Ik heb geen flauw idee. Ze laat daar zo weinig over los. Daarom dacht ik net ook bij Judith dat ze iets los zou laten maar helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ze zal geen lollige jeugd hebben gehad
Is het trouwens bekend waar haar vader aan is overleden?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef Mereltje het volgende:
Jaap heeft zich goed gepositioneerd in de groep, zegt hij tegen Marc.
Betrek het gesprek niet zo op jezelf...zij waren spiritueel aan het lullen dan krijg je dat soort gesprekkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wie kan zijn eigen ouders uitkiezen dan ? Gaan we langs elkaar heen of klopt he nu weer.
Daar zal hij dan wel willen blijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe dan? hij loopt de hele dag alleen door het huis te slenteren .. compleet afgezonderd
Wat een zielig naar mannetje die Jaap.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vroeg of hij nu veel meer vroeg.
En hij maakte marc ook effe duidelijk dat hij niet op tv kwam.
Alleen maar op de streams.
En die waren een stuk minder.
Als we gaan schelden, ga ik kwark eten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe dan? hij loopt de hele dag alleen door het huis te slenteren .. compleet afgezonderd
Je zult wel gelijk hebben. Zo goed heb ik nooit op haar gelet als ze ermee bezig was (veel te saaiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer de indruk dat ze die Tarotkaarten voor de lol doet, als tijdverdrijf. Ze heeft zelf al gezegt dat je er -elke- betekenis aan kan geven die je zelf wilt. Iemand die oprecht in de kaarten gelooft zal dat niet zomaar zeggen...
Ik denk dat 4 aparte topics gewoon te veel is: update, streamverslagen, cos en sc. Als je maar 2 dingen hebt, namelijk een update en een COS wordt alles overzichtelijker en zijn mensen meer geneigd om het serieuze gedeelte in de update te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik altijd eerst naar VOL. Zij hebben bijna een woord voor woord-verslag , dus een echt COS, dat mis ik de laatste tijd echt bij FOK![]()
Ik doe ut zelfde, want is laatste tijd veel gezeur en gezemel hier.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
knip
Ik vind haar best wel nuchter uit de hoek komen altijd...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer de indruk dat ze die Tarotkaarten voor de lol doet, als tijdverdrijf. Ze heeft zelf al gezegt dat je er -elke- betekenis aan kan geven die je zelf wilt. Iemand die oprecht in de kaarten gelooft zal dat niet zomaar zeggen...
Is het haar rolmodel ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft het over Sonja Silva. Wat een zieners zijn we ook hier ivm vanochtend.
Was gisterenavond al tijdens Just the two of us want toen was ze op tvquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft het over Sonja Silva. Wat een zieners zijn we ook hier ivm vanochtend.
Mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat 4 aparte topics gewoon te veel is: update, streamverslagen, cos en sc. Als je maar 2 dingen hebt, namelijk een update en een COS wordt alles overzichtelijker en zijn mensen meer geneigd om het serieuze gedeelte in de update te plaatsen.
Die mensen zitten er ook (veel) tussenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze moest er ook heel erg aan wennen dat ze fanmail krijgt...ze vond dat eerst iets engs en bedreigends, ze dacht dat doen mensen alleen maar voor zichzelf omdat ze dan hun eigen kaart op tv zien, maar ze is er nu een beetje van doordrongen dat er echt mensen bestaan die met haar meeleven
Nee, dat ging over een opmerking van Amanda. Amanda vroeg zich af hoe ze eruit zou zien op haar 35e. Ik zei dat ze dan op Patty Brard nu zou lijken.quote:
Lijkt erop maar toch denk dat optische bedrog isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ze ook borstvergroting laten doen?
Het zou mij niks boeien maar ik stuur ook geen kaarten maar ik kan me zo voorstellen dat het wel leuk is om je kaart dan ontvangen te zien worden. Dat is toch niet belachelijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt belachelijk dat mensen er op kicken als ze ...OH MY GOD! Sylvia heeft mijn kaart...Oh my god oh my god...
Dat is echt onzin. De waarheid: 95% van de COS'ers (zo kun je meeste users op dit forum wel noemen) is gewoon te beroerd om ook hun steentje bij te dragen en af en toe wat in het update-topic te plaatsen. Ze blijven liever hier hun onelinertjes posten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat 4 aparte topics gewoon te veel is: update, streamverslagen, cos en sc. Als je maar 2 dingen hebt, namelijk een update en een COS wordt alles overzichtelijker en zijn mensen meer geneigd om het serieuze gedeelte in de update te plaatsen.
*klaarkwam*quote:
Ja, die borstpartij lijkt een optisch gedrocht. Inmiddels lig ik helemaal dubbel om Brain en juf Judith.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Lijkt erop maar toch denk dat optische bedrog is
Dat is waar. Ik zit ook bij die 95%.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. De waarheid: 95% van de COS'ers (zo kun je meeste users op dit forum wel noemen) is gewoon te beroerd om ook hun steentje bij te dragen en af en toe wat in het update-topic te plaatsen. Ze blijven liever hier hun onelinertjes posten.
Het heeft er helemaal niéts mee te maken dat er ook al een SC en een SV is. Het update-topic staat bovenaan het forum, altijd. Erg knap als mensen dat nu nóg niet weten te vinden.
nou, Syl... is veel nootvaster als Brian ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:15 schreef partyyboyy het volgende:
Sylvia zingt ook volkomen kut!
Bekentenis: mij was niet geheel duidelijk waarvoor de update dient, en ik zie de verslagen zo goed als niet aangevuld worden, dus... besloot ik maar net als de meesten in de COS'sen te blijven. En als je dan iets ziet en je denkt 'dat versla ik even', dan is het nogal een stap qua afleiding om naar de verslagen te springen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. De waarheid: 95% van de COS'ers (zo kun je meeste users op dit forum wel noemen) is gewoon te beroerd om ook hun steentje bij te dragen en af en toe wat in het update-topic te plaatsen. Ze blijven liever hier hun onelinertjes posten.
Het heeft er helemaal niéts mee te maken dat er ook al een SC en een SV is. Het update-topic staat bovenaan het forum, altijd. Erg knap als mensen dat nu nóg niet weten te vinden.
Tja dat is net zoiets als iemand die alleen maar een x bedrag wil doneren voor bijvoorbeeld Orange Babies als zijn naam -tig x genoemd wordt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt belachelijk dat mensen er op kicken als ze ...OH MY GOD! Sylvia heeft mijn kaart...Oh my god oh my god...
Zou ze echt voor gek verklaren als ze daar mee instemde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
zie je wel, die 2 uur is om te kunnen seksen met wilgo....
Vind ik ook niet belachelijk, geinig is wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zou mij niks boeien maar ik stuur ook geen kaarten maar ik kan me zo voorstellen dat het wel leuk is om je kaart dan ontvangen te zien worden. Dat is toch niet belachelijk?
OK. Ik post dat net ook in de SC, maar: af en toe hier nog een beetje reclame maken voor het update-topic, en erbij vermelden dat iedereen daar updates in kan en mag plaatsen, zou dus weleens kunnen helpen. Het proberen waard.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Bekentenis: mij was niet geheel duidelijk waarvoor de update dient, en ik zie de verslagen zo goed als niet aangevuld worden, dus... besloot ik maar net als de meesten in de COS'sen te blijven. En als je dan iets ziet en je denkt 'dat versla ik even', dan is het nogal een stap qua afleiding om naar de verslagen te springen.
Ik zou als tegenstemmer haar stem willen krijgen voor de eerstvolgende ontslagaanvraag, ze moet voor stemmen ongeacht voor wie de ontslagaanvraag is...zoietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ze echt voor gek verklaren als ze daar mee instemde.
Dit is wel leuk natuurlijk. Dit is echt om het gunnen. Ik zou haar helemaal niks gunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ze echt voor gek verklaren als ze daar mee instemde.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Waaruit blijkt dat?? Heb ik even niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
zie je wel, die 2 uur is om te kunnen seksen met wilgo....
Welnee, ze weet niet hoe ze zich moet inhouden, c.q. hem niet zoenen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Juf Judith pakt Huub even aan.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... en dat is echt!
Whehehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
zegt de man die zich zo opwindt over DGK dat hij een radio station belt...
![]()
Ik zei maar niks want ik ben in een "hernieuwde kennismaking proces" met LoveP.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
zegt de man die zich zo opwindt over DGK dat hij een radio station belt...
![]()
viel mij ook op, onverbeterlijk die sukkelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
marc komt jaap ff een hand geven en hij houdt ze hand echt 4 seconde voordat jaap hem een hand geeft
en ja ik heb geteld
Ik wilde het gesprek typen Maar weet alleen nog bladibladiba. Dat bleef mij bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef partyyboyy het volgende:
JAAP![]()
WAT IJLT DIE GASSSSSSSSSTTTTTTTTTT!!!11!
Niet alleen Wim maar alle mensen die ooit in een dorp hebben gewoond draaien zich om.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
En Wim Sonneveld draait zich nu 3x om in zijn graf..........![]()
hehe, ja het was het kwadraad van A, en daarbij de uitkomst van D en dan moest tie kiezen uit 2 slechten... maar hij was eruit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik wilde het gesprek typen Maar weet alleen nog bladibladiba. Dat bleef mij bij
stemming voor natasia, gunnen we dat ze gaat neuken ja of nee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
maar lieve fokkers...vanvond een nieuwe bewoner ja of te nee?
judith MOET om 10 uur weg..is dat mischien van wege die bewoner?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, kan me herinneren dat BB Joost dit nummer 150 x per dag zong...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
Thuis...........thuis...................thuis.................thuis..........(monotoon...vals)
was je maar thuis.........![]()
Daar heeft Wilgo geen krijtstreeppak voor nodig. Ga toch voor trouwenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
stemming voor natasia, gunnen we dat ze gaat neuken ja of nee...
Proest...............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian kent maar twee noten (dat zijn zijn kloten).
En niet te vergeten alle ansichtkaarten, overal ter wereld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet alleen Wim maar alle mensen die ooit in een dorp hebben gewoond draaien zich om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |