Nou leandra, wij zijn toch wel erggggg nieuwsgierig over de achtergrond van jou msn, sms of telefoontjes dus wel ff uitleg geven hier. Anders maken we daar wel ff een aparte topic voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het gaat nergens over.. maar iedere videoboodschap schijnt tegenwoordig reden voor een kringgesprek te zijn...
Zoals ik eerder al zei:
Ik zou er toch echt niet aan moeten denken dat ik na ieder Telefoon, MSN of SMS contact aan mijn hele omgeving moet gaan uitleggen wat de achtergrond daarvan wel niet was...![]()
Ik hoop het niet voor jou meneer Partyboyy.quote:
Oh die laptop !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze cap : "De Denker"
[afbeelding]
Jaap liep weg, Huub schreeuwde er nog wat achteraan (ben vergeten wat), en noemde hem daarna eikel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een tegengeluid is goed maar je bent niet echt geloofwaardig.. kom met wat betere argumenten
Ik heb er schijt aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor jou meneer Partyboyy.
Het kan er namelijk heel erg lang last van hebben.
(eenmalige offtopic reaktie)
Je kan ook te ver gaan.quote:
Ja joh? Of voorspeel je dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten in de woonkamer blijven.
komt er nog meer.
Moet dat zo uitvergroot pfffffffffff.quote:
Dit was slechts hypothetisch..... ik heb namelijk geen telefoon en al helemaal geen MSNquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou leandra, wij zijn toch wel erggggg nieuwsgierig over de achtergrond van jou msn, sms of telefoontjes dus wel ff uitleg geven hier. Anders maken we daar wel ff een aparte topic voor.![]()
Wat een lief groepje is She toch he, steeds maar knuffelen enzo
Nee, Jaap is netjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap liep weg, Huub schreeuwde er nog wat achteraan (ben vergeten wat), en noemde hem daarna eikel.
Behoorljik walgelijk dus.
Hij heeft het nu ineens over Nena.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef Ashrak het volgende:
Waar zit Huub met zijn hoofd. Hij gaf het net ook al aan bij Sylvia.
Daar lijkt het wel op, al is niets 100% zeker in DGKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef Kinga het volgende:
nou... was het dit? dan ga ik weer verder met nuttige dingen doen...
Oh gossie...Hij is al niet zo mooi...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |