Witbierquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zaten 4 biertjes in het kistje, 2x speciaal, 1x triple, 1x wit.. moet toch eerst alles proberen om een goed oordeel te geven, en hoe kan ik ze nou vergelijken als ik het ga spreiden over meer dagen
Denk niet dat het nog lekker weer wordt.. maandag misschien zonnig, maar een beetje fris.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
die witte kan je beter laten staan tot morgen middag.
Mits het lekker weer is.
ja zegt ie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk niet dat het nog lekker weer wordt.. maandag misschien zonnig, maar een beetje fris.
Je bent niet de enige..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja zegt ie.
waarom is dat nou weer..
Ik wil geen pauperweer meer.
Hopelijk is het meer dan alleen ietsjes zoeter, anders voel ik me maar afgezet met een euro het flesje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
Sjoës is ietsje zoeter dan gewoon pils...Het is dan ook niets anders dan pils met een scheutje donker (in tegenstelling tot halfom, wat donker is met een flinke scheut pils)
1 euro voor een flesquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ach als je nagaat wat je in de kroeg betaald dan kan speciaal bier er best wel vanaf vind ik
haha, de TT is wel vaak verkeerd gedaan iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef crossover het volgende:
Ik maak deze nog even mee vol, dan pas ik de nieuwe TT ff aan omdat die verkeerd isen dan ga ik slapen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
nog 10 mensen.
Waar is J-J?
Wilde ze nog een nieuw topic openen?
daar verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:00 schreef crossover het volgende:
Koffie SC #8 Een klontje melk en een wolkje suiker graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |