Truste Leandraquote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:07 schreef Leandra het volgende:
En hier verder over stroopwafels, of andere koekjes...
maar ik ben nu echt m'n bed in....... Truste![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:14 schreef Flabberguest het volgende:
Ben bang dat nu iedereen in zijn/haar mandje ligt.
1e graagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:11 schreef rebellious_angel het volgende:
en goedemorgen.
Iemand koppie koffie, glaasje sap of bakkie thee?
Nog nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:48 schreef rebellious_angel het volgende:
ben jij alweer wakker???? Wanneer slaap jij eigenlijk?
Ik zit lekker thuis hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:00 schreef rebellious_angel het volgende:
ahaaaa, nachtdiensten met internet toegang. Niet slecht als je de nacht door moet werken.
Het valt me op dat een écht andere mening niet geaccepteerd wordt, vooral niet als die door een nieuweling gegeven wordt. Dat is me de laatste tijd al wel vaker opgevallen. Er volgen dan heel onvriendelijke replies. Natúúrlijk zijn er soms hele lompe nieuwbies, en de allerlompste krijgen een ban. Maar het is óók vaak een kwestie van iets aardiger reageren op zo iemand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Lieve Gert, ik heb me echt 2 uur ingehouden voordat ik die reactie gaf, die gasten staan bij mij echt negeermodus, maar soms wordt het me teveel. Dat ongenuanceerde gelul gaat maar door. Dat bashen onderling kan ik echt niet tegen. Ik vraag me echt al dagen af wat er van de COS is overgebleven, vandaar mijn ROEP om een mod.Niks mis met commentaar op elkaar, maar dit heeft niks meer met COS te maken. Als je er anders over denkt hoor ik dat graag.
Ik ben het geheel met je eens, en je weet: als ik het niet met je eens ben, dan hoor je het ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Lieve Gert, ik heb me echt 2 uur ingehouden voordat ik die reactie gaf, die gasten staan bij mij echt negeermodus, maar soms wordt het me teveel. Dat ongenuanceerde gelul gaat maar door. Dat bashen onderling kan ik echt niet tegen. Ik vraag me echt al dagen af wat er van de COS is overgebleven, vandaar mijn ROEP om een mod.Niks mis met commentaar op elkaar, maar dit heeft niks meer met COS te maken. Als je er anders over denkt hoor ik dat graag.
Latersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieve echte Fokkers, ik ga aflsluiten voor vanavond. Veel plezier met alle newbees en tot morgen.
Feli !!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil het gewoon even kwijt...
Na ruim 2 jaar uitzendkracht op een lab te zijn geweest ben ik vandaag voor vast aangenomen!!!!
*happy*
Ik heb het voor vanavond echt opgegeven. Kan echt wel tegen een stootje, maar dit gaat nergens meer over, jammerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef Elounda het volgende:
Dus bee, lekker zo doorgaan en geen sjoege geven.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil het gewoon even kwijt...
Na ruim 2 jaar uitzendkracht op een lab te zijn geweest ben ik vandaag voor vast aangenomen!!!!
*happy*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |