videoboodschap?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gister de videoboodschap niet gezien? Of was het een actrice.......![]()
Dan ben ik het ook ... gek dus, want ik heb me rot zitten huilen om die beelden dat ze de fles wijn tegen het terras kapot smeet. Nou ja, zijn we met een paar gewoon gek ... schept ook weer een soort van band toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan een stom gebeuren als DGK je zo ontroeren , ik lijk wel gek, maar door Syl vloeien mijn tranen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
Juf Judith doet legt alles prima uit en Brian heeft het steeds maar over het stuk wat hij van internet heeft gehaald.
DUH ! 2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf moment één niet in Cora .... ik geloof eigenlijk maar heel weinig van wat Jaap zegt/doet/vindt.
Hey Mokum -hugs- .... wel gezien maar ik geloof nog steeds niet in Cora. Alles wat die jongen doet is grote onzin. Hij weet niet of zijn vork links of rechts moet liggen naast zijn bord ... kom op zeg. Nee, Cora is nep .. grote nep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gister de videoboodschap niet gezien? Of was het een actrice.......![]()
inkoppertje ^_^quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hey Mokum -hugs- .... wel gezien maar ik geloof nog steeds niet in Cora. Alles wat die jongen doet is grote onzin. Hij weet niet of zijn vork links of rechts moet liggen naast zijn bord ... kom op zeg. Nee, Cora is nep .. grote nep.
Idd, hij weet niet eens waar een vork moet liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hey Mokum -hugs- .... wel gezien maar ik geloof nog steeds niet in Cora. Alles wat die jongen doet is grote onzin. Hij weet niet of zijn vork links of rechts moet liggen naast zijn bord ... kom op zeg. Nee, Cora is nep .. grote nep.
Hoog tijd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Het is me wat te vrolijk op dit moment allemaal.
Gooi maar weer eens een bommetje in dit vakantiekamp![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Het is me wat te vrolijk op dit moment allemaal.
Gooi maar weer eens een bommetje in dit vakantiekamp![]()
Noukje zag het ook......haar tieten leken echt....haar huilen geacteerd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik zat ernaast!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Noukje zag het ook......haar tieten leken echt....haar huilen geacteerd?![]()
Owmaigutttttttttquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Touareg zal toch niet in de paardenbak staan hè![]()
Archibaldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet echt spannend wordt....
Archibald?
Waarom steun jij Jaap?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Eric loopt weg om zich om te kleden.
Als Jaap dat zou hebben gedaan, was het huis en de COS te klein geweest.
Alles lijkt al kleiner als Jaap erin staat dus het is wel waar wat je zegtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Eric loopt weg om zich om te kleden.
Als Jaap dat zou hebben gedaan, was het huis en de COS te klein geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |