Verrek wat een goed idee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als leut een synoniem is voor cola wel ja
Dalijk effe een pot bier erbij pakken
Mijn Bavje is bijna opquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hellemonds Kwekwatter speciaal is open.
nee....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
JJ! We zijn al weer bijna vol.. misschien dan nu eindelijk?!
Ga lekker slapen dan. Je bent morgen toch vrijquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......voel me te beroerd....
...ik verga van de pijn in mijn knieen...
![]()
Arme meid.. kusje op?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......voel me te beroerd....
...ik verga van de pijn in mijn knieen...
![]()
Das nog eens een goeie tipquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga lekker slapen dan. Je bent morgen toch vrij
Irish Coffeequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Arme meid.. kusje op?![]()
![]()
Misschien toch maar eens aan de wodkakoffie?![]()
Jamaar waarom niet? Het zou de pijn verdringen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens...voor de zoveelste keer....IK DRINK NIET.....![]()
ook geen koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens...voor de zoveelste keer....IK DRINK NIET.....![]()
ten eerste lust ik het niet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar waarom niet? Het zou de pijn verdringen!
jawel, maar t was zo'n mooi inkoppertjequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
... je weet best wat ik bedoel....
![]()
Het is gewoon verslavend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Apart bier dat kwekwatter.. smaakt heel erg goed maar als je een minuut geen slok hebt genomen krijg je een brakke smaak in je mond
ergo, meer zuipenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Apart bier dat kwekwatter.. smaakt heel erg goed maar als je een minuut geen slok hebt genomen krijg je een brakke smaak in je mond
Ja dat dacht ik vroeger ook met sigarettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De prijs zorgt er wel voor dat je niet verslaafd raakt eraan.![]()
je denkt toch niet dat ik kan slapen met die pijn he....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga lekker slapen dan. Je bent morgen toch vrij
Dat is kut inderdaad. Maar als je met mate drinkt kan er niet veel verkeerd gaan dacht ik zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ten eerste lust ik het niet.......ten tweede is mijn vader alcoliste...ik zie wat het met je kan doen....
![]()
![]()
Pilletjes? Maar hoe komt het dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik kan slapen met die pijn he.......nee nee.....zo snel kome jullie niet van me af...
![]()
Wat wil je dan..wakker blijven tot de pijn weg is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik kan slapen met die pijn he.......nee nee.....zo snel kome jullie niet van me af...
![]()
ik denk dat ik mezelf heb aangeleerd om het niet lekker te vinden....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad. Maar als je met mate drinkt kan er niet veel verkeerd gaan dacht ik zo.
dit is 'm:quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wiskunde aantekeningen voor me, laptop en bier erbij.. gaat helemaal de goede kant op!
Wat voor hond is het trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |