Dat heb ik dus ook. Tegenwoordig lees ik even snel de Streamverslagen op Vol, en als er iets interessants gebeurd is kijk ik even in een Cos van dat tijdstip om te kijken hoe het hier meegemaakt is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je alleen streamverslagen leest weet je niet hoe men (jullie dus) reageren en dat vind ik juist deel van de lol.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer komt de eerste single van Brian uit? Poentje Punani (aiaiai remix) heet ie.
De single van Natasja heet "Van bil met will (go)". Duet met de dochter is geschrapt nadat Natasja ruzie kreeg over de te grote hoeveelheid tekst die haar dochter inzong.
Ikke ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Ning het volgende:
Sil kreeg het te kwaad ze moest huilen
ik ook! toppie!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die laatste was voor Syl ... ik hou een beetje van de juf !!
Van amandaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
heeft sylvia de jurk van natasia aan?
amandaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
heeft sylvia de jurk van natasia aan?
Je weet hetquote:
Krijgt ze nu haar eigen topic ?quote:
Oh Disana, blijf hier alsjeblieft uitgebreid posten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dit wordt me echt te ingewikkeld. Het is geen doen van topic naar topic te switchen. De discussie begon hier. Ik ga zo maar eens wat anders doen, want zo is er geen plezier meer aan.
Mijn idee. Updates worden al die tijd al in de COS gepost. Maar goed, Gert is even nergens meer te vinden, dus ik besluit voor mezelf dat ik geen gehoor ga geven aan zijn wens meer verslag- en updateschrijvers te vinden onder ons. Ik update alleen in de COS.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb bij V-O-L de indruk dat een beperkt aantal dames de SV bijhouden, die je dus ook maar incidenteel in de cOS terugziet. Daar zou ik zelf ook niets voor voelen, als ik jou was. Die korte woordelijke verslagjes vind ik een verrijking van de COS, wie er behoefte aan heeft kan ze altijd naar updates/sv kopiëren. Updates en SV kunnen samengevoegd worden.
Ik lees steeds stemming..maar waarover?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Even een brok wegslikken.
Nu hup, naar de stemming.
DUH ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Jaap een nep-brief van Cora te schrijven misschien? .... hij heeft het er maar druk mee ... brief áán Cora, brief ván Cora .... dat ie nog aan studeren toe komt is knap hoor.
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.quote:
Ik zie Jaap met een open blouse. Dat helpt de snottebellen verjagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan een stom gebeuren als DGK je zo ontroeren , ik lijk wel gek, maar door Syl vloeien mijn tranen![]()
En wat is het verschil dan ? Waarom is het zo ontroerend ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan een stom gebeuren als DGK je zo ontroeren , ik lijk wel gek, maar door Syl vloeien mijn tranen![]()
Hij kreeg gister een video boodschap van haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.
Gister de videoboodschap niet gezien? Of was het een actrice.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Het komt op mij over dat iedereen daar al weet wat er gaat gebeuren.
Komt de verrassing en de spontane emoties niet ten goede
Gisteren was er een videoboodschap van haar en ze zag er niet geanimeerd uit en haar tieten leken ook echt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn idee. Updates worden al die tijd al in de COS gepost. Maar goed, Gert is even nergens meer te vinden, dus ik besluit voor mezelf dat ik geen gehoor ga geven aan zijn wens meer verslag- en updateschrijvers te vinden onder ons. Ik update alleen in de COS.
videoboodschap?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gister de videoboodschap niet gezien? Of was het een actrice.......![]()
Dan ben ik het ook ... gek dus, want ik heb me rot zitten huilen om die beelden dat ze de fles wijn tegen het terras kapot smeet. Nou ja, zijn we met een paar gewoon gek ... schept ook weer een soort van band toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
Juf Judith doet legt alles prima uit en Brian heeft het steeds maar over het stuk wat hij van internet heeft gehaald.
DUH ! 2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hey Mokum -hugs- .... wel gezien maar ik geloof nog steeds niet in Cora. Alles wat die jongen doet is grote onzin. Hij weet niet of zijn vork links of rechts moet liggen naast zijn bord ... kom op zeg. Nee, Cora is nep .. grote nep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gister de videoboodschap niet gezien? Of was het een actrice.......![]()
inkoppertje ^_^quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hey Mokum -hugs- .... wel gezien maar ik geloof nog steeds niet in Cora. Alles wat die jongen doet is grote onzin. Hij weet niet of zijn vork links of rechts moet liggen naast zijn bord ... kom op zeg. Nee, Cora is nep .. grote nep.
Idd, hij weet niet eens waar een vork moet liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hey Mokum -hugs- .... wel gezien maar ik geloof nog steeds niet in Cora. Alles wat die jongen doet is grote onzin. Hij weet niet of zijn vork links of rechts moet liggen naast zijn bord ... kom op zeg. Nee, Cora is nep .. grote nep.
Hoog tijd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Het is me wat te vrolijk op dit moment allemaal.
Gooi maar weer eens een bommetje in dit vakantiekamp![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Het is me wat te vrolijk op dit moment allemaal.
Gooi maar weer eens een bommetje in dit vakantiekamp![]()
Noukje zag het ook......haar tieten leken echt....haar huilen geacteerd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik zat ernaast!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Noukje zag het ook......haar tieten leken echt....haar huilen geacteerd?![]()
Owmaigutttttttttquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Touareg zal toch niet in de paardenbak staan hè![]()
Archibaldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet echt spannend wordt....
Archibald?
Waarom steun jij Jaap?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Eric loopt weg om zich om te kleden.
Als Jaap dat zou hebben gedaan, was het huis en de COS te klein geweest.
Alles lijkt al kleiner als Jaap erin staat dus het is wel waar wat je zegtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Brian ???quote:
Klopt, het ziet er niet uit als Japio zich omkleed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Mwah die gang is zelfs breed genoeg voor Jaapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, Jaap he... veel ruimte nodig!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat ik hem een interessante persoonlijkheid vind.quote:
Of...er stond op de plasma dat Eric zich MOEST gaan verkleden...ze hebben daar een dress-code (tenminste voor de officiele tv momenten)...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef T-lex het volgende:
Gaat die flikker homosexueel medemens zich nog omkleden ook omdat hij een videoboodschap krijgt....te erg dit.![]()
Het moest van achter dacht ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Kinga het volgende:
jezus, eric komt erachter dat ie op tv komt... gaat zich nog even omkleden
en eet, slaapt, onder de douche, in de jacuzzi, aan het sporten.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, het ziet er niet uit als Japio zich omkleed.
... ik wil niemand overtuigen, en Jaap krijgt mij niet overtuigd ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, maar je hebt me nu volledig overtuigd.
Werk je soms in een kliniek voor psychiatrische patienten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik hem een interessante persoonlijkheid vindt.
Vooral zijn manier van praten, dat theoretische, en dat het vooralsnog niet lukt dat in de praktijk te brengen.
En zijn sociale onbeholpenheid vind ik ontroerend.
Hear Hear!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef voyeur het volgende:
Ik waardeer jouw (en alle andere) commentaren zeer omdat ik de streams niet kan volgen en een impressie dus erg handig is. Het is een hoop werk om alle Cossen door te lezen (zeker sinds er plots zo getheekransgeneuzeld wordt), maar het geeft wel een goede indruk van de gebeurtenissen. Als je alleen streamverslagen leest weet je niet hoe men (jullie dus) reageren en dat vind ik juist deel van de lol.
Kortom graag doorgaan met korte fragmentjes / samenvattingen in de Cossen en wie tijd over heeft maakt iedereen nog gelukkiger met een incidentele update bijdrage.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik hem een interessante persoonlijkheid vind.
Vooral zijn manier van praten, dat theoretische, en dat het vooralsnog niet lukt dat in de praktijk te brengen.
En zijn sociale onbeholpenheid vind ik ontroerend.
Bijna goed!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Werk je soms in een kliniek voor psychiatrische patienten?
Ja met haar dochter, just the two of us...Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
Natasia gaat een nummer opnemen?!
Ik was ook helemaal niet overtuigd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik wil niemand overtuigen, en Jaap krijgt mij niet overtuigd ...
en zo kijken we gewoon verder naar DGK ..
Dat red ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit er echt naast!......denk denk...![]()
Huub ook in het begin. Jaap is net als Huub intelligent, dus wie weet. Het is DVK, dus niets is zoals het lijkt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef carpediem23 het volgende:
Jaap valt echt helemaal buiten de groep
Valt tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef partyyboyy het volgende:
Is dit het nu waar iedereen vanavond op heeft zitten wachten?
Aaaaah wat lief...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
Dat was Bart. Die heeft hij 3 mnd geleden leren kennen. Was nog geen echte relatie...
Bummerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef partyyboyy het volgende:
Is dit het nu waar iedereen vanavond op heeft zitten wachten?
Als jij er echt naast zit dan is Cora jouw zus/moeder/vriendin/buurvrouw van het bungalowpark.quote:
Beetje het verhaal van de laatste 3 nieuwkomers hè...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een jongen die hij 3 maanden geleden heeft leren kennen.
3 maanden geleden.
Er moet meer komen, ik voel me beduveldquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Als jij er echt naast zit dan is Cora jouw zus/moeder/vriendin/buurvrouw van het bungalowpark.
En?
Gemist.quote:
Watte ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef Kinga het volgende:
Amanda domme koe, je kan beter je bek houden
Zei ik...quote:
Begin oktober treedt hij op met een fanfare.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Leuke jongen die Bart, maar wat móeten we hiermee? En zij?
Hij heeft het uitgevonden!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Suikeroom het volgende:
Is Jaap een autist?
Ze zei niks, ze vroeg.quote:
Alles is hier typisch.........toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
Wel tipisch dat niemand in twijfel trekt of dit al dan niet een van de meest recente rommeltjes van Eric was, en dat we over een week nog lezen dat Cora niet echt de vriendin van Jaap kan zijn geweest...
Nou....spanning en sensatie hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt of Bart het okay vindt als Eric een gigeloo zou bestellen.![]()
Goede vraag van Jaap.
Hahahahhahaaaaa Schokkend en typicalquote:
die gast kan geen normaal gesprek voeren.. hij stelt zich steeds geforceerd op als interviewer ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt of Bart het okay vindt als Eric een gigeloo zou bestellen.![]()
Goede vraag van Jaap.
Jaap wil Eric z'n gigolo worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Boeskooltje het volgende:
Jaap wil Eric van dienst zijn....
Geniaal toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die gast kan geen normaal gesprek voeren.. hij stelt zich steeds geforceerd op als interviewer ofzohij kan echt niet met mensen omgaan
Idd, maar ik zou er toch echt niet aan moeten denken dat ik na ieder Telefoon, MSN of SMS contact aan mijn hele omgeving moet gaan uitleggen wat de achtergrond daarvan wel niet was...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles is hier typisch.........toch?![]()
Verschil met Huub is alleen dat Huub over sociale vaardigheden beschikt waardoor hij wel aansluiting vond. Jaap is gewoon een ploert met botte manieren waarmee hij iedereen voor het hoofd stoot.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub ook in het begin. Jaap is net als Huub intelligent, dus wie weet. Het is DVK, dus niets is zoals het lijkt....
O, was dat het? Nou, boeiuh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Begin oktober treedt hij op met een fanfare.
En Eric mag er misschien wel heen.
Hij is ehm sociaal een beetje onhandig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die gast kan geen normaal gesprek voeren.. hij stelt zich steeds geforceerd op als interviewer ofzohij kan echt niet met mensen omgaan
and failsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap strikes back met de kamerruil!
nou ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap strikes back met de kamerruil!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Huub maakt weer van niks eeen uitgebreide discussie waarin hij Jaap natuurlijk weer finaal voor paal zet omdat Jaap te contactgestoord is om normaal te praten en weer in ze eigen leugens verstrikt raakt .. begint een beetje saai te worden dit constant
Zoals Day zegt...heel spontaan ontstane ruziequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat inmiddels over de slaapplaats van Brian.
Heel erg mooi geformuleerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
Daar geloof ik dus niets van no wayquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
Uhmz... Jaap begon de discussie. Bovendien vergeet je dat Huub, Eric en Jaap even naar "achter" moesten. Deze discussie is zo enorm belachelijk, dat alleen de redaktie dit kon bedenken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Huub maakt weer van niks eeen uitgebreide discussie waarin hij Jaap natuurlijk weer finaal voor paal zet
Brian en Jaap hebben hier uitgebreid over gesproken, en strategieen besproken. Oh nu ik dit typ begint onze dichterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat inmiddels over de slaapplaats van Brian.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef partyyboyy het volgende:
En Jaap is weer uitgelult door iedereen![]()
Gezelligquote:
Jaap de grote Strateeg!quote:
Huub maakt van een muis een olifant en vergroot alle woorden van Jaap tien keer uit om hem weer op ze fouten te pakken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz... Jaap begon de discussie. Bovendien vergeet je dat Huub, Eric en Jaap even naar "achter" moesten. Deze discussie is zo enorm belachelijk, dat alleen de redaktie dit kon bedenken...
Van jou beschouw ik dit niet direct als een compliment, gelet op je anti Huub attitude ...quote:
Nouquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dit niet direct als een compliment, gelet op je anti Huub attitude ...
Aan de andere kant, jij hebt ook een moeder, dus .![]()
Is een andere Bart zijn vriendjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
Waar gaat dit over?Wat heeft Eric nou opeens met Bart??
Hear Hear ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap had blijkbaar gehoopt dat Brian hem zou bijvallen, maar dat gebeurt dus NOOIT
Ik denk dat hij zo in zijn rol zit, dat hij er niet eens meer over nadenkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef Day het volgende:
Pffff....soms vraag ik me af of Huub niet doodziek wordt van z'n eigen geblaat.
En Jaap heeft geen enkel verweer daar tegen. Huub maakt hem kompleet af in de discussie, en dit keer heeft ie niet eens scheldwoorden gebruikt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Huub maakt van een muis een olifant en vergroot alle woorden van Jaap tien keer uit om hem weer op ze fouten te pakken.
Brian gaat dat niet lang volhouden. Ik geef het een week.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Jaap steeds over Brian begint in een discussie. Hoelang gaat Brian dat volhouden?
Je uitspraak staat inmiddels in het pro-Jaap topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dit niet direct als een compliment, gelet op je anti Huub attitude ...
Die steunt hem achter de rug van de rest om en laat hem als een baksteen vallen als ze op de bank zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Jaap steeds over Brian begint in een discussie. Hoelang gaat Brian dat volhouden?
Het is een andere Bart, zijn vriendjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
Waar gaat dit over?Wat heeft Eric nou opeens met Bart??
Jaap probeert one-liners te gebruiken, zoals "je verteld een plastic verhaal", die hij wel 3 keer in een paar minuten tijd gebruikt. Maar aangezien Huub de koning van de one-liners is zal Jaap weinig indruk met one-liners gaan maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Pff ik viel net binnen in het stukje van jaap over de leugenaar Huub. Volgens mij was er niets gelogen maar begint japio net zo para te worden als zijn vriendje brian.
Echte wereldleiders..........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar kun je de oorlog mee winnen![]()
Aan de andere kant, op zeker dat er straks een privésessie tussen Jaap en de huis- tuin en keukensiesoloog komt. Brian kickt daar echt wel op dat iemand naar zijn monotone gebrom luistert.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat dat niet lang volhouden. Ik geef het een week.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
Maar wat is er aan de hand, wat is dit voor flutdiscussie?Er is toch geen stemming ofzo?
Nee hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geniaal toch.![]()
Ik zit (waarschijnlijk als enige) echt te schateren achter mijn pc.![]()
Ben jij vroeger soms ook zoveel gepest?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat doet Huub weer naar.![]()
Over "onzinnig gewauwel" gesproken.![]()
zoals ALTIJDquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef partyyboyy het volgende:
Jaap loopt met zn staart tussen zn benen weg
Nee het gaat nergens over.. maar iedere videoboodschap schijnt tegenwoordig reden voor een kringgesprek te zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
Maar wat is er aan de hand, wat is dit voor flutdiscussie?Er is toch geen stemming ofzo?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ben jij vroeger soms ook zoveel gepest?
een tegengeluid is goed maar je bent niet echt geloofwaardig.. kom met wat betere argumentenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Hij was de pester. oeffff offtopic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ben jij vroeger soms ook zoveel gepest?
N.P. wijffie, ik sta achter wat ik schrijf. Of het pro-Jaap is, dat is weer wat anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je uitspraak staat inmiddels in het pro-Jaap topic.![]()
Nee Jaap is lekker subtiel met zijn onderwerpswisselingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Nou leandra, wij zijn toch wel erggggg nieuwsgierig over de achtergrond van jou msn, sms of telefoontjes dus wel ff uitleg geven hier. Anders maken we daar wel ff een aparte topic voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het gaat nergens over.. maar iedere videoboodschap schijnt tegenwoordig reden voor een kringgesprek te zijn...
Zoals ik eerder al zei:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken dat ik na ieder Telefoon, MSN of SMS contact aan mijn hele omgeving moet gaan uitleggen wat de achtergrond daarvan wel niet was...![]()
Ik hoop het niet voor jou meneer Partyboyy.quote:
Oh die laptop !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze cap : "De Denker"
[afbeelding]
Jaap liep weg, Huub schreeuwde er nog wat achteraan (ben vergeten wat), en noemde hem daarna eikel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een tegengeluid is goed maar je bent niet echt geloofwaardig.. kom met wat betere argumenten
Ik heb er schijt aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor jou meneer Partyboyy.
Het kan er namelijk heel erg lang last van hebben.
(eenmalige offtopic reaktie)
Je kan ook te ver gaan.quote:
Ja joh? Of voorspeel je dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten in de woonkamer blijven.
komt er nog meer.
Moet dat zo uitvergroot pfffffffffff.quote:
Dit was slechts hypothetisch..... ik heb namelijk geen telefoon en al helemaal geen MSNquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou leandra, wij zijn toch wel erggggg nieuwsgierig over de achtergrond van jou msn, sms of telefoontjes dus wel ff uitleg geven hier. Anders maken we daar wel ff een aparte topic voor.![]()
Wat een lief groepje is She toch he, steeds maar knuffelen enzo
Nee, Jaap is netjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap liep weg, Huub schreeuwde er nog wat achteraan (ben vergeten wat), en noemde hem daarna eikel.
Behoorljik walgelijk dus.
Hij heeft het nu ineens over Nena.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef Ashrak het volgende:
Waar zit Huub met zijn hoofd. Hij gaf het net ook al aan bij Sylvia.
Daar lijkt het wel op, al is niets 100% zeker in DGKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef Kinga het volgende:
nou... was het dit? dan ga ik weer verder met nuttige dingen doen...
Oh gossie...Hij is al niet zo mooi...quote:
Niets is wat het lijkt in DGK...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, al is niets 100% zeker in DGK
Achter stuurt jaap terug om nu wel proberen een echte discussie te startenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:47 schreef DaanDobber het volgende:
Amanda zegt dat ze de in de huiskamer moesten blijven ziten, waarom?
Hoe bedoel u ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef Day het volgende:
Kan er gekapt worden met de persoonlijke aanvallen?
Begin het een beetje zat te worden!
Oh...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was slechts hypothetisch..... ik heb namelijk geen telefoon en al helemaal geen MSN![]()
Dat heeft ze zelf bepaaldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Achter stuurt jaap terug om nu wel proberen een echte discussie te starten
Peter ff een serieuze vraag. Als jij een persoon als jaap in het dagelijks leven zou meemaken, hoe zou jij dan reageren. Hij loopt weg in discussies en is zijn excuses meent hij niet, zoals je vanavond in de uitzendingen heb kunnen zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap liep weg, Huub schreeuwde er nog wat achteraan (ben vergeten wat), en noemde hem daarna eikel.
Behoorljik walgelijk dus.
Dat vindt ze van zichzelf. Andere mensen noemen haar nu ook diva, maar die mensen bedoelen het sarcastischquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef Frasier het volgende:
Waar halen ze het toch telkens vandaan dat Natasia een diva zou zijn?
Eigenlijk bedoelen ze "Prima Donna", maar daar konden ze even niet op komen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef Frasier het volgende:
Waar halen ze het toch telkens vandaan dat Natasia een diva zou zijn?
Dit heb ik ook gemist, iemand?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft huub een brief van nena gekregen? Wat stond daarin dan>???
Arme Natasiaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat vindt ze van zichzelf. Andere mensen noemen haar nu ook diva, maar die mensen bedoelen het sarcastisch
Ohhh dank je nu snap ik het. Brian zegt dat ie last van zijn rug heeft. Maar tis zijn ruggengraat..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Brian leest weer de brief om makkelijker 'nee' te zeggen tegen Amanda.
Had hij maar net zoveel ruggegraat als z'n toondoofheid.![]()
Toen ze vanavond van achter kwamen huub en eric toen ging het ook over nena, Eric vroeg of het samen kon gaan Amanda en Nena.quote:
Divan is een betere benaming.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat vindt ze van zichzelf. Andere mensen noemen haar nu ook diva, maar die mensen bedoelen het sarcastisch
Gelijke niveau's enzo...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Praat Brian nu tegen de vensterbank ?
echt sneu hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
zn achternaam is 't Mannetje!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef Gigageil het volgende:
Dat "Mannetje" begint me ook te irriteren......zeg dan "hé homeaux !"
Denk je dat die vensterbank met hém wil praten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |