Ongelofelijk dit....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef obezzi het volgende:
té kinderachtig dit bah
Juist!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
iemand die je absoluut niet mag, en die je dan steeds aanraakt...... behoorlijk bedreigend imho.
Daar ben ik het helemaal mee eens...stel het was Amanda..of Sylvia?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik vind dat in tegenstelling tot Day wel fysiek geweld, als mensen niet willen dat je aan ze zit en je raakt ze toch aan is het fysiek geweld, dus Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt.
De Rat heeft hem dit ook ingefluiterd.....vandaar de klik met psycho Japiequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef zaadjuh het volgende:
kijk brian genieten...wat een vuil vies goor kloteventje
Nou mn handjes jeuken van die gozerquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef zaadjuh het volgende:
kijk brian genieten...wat een vuil vies goor kloteventje
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist!
Daarbij heet hij enorm vaak gezegd dat Jaap álles mocht doen en zeggen, maar NIET aanraken.
En een uur lang tóch blijven doen. Duidelijk zat.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Please Day, maar kopstoten? Na éen kopstoot had Huub er allang uitgelegen.
op sokkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
Brian is zooooooo'n held......
Precies..... Hij houdt zijn smoel wel die /dat ondekruipselquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Rat heeft hem dit ook ingefluiterd.....vandaar de klik met psycho Japie![]()
vind je...hij laat zien wat een aso hij is vooral datviese geboerquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:00 schreef looier het volgende:
Jaap is sterk bezig!
Waarom leveld Huub met Brianless vraag ik me af???? Huub heeft niet door dat Brian staat te genieten van Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef Villalux het volgende:
WAt is die BRanless een GALBAK zeg wat een ...nou ik weet er geen woord voor..
Hear Hearquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet van jullie. Geweld = geweld, klaar!
Huub heeft Jaap meerdere kopstoten gegeven, boeit niet of die hard waren, boeit niet of Jaap met z;n grote kop het nauwelijks voelt. Hij deed het! Waarom wordt dat goedgepraat? Waarom worden er smoesjes voor gepost?
Als Brian het had gedaan, was de COS te klein geweest.
Hetzelfde met de walgelijke beledigingen van Huub richting Jaap (net spuugde hij op Jaap's moeder, what the fuck heeft die vrouw er mee te maken?). Toen NL en Bart het deden waren ze de duivel zelf. Huub heeft veel ergere dingen tegen Jaap gezegd. En men ligt hier in een deuk of er wordt gezegd dat Jaap het verdient. Onzin, sorry.
Inderdaad ja... En die 1 staat dan voor wie eruit moet. Lijkt me duidelijk dat Jaap nu exit is.quote:
Vertel! Noem eens een paar punten waaruit blijkt dat hij sterk bezig is!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:00 schreef looier het volgende:
Jaap is sterk bezig!
Hij pakt Huub precies aan op zijn zwakke plek. Een officiele waarschuwing voor Huub reeds in de pocket...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
vind je...hij laat zien wat een aso hij is vooral datviese geboer
Iemand psychisch helemaal de grond in trappen met meerdere personen, of af en toe een beetje personal space invadenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:58 schreef dikkedoelie het volgende:
Echt als je nu nog partij kiest voor Jaap, dan ben je niet goed wijs.
Ja, die is tijdens deze reality soap echt compleet de weg kwijt. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap keihard geschopt en kopstoten gegeven, terwijl de gezellige dikkerd alleen maar even wilde knuffelen!
Tenminste, volgens mijn lieftallige medemod.
hier ben ik het een beetje mee eens.moet nu maar eens Brainless aanpakkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub je bent echt een dombo.
Je wil zo graag het spel spelen en tv maken.
Je heb zelfs een week vakantie gehad.
En nog heb je die rat niet door.
Of je durft niet tegen hem.
50% van wat we zien is show (volgens Nena). Jaap is z`n target volgens het script... NatasJa en Brainless worden ontlast.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
En nog heb je die rat niet door.
Of je durft niet tegen hem.
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
vind je...hij laat zien wat een aso hij is vooral datviese geboer
Hij bezorgd Jaap een gegarandeerde exit, dus ik vind het prima. Als Amanda twee keer thee over Huub had gegooid was ze ook zeker exit geweest. Jaap heeft het nu wel 6x gedaan in feite. Dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef BuffyJan het volgende:
Huub moet die gast gewoon niet voeren. Negeren gewoon
Daar kan ik ook met mijn pet niet bij!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:01 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
Waarom leveld Huub met Brianless vraag ik me af???? Huub heeft niet door dat Brian staat te genieten van Jaap.
.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef looier het volgende:
[..]
Hij pakt Huub precies aan op zijn zwakke plek. Een officiele waarschuwing voor Huub reeds in de pocket...
Dat eerste was een slechte zaak... dat tweede was zéér logisch als iemand je constant blijft achtervolgen en zelfs tegen je aan gaat staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaal![]()
![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bezorgd Jaap een gegarandeerde exit, dus ik vind het prima. Als Amanda twee keer thee over Huub had gegooid was ze ook zeker exit geweest. Jaap heeft het nu wel 6x gedaan in feite. DusJaap.
Nou, dat gaat me veel te ver.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die is tijdens deze reality soap echt compleet de weg kwijt. Kan gebeuren.
Gelukkig ben jij wel lekker bezigquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima manier om aan te geven dat iemand moet oprottenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, iemand longkanker toewensen, en rook in zijn gezicht blazen is sociaal![]()
![]()
Ja Scan, ik ben de weg kwijt, wat jij wil. Lekker makkelijk, als je niet met de meute meedoet, sppor je niet. Nou, godzijdank!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles goe dheb uitgelegd is Jaap morgen echt wel exitquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Als er een nieuwe bewoner komt en die blijkt een betere backup voor Brian te zijn, laat hij Jaap als een baksteen vallen...
Dat is nou precies hetzelfde wat eric en huub eerder bij hem dedenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat eerste was een slechte zaak... dat tweede was zéér logisch als iemand je constant blijft achtervolgen en zelfs tegen je aan gaat staan.
Zou leuk zijn. 1 klein probleempje in je redenering:quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Hij is meerdere keren in de fout gegaan. Het is jammer dat ze dat nu niet al durven beslissen, waardoor Huub nog even risico liep ook. Maar we horen het morgen wel. Dat wordt feest en de redactie blij dat ze er weer een nieuwe in kunnen zetten.
ik ook niet snap daar helemaal niks van!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar kan ik ook met mijn pet niet bij!!
Nou mooie show.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
50% van wat we zien is show (volgens Nena). Jaap is z`n target volgens het script... NatasJa en Brainless worden ontlast.
eens..........quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Lieve Day,
Ik heb van me moeder altijd geleerd dat geweld niet mag. Ik heb me daar ook altijd (-1) aangehouden. Maar wat jaap eerst bij eric deed en later ook bij huub... Dat is aanranding. Dat is gewoon niet okee. En in dat geval mag je best iemand wegduwen/schoppen/koppen. Dat is nu eenmaal zo. Het feit dat huub en eric mannen zijn en jaap ook doet daar niks aan af. Dit heeft helemaal niks te maken wie die 2 zijn. Dit heeft te maken met wat jaap deed. Ik snap ook niet hoe iemand dat anders kan uitleggen. Echt niet.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
FF lekker Brian aan de tand voelen nu !!!![]()
onzin, je bent echt een tikje de weg kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb overigens niet gezegd dat Huub Jaap heeft geschopt. Haren trekken en kopstoten is wel degelijk gebeurd. Meerdere keren zelf.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles goe dheb uitgelegd is Jaap morgen echt wel exit
Day, als jij het woord jullie gebruikt in je betoog maak je dat er een jou is tegen de meute. Dat is niet zo !!! Het maakt me geen moer uit wat iemand vindt, maar laat iedereen zijn of haar mening geven zonder zichzelf te hoeven onderscheiden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja Scan, ik ben de weg kwijt, wat jij wil. Lekker makkelijk, als je niet met de meute meedoet, sppor je niet. Nou, godzijdank!
Ik heb overigens niet gezegd dat Huub Jaap heeft geschopt. Haren trekken en kopstoten is wel degelijk gebeurd. Meerdere keren zelf.
Gelul...........voorhoofd tegen voorhoofd is echt geen kopstoot.........quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
kopstoten? wanneer was dat?
Had je ook die kopstoot een tijdje terug gezien en dat hij jaap een paar keer echt in zijn gezicht raakte?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja Scan, ik ben de weg kwijt, wat jij wil. Lekker makkelijk, als je niet met de meute meedoet, sppor je niet. Nou, godzijdank!
Ik ben ook dik ....niet zo dik als jaap,maar toch......ik ben heel lief,, erg sociaal en heb nooit geen ruzie met mensenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb door DGK een nieuwe haat ontwikkeld tegen dikke mensen.
Yup, Huub exitquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs in deze 'strijd' haat ik Brian, vieze vuile rat is het.. .die geniet
Ben een beetje bang voor Huub morgen, hij heeft ook tysieke dingen gebruikt....
Kom nou toch. Je ziet ze echt vliegen. Je lijkt Amanda wel met haar getuigenis. Huub heeft gedaan wat hij van de redactie duidelijk heeft doorgekregen wat mocht en dat is exact wat hij doet. Als iemand je non stop blijft achtervolgen en de weg blijft blokkeren, dan duw je die persoon desnoods hard aan de kant. Logisch. En dat is wat er gebeurd is. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
JIJ bent compleet de weg kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles goe dheb uitgelegd is Jaap morgen echt wel exit
Iemand longkanker toewensen is echt fout, maar daarvoor zei jaap zelf tegen huub als jij in het ziekenhuis ligt met longkanker kom ik je opzoeken. Rook in gezicht blazen is niet sociaal, maar wat jaap deed wegblokkeren enz. is ook niet sociaal.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:04 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
En toen zat je daar naast Anton Geesink en dacht je: laat ik hem eens lekker een paar weken gaan sarren, die bolle mag toch niet slaan?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:08 schreef FdW het volgende:
Met mijn 1.88 en bijna 100 kilo kwam ik een keer toevallig naast Anton Geesink te zitten. Ik voelde me een klein mannetje.. Daarom begrijp ik heel goed dat Huub e.e.a. onprettig vindt.![]()
De avond van de Voetbalvrouwen-stemming was de 1e keer, die nacht dat Huub en Eric Jaap's beddegoed hadden verstopt was de 2e keer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
kopstoten? wanneer was dat?
ja dat is inderdaad wél grappig .......quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHA jaap luisterd meeeee
Huub is meerdere mlen de fout in gegaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom nou toch. Je ziet ze echt vliegen. Je lijkt Amanda wel met haar getuigenis. Huub heeft gedaan wat hij van de redactie duidelijk heeft doorgekregen wat mocht en dat is exact wat hij doet. Als iemand je non stop blijft achtervolgen en de weg blijft blokkeren, dan duw je die persoon desnoods hard aan de kant. Logisch. En dat is wat er gebeurd is. Niets meer en niets minder.
Ook de KNVB tuchtcommissie had dit geseponeerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelul...........voorhoofd tegen voorhoofd is echt geen kopstoot.........![]()
Exactquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Lieve Day,
Ik heb van me moeder altijd geleerd dat geweld niet mag. Ik heb me daar ook altijd (-1) aangehouden. Maar wat jaap eerst bij eric deed en later ook bij huub... Dat is aanranding. Dat is gewoon niet okee. En in dat geval mag je best iemand wegduwen/schoppen/koppen. Dat is nu eenmaal zo. Het feit dat huub en eric mannen zijn en jaap ook doet daar niks aan af. Dit heeft helemaal niks te maken wie die 2 zijn. Dit heeft te maken met wat jaap deed. Ik snap ook niet hoe iemand dat anders kan uitleggen. Echt niet.
Nathaniel heeft huub wel geschopt en geslagen nadat huub bedreigend met zijn vuist voor hem stond, en huub zijn hand bedreigend op Nathaniel's schouder legde om hem vast te houden. Jaap heeft het truukje dus duidelijk van Huub geleerd. Zo moeilijk is het allemaal toch niet, het kan speltechnisch toch allemaal. Jaap weet nu precies waarmee ie huub kan pakken, en huub heeft gewoon helemaal niks op Jaap behalve wat laag gedoe dat hem toch niet aantrekt. Jaap is dus speltechnisch heel goed bezig en structureel bezig om Huub weg te krijgen. Jaap is gewoon geestelijk zoveel sterker dan Huub. Misschien niet op het gebied van eigenwaarde, maar wel op het gebied van gevoeligheid. En om de gouden kooi te winnen moet je gewoon een ongevoelige zak zijn en dat is jaap, dus bij deze chapeau voor hem.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Ik was geen fan van NL maar die deed het tenminste met woorden. Wat Jaap doet is zeer bedreigend. Met een lichaam van 200 kilo op je hangen vind ik erg bedreigent
Jij bent met je nachtelijke posts ook volkomen clueless trouwensquote:
Ik zou ook gewoon alles afluisteren wat er te afluisteren valt hoor.... hallo! het gaat om veel eurootjes daarzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Jaap staat gewoon vet blij af te luisteren, klootzak. Gewoon geen schaamte: brian 2.
Nee, leuke babbel gehad. Sympathieke man.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen zat je daar naast Anton Geesink en dacht je: laat ik hem eens lekker een paar weken gaan sarren, die bolle mag toch niet slaan?!
kusje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:10 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Ik ben ook dik ....niet zo dik als jaap,maar toch......ik ben heel lief,, erg sociaal en heb nooit geen ruzie met mensen![]()
Huub speltechnisch gezien de verliezer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iemand psychisch helemaal de grond in trappen met meerdere personen, of af en toe een beetje personal space invadenWat mij betreft staan ze nu quitte, alhoewel speltechnisch gezien Huub de verliezer is. Brian weet nu wat ie aan jaap heeft. Een 2e nathaniel die een geweldige buffer is tegen zijn concurrent, Huub.
Niet overdrijven he, want Eric doet dat ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Jaap staat gewoon vet blij af te luisteren, klootzak. Gewoon geen schaamte: brian 2.
Daar ben ik normaal op tegen, maar in dit geval zou het idd beter voor hem zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om hopelijk nooit meer wakker te worden.
Ik heb Huub niet zien schoppen en slaan zoals NL dat deedquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nathaniel heeft huub wel geschopt en geslagen nadat huub bedreigend met zijn vuist voor hem stond, en huub zijn hand bedreigend op Nathaniel's schouder legde om hem vast te houden. Jaap heeft het truukje dus duidelijk van Huub geleerd.
Huub is echt blind wat Brian betreft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:13 schreef Clank het volgende:
Huub heeft nu 'open' gesprek met Brian.. terwijl Brian alleen maar info opzuigt.
Cluelessquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent met je nachtelijke post ook volkomen clueless trouwens
Tijdens BB was je echt veel scherper. Lees de andere reacties eens zou ik zeggen.
En let vooral op de reactie morgen van de redactie van DGK
voor die fysieke dingen van Huub hoef je niet bang te zijn,Jaap zat fout en was meer dan provocerend bezig en zal minimaal een officiele waarschuwing krijgen van die flutredactie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs in deze 'strijd' haat ik Brian, vieze vuile rat is het.. .die geniet
Ben een beetje bang voor Huub morgen, hij heeft ook tysieke dingen gebruikt....
En hij is dan een klootzak omdat?? Kom op zeg hij staat gewoon onderaan de trap te luisteren, boven weten ze ook heel goed dat dat mogelijk zou kunnen zijn, ze kunnen ook ergens gaan zitten waar niet het hele huis ze kan horen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:12 schreef looier het volgende:
[..]
Huub is meerdere mlen de fout in gegaan.
Hij heeft hem zelf lopen opfokken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik denk echt dat Brian een beetje geschrokken is van Jaap en zoals hij deed vanavond.
Maar hij kan wel spellenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef obezzi het volgende:
echt viese papzak
Nee hoor, z'n benen zijn te vermoeid om z'n bovenlichaam nog te dragenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef pronkjewail het volgende:
Zal Jaap daar nou gaan zitten om Huub de weg naar de slaapkamer te belemmeren???
en gelijk heeft iequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef looier het volgende:
Haha, Jaap luistert rustig mee...
Oh please... Andersom lijkt mequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik denk echt dat Brian een beetje geschrokken is van Jaap en zoals hij deed vanavond.
Zei ik dat? Huub heeft Nathaniel helemaal niks gedaan maar hem wel in een positie gebracht waarin hij zich bedreigd voelde, en jaap doet nu precies hetzelfde bij huub. Leer van de meester, en steek hem daarna in zijn rug. Simpel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb Huub niet zien schoppen en slaan zoals NL dat deed
Ik denk niet dat hij exit is, maar het moet toch zeker wel een flinke waarschuwing worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.
We zullen zien morgen. Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
Je mocht toch niet meer met drank gooien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkel moment. Iedere reactie was omdat Jaap iedere keer weer iets deed wat niet is toegestaan.
En wedden dat rat dat allang door heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Soury het volgende:
Hij gaat er ff lekker bij zitten! Groot gelijk Jaap luister die Brian rat maar af![]()
Dacht ik van amanda ook met dr koffie toen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien morgen. Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
Jouw inschatting was ook dat Amanda zeker weg zou gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Mijn inschatting is dat Jaap ongewtijfeld exit is. Die jongen is echt een gevaar.
denk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef Villalux het volgende:
Brainlees weet dat jaap acher hem is! eruggggggggggg
Ik denk niet dat Huub iets zegt wat Jaap niet al weet. Huub is altijd wel eerlijk. Ik denk ook dat Huub er oprecht niet mee zit als ie weet dat Jaap dit hoort.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie
Hoor je wellicht nog eens iets... (wat niet in je gezicht gezegd wordt)
Ja dat mag weer, amanda gooide pas hete thee over Huub heen met het kopje er achteraan en ze kreeg een officiele waarschuwing. Dus dat is weer geoorloofd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mocht toch niet meer met drank gooien?
Mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij exit is, maar het moet toch zeker wel een flinke waarschuwing worden.
Scanman nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dacht ik van amanda ook met dr koffie toen.
Is ie zo slim ? Naaaahhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wedden dat rat dat allang door heeft.
stap nou is uit je Huubmania man dat zou veel toffer zijn. Huub is echt geen lieverdje hoor. Omdat er iemand nog veel erger is (Jaap) valt het misschien minder op maar hij laat zich toch opfokken en gaat ook niet helemaal vrijuit en dat mis ik totaal in wat je zegt. Jaap deed alles, Huub niks. Nee, ze deden beiden wat en dat zoeken ze achter maar uit wat ze er mee doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian weet allang dat hij er zit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef GoldenGuy het volgende:
Jammer dat ze in de keuken zo hard praten... anders hadden ze Japio vast wel horen ademhalen (hijgen) onder aan de trap
Denk je nou echt dat Brian hem wegstemt nu ie vol bewondering heeft toegekeken hoeveel overwicht Jaap vanavond had over huub, en hoe huub vanavond bijna het huis uit moest?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:15 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Huub speltechnisch gezien de verliezer?. Degene die er over 4 weken uitgestemd wordt is Jaap.
Als jij dat echt vindt dan spoor je echt voor geen meter. Jullie zullen Huub-aanhangers wel beschuldigen dat ze alles niet zo helden meer zien. Maar na zo'n opmerking is toch wel duidelijk dat jullie echt een zwaar gekleurde blik hebben. Als jij Huubs acties wilt vergelijken met wat Jaap vanavond deed, dan ... ja sorry... maar dan spoor je gewoon niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetzelfde wat eric en huub eerder bij hem deden![]()
OK Maar wellicht wel handig om te weten dat Brian hem toch enigszins verdedigt nu.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat Huub iets zegt wat Jaap niet al weet. Huub is altijd wel eerlijk. Ik denk ook dat Huub er oprecht niet mee zit als ie weet dat Jaap dit hoort.
Das dan KUTquote:
Het is gewoon niet netjes. En het is ook nog is een extreem zwakte bod.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
En hij is dan een klootzak omdat?? Kom op zeg hij staat gewoon onderaan de trap te luisteren, boven weten ze ook heel goed dat dat mogelijk zou kunnen zijn, ze kunnen ook ergens gaan zitten waar niet het hele huis ze kan horen.
Andersom had Huub net zo goed staan luisteren.
En dat lokte ik misschien een beetje uit, met een grappig bedoelde post.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Clueless![]()
Jij verwijt me wel eens dat ik op de man speel en dat zie ik jou nu bij Day doen
Zonder Huub geen DVK ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
stap nou is uit je Huubmania man dat zou veel toffer zijn. Huub is echt geen lieverdje hoor. Omdat er iemand nog veel erger is (Jaap) valt het misschien minder op maar hij laat zich toch opfokken en gaat ook niet helemaal vrijuit en dat mis ik totaal in wat je zegt. Jaap deed alles, Huub niks. Nee, ze deden beiden wat en dat zoeken ze achter maar uit wat ze er mee doen.
edit: begrijp me niet verkeerd, het lijkt me niet tof als Jaap zo tegen mij zou doen maar Huub reageert alles behalve slim vind ik
Lieve Veulen,quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Lieve Day,
Nou hij is knap slim.quote:
Jaap heeft nooit gelijk. Hij is gewoon iemand die je niet wilt kennen. Niet omdat ie zo vet is, maar omdat hij een compleet contactgestoorde gast is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie
Hoor je wellicht nog eens iets... (wat niet in je gezicht gezegd wordt)
Onder welke steen kom jij vandaan ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou hij is knap slim.
Hij zorgt er steeds voor dat hij uit de wind word gehouden.
Hij hoort mensen op een slinkse manier uit.
En gebruikt dat later weer.
En zelfs de meiden moeten meer van hem.
Ik denk dat je dat totaal verkeerd inschat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij is dan een klootzak omdat?? Kom op zeg hij staat gewoon onderaan de trap te luisteren, boven weten ze ook heel goed dat dat mogelijk zou kunnen zijn, ze kunnen ook ergens gaan zitten waar niet het hele huis ze kan horen.
Andersom had Huub net zo goed staan luisteren.
Dit begrijp ik dus weer is niet. Zei ik ergens dat hij eruit moet? Pff..quote:
jaap krijgt morgen maximaal een waarschuwing. hier gaan ze hem er echt niet voor uitzettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... en dat was ook zeer dom van Huub. Maar hij zei al dat hij daar een waarschuwing voor over had, net als Amanda. Die heeft hij inmiddels ook al gekregen. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden vanavond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mocht toch niet meer met drank gooien?
Als een salamander, keren de ogen 190 graden omquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:24 schreef Villalux het volgende:
[..]
altijs scherp op zo iets ..hoorde hem vlak achter hem.......en hij praat lief of zegt niks!
Die avond na de stemming.... overal waar jaap liep waren eric en huub in zijn 'personal space' in het huis, in de tuin en het kantoor en maakte hem voor alles en nog wat uit tot diep in de nacht, verscheurde zijn persoonlijke brieven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dat echt vindt dan spoor je echt voor geen meter. Jullie zullen Huub-aanhangers wel beschuldigen dat ze alles niet zo helden meer zien. Maar na zo'n opmerking is toch wel duidelijk dat jullie echt een zwaar gekleurde blik hebben. Als jij Huubs acties wilt vergelijken met wat Jaap vanavond deed, dan ... ja sorry... maar dan spoor je gewoon niet.
"Netjes" is al lang niet meer van toepassing op welke bewoner dan ook... op Sylvia na dan, dat is de enige die wel fatsoen in haar donder heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes. En het is ook nog is een extreem zwakte bod.
Ik smijt erg graag met het woord klootzak en sukkel trouwens.
Ik ben geen overtuigd huub fan. Dus dat laatste maakt me geen moer uit: Iedereen die dat doet krijgt van mij een snip.
Normaal niet nee, maar als iemand keer op keer, na meerdere meldingen, je hardhandig weg gaat duwen vind ik dat meer dan logisch. En dat is wat er gebeurde. Jaap had al 2 of 3x de regels overtreden voordat Huub hem (volgens mij op aanraden van de redactie) ging wegduwen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus weer is niet. Zei ik ergens dat hij eruit moet? Pff..
Ik vind alleen niet dat je het zo zwart-wit kan zien dat Huub alles goed doet en Jaap alles fout.
jaap maak een beetje ruzie zoals een kind van 6 dat doetquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mensen die schelden heb ik weleens gezien of meegemaakt ... maar de manier waarop Jaap ruzie maakt is volkomen nieuw voor me. Tegen iemand aan gaan staan, op de grond gaan liggen, na-praten als een klein kind, vette boeren laten 5 cm van iemands gezicht en dan lekker uitademen .. jezus, ik zat me gewoon boos te maken achter m'n scherm.
hoe?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep Brian weet dat Jaap zit af te luisteren!!
Ik haat Brian zo erg!!!!!!
Dat vind ik dus ook, maar dat is Huub z'n stijl en dat mag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik snap niet dat mensen problemen hebben met afluisteren... Dat is nog wel het minst erge dat je speltechnisch kan doen in DGK... Iemand uitlokken door zijn/haar moeder uit te schelden of iemand kanker of een SOA toewensen, vind ik dan toch van een heel ander niveau... veel lager niveau
Hij had al geel toch, 2x geel is roodquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... en dat was ook zeer dom van Huub. Maar hij zei al dat hij daar een waarschuwing voor over had, net als Amanda. Die heeft hij inmiddels ook al gekregen. Jaap heeft wel 6x de regels overtreden vanavond.
Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring. Sommige mensen komen er helemaal niet uit, en anderen lossen het op zoals jaap het doet, en zoals ik het ook heb gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat (vroeger op de middelbare school).. Focus je agressie op 1 persoon en op een dusdanige manier dat jij de situatie kiest en op een dusdanige manier en gebied dat je zeker weet dat je die persoon de baas bent. Het resultaat zal dan zijn dat diegene bang voor je wordt en zijn pestacties zal staken... Trust mequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dat echt vindt dan spoor je echt voor geen meter. Jullie zullen Huub-aanhangers wel beschuldigen dat ze alles niet zo helden meer zien. Maar na zo'n opmerking is toch wel duidelijk dat jullie echt een zwaar gekleurde blik hebben. Als jij Huubs acties wilt vergelijken met wat Jaap vanavond deed, dan ... ja sorry... maar dan spoor je gewoon niet.
Ja inderdaad. Toch raar voor een vent van 2 meter en 200 kilo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap maak een beetje ruzie zoals een kind van 6 dat doet
waarom? hij deed t vaak genoeg, hij is toch geen scheidsrechter tusse die 2quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Eric had vanavond iets vaker mogen ingrijpen trouwens.
Brian wil zich beter in de kijker spelen, zijn oude tactiek werkte niet..hij weet ook wel dat hij het huis niet wint als heel nederland hem haat en weet ook wel dat Huub privileges krijgt omdat hij zo populair is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me trouwens zeer verbaasd dat Brian op een gegeven moment duidelijk aanHuubs kant stond. Hij waarschuwde hem er zelfs voor dat hij moest uitkijken dat hij geen fysiek geweld gebruikte. Op zich nogal een verrrassing.
Je hebt helemaal gelijk, alleen.....dit is de Gouden kooi. Jaap zit er niet vanaf het begin in, dus hij heeft heel erg goed kunnen kijken waar hij in terecht zou komen. Het gaat om veel geld en daarvoor is heel veel geoorloofd. trek je psychologisch geweld niet, dan moet je niet aan dit programma mee doen. Of dat netjes is, is dan uiteraard een andere vraag...quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring. Sommige mensen komen er helemaal niet uit, en anderen lossen het op zoals jaap het doet, en zoals ik het ook heb gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat (vroeger op de middelbare school).. Focus je agressie op 1 persoon en op een dusdanige manier dat jij de situatie kiest en op een dusdanige manier en gebied dat je zeker weet dat je die persoon de baas bent. Het resultaat zal dan zijn dat diegene bang voor je wordt en zijn pestacties zal staken... Trust me
Natrashya style, of.. ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Nee alle waarschuwingen waren vervallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had al geel toch, 2x geel is rood
als je DGK ingaaat dan kun je psygologisch geweld verwachten.. dan moest Jaap in de 1ste plaats al niet dat huis ingaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring. Sommige mensen komen er helemaal niet uit, en anderen lossen het op zoals jaap het doet, en zoals ik het ook heb gedaan toen ik in zo'n zelfde situatie zat (vroeger op de middelbare school).. Focus je agressie op 1 persoon en op een dusdanige manier dat jij de situatie kiest en op een dusdanige manier en gebied dat je zeker weet dat je die persoon de baas bent. Het resultaat zal dan zijn dat diegene bang voor je wordt en zijn pestacties zal staken... Trust me
Ach, het was hem bijna gelukt om een klap uit te lokken. Hij ging daar alleen iets te ver in en hij ging te lang door met het kinderachtige gedoe. Maar er waren momenten waarop ik echt dacht dat Huub hem een knal zou geven, ik denk zelfs dat ik me niet eens in had kunnen houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch raar voor een vent van 2 meter en 200 kilo.
Je zult er maar mee getrouwd zijn en dit meemaken als je ruzie krijgt.
Heb het al eens eerder gezegd, Huub is ondanks zijn grote bek gewoon een te lief en eerlijk mens om dit spel te kunnen winnen. Brian is iemand die vals en gemeen is... en niet alleen in het spel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Heldenaar het volgende:
Brian is gesleper dan Huub
nou dat vindt ik niet...hij zei wel 2x je schopte en die peuk in zijn gezicht!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me trouwens zeer verbaasd dat Brian op een gegeven moment duidelijk aanHuubs kant stond. Hij waarschuwde hem er zelfs voor dat hij moest uitkijken dat hij geen fysiek geweld gebruikte. Op zich nogal een verrrassing.
Dat dacht ook ongeveer iedereen idd. Dus het zou maar zo kunnen dat Jaap ook een waarschuwing krijgt en verder niets. Toch is het in dit geval anders, want duidelijk is dat Jaap er over 3 weken uitligt en dat willen de makers niet. Dus dan is een exit door geweld beter, want dan kunnen ze een plaatsvervanger zoekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jouw inschatting was ook dat Amanda zeker weg zou gaan
Jaap gebruikt geen geweldquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom? Huub is toch volwassen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat niemand dit soort psychologisch geweld trekt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:31 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, alleen.....dit is de Gouden kooi. Jaap zit er niet vanaf het begin in, dus hij heeft heel erg goed kunnen kijken waar hij in terecht zou komen. Het gaat om veel geld en daarvoor is heel veel geoorloofd. trek je psychologisch geweld niet, dan moet je niet aan dit programma mee doen. Of dat netjes is, is dan uiteraard een andere vraag...
laten we eerlijk zijn; als er iemand is die met jaap trouwt, spoort diegene ws ook niet echt helemaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar hij zei ook een paar keer: "Kijk uit Huub".quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou dat vindt ik niet...hij zei wel 2x je schopte en die peuk in zijn gezicht!
Dat zei hij alleen maar om iedereen te attenderen en met een soort klik functie van kijk allemaal wat Huub doet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
... ik had mijn 10K in kunnen leveren, zeker weten. Ik had er niet tegen gekund als hij zo tegen me aan had staan duwen de hele tijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef Soho het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ik me niet eens in had kunnen houden.
Ik zou het ook niet trekken, maar dat is de reden waarom ik met mijn laptop in bed lig en niet bij Huub, Eric en de rest in de keuken een biertje sta te drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dit soort psychologisch geweld trekt.
dit is vanuit brian's kant gewoon spel, net zola huub en eric een ruzie speelden vanwege nena's briefquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
kijk nu maar eens wat hij met jaap zegt zelfs kusjes krijgt Jaap van Brainlessquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar hij zei ook een paar keer: "Kijk uit Huub".
Dat er gesart en gekliert word weet ik. Dat huub en eric soms behoorlijk ver gaan weet ik ook. Maar het gaat er om dat wat jaap deed niet netjes was. Alle keren dat huub of eric jaap aanraakte kwam dat omdat hij zijn gewicht in de strijd gooit. Dat doe je in de werkelijke wereld toch ook niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Lieve Veulen,
Ik heb al eerder aangegeven, dat ik in een andere situatie dit absoluut niet goed zou keuren. Maar dat is een een gevolg van weken sarren en omlaag halen. Iedereen heeft een grens, die van Jaap is bereikt en hij laat nu aan Huub zien dat hij net zo kan zieken als hij. Op een andere manier, maar wel net zo kinderachtig.
Dit is kinderachtige actie, kinderachtige reactie. Dus nee, ik bekijk het anders. Laat Huub maar voelen dat hij niet alles kan maken. Net zoals NL op de cross the line-avond er achter kwam dat hij niet door kon blijven gaan.
Klopt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
DGK zou geen treiterprogramma worden en dat is het wel. Al heel erg lang...
Het kan zeer zeker Huub net op tijd gewaarschuwd hebben, dus ik blijf dat zeer onlogisch vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit is vanuit brian's kant gewoon spel, net zola huub en eric een ruzie speelden vanwege nena's brief
altijd nadat er iets was, super RAT..........quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap spelen nu toch onder een hoedje. Toch vreemd dat hij dan toch Huub een paar keer op de risico's wees vanavond. Zeer onlogisch.
Misschien dat Jaap daarom tegen Brain zei: Ik snap je plan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap spelen nu toch onder een hoedje. Toch vreemd dat hij dan toch Huub een paar keer op de risico's wees vanavond. Zeer onlogisch.
eric en huub ware al bovenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Jaap hebben een complot, terwijl huub en Eric denken dat ze woordenwisseling hebben..
Huub pakt hem toch ook iedere keer op dat gewicht... dan loop je dat risico nog meer dan wanneer je hem op iets anders zou pakken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat er gesart en gekliert word weet ik. Dat huub en eric soms behoorlijk ver gaan weet ik ook. Maar het gaat er om dat wat jaap deed niet netjes was. Alle keren dat huub of eric jaap aanraakte kwam dat omdat hij zijn gewicht in de strijd gooit. Dat doe je in de werkelijke wereld toch ook niet?
De reactie van zowel huub als eric waren geheel in lijn met wat jaap deed. Jaap had ook anders kunnen reageren, hij heeft eerder bewezen dat ie ook met deksels kan gooien en dergelijke. Dus waarom heeft ie het niet zo opgelost? Omdat hij wel degelijk weet dat hij met zijn gewicht in het voordeel is op 2 veel tengere mensen.
Als dit elke andere persoon was geweest in plaats van huub of eric had ik dit ook aangemoedigd. ALs het een andere persoon was geweest dan jaap ook. Er bestaat een duidelijke lijn tussen wat zinloos 'geweld' is en wat zinvol 'geweld' is. Wat jaap deed was zinloos 'geweld' en wat huub (en ook zeker wel ) Eric deed was zinvol 'geweld'. En daar moet je gewoon een onderscheid in maken.
In zekere zin bewonder ik het geduld van zeker Eric en in mindere maten ook van huub. Als je constant aangeraakt word zijn er mensen die eerder en heftiger knappen. Denk maar even terug aan huub die zijn hand op nl z'n schouder legde waardoor nl totaal flipte... En in de werkelijke wereld gebeurd het vaker en heftiger.
Begrijp je?
Brain durft t zelf niet aan, op deze manier houdt ie alle opties open. Zo komt ie niet in n kwaad daglichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
alleen geen toeschouwersquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Mokum020 het volgende:
Oeeeeeee............de Rat even een onderonsje met Jaap in de slaapkamer
`Goed gedaan` fluistert ie nog even.....en `Ik weet je plan niet`
dus ook toneel...
Huub en Erik zouden het ook niet trekken, en Sylvia ook niet. Dit soort psychologisch geweld trekt niemand. Uiteindelijk zul je er wel voor weg MOETEN lopen en het huis uit gaan, óf je wordt een in het nauw gedreven sluw maar agressief beest zoals Jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet trekken, maar dat is de reden waarom ik met mijn laptop in bed lig en niet bij Huub, Eric en de rest in de keuken een biertje sta te drinken.
DGK zou geen treiterprogramma worden en dat is het wel. Al heel erg lang...
Dat dacht Brian ook van Eric met Huub over de brief van Nena....dus het staat 1-1quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Jaap hebben een complot, terwijl huub en Eric denken dat ze woordenwisseling hebben..
Met het risico dat het al lang door iemand anders is gemeld: de waarschuwingen zijn kwijtgescholden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had al geel toch, 2x geel is rood
quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:37 schreef Prosac het volgende:
dat gesmoes.. complimenteerde Brian nou Jaap met zijn acties?
denk ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:40 schreef Sug4r het volgende:
Brian gebruikt Jaap en Jaap denkt dat Brian oprecht is naar hem en hem helpt![]()
Begrijp je dat dit een spel is en dat je áls je tegenstander eruit wil hebben, je hem/haar moet pakken op zijn/haar zwakke plek? Wat is Huub's zwakke plek? Agressie, zeker in combinatie met alcohol.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat er gesart en gekliert word weet ik. Dat huub en eric soms behoorlijk ver gaan weet ik ook. Maar het gaat er om dat wat jaap deed niet netjes was. Alle keren dat huub of eric jaap aanraakte kwam dat omdat hij zijn gewicht in de strijd gooit. Dat doe je in de werkelijke wereld toch ook niet?
De reactie van zowel huub als eric waren geheel in lijn met wat jaap deed. Jaap had ook anders kunnen reageren, hij heeft eerder bewezen dat ie ook met deksels kan gooien en dergelijke. Dus waarom heeft ie het niet zo opgelost? Omdat hij wel degelijk weet dat hij met zijn gewicht in het voordeel is op 2 veel tengere mensen.
Als dit elke andere persoon was geweest in plaats van huub of eric had ik dit ook aangemoedigd. ALs het een andere persoon was geweest dan jaap ook. Er bestaat een duidelijke lijn tussen wat zinloos 'geweld' is en wat zinvol 'geweld' is. Wat jaap deed was zinloos 'geweld' en wat huub (en ook zeker wel ) Eric deed was zinvol 'geweld'. En daar moet je gewoon een onderscheid in maken.
In zekere zin bewonder ik het geduld van zeker Eric en in mindere maten ook van huub. Als je constant aangeraakt word zijn er mensen die eerder en heftiger knappen. Denk maar even terug aan huub die zijn hand op nl z'n schouder legde waardoor nl totaal flipte... En in de werkelijke wereld gebeurd het vaker en heftiger.
Begrijp je?
Pas 1x verkocht .... nog lang niet genoeg !quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:40 schreef pronkjewail het volgende:
Wat ik me afvraag: zou John de Mol nou echt trots zijn op dit zooitje mensen in dat huis tussen de snelweg en de golfbaan in? Ik weet dat het verkocht is en dat het veel geld voor hem oplevert, maar zou hij nou echt TROTS zijn op dit programma?
alleen trots op het concept mag ik hopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:40 schreef pronkjewail het volgende:
Wat ik me afvraag: zou John de Mol nou echt trots zijn op dit zooitje mensen in dat huis tussen de snelweg en de golfbaan in? Ik weet dat het verkocht is en dat het veel geld voor hem oplevert, maar zou hij nou echt TROTS zijn op dit programma?
Hij heeft hem niet gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kan zeer zeker Huub net op tijd gewaarschuwd hebben, dus ik blijf dat zeer onlogisch vinden.
Als je constant gepest wordt knap je op den duur ook op de manier zoals het nu bij jaap is gebeurd of op de manier zoals het toen bij ilona gebeurde.. Op jaap's manier verlies je al je zelfrespect en heb je nog alleen gevoelens van wraak. Zo is Jaap nu geworden, en ondertussen speelt ie het spel gewoon mee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
Begrijp je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |