J_J1?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig sebasser, kijk uit dat je J_J1 niet boos maakt
Dit topic was haar op het lijf geschreven namelijk
Someone!quote:
maak er maar iets van...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg 'm niet mooi
TT gefixt & centraal
maar wl mijn eerste erbij he....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg 'm niet mooi
TT gefixt & centraal
Vooruit dan, laatste pogingquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar wl mijn eerste erbij he....?![]()
![]()
..dus in totaal 3....
![]()
Wat denk je zelfquote:
Ah okquote:
The Illusionist raad ik je ook aan in dat geval!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef erkel het volgende:
Zonet ff The Prestige gekeken onder het genot van een bakkie Goede film
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Vooruit dan, laatste poging
[afbeelding]
Leek mij ook een leuke film jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef crossover het volgende:
[..]
The Illusionist raad ik je ook aan in dat geval!
Die staat al klaar om mijn pc. Volgende projectquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef crossover het volgende:
[..]
The Illusionist raad ik je ook aan in dat geval!
3 dingen die het jou een stuk makkelijker maken dus....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Thee (ja ja sorry ik weet het.), 3FM. Fok!.
wat een baan
valt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee hoor......quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Deel zeven alweer![]()
![]()
![]()
Volgens mij loop ik achter![]()
KOM MAAR OP MET DIE SUPER VETTE UI.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Vooruit dan, laatste poging
[afbeelding]
Hij is ook niet goed gelukt. Heb er niet de goede software voor.quote:
Was je ons vergeten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Deel zeven alweer![]()
![]()
![]()
Volgens mij loop ik achter![]()
Verrek ik heb altijd gedacht dat jij een kerel wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Thee (ja ja sorry ik weet het.), 3FM. Fok!.
wat een baan
Sebasser is dan ook een eigenwijs kereltjequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had zelfs een leuk zin ervoor....maar niemand heeft daar gehoor aan gegeven...
![]()
Mooie meevaller voor JDude dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Verrek ik heb altijd gedacht dat jij een kerel was![]()
doe hem dan gewoon zoals je het net liet zien......quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij is ook niet goed gelukt. Heb er niet de goede software voor.
Zo is toch goed dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe hem dan gewoon zoals je het net liet zien.........goed genoeg....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo is toch goed dan?
[afbeelding]
Zet 'm d'r maar in dan
ja leuk...hoe dan....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo is toch goed dan?
[afbeelding]
Zet 'm d'r maar in dan
ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Verrek ik heb altijd gedacht dat jij een kerel was![]()
Mijn profiel is slechts 1 klik away hoorquote:
Waarom moet je het weerstaan.....lekker volvretenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
De halve koelkast ligt hier vol tompoezen. Iets met een prijsvraag ofzo. Keimoeilijk te weerstaan
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
De halve koelkast ligt hier vol tompoezen. Iets met een prijsvraag ofzo. Keimoeilijk te weerstaan
.
Ze staan er al 2 dagenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom moet je het weerstaan.....lekker volvreten![]()
JE BENT EEN SCHAT.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:25 schreef crossover het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager of http://forum.fok.nl/user/profile
Nou snel danquote:
Volgens mij zijn ze al enigszins bedorvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou snel danstraks bederven ze nog.
* erkel verlangt naar een overheerlijke tompoes (met een bakkie erbij)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Zulks een liefde in dit topic!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...BEN HEM OOK ERG DANKBAAR...
....aanschouw mijn nieuwe UI....
![]()
![]()
![]()
Waar? wanneer? hoe???quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al enigszins bedorven. Ik geloof dat het restant wat er nu nog ligt opgedeeld gaat worden en gevoerd gaat worden aan studenten
.
Breda, ene hogeschool, met vorkje erbij denk ik. Misschien niet eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Waar? wanneer? hoe???![]()
@Juon: puike UI [afbeelding]
ik ga met je mee....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Waar? wanneer? hoe???![]()
@Juon: puike UI [afbeelding]
Morgen lange dag @ work. Maar vrijdagmiddag vrijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef crossover het volgende:
Niet zo overdrijven! Ben zelf ook maar bescheiden
Morgen lekker vrij
Hmm dat wordt dan een lange reisquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Breda, ene hogeschool, met vorkje erbij denk ik. Misschien niet eens.
Baggere automatenkoffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm dat wordt dan een lange reisvoor een bijna bedorven stukje tompoes, hmm. Dilemma, dilemma
Is er koffie bij??Dan wordt de keuze wat simpeler
Net snel even gelurkt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn profiel is slechts 1 klik away hoor.
Sorry! Wel een DE automaat thoo.. ik denk dat ze er alleen andere koffie in doen ofzoquote:
quote:
Ja vet he....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef OA het volgende:
Avond!![]()
Ben ik weer! Met een bakkie natuurlijk!![]()
Alweer 87 posts in dit topic!![]()
JJ: je UI is leuk geworden!![]()
Dat wordt binnen zitten met een bakkiequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme. Vanaf vrijdag minder lekker weer buiten.
ahhhh nee he....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme. Vanaf vrijdag minder lekker weer buiten.
Jep. Is ook goedkoper dan op het terrasquote:
Ik heb al 100+ posts vandaag, terwijl mijn gemiddelde slechts 8 is...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
Damn.. nr 7 alweer.. volgens mij lullen julie steeds snel een even topic vol als ik weg ben ofzo![]()
Iets met kouder en minder zonquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh nee he.......wat dan...
![]()
mijn gemiddelde is 104....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al 100+ posts vandaag, terwijl mijn gemiddelde slechts 8 is...![]()
F1..quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Is ook goedkoper dan op het terras. En het F1 seizoen begint weer
.
Komt goed.
ik heb nooit begrepen wat er aan F1 leuk is...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
F1..![]()
Lekker met een bakkie op de bank!![]()
Ga je 's ochtends vroeg al kijken of ben je niet zo'n diehard?![]()
Ik ben eigenlijk wel een die hard. Maar die zondag ga ik 's avonds ook naar een concert van Bloodhound Gang en ik wou graag overleven die avondquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
F1..![]()
Lekker met een bakkie op de bank!![]()
Ga je 's ochtends vroeg al kijken of ben je niet zo'n diehard?![]()
De crashes en Kimi Raikkonenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat er aan F1 leuk is...![]()
Vroeger zou ik zeggen: dat komt omdat je een vrouw bent...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen wat er aan F1 leuk is...![]()
De actie van Taku...quote:
Hehequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
F1? Doe je dan ook aan telebankieren?
Op de bank liggen en tv kijken
ik heb het geprobeerd hoor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:19 schreef OA het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen: dat komt omdat je een vrouw bent...![]()
Maar ja, mijn vriendin houdt er ook van, dus ik weet niet waar het aan ligt...![]()
Hm, ja eigenlijk wel. Maar voetbal kun je ook beredeneren als een bal wegschoppen als je 'm net hebtquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd hoor.......echt...
...maar is toch saai om autotjes rond te zien rijden...
![]()
voetbal kijk ik alleen tijdens belangrijk wedstrijden....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ja eigenlijk wel. Maar voetbal kun je ook beredeneren als een bal wegschoppen als je 'm net hebt.
Ja als NL moet voetballen kijk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voetbal kijk ik alleen tijdens belangrijk wedstrijden.......het liefste NL tegen FR....
![]()
atv...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
Morgen uitslapen... dus geen vroege koffiekick nodig.
ik ben dan wel voor FR hé....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja als NL moet voetballen kijk ik ook.
Bahquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
Morgen uitslapen... dus geen vroege koffiekick nodig.
Nouja, komt neer op regen dus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
donderdag 15 maart tot en met maandag 19 maart 2007
Eerst rustig hogedrukweer met in de nacht en vroege ochtend kans op mist. In het weekeinde overgang naar guur weer met Maartse buien.
dinsdag 20 maart tot en met vrijdag 23 maart 2007
Dagelijkse neerslagkans afnemend naar circa 50%. Temperaturen rond normaal.
temperaturen rond normaal? aparte zin.. maargoed!
Och, wie weet is het van het weekend gewoon weer lekker 14 gradenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef MPG het volgende:
dan kunnen ze beter meteen zeggen dat ze het niet weten![]()
Maar dan moeten ze dat dus elke dag zeggen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef MPG het volgende:
dan kunnen ze beter meteen zeggen dat ze het niet weten![]()
Ik vind het allemaal prima, zolang de zon maar schijnt... lekker rondtoeren met het dak openquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, wie weet is het van het weekend gewoon weer lekker 14 graden.
Tja.. dat is natuurlijk hetzelfde als zeggen dat ze overbodig zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat dus elke dag zeggen...![]()
Terras op do-able loopafstand 14.gif.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, zolang de zon maar schijnt... lekker rondtoeren met het dak open![]()
Dat is natuurlijk nog beter...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Terras op do-able loopafstand 14.gif.
Eerst maar eens opgezocht wat 14.gif betekent...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Terras op do-able loopafstand 14.gif.
Whehe ja common sense natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst maar eens opgezocht wat 14.gif betekent...![]()
[afbeelding]
Offtopic.gifquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef JDude het volgende:
Newbie.gif!
Neem er nog eentje!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef MPG het volgende:
mompelt iets met mosterd... en maaltijd
Ha koffieleut! Fijn gehad op school?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
LALALA, LALALAAAAA, LALALAAAAAAAAAA
Hallo allemaal
Bwoah stroopwafelsquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:14 schreef MPG het volgende:
ben dr weer
was weer een lekker bakkie.. met een stroopwafel
Omdat de koffieboeren restecp verdienen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef MPG het volgende:
wat heb jij toch met je MH?
Puike shit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:20 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Andere volgorde:
[afbeelding]
Gaarne!quote:
McChickenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben net op de terugweg even langs de mac gereden
Je weet waar m'n huis woont!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen met van die champignonnetjes, ham, ananas, tomatenshizzle, vet veel kaas en andere lekkernij.
Jammer genoeg is de supermarkt reeds geslotenquote:
Ik heb nog wel een pizzabodem hier liggen, en tomatensaus, ananas, ham, kaas, tonijn, mozzarella en nog wat dingen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de supermarkt reeds gesloten.
JDude woont op 3 minuten loopafstand van de pizzastunterquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pizzabodem hier liggen, en tomatensaus, ananas, ham, kaas, tonijn, mozzarella en nog wat dingen...
Met een rollator.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
JDude woont op 3 minuten loopafstand van de pizzastunter.
Voor de luie mens onder ons.quote:
* crossover is jaloersquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Schoonouders 14.gif
Kan je beter met de auto gaan.quote:
No way dat ik benzine ga verspillen aan dat kippe(n?)eindjequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je beter met de auto gaan.
is nog beter voor het milieu ook, wordt het weer wat warmer
Uiteraard de motor laten draaien terwijl je op je pizza wacht.
Vertel.quote:
Tof zijn ze heh?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Schoonouders 14.gif
Ja tochquote:
kipquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
No way dat ik benzine ga verspillen aan dat kippe(n?)eindje.
Als het vriest ga ik ook altijd liever met een bus of autoquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kip
't is voor je eigen bestwil he, als je warmere winters wilt, en tropische zomers, moet je er toch wat in investerernW
Nee, van mij hoeft het ook niet.
Een beetje lopen is ook altijd goed
tenzij het vriest
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef crossover het volgende:
Ja ik kan het er niet zo goed mee vinden enzo
Mijn ouders zijn zeg maar het toppunt van vrijheid, en die van haar het toppunt van religie en niet radicale kutregels.
[verkapte R&P-post] Je hebt iets met haar! Niet met haar ouders. Geef het genoeg tijd, ooit trekken ze wel bij.[/verkapte R&P-post]quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef crossover het volgende:
Ja ik kan het er niet zo goed mee vinden enzo
Mijn ouders zijn zeg maar het toppunt van vrijheid, en die van haar het toppunt van religie en niet radicale kutregels.
Ze maken het me anders wel lastig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
t gaat toch om je chick niet om haar ouders
Ik heb het nu al 5 of 6 maanden tijd gegeven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[verkapte R&P-post] Je hebt iets met haar! Niet met haar ouders. Geef het genoeg tijd, ooit trekken ze wel bij.[/verkapte R&P-post]
Mijn hopelijk toekomstige schoonvader heeft een tyfushekel aan me geloof ik, die negeert me volledig steedsquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze maken het me anders wel lastig.
Maar misschien stel ik me wel aan
[..]
Ik heb het nu al 5 of 6 maanden tijd gegeven.
Wheheh heb jij soms dezelfde vriendin als ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn hopelijk toekomstige schoonvader heeft een tyfushekel aan me geloof ik, die negeert me volledig steeds![]()
Ik mag leijen van nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh heb jij soms dezelfde vriendin als ik
Haha, ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Wist je iig waar het bier stond!
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimistquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Wist je iig waar het bier stond!
JJ de andere 45% en de rest door de overige usersquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
da's waar
Ik vraag me af wat mijn aandeel qua posts is in #5
Zou me niks verbazen als dat 45% is ofzo
Ijsthee hier.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avond.. iedereen flink aan de leut?
als leut een synoniem is voor cola wel jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avond.. iedereen flink aan de leut?
vervelen zelfs...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef crossover het volgende:
[..]
JJ de andere 45% en de rest door de overige users
Ik begin me te vervelen
[..]
Ijsthee hier.
Verrek wat een goed idee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als leut een synoniem is voor cola wel ja
Dalijk effe een pot bier erbij pakken
Mijn Bavje is bijna opquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hellemonds Kwekwatter speciaal is open.
nee....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
JJ! We zijn al weer bijna vol.. misschien dan nu eindelijk?!
Ga lekker slapen dan. Je bent morgen toch vrijquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......voel me te beroerd....
...ik verga van de pijn in mijn knieen...
![]()
Arme meid.. kusje op?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......voel me te beroerd....
...ik verga van de pijn in mijn knieen...
![]()
Das nog eens een goeie tipquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga lekker slapen dan. Je bent morgen toch vrij
Irish Coffeequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Arme meid.. kusje op?![]()
![]()
Misschien toch maar eens aan de wodkakoffie?![]()
Jamaar waarom niet? Het zou de pijn verdringen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens...voor de zoveelste keer....IK DRINK NIET.....![]()
ook geen koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens...voor de zoveelste keer....IK DRINK NIET.....![]()
ten eerste lust ik het niet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar waarom niet? Het zou de pijn verdringen!
jawel, maar t was zo'n mooi inkoppertjequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
... je weet best wat ik bedoel....
![]()
Het is gewoon verslavend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Apart bier dat kwekwatter.. smaakt heel erg goed maar als je een minuut geen slok hebt genomen krijg je een brakke smaak in je mond
ergo, meer zuipenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Apart bier dat kwekwatter.. smaakt heel erg goed maar als je een minuut geen slok hebt genomen krijg je een brakke smaak in je mond
Ja dat dacht ik vroeger ook met sigarettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De prijs zorgt er wel voor dat je niet verslaafd raakt eraan.![]()
je denkt toch niet dat ik kan slapen met die pijn he....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga lekker slapen dan. Je bent morgen toch vrij
Dat is kut inderdaad. Maar als je met mate drinkt kan er niet veel verkeerd gaan dacht ik zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ten eerste lust ik het niet.......ten tweede is mijn vader alcoliste...ik zie wat het met je kan doen....
![]()
![]()
Pilletjes? Maar hoe komt het dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik kan slapen met die pijn he.......nee nee.....zo snel kome jullie niet van me af...
![]()
Wat wil je dan..wakker blijven tot de pijn weg is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik kan slapen met die pijn he.......nee nee.....zo snel kome jullie niet van me af...
![]()
ik denk dat ik mezelf heb aangeleerd om het niet lekker te vinden....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad. Maar als je met mate drinkt kan er niet veel verkeerd gaan dacht ik zo.
dit is 'm:quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wiskunde aantekeningen voor me, laptop en bier erbij.. gaat helemaal de goede kant op!
Wat voor hond is het trouwens?
paracetamol helpt niet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat wil je dan..wakker blijven tot de pijn weg is?
Neem een paracetamol en duik je bed in..
Ik zeg niet dat ik me lazerus zuip, dat doe ik hooguit in uiterst extreme gevallen (lees max 2x per jaar). Dronken zijn is maar niks..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik mezelf heb aangeleerd om het niet lekker te vinden.......en trouwens ik heb het niet nodig om plezier te hebben....
...nix is zo leuk om als nuchter mens naar al die halvegare die donken zijn te kijken....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk hondje! Zelfs ik zou hem nog uitlaten, en ik ben helemaal geen hondenmens..
Joyquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel..!!!!! hoe heet ze....?
heb je die ene topic niet gezien dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF?
http://www.nieuwnieuws.nl(...)doening_ontdekt.html
Ik vind het nooit leuk om mijn dronkemansverhalen achteraf in een groep terug te horen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef crossover het volgende:
Het ligt er maar net aan.. ik heb anders wel geweldige herinneringen aan de tijden dat ik zat was
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF?
Ranzig plaatje:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)doening_ontdekt.html
drink je niet meer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef crossover het volgende:
Het ligt er maar net aan.. ik heb anders wel geweldige herinneringen aan de tijden dat ik zat was
Jawel hoor, maar nooit echt veel.quote:
Ten eerste draai ik geen WLMquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering ja, dan ben je wel goed zuur!
@eer-ik: troubles met WLM?
Dan moet je hier in de buurt komen wonenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nooit echt veel.
Ja ja ja ja, maar ik krijg geen antwoordquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ten eerste draai ik geen WLM, omdat ik een mac gebruik, en ten tweede ben ik niet op de hoogte van problemen?
fixedquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nooit echt teveel.
Jij moest toch nog leren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mijn kwekwatter speciaal is op over naar de trippel
Moest klinkt als verleden tijd! Ik ga waarschijnlijk over een uur of 3 pas slapen, tijd genoeg dus nog.quote:
Tot een bepaalde mate (aan bier) kan dat welquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alsof leren en bierdrinken niet samen kan
tering, dit biertje smaakt me wel verdomd goed zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Tot een bepaalde mate (aan bier) kan dat wel
Witbierquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zaten 4 biertjes in het kistje, 2x speciaal, 1x triple, 1x wit.. moet toch eerst alles proberen om een goed oordeel te geven, en hoe kan ik ze nou vergelijken als ik het ga spreiden over meer dagen
Denk niet dat het nog lekker weer wordt.. maandag misschien zonnig, maar een beetje fris.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
die witte kan je beter laten staan tot morgen middag.
Mits het lekker weer is.
ja zegt ie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk niet dat het nog lekker weer wordt.. maandag misschien zonnig, maar een beetje fris.
Je bent niet de enige..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja zegt ie.
waarom is dat nou weer..
Ik wil geen pauperweer meer.
Hopelijk is het meer dan alleen ietsjes zoeter, anders voel ik me maar afgezet met een euro het flesje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
Sjoës is ietsje zoeter dan gewoon pils...Het is dan ook niets anders dan pils met een scheutje donker (in tegenstelling tot halfom, wat donker is met een flinke scheut pils)
1 euro voor een flesquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ach als je nagaat wat je in de kroeg betaald dan kan speciaal bier er best wel vanaf vind ik
haha, de TT is wel vaak verkeerd gedaan iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef crossover het volgende:
Ik maak deze nog even mee vol, dan pas ik de nieuwe TT ff aan omdat die verkeerd isen dan ga ik slapen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
nog 10 mensen.
Waar is J-J?
Wilde ze nog een nieuw topic openen?
daar verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef crossover het volgende:
Koffie SC #8 Een klontje melk en een wolkje suiker graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |