Dat heb ik dus ook. Tegenwoordig lees ik even snel de Streamverslagen op Vol, en als er iets interessants gebeurd is kijk ik even in een Cos van dat tijdstip om te kijken hoe het hier meegemaakt is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je alleen streamverslagen leest weet je niet hoe men (jullie dus) reageren en dat vind ik juist deel van de lol.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wanneer komt de eerste single van Brian uit? Poentje Punani (aiaiai remix) heet ie.
De single van Natasja heet "Van bil met will (go)". Duet met de dochter is geschrapt nadat Natasja ruzie kreeg over de te grote hoeveelheid tekst die haar dochter inzong.
Ikke ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Ning het volgende:
Sil kreeg het te kwaad ze moest huilen
ik ook! toppie!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Die laatste was voor Syl ... ik hou een beetje van de juf !!
Van amandaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
heeft sylvia de jurk van natasia aan?
amandaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
heeft sylvia de jurk van natasia aan?
Je weet hetquote:
Krijgt ze nu haar eigen topic ?quote:
Oh Disana, blijf hier alsjeblieft uitgebreid posten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dit wordt me echt te ingewikkeld. Het is geen doen van topic naar topic te switchen. De discussie begon hier. Ik ga zo maar eens wat anders doen, want zo is er geen plezier meer aan.
Mijn idee. Updates worden al die tijd al in de COS gepost. Maar goed, Gert is even nergens meer te vinden, dus ik besluit voor mezelf dat ik geen gehoor ga geven aan zijn wens meer verslag- en updateschrijvers te vinden onder ons. Ik update alleen in de COS.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb bij V-O-L de indruk dat een beperkt aantal dames de SV bijhouden, die je dus ook maar incidenteel in de cOS terugziet. Daar zou ik zelf ook niets voor voelen, als ik jou was. Die korte woordelijke verslagjes vind ik een verrijking van de COS, wie er behoefte aan heeft kan ze altijd naar updates/sv kopiëren. Updates en SV kunnen samengevoegd worden.
Ik lees steeds stemming..maar waarover?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Even een brok wegslikken.
Nu hup, naar de stemming.
DUH ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Jaap een nep-brief van Cora te schrijven misschien? .... hij heeft het er maar druk mee ... brief áán Cora, brief ván Cora .... dat ie nog aan studeren toe komt is knap hoor.
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.quote:
Ik zie Jaap met een open blouse. Dat helpt de snottebellen verjagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan een stom gebeuren als DGK je zo ontroeren , ik lijk wel gek, maar door Syl vloeien mijn tranen![]()
En wat is het verschil dan ? Waarom is het zo ontroerend ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan een stom gebeuren als DGK je zo ontroeren , ik lijk wel gek, maar door Syl vloeien mijn tranen![]()
Hij kreeg gister een video boodschap van haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.
Gister de videoboodschap niet gezien? Of was het een actrice.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Het komt op mij over dat iedereen daar al weet wat er gaat gebeuren.
Komt de verrassing en de spontane emoties niet ten goede
Gisteren was er een videoboodschap van haar en ze zag er niet geanimeerd uit en haar tieten leken ook echt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn idee. Updates worden al die tijd al in de COS gepost. Maar goed, Gert is even nergens meer te vinden, dus ik besluit voor mezelf dat ik geen gehoor ga geven aan zijn wens meer verslag- en updateschrijvers te vinden onder ons. Ik update alleen in de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |