Ik heb echt geen tijd om alle COS'en bij te lezen en bij BB werkte het prima, die update / streamverslagen topics.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik inmiddels gelezen (ik kwam er verder niet). Zoals ik het zie is het al een tijdje zo dat mensen hier hun korte verslagen plaatsen. Je ziet ook mensen zeggen dat ze de COS'sen lezen om weer bij te zijn. En dan geef ik die ander weer gelijk: het is teveel om de COS bij te houden, te switchen naar SV als je iets wilt melden, en dan weer de COS bij te lezen omdat je anders misschien op je donder krijgt (zoals ik laatst toen ik iets vroeg wat al was besproken).
Trouwens, het verschil tussen update en verslag is niet zo groot. Ik zou niet kunnen kiezen, maar ik denk dat heel veel uit de COS'sen dus feitelijk updates zijn.
Bob?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Black_king het volgende:
Hé Demins, Bob in beeld :-)
Is that a threat, or a promise?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik moet bijlezen ga ik altijd naar de streamverslagen op V-O-L. Die zijn uitstekend. Zolang ze hier niet nóg beter worden dan op V-O-L is er geen reden om die gewoonte te veranderen!
Ik niet, maar de COS'sen worden wel steeds lastiger te gebruiken om bij te lezen. En, ik ben bang dat ik niet de snelheid en energie heb om te switchen tussen hier schrijven en in de updates en/of de verslagen. Dus, aangezien de COS'sen er niet voor bedoeld zijn, moet ik misschien maar helemaal ophouden met meldingen. Die deed ik voor degenen die zeggen dat ze de COS gebruiken om op de hoogte te zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik moet bijlezen ga ik altijd naar de streamverslagen op V-O-L. Die zijn uitstekend. Zolang ze hier niet nóg beter worden dan op V-O-L is er geen reden om die gewoonte te veranderen!
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb echt geen tijd om alle COS'en bij te lezen en bij BB werkte het prima, die update / streamverslagen topics.
Uit principe wil ik eigenlijk niet naar VOL maar bij tekort aan goede updates / streamverslagen hier zou ik misschien maar van dat principe af moetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Van mij was ook een grapje. Ik zou het namelijk wel leuk vinden als Sylvia mijn kaart hardop voorleest als ik hem gestuurd zo uhebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
zegt de man die zich zo opwindt over DGK dat hij een radio station belt...
![]()
Luisteren naar Gertquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, weet ikMaar nu schrijft vrijwel iedereen hier. Wat doe je d'r aan.
En ik maar denken dat jij al Magna cum Laude geslaagd was.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En ik ben een snelle leerling...![]()
nog plek voor deze cursus?
Je weet toch hoezeer ik je bijdragen in COS waardeer! Je typevaardigheid kan niet genoeg geroemd worden! Blijven doen wat mij betreft!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet, maar de COS'sen worden wel steeds lastiger te gebruiken om bij te lezen. En, ik ben bang dat ik niet de snelheid en energie heb om te switchen tussen hier schrijven en in de updates en/of de verslagen. Dus, aangezien de COS'sen er niet voor bedoeld zijn, moet ik misschien maar helemaal ophouden met meldingen. Die deed ik voor degenen die zeggen dat ze de COS gebruiken om op de hoogte te zijn.
Je bent nooit te oud om (bij) te leren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij al Magna cum Laude geslaagd was.....![]()
Ik wacht nog even op wat Gert ervan zegt. Maar ik heb absoluut geen zin om in m'n eentje verslagen in SV te gaan zitten typen terwijl iedereen hier zit en ook veel goede updates post.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Je weet toch hoezeer ik je bijdragen in COS waardeer! Je typevaardigheid kan niet genoeg geroemd worden! Blijven doen wat mij betreft!!!![]()
Hé, een verjongingskuur!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niet om het een of ander, maar is op de juiste toon zingen nou zó moeilijk? ...
Voor Brian wel... maar voor hem is alles moeilijk, hij weet het alleen nog niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niet om het een of ander, maar is op de juiste toon zingen nou zó moeilijk? ...
Ik copieer regelmatig quotes van jullie voor de SV van VOL, dus ga aub door. Ben je erg dankbaar hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op wat Gert ervan zegt. Maar ik heb absoluut geen zin om in m'n eentje verslagen in SV te gaan zitten typen terwijl iedereen hier zit en ook veel goede updates post.
Vol geboektquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En ik ben een snelle leerling...![]()
nog plek voor deze cursus?
Tja, dit wordt me echt te ingewikkeld. Het is geen doen van topic naar topic te switchen. De discussie begon hier. Ik ga zo maar eens wat anders doen, want zo is er geen plezier meer aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik zal er hier ook over ophouden ivm off topic![]()
Ik waardeer jouw (en alle andere) commentaren zeer omdat ik de streams niet kan volgen en een impressie dus erg handig is. Het is een hoop werk om alle Cossen door te lezen (zeker sinds er plots zo getheekransgeneuzeld wordt), maar het geeft wel een goede indruk van de gebeurtenissen. Als je alleen streamverslagen leest weet je niet hoe men (jullie dus) reageren en dat vind ik juist deel van de lol.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Bekentenis: mij was niet geheel duidelijk waarvoor de update dient, en ik zie de verslagen zo goed als niet aangevuld worden, dus... besloot ik maar net als de meesten in de COS'sen te blijven. En als je dan iets ziet en je denkt 'dat versla ik even', dan is het nogal een stap qua afleiding om naar de verslagen te springen.
ge-wel-digquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef Copycat het volgende:
Huub doet me denken aan de film Het Zakmes, als Mees voor televisie het liedje voor Tim zingt:
[afbeelding]
Tim, ik heb je mes!
Ahhhh zon lieve filmquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef Copycat het volgende:
Huub doet me denken aan de film Het Zakmes, als Mees voor televisie het liedje voor Tim zingt:
[afbeelding]
Tim, ik heb je mes!
Maar lang niet iedereen leest de COS'en terug en het streamverslagentopic en het update topic hebben toch een meer dan redelijk aantal pageviews, kortom, bereik heb je daar wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op wat Gert ervan zegt. Maar ik heb absoluut geen zin om in m'n eentje verslagen in SV te gaan zitten typen terwijl iedereen hier zit en ook veel goede updates post.
Hij is ook nog maar bij de B van bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor Brian wel... maar voor hem is alles moeilijk, hij weet het alleen nog niet.
Lachen en doodergeren gaan heel goed samen...dat doe ik ook..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef Tessa_77 het volgende:
ik weet niet of ik nu moet lachen of moet doodergeren voor die toondove gasten....
Mijn god.... valser dan vals, de een na de ander![]()
Ik heb bij V-O-L de indruk dat een beperkt aantal dames de SV bijhouden, die je dus ook maar incidenteel in de cOS terugziet. Daar zou ik zelf ook niets voor voelen, als ik jou was. Die korte woordelijke verslagjes vind ik een verrijking van de COS, wie er behoefte aan heeft kan ze altijd naar updates/sv kopiëren. Updates en SV kunnen samengevoegd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Fok flipt bij mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Kinga het volgende:
stream flipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |