat de Wehkamp wat promotie heeft verdiend! Een paar printers is stukken goedkoper voor ze dan een abri-poster-campagne!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Vernidal het volgende:
Iemand de Telegraaf al gebeld.... die zijn meestal wel happig op dit soort nieuws!!
Zo helpen wij de Wehkamp weer met wat promotie.![]()
Ach, zie het maar als een hele grote scanner!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat een mini kleurenpatroon zeg
Dat is dan wel weer minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |