quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Klik
van 90 euro naar 70 euro. Das nie niks
Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
Lijkt me knap, ik bestel dat ding voor 0 euro, ze geven een orderbevestiging waarop 0 euro staat, ze leveren dat ding en ook op de afleveringsbon staat 0,00 euro.quote:Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
"Jah, ik voegde de computer toe aan mijn winkelmandje om te kijken of er nog verborgen kosten waren, vervolgens heb ik deze verwijderd en maar een dvd'tje besteld."quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Johnnn het volgende:
[..]
Lijkt me knap, ik bestel dat ding voor 0 euro, ze geven een orderbevestiging waarop 0 euro staat, ze leveren dat ding en ook op de afleveringsbon staat 0,00 euro.
Wel een ander bestelnummerquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Levertijd: 1 week
En bij mij gvd uitverkocht he stelletje eikels
Ik ga denk ik toch mailen.
"Ja, precies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
"Jah, ik voegde de computer toe aan mijn winkelmandje om te kijken of er nog verborgen kosten waren, vervolgens heb ik deze verwijderd en maar een dvd'tje besteld."
Vijf maanden geleden was die printer bij It's voor ¤ 69,- te koop (geen aanbieding).quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Klik
van 90 euro naar 70 euro. Das nie niks
Oh en ik heb er geen besteld. Heb zo'n idee dat Wehkamp hier nog actie op onderneemt en een rekening nastuurd.
quote:
Ik kreeg (heel professioneel) een brief met plakband op de doos met een factuur van 0 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
ohja, de printer staat NIET op de bon, maar wel op internet...hoe komt dat dan?
of zit die bon in de doos zelf?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef worldpimber het volgende:
En hier een man die zijn gezichtsverlies probeert te beperken
quote:De klanten die desondanks een gratis printer 'besteld' hebben krijgen deze niet uitgeleverd.'
Precies, ik vind wel dat de Wehkamp wat promotie heeft verdiend! Een paar printers is stukken goedkoper voor ze dan een abri-poster-campagne!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Vernidal het volgende:
Iemand de Telegraaf al gebeld.... die zijn meestal wel happig op dit soort nieuws!!
Zo helpen wij de Wehkamp weer met wat promotie.![]()
Ach, zie het maar als een hele grote scanner!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat een mini kleurenpatroon zeg
Dat is dan wel weer minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |