En dat noem jij ON-TOPIC?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Heerlijk onschuldig kind, het betreft de kont van de absolute ster hier, kleinzusje ... Lezen, nadenken, nog eens lezen, nog eens nadenken .. ( heb ik van Huub geleerd )![]()

Ze was jonger dan Eric.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verkeerd verstaan dan... en dat ze "Mjoh" was

Dat laatste is een hele geruststelling, want Natasia vindt alles wat niet op haar speiegelbeeld lijkt lelijk. Dus we krijgen een lekker wijf!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs natasia vanmiddag was ze ong. 29 en lelijk

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wel ja, gooi er nog maar een vrouw bij. Alsof het programma nog niet saai genoeg is......

Kleinzusje is altijd on topic !quote:

Ja ze zei van Sylvia haar leeftijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]

HOE DAN?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wel ja, gooi er nog maar een vrouw bij. Alsof het programma nog niet saai genoeg is......

en geen mannen, en dan tel ik ze allemaal meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
HOE DAN?
HOE DAN?
Er zit nu maar 1 vrouw in, Sylvia.
Nou ok, anderhalf dan, dan tellen we Eric ook mee.

Vandaar dat ze die rat zo zit te wrijven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
Die Nasty kijkt geil en ondeugend uit haar ogen

Scherpe observatie, m'n waarde.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Sinds Natasia weet dat haar moeder in NL is en ook DGK op internet kan kijken gedraagt ze zich echt anders.......![]()

Er zitten op dit moment twee vrouwen in: Amanda en Sylvia.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
HOE DAN?
HOE DAN?
Er zit nu maar 1 vrouw in, Sylvia.
Nou ok, anderhalf dan, dan tellen we Eric ook mee.

Ja kunst! Brainless en Japio samen tellen voor -6. Dat kan Hupert in zijn eentje niet meer goedmaken. Zelfs niet met dat halfje van Eric erbij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
[..]
en geen mannen, en dan tel ik ze allemaal mee![]()

Nee, ik kijk DGK omdat ik hoopte dat het een psychologisch spel zou worden: mensen die elkaar door en door leren kennen, liefhebben en haten, en na dat eerste jaar echt beslissingen moeten gaan nemen: iemand eruit stemmen waar ze een zwak voor hebben, kun je dat met iemand die je inmiddels als "vriend" beschouwt??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, het is al dagen niet te haggelen.
[..]
Marc is een toffe peer, maar dat doet geen reet af aan het feit dat het een ingekakte bende is.
[..]
Voor jou kennelijk niet......

Neem een nGrolsch van het huis.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja kunst! Brainless en Japio samen tellen voor -6. Dat kan Hupert in zijn eentje niet meer goedmaken. Zelfs niet met dat halfje van Eric erbij.

En de prijsvraag voor vanavond wat voor geluid komt er nu uit Brian ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
Natasia kijkt weer erg vuil naar ik denk Jaap:
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieve echte Fokkers, ik ga aflsluiten voor vanavond. Veel plezier met alle newbees en tot morgen.

Je kunt haar saai vinden, maar onzeker is ze alles behalve.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sylvia is NOG een onzeker en saai vogeltje......![]()

Dag BQ (of mag dat ook niet meer) Maar ja schijt aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieve echte Fokkers, ik ga aflsluiten voor vanavond. Veel plezier met alle newbees en tot morgen.

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:

nou vind ik Huub niet zo'n' mannelijk' type, meer een jongetje, dus het wordt altijd moeilijk..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja kunst! Brainless en Japio samen tellen voor -6. Dat kan Hupert in zijn eentje niet meer goedmaken. Zelfs niet met dat halfje van Eric erbij.

ze is dus bloedmooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]

Naar mensch, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kijk DGK omdat ik hoopte dat het een psychologisch spel zou worden: mensen die elkaar door en door leren kennen, liefhebben en haten, en na dat eerste jaar echt beslissingen moeten gaan nemen: iemand eruit stemmen waar ze een zwak voor hebben, kun je dat met iemand die je inmiddels als "vriend" beschouwt??
Inmiddels is overigens wel duidelijk dat de makers (en de kijkers) het geduld niet hebben voor dat effect van het spel en dat alles snel, snel, snel moet, en dan het liefst nog zo platvloers mogelijk...
Hoe "saai" dat dan nu zou zijn, dat zou het uiteindelijke spel veel harder maken, nu is het gewoon hakken op degene die je niet mag, na een jaar in zo'n huis ligt dat anders, er waren dan trouwens in het eerste jaar ook mensen vertrokken uit pure heimwee of ellende.
On topic: Eric maakt nog maar eens een foto van Amanda die in een pan staat te roeren: leuk voor later..

Ze hebben gewoon lekker tig gangen, en omdat Amanda, Huub en Marc gewoon mee-eten wordt er tussen de gangen door verder gekookt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef carpediem23 het volgende:
Even kijken als mijn streams achter lopen: Marc is nu aan het koken? of hebben ze bij jullie al gegeten?

Of is Jaap beneden wat aan het uitvreten in opdracht van Brian??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef Mereltje het volgende:
Brian vraagt naar de snode plannen van Jaap?
Vervolgens blijft het stil en gaat Jaap even zijn zonnebril beneden beneden leggen... volgens mij is tie weer naar achteren, duurt lang.. hij ziet er ook gespannen uit, rood koppie .

Nooit boos weg gaan he! Tot morgen!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:

Je 1 keer is leukquote:

Ja dat is zo, en het word tijd dat ze hem waarschuwen dat hij niet het hele beeld in beslag neemtquote:

Ik denk dat je de boot behoorlijk mist.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik kijk DGK omdat ik hoopte dat het een psychologisch spel zou worden: mensen die elkaar door en door leren kennen, liefhebben en haten, en na dat eerste jaar echt beslissingen moeten gaan nemen: iemand eruit stemmen waar ze een zwak voor hebben, kun je dat met iemand die je inmiddels als "vriend" beschouwt??
Inmiddels is overigens wel duidelijk dat de makers (en de kijkers) het geduld niet hebben voor dat effect van het spel en dat alles snel, snel, snel moet, en dan het liefst nog zo platvloers mogelijk...
Hoe "saai" dat dan nu zou zijn, dat zou het uiteindelijke spel veel harder maken, nu is het gewoon hakken op degene die je niet mag, na een jaar in zo'n huis ligt dat anders, er waren dan trouwens in het eerste jaar ook mensen vertrokken uit pure heimwee of ellende.
On topic: Eric maakt nog maar eens een foto van Amanda die in een pan staat te roeren: leuk voor later..

Wat weet jij wat ik (wij?) niet weet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Later werden er en relnicht, een stripdanseres en een transsexueel aan het geheel toegevoegd.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |