J_J1?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig sebasser, kijk uit dat je J_J1 niet boos maakt
Dit topic was haar op het lijf geschreven namelijk
Someone!quote:
maak er maar iets van...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg 'm niet mooi
TT gefixt & centraal
maar wl mijn eerste erbij he....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg 'm niet mooi
TT gefixt & centraal
Vooruit dan, laatste pogingquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar wl mijn eerste erbij he....?![]()
![]()
..dus in totaal 3....
![]()
Wat denk je zelfquote:
Ah okquote:
The Illusionist raad ik je ook aan in dat geval!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef erkel het volgende:
Zonet ff The Prestige gekeken onder het genot van een bakkie Goede film
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Vooruit dan, laatste poging
[afbeelding]
Leek mij ook een leuke film jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef crossover het volgende:
[..]
The Illusionist raad ik je ook aan in dat geval!
Die staat al klaar om mijn pc. Volgende projectquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef crossover het volgende:
[..]
The Illusionist raad ik je ook aan in dat geval!
3 dingen die het jou een stuk makkelijker maken dus....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Thee (ja ja sorry ik weet het.), 3FM. Fok!.
wat een baan
valt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee hoor......quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Deel zeven alweer![]()
![]()
![]()
Volgens mij loop ik achter![]()
KOM MAAR OP MET DIE SUPER VETTE UI.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Vooruit dan, laatste poging
[afbeelding]
Hij is ook niet goed gelukt. Heb er niet de goede software voor.quote:
Was je ons vergeten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Deel zeven alweer![]()
![]()
![]()
Volgens mij loop ik achter![]()
Verrek ik heb altijd gedacht dat jij een kerel wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Thee (ja ja sorry ik weet het.), 3FM. Fok!.
wat een baan
Sebasser is dan ook een eigenwijs kereltjequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had zelfs een leuk zin ervoor....maar niemand heeft daar gehoor aan gegeven...
![]()
Mooie meevaller voor JDude dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Verrek ik heb altijd gedacht dat jij een kerel was![]()
doe hem dan gewoon zoals je het net liet zien......quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij is ook niet goed gelukt. Heb er niet de goede software voor.
Zo is toch goed dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe hem dan gewoon zoals je het net liet zien.........goed genoeg....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo is toch goed dan?
[afbeelding]
Zet 'm d'r maar in dan
ja leuk...hoe dan....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo is toch goed dan?
[afbeelding]
Zet 'm d'r maar in dan
ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Verrek ik heb altijd gedacht dat jij een kerel was![]()
Mijn profiel is slechts 1 klik away hoorquote:
Waarom moet je het weerstaan.....lekker volvretenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
De halve koelkast ligt hier vol tompoezen. Iets met een prijsvraag ofzo. Keimoeilijk te weerstaan
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
De halve koelkast ligt hier vol tompoezen. Iets met een prijsvraag ofzo. Keimoeilijk te weerstaan
.
Ze staan er al 2 dagenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom moet je het weerstaan.....lekker volvreten![]()
JE BENT EEN SCHAT.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:25 schreef crossover het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager of http://forum.fok.nl/user/profile
Nou snel danquote:
Volgens mij zijn ze al enigszins bedorvenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou snel danstraks bederven ze nog.
* erkel verlangt naar een overheerlijke tompoes (met een bakkie erbij)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Zulks een liefde in dit topic!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...BEN HEM OOK ERG DANKBAAR...
....aanschouw mijn nieuwe UI....
![]()
![]()
![]()
Waar? wanneer? hoe???quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al enigszins bedorven. Ik geloof dat het restant wat er nu nog ligt opgedeeld gaat worden en gevoerd gaat worden aan studenten
.
Breda, ene hogeschool, met vorkje erbij denk ik. Misschien niet eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Waar? wanneer? hoe???![]()
@Juon: puike UI [afbeelding]
ik ga met je mee....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Waar? wanneer? hoe???![]()
@Juon: puike UI [afbeelding]
Morgen lange dag @ work. Maar vrijdagmiddag vrijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef crossover het volgende:
Niet zo overdrijven! Ben zelf ook maar bescheiden
Morgen lekker vrij
Hmm dat wordt dan een lange reisquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Breda, ene hogeschool, met vorkje erbij denk ik. Misschien niet eens.
Baggere automatenkoffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm dat wordt dan een lange reisvoor een bijna bedorven stukje tompoes, hmm. Dilemma, dilemma
Is er koffie bij??Dan wordt de keuze wat simpeler
Net snel even gelurkt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn profiel is slechts 1 klik away hoor.
Sorry! Wel een DE automaat thoo.. ik denk dat ze er alleen andere koffie in doen ofzoquote:
quote:
Ja vet he....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef OA het volgende:
Avond!![]()
Ben ik weer! Met een bakkie natuurlijk!![]()
Alweer 87 posts in dit topic!![]()
JJ: je UI is leuk geworden!![]()
Dat wordt binnen zitten met een bakkiequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme. Vanaf vrijdag minder lekker weer buiten.
ahhhh nee he....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme. Vanaf vrijdag minder lekker weer buiten.
Jep. Is ook goedkoper dan op het terrasquote:
Ik heb al 100+ posts vandaag, terwijl mijn gemiddelde slechts 8 is...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
Damn.. nr 7 alweer.. volgens mij lullen julie steeds snel een even topic vol als ik weg ben ofzo![]()
Iets met kouder en minder zonquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh nee he.......wat dan...
![]()
mijn gemiddelde is 104....quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al 100+ posts vandaag, terwijl mijn gemiddelde slechts 8 is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |