In Brielle misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.
Nog Jaap-fans hier trouwens?

Zit ook te kijken ... Maar Brian zou hem steunen. Was een onderonsje en Brian loopt er weer es mee weg. Die is echt eng..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
ik kijk de tv uitzending; Jaap;![]()
excuses naar syl meende hij niks van, was strategisch beter, anders ligt hij er na een maand uit, zei hij.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo te merken dat mijn beeld van Japio ook (of juist) zonder TV-uitzendingen helemaal juist is.
Nog Jaap-fans hier trouwens?

Even bij mijquote:

Jij bent ook zo onvoorstelbaar lief ( en mooi ) en snedig en snel en ...quote:

Is het nog gelukt, om die welriekende brief te fabriceren?quote:

Enjoyquote:

Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kontquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is het nog gelukt, om die welriekende brief te fabriceren?

Jaloers?quote:

Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Sinds Natasia weet dat haar moeder in NL is en ook DGK op internet kan kijken gedraagt ze zich echt anders.......![]()

Begin svp niet over je kont, want dan wordt het echt moeilijk voor iedere rechtgeaarde man in NL en omstreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kont

Fantasy Island is een ander programma.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Mark kijkt geen streams laat op de avond, dan heeft hij andere dingen te doen.
Misschien wil hij mijn buddy worden.![]()

In de jungle van Suriname zeker............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Die arme mama van Nasty heeft vast wel een internetje ergens in den vreemden

Is al dagen zo saai.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wat een saaie bende zeg..........

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het was bijna gelukt. Mn postzegel heb ik gelukkig kunnen kopen, maar was wc papier vergeten.................. en tsja.............. Heb nu wel wat letters op mn kont

Tsja, ze zitten aan tafel, je kunt niet altijd rellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Wat een saaie bende zeg..........

Gewoon, dat ze zich vaker inhoudt en netter probeert te gedragen.....die indruk heb ik ....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ze pas sinds gisteren, wat bedoel je?![]()
![]()

Hij zit zo sullig/zielig te kijken dat ik net bijna medelijden met hem hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
Wat zit Japio weer sullig voor zich uit te staren. heeftie iets gehoord achter of was het voor een testimonial?

Kijkt al een stuk beter uit z'n ogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Jaap is weer terug van Kleinzusje
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Jaap is weer terug van Kleinzusje
[afbeelding]

Ik ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
Overigens zou ik het wel op prijs stellen dat we OT blijven !

Daar heb ik het niet over, het is al dagen niet te haggelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, ze zitten aan tafel, je kunt niet altijd rellen.
Marc is een toffe peer, maar dat doet geen reet af aan het feit dat het een ingekakte bende is.quote:En Marc heeft heel goed duidelijk gemaakt dat hij niet gediend is van asociaal gedrag tijdens zijn aanwezigheid, dus ze gedragen zich eindelijk eens relatief volwassen.
Voor jou kennelijk niet......quote:Maar goed, voor een ander is dat saai...

Of ze zit in een Internetcafé a 2 euro per uur......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
In de jungle van Suriname zeker............![]()
Wie weet kan ze wifi inloggen op het onbeveiligde netwerk van stamhoofd tutu.

op de ene bil 'neuk' en op de andere bil 'kabouter'?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]

vlgs natasia vanmiddag was ze ong. 29 en lelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben vanmiddag mogelijk de nieuwe miljonair gezien?? Een brunette van een jaar of 22... Brian stond iig weer met zijn oren gespitst om te horen waar ze het over hebben.

Heerlijk onschuldig kind, het betreft de kont van de absolute ster hier, kleinzusje ... Lezen, nadenken, nog eens lezen, nog eens nadenken .. ( heb ik van Huub geleerd )quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook.
Begin svp niet over je kont, want dan wordt het echt moeilijk voor iedere rechtgeaarde man in NL en omstreken

Het scheelt maar 4 jaar, de rest klopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs natasia vanmiddag was ze ong. 29 en lelijk

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Of ze zit in een Internetcafé a 2 euro per uur......![]()

Dat herken ik uit een liedje van mijn jeugd. Een zigeunermeisje was dat volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Afscheids Brief van Ton de tuinman:
huilend op een steen

Verkeerd verstaan dan... en dat ze "Mjoh" wasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs natasia vanmiddag was ze ong. 29 en lelijk

Met hele grote blauwe ogen.......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben vanmiddag mogelijk de nieuwe miljonair gezien?? Een brunette van een jaar of 22... Brian stond iig weer met zijn oren gespitst om te horen waar ze het over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |