Ja mee eens. Alleen twijfel ik of het wel oprecht is. Zou kunnen, maar ik neig er naar dat het gespeeld is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Vinden jullie dat Natasia ook niet veranderd is de laatste weken????? ( in positieve zin dan )![]()
Ik ga niet in de hemel prijzen maar zo vervelend en gestoord is veel minder geworden of niet ??????
Verliefdheid doet wonderenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja mee eens. Alleen twijfel ik of het wel oprecht is. Zou kunnen, maar ik neig er naar dat het gespeeld is.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Vinden jullie dat Natasia ook niet veranderd is de laatste weken????? ( in positieve zin dan )![]()
Ik ga niet in de hemel prijzen maar zo vervelend en gestoord is veel minder geworden of niet ??????
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dank je. Ik ga niet zeggen dat iemand weg moet, als veel mensen die persoon juist wel leuk vinden. Dan kan ik idd beter zelf even weggaan.
Wat maak jij je druk over wat ik schrijf manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Of je zet je er gewoon even over heen.
God jezus man, het is maar een forum en een tv-programma!
Ze gaan donderdag nacht een 4 gangen diner maken. Daar weten de andere bewoners niets van. Het was een idee van Huub en Natasia.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Wat bespreken ze ? Marc, Huub en Nasty ?
Ben jij er ook weer. En meteen weer een reactie op mij. Gaat lekker hè.quote:
Dit kon zo voor jou op toepassing zijn. Hou eens op te drammen, het is maar een forum. Zeg eens wat over de streams.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
God jezus man, het is maar een forum en een tv-programma!
Lees er dan overheenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer. En meteen weer een reactie op mij. Gaat lekker hè.
Ik ga wel even weg, want ik heb hier geen zin meer aan.
In feite is het denken dat alles een reden heeft het zelfde als mensen die alles op het geloof kunnen gooien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Syl zegt dat volgens haar alles met reden gebeurt. Judith zegt dat er echt geen reden was toen haar vader op haar 14e overleed en dat ze eigenlijk een beetje kribbig wordt als mensen zoiets zeggen.
Neen, Judith werd kriebelig over dat mensen zeggen dat alles met een reden gebeurd...ze was 14 toen haar vader overleed en ze heeft er alles behalve profijt van gehad, alleen maar verdrietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Oeps daar zijn ze niet mee eens...
Syl: "Alles gebeurt voor een reden!"
Judith: "Niet alles gebeurt met een rede"
Syl: "je kiest je ouders"
Judith:"daar word ik zo kribbelig van!"
Syl is absoluut niet spirituële opgevoed, Judith wel...
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Wat praat japio gezellig met die kok zeg.
Die vent is echt contact gestoord.
Zo bedoelde ze het niet hoor. Tis gewoon de werkelijkheid dat je vrienden kiest en familie en alles wat daar bij komt niet je keuze kan zijn. Stief vader moeder zus broer . Thats live...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia kan aardig hatelijk uit de hoek komen als het haar ouders betreft:
"Sommige mensen zeggen je kiest je eigen ouders uit...nou dan zaten die van mij zeker bij een pak wasmiddel ofzo"
Daat zul je mij niet gauw op betrappen, maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
Geweldig topic, een aanrader
[SC # 13] SlowChat, voor als je snel off-topic wilt gaan...
Demins, ik word ondertussen nieuwsgierig of er een DGK post van jou bestaat die over de streams gaat
Nou ja zeg, jij reageert toch op mij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat maak jij je druk over wat ik schrijf man![]()
![]()
Ga je anders even over iets anders druk maken dan.
Ze heeft ook eens behoorlijk in de knel gezeten door bepaalde dingen en ik denk dat haar ouders daar debet aan waren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia kan aardig hatelijk uit de hoek komen als het haar ouders betreft:
"Sommige mensen zeggen je kiest je eigen ouders uit...nou dan zaten die van mij zeker bij een pak wasmiddel ofzo"
Moest de verdienste weten wat marc ervoor kreeg.quote:
Ik vind het leuk om je af en toe te zien, al was het alleen maar om je avatar. Ik zeg: Ga zo door, ik hou ervan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef demins het volgende:
[..]
Daat zul je mij niet gauw op betrappen, maar ze zijn er wel!![]()
Hij is echt zielig ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest de verdienste weten wat marc ervoor kreeg.
En nu gaat hij zeggen dat hij zich aan tafel moest inhouden.
En meer van die onzin.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef Dogga het volgende:
KIPPENVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmmm, Herman had vaak heldere momenten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om je af en toe te zien, al was het alleen maar om je avatar. Ik zeg: Ga zo door, ik hou ervan!
Het is idd verwarrend, soms ben je bijna bang dat je dr misschien wel aardig gaat vinden....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Hij betrekt Marc gewoon in het spel met zijn gezever, dit moet hij helemaal niet met Marc bespreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En meer van die onzin.
eric en huub zijn naar achterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Ik mis nog 2 zangers
Hilton hotel (vanaf het dak)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Hmmmm, Herman had vaak heldere momenten.![]()
Het was anders heel duidelijk hoe zij het bedoelde...zij was het duidelijk niet met het gezegde eens dat je je eigen ouders uitkiest...zij zou ze niet zelf hebben uitgekozenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze het niet hoor. Tis gewoon de werkelijkheid dat je vrienden kiest en familie en alles wat daar bij komt niet je keuze kan zijn. Stief vader moeder zus broer . Thats live...
Serieus vroeg hij wat marc kreeg om naar de kooi te komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En meer van die onzin.
Ugh...ik krijg ineens maagpijn. Hoop dat dat geen voorteken is dat "achter" ze nu aan het instrueren is om VOOR de zwarte heks te stemmenquote:
Terecht. En dat vind ik ook een minpunt aan Sylvia's rustige karakter: het is deels gebaseerd op het uit handen geven van gebeurtenissen en beslissingen aan iets 'hogers'... zoals de Tarotkaarten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja mee eens. Alleen twijfel ik of het wel oprecht is. Zou kunnen, maar ik neig er naar dat het gespeeld is.
tja..misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ugh...ik krijg ineens maagpijn. Hoop dat dat geen voorteken is dat "achter" ze nu aan het instrueren is om VOOR de zwarte heks te stemmen
Nee wie kan zijn eigen ouders uitkiezen dan ? Gaan we langs elkaar heen of klopt he nu weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het was anders heel duidelijk hoe zij het bedoelde...zij was het duidelijk niet met het gezegde eens dat je je eigen ouders uitkiest...zij zou ze niet zelf hebben uitgekozen
Dat denk ik dus ook, ze zal geen lollige jeugd hebben gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft ook eens behoorlijk in de knel gezeten door bepaalde dingen en ik denk dat haar ouders daar debet aan waren.
Ook het zinnetje tegen Natas,"jij weet niet wat ik heb meegemaakt en je weet niet hoe sterk mij dat heeft gemaakt".
hoe dan? hij loopt de hele dag alleen door het huis te slenteren .. compleet afgezonderdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef waxmask het volgende:
Japio vindt dat ie zich al heeft gepositioneerd in de groep...
Ik heb eigenlijk meer de indruk dat ze die Tarotkaarten voor de lol doet, als tijdverdrijf. Ze heeft zelf al gezegt dat je er -elke- betekenis aan kan geven die je zelf wilt. Iemand die oprecht in de kaarten gelooft zal dat niet zomaar zeggen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
Terecht. En dat vind ik ook een minpunt aan Sylvia's rustige karakter: het is deels gebaseerd op het uit handen geven van gebeurtenissen en beslissingen aan iets 'hogers'... zoals de Tarotkaarten.
Hij vroeg of hij nu veel meer vroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Serieus vroeg hij wat marc kreeg om naar de kooi te komen.
Ik vond het trouwens wel leuk dat marc zei, je wist waar je in stapte want je had gekeken. En toen Billie zei ik moest me inhouden zei marc nou ik heb ze niets horen zeggen waar je je druk om moet maken. Ik vind marc nu al leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |