Ik zou als tegenstemmer haar stem willen krijgen voor de eerstvolgende ontslagaanvraag, ze moet voor stemmen ongeacht voor wie de ontslagaanvraag is...zoietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ze echt voor gek verklaren als ze daar mee instemde.
Dit is wel leuk natuurlijk. Dit is echt om het gunnen. Ik zou haar helemaal niks gunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ze echt voor gek verklaren als ze daar mee instemde.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt belachelijk dat mensen er op kicken als ze ...OH MY GOD! Sylvia heeft mijn kaart...Oh my god oh my god...
Waaruit blijkt dat?? Heb ik even niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
zie je wel, die 2 uur is om te kunnen seksen met wilgo....
Welnee, ze weet niet hoe ze zich moet inhouden, c.q. hem niet zoenen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Juf Judith pakt Huub even aan.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... en dat is echt!
Whehehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
zegt de man die zich zo opwindt over DGK dat hij een radio station belt...
![]()
Ik zei maar niks want ik ben in een "hernieuwde kennismaking proces" met LoveP.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
zegt de man die zich zo opwindt over DGK dat hij een radio station belt...
![]()
viel mij ook op, onverbeterlijk die sukkelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
marc komt jaap ff een hand geven en hij houdt ze hand echt 4 seconde voordat jaap hem een hand geeft
en ja ik heb geteld
Ik wilde het gesprek typen Maar weet alleen nog bladibladiba. Dat bleef mij bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef partyyboyy het volgende:
JAAP![]()
WAT IJLT DIE GASSSSSSSSSTTTTTTTTTT!!!11!
Niet alleen Wim maar alle mensen die ooit in een dorp hebben gewoond draaien zich om.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
En Wim Sonneveld draait zich nu 3x om in zijn graf..........![]()
hehe, ja het was het kwadraad van A, en daarbij de uitkomst van D en dan moest tie kiezen uit 2 slechten... maar hij was eruit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik wilde het gesprek typen Maar weet alleen nog bladibladiba. Dat bleef mij bij
stemming voor natasia, gunnen we dat ze gaat neuken ja of nee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
maar lieve fokkers...vanvond een nieuwe bewoner ja of te nee?
judith MOET om 10 uur weg..is dat mischien van wege die bewoner?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, kan me herinneren dat BB Joost dit nummer 150 x per dag zong...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
Thuis...........thuis...................thuis.................thuis..........(monotoon...vals)
was je maar thuis.........![]()
Daar heeft Wilgo geen krijtstreeppak voor nodig. Ga toch voor trouwenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
stemming voor natasia, gunnen we dat ze gaat neuken ja of nee...
Proest...............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian kent maar twee noten (dat zijn zijn kloten).
En niet te vergeten alle ansichtkaarten, overal ter wereld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet alleen Wim maar alle mensen die ooit in een dorp hebben gewoond draaien zich om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |