McChickenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben net op de terugweg even langs de mac gereden

Je weet waar m'n huis woont!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen met van die champignonnetjes, ham, ananas, tomatenshizzle, vet veel kaas en andere lekkernij.

Jammer genoeg is de supermarkt reeds geslotenquote:

Ik heb nog wel een pizzabodem hier liggen, en tomatensaus, ananas, ham, kaas, tonijn, mozzarella en nog wat dingen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de supermarkt reeds gesloten.

JDude woont op 3 minuten loopafstand van de pizzastunterquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pizzabodem hier liggen, en tomatensaus, ananas, ham, kaas, tonijn, mozzarella en nog wat dingen...

Met een rollator.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
JDude woont op 3 minuten loopafstand van de pizzastunter.

Voor de luie mens onder ons.quote:

* crossover is jaloersquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Schoonouders 14.gif

Kan je beter met de auto gaan.quote:

No way dat ik benzine ga verspillen aan dat kippe(n?)eindjequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je beter met de auto gaan.
is nog beter voor het milieu ook, wordt het weer wat warmer
Uiteraard de motor laten draaien terwijl je op je pizza wacht.

Vertel.quote:

Tof zijn ze heh?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Schoonouders 14.gif

Ja tochquote:

kipquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
No way dat ik benzine ga verspillen aan dat kippe(n?)eindje.

Als het vriest ga ik ook altijd liever met een bus of autoquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kip
't is voor je eigen bestwil he, als je warmere winters wilt, en tropische zomers, moet je er toch wat in investerernW
Nee, van mij hoeft het ook niet.
Een beetje lopen is ook altijd goed
tenzij het vriest

Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef crossover het volgende:
Ja ik kan het er niet zo goed mee vinden enzo
Mijn ouders zijn zeg maar het toppunt van vrijheid, en die van haar het toppunt van religie en niet radicale kutregels.

[verkapte R&P-post] Je hebt iets met haar! Niet met haar ouders. Geef het genoeg tijd, ooit trekken ze wel bij.[/verkapte R&P-post]quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef crossover het volgende:
Ja ik kan het er niet zo goed mee vinden enzo
Mijn ouders zijn zeg maar het toppunt van vrijheid, en die van haar het toppunt van religie en niet radicale kutregels.

Ze maken het me anders wel lastig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
t gaat toch om je chick niet om haar ouders
Ik heb het nu al 5 of 6 maanden tijd gegeven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[verkapte R&P-post] Je hebt iets met haar! Niet met haar ouders. Geef het genoeg tijd, ooit trekken ze wel bij.[/verkapte R&P-post]

Mijn hopelijk toekomstige schoonvader heeft een tyfushekel aan me geloof ik, die negeert me volledig steedsquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze maken het me anders wel lastig.
Maar misschien stel ik me wel aan
[..]
Ik heb het nu al 5 of 6 maanden tijd gegeven.

Wheheh heb jij soms dezelfde vriendin als ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn hopelijk toekomstige schoonvader heeft een tyfushekel aan me geloof ik, die negeert me volledig steeds![]()

Ik mag leijen van nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh heb jij soms dezelfde vriendin als ik

Haha, ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Wist je iig waar het bier stond!

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimistquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Wist je iig waar het bier stond!

JJ de andere 45% en de rest door de overige usersquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
da's waar
Ik vraag me af wat mijn aandeel qua posts is in #5
Zou me niks verbazen als dat 45% is ofzo
Ijsthee hier.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avond.. iedereen flink aan de leut?

als leut een synoniem is voor cola wel jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avond.. iedereen flink aan de leut?

vervelen zelfs...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef crossover het volgende:
[..]
JJ de andere 45% en de rest door de overige users
Ik begin me te vervelen
[..]
Ijsthee hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |