quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi An
Nu even lekker relaxen dan ?
Ik zit hier naar buiten te kijken. Een heel mooie lucht, wolken met daaronder een rand geel van de zon. En ergens zingen een paar vogels
nope daar woon ik nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel meevallen rond die tijd toch?
En ze sluiten je wijk alvast af voor die kijkers
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
hoj
ik moet dit ff kwijt...
Even een leuke quote van 2 kinders uit mijn klas tijdens het wandelende takken verschonen:
N. zegt tegen M.: Heej ik heb nu met L, wist je dat?
M.: Ja maar dat geeft niet. Nu kan ik toch weer mooi met een ander!
N.: Ow was bang dat je boos werd...
M.: Ah nee joh..had al in de gaten dat ze al een tijdje met je vreemdging.
N.: Ach ja maar ach...ik ben toch ook een player.![]()
![]()
![]()
![]()
en als juf mag je dan niet lachen
en ze zijn nog maar 10!!!!
zijn allemaal kinderen met leerachterstand, gedragsstoornissen, veel onstabiele thuissituaties...of nog weer iets anders... ze zijn ZO grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef An24 het volgende:
[..]
fantastisch
iets met dat kinderen niet achterijk zijn![]()
Een deel is dus mijn toekomstige clientelequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
zijn allemaal kinderen met leerachterstand, gedragsstoornissen, veel onstabiele thuissituaties...of nog weer iets anders... ze zijn ZO grappig
Taalopdracht:
De kinderen uit je groepje hebben lawaai. Jij wil graag werken. Wat vraag je ze?
**HOUD JE BEK!**
Je moeder vraagt hoe die gat in je broek komt. Verzin eens een smoesje.
** He ma! Mooie blouse heb je aan!! **
njah...ik lig de hele dag door eigelijk in een deuk...
Ik heb nog een hele leuke voor je...gediagnostiseerd op MCDD ODD PDD ADHD (hele alfabet..)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Een deel is dus mijn toekomstige clientele![]()
Reclasseringswerker...in de toekomst? dan ga ik eruitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke voor je...gediagnostiseerd op MCDD ODD PDD ADHD (hele alfabet..)
je kan er niks mee..
hij gooit alles wat hem niet aanstaat door de ruimte...neem bijvoorbeeld...de tv, een telefoon, afstandsbediening, diepvrieskast, pannen, bestek etc.etc. ik kan nog wel even door gaan...echt eentje voor al je je verveelt...kan alleen maar 1op1 functioneren...whehe
Wat doe je precies (en wat ga je in de toekomst doen)
naast die andere 30 in mijn caseload? hmmm vier is maxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ahjahheel fijn! Dan heb ik er idd nog wel een bultje voor je
hoeveel wou je er hebben? per 2 krijg je korting
M'n vader gaf les op een vso-zmok school en m'n stiefmoeder werkte bij de jeugdreclassering, waar ze met name weer met zijn leerlingen in contact kwam. Je kunt wel raden waar het onder het avondeten altijd over gingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Een deel is dus mijn toekomstige clientele![]()
haha. das grappig! Mja, soms zijn het ook wel verhalen hoor, soms moet je kunnen ventilerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
M'n vader gaf les op een vso-zmok school en m'n stiefmoeder werkte bij de jeugdreclassering, waar ze met name weer met zijn leerlingen in contact kwam. Je kunt wel raden waar het onder het avondeten altijd over ging.
Ja ik ook meestal hoor...hoort erbijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
aan het eind van de dag weet ik alleen nog maar de leuke lollige dingen...dat ik een mep tegen mn hoofd aan heb gehad, het mikpunt voor stoelslingeren tijdens een rekenlesinstructie en proefkonijn voor de uitvoering van de taekwondo les van gister was...dat vergeet ik altijd.
Overkomt mij ook eigenlijk niet (meer). Ik ben nu zo handig geworden in gespreksvoering dat ik ze daarmee vaak rustig krijg. Die gijzelingsstraining hielp ook wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
idd..
whehe
word je volledig afgeranseld....is het de gewoonste zaak van de wereld...toch bijzonder
ik ook zo, nog ff paar zinnetjes tikken!:W slaap lekker allemaal!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Overkomt mij ook eigenlijk niet (meer). Ik ben nu zo handig geworden in gespreksvoering dat ik ze daarmee vaak rustig krijg. Die gijzelingsstraining hielp ook wel moet ik zeggen![]()
Maar ik ga slapen..tot laters![]()
Er stond al sinds mijn nieuwe keuken (begin december dusquote:
[HM2]gek-doe-modus]Jaaahhh Brruuuttt Facking Heerschh Toffffffffff[/HM2gek-doe-modus]quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef CrazyCharlie het volgende:
[HMaster2 mededeling-modus] Aan je stickers wordt gewerkt, verwacht ze na komend weekend ergens te ontvangen, uit betrouwbare bron is vermomen dat ze zelfklevendzijn [/HMaster2 mededeling-modus]
CC.
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
haha das al een mooi tijdje
wel een kwartjaar (klinkt zo lekker lang)
[iedereen-uitlach-modus]quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[BXS modus] Heb je hem weer[/BXS modus]
heeeeej hamster
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[BXS modus] Heb je hem weer[/BXS modus]
heeeeej hamster
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[iedereen-uitlach-modus]![]()
[/iedereen-uitlach-modus]
Zeg...doe eens liefquote:
*USB-Rocketlaucnher bestellen gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...doe eens liefIk lach alleen maar
![]()
[gemeen-zijn-modus]
Anders ga ik allemaal geel band om je huis heen spannen hoor
[/gemeen-zijn-modus]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ander stuur ik de Lord en Master Foamy op je af![]()
aahhhhquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Die kunnen gieten al niet vinden, laat staan delfzijl...en tegen die tijd dat ze het gevonden hebben ben ik al verhuisd naar amersfoort
Ik vind je nog wel een lieve hamster hoor!!!
[afbeelding]
LOOK I FOUND YOU A SELFPORTRET!!!
[afbeelding]
Ja je bent weer iets liever op de schaal van HM2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:30 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
ah joh! ga toch slapen!
en ja hamster! Goed heen heb heel lang gezocht!
ben ik nu weer lief (voor zo ver jij iemand voor lief kan beoordelen....)?
oe oe oequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja je bent weer iets liever op de schaal van HM2![]()
![]()
Whahaha dat ken ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef prupke het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen ...maar ben niet moe
Het is een seriele schakeling, dus kan je volgens mij niet zo optellen. Volgens mij gaan de accu's langer mee, omdat ze beter geleegt worden. Maar zeker weten doe ik het niet, probeeren vrees ik. De meeste hier gebruiken altijd accu's.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef VD het volgende:
Vraagje... Heb zo'n batterygrip voor m'n EOS. Daar kun je of twee batterypacks of 6 'normale' batterijen in stoppen. Dus of 2x 7,4V / 720mAH of 6x 1,2V / 2600mAH. Wat gaat langer mee? Moet ik dan rekenen 14,8V op 720mAH of 7,2V op 2600mAH?
Whehe, even uit zijn bed toeteren, of kan je een lading buizen even laten stuiteren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:46 schreef Mauro het volgende:
Goeie morgen.
Ik weet wie ik zo wakker ga maken met wat herrie van een graafmachine.![]()
Arme Ableton.![]()
Ik sta nu namelijk tegenover zijn woonark.
Koop dan een vergelijkbare set in een echte winkelquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef Chanty het volgende:
Ohh ik moet even kotsen hoor
Pabo is een kutbedrijf eerste klas
Vijf weken geleden besteld: ja mevrouw, verhuizing van het magazijn, levertijd is 2 a 3 weken.
3 weken later nog niets, dus ik gebeld: ja mevrouw, het staat klaar voor verzending dus het zou er binnen nu en een week moeten zijn.
Inmiddels zijn we dus weer 2 weken verder en heb nog niets gehad. Net dus maar weer gebeld.
Krijg ik ineens te horen dat het wel in het magazijn ligt, maar dat het nog niet klaar staat voor verzending
Euhhmmm: twee weken geleden werd iets anders gezegd
Ja daar kunnen we dan alleen ons excuus voor aanbieden, maar voordat het uitgeleverd wordt, duurt nog 2 a 3 weken...
WTF: dat zijn in totaal 2 maandenHeb maar gezegd dat ze het pakket hoogstwaarschijnlijk retour kunnen verwachten, over 3 weken is die fotoshoot dus al passé. Daarbij denkt geen haar op mijn hoofd er nog aan ook maar een cent aan dat bedrijf uit te geven
Heb daar nu 3 keer iets besteld: 1e keer: 6 maanden gewacht! 2e keer: 4 maanden gewacht en nu gaan ze ook alweer de goede kant op. En smoesjes genoeg, hoezo aan het lijntje houden. Grrrrrrrr * Chanty wrijft in handjes voor een geweldige boze brief
En ja klaagbaak is verderop
mantelpakje lijkt me groot zatquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah jah smoesjes met fotoshoot enzo
Je had gewoon iets groters moeten bestellen, formaat bijzet tafeltje.
Dan staat het in de weg in het magazijn dan zullen ze het sneller opsturen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah jah smoesjes met fotoshoot enzo
Je had gewoon iets groters moeten bestellen, formaat bijzet tafeltje.
Dan staat het in de weg in het magazijn dan zullen ze het sneller opsturen.
Mantelpakje bestellen bij de paboquote:
als het goed eruit ziet en zit maakt het me geen fuck uit waar ik wat bestelquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mantelpakje bestellen bij de pabo![]()
Je gaat toch koopt toch ook geen spiegelreflex camera bij de computerwinkel op de hoek.
Maar geen opmerking maakt met fucken doe je pas na het ontvangen van de bestelling enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
als het goed eruit ziet en zit maakt het me geen fuck uit waar ik wat bestel
Maar het gaat er niet om waar ik wat bestel. Het gaat erom dat ze je aan het lijntje houden en een asociale service bieden
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar geen opmerking maakt met fucken doe je pas na het ontvangen van de bestelling enzo
Het is duidelijk tijd voor![]()
Wat? je lust geen koffie?quote:
Gaan mensen daar serieus over klagen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Mauro het volgende:
eerste klacht over de kraan is binnen.![]()
De buurt is blijkbaar wakker geworden ervan.
Arme ableton!
Zelfs ik hoor je hier...herrieschopperquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:46 schreef Mauro het volgende:
Goeie morgen.
Ik weet wie ik zo wakker ga maken met wat herrie van een graafmachine.![]()
Arme Ableton.![]()
Ik sta nu namelijk tegenover zijn woonark.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Mauro het volgende:
eerste klacht over de kraan is binnen.![]()
De buurt is blijkbaar wakker geworden ervan.
Arme ableton!
Het mag tijd wordenquote:
Wat had je gekocht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een melding van Canon dat mijn cashback waar ik dus geen bevestiging van heb ontvangengewoon in behandeling is genomen
Geld zou binnenkort onderweg moeten zijn
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Zelfs ik hoor je hier...herrieschopper
Mauro de Bouwerquote:
Hetzelfde als jij hequote:
Volgende keer gaan we gewoon naar de Christinequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef Chanty het volgende:
Vijf weken geleden besteld: ja mevrouw, verhuizing van het magazijn, levertijd is 2 a 3 weken.
3 weken later nog niets, dus ik gebeld: ja mevrouw, het staat klaar voor verzending dus het zou er binnen nu en een week moeten zijn.
Inmiddels zijn we dus weer 2 weken verder en heb nog niets gehad. Net dus maar weer gebeld.
Krijg ik ineens te horen dat het wel in het magazijn ligt, maar dat het nog niet klaar staat voor verzending
Ja daar kunnen we dan alleen ons excuus voor aanbieden, maar voordat het uitgeleverd wordt, duurt nog 2 a 3 weken...
WTF: dat zijn in totaal 2 maandenHeb maar gezegd dat ze het pakket hoogstwaarschijnlijk retour kunnen verwachten, over 3 weken is die fotoshoot dus al passé. Daarbij denkt geen haar op mijn hoofd er nog aan ook maar een cent aan dat bedrijf uit te geven
Heb daar nu 3 keer iets besteld: 1e keer: 6 maanden gewacht! 2e keer: 4 maanden gewacht en nu gaan ze ook alweer de goede kant op. En smoesjes genoeg, hoezo aan het lijntje houden. Grrrrrrrr * Chanty wrijft in handjes voor een geweldige boze brief
En het duurt zo lang voordat jij je geld krijgt??? Ik had eind januari mijn geld al, terwijl jij je camera eerder in huis had...quote:
Ik heb de aanvraag pas half februari verstuurd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:40 schreef pirke het volgende:
[..]
En het duurt zo lang voordat jij je geld krijgt??? Ik had eind januari mijn geld al, terwijl jij je camera eerder in huis had...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef Chanty het volgende:
En dan zeggen ze dat ik lui benquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb de aanvraag pas half februari verstuurd.
Wordt pas erg als je precies weet dat je er vier op hebtquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
Ik weet niet eens meer of ik nu mok 3 of mok 4 heb ingeschonken met koffie![]()
Dit is echt erg...![]()
Ik heb zelf gezet, maar zelfs ik wordt er niet meer goed wakker van....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wordt pas erg als je precies weet dat je er vier op hebt
Hele verschrikkelijke muziek (zo'n levensliedzanger ofzo) heel hard opzetten... dan zet je het echt wel op een rennen en ben je wakker!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb zelf gezet, maar zelfs ik wordt er niet meer goed wakker van....![]()
Tijd dat er een Starbucks in de stad komt. Veel caffeiene erin. Al ben ik bang dat ik daar op de duur ook niet meer wakker van wordt.![]()
Ik heb de hele morgen al zware metal op de koptelefoon... En nog niet wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:08 schreef pirke het volgende:
[..]
Hele verschrikkelijke muziek (zo'n levensliedzanger ofzo) heel hard opzetten... dan zet je het echt wel op een rennen en ben je wakker!![]()
Daar kan je ook gewoon mee in slaap vallen hoor...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb de hele morgen al zware metal op de koptelefoon... En nog niet wakker![]()
check, weet er alles van...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef pirke het volgende:
[..]
Daar kan je ook gewoon mee in slaap vallen hoor...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef pirke het volgende:
Elke harde muziek is geschikt om mee in slaap te vallen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]als jij Frans Bauer of eender wat voor Nederlandstalig-smartlappen herrie hard zet, val je niet in slaap.. Ja in een geestesdodende coma, maar dat kan niet gezond zijn..
![]()
Nee dan ga ik hard rennen en wordt ik juist wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]als jij Frans Bauer of eender wat voor Nederlandstalig-smartlappen herrie hard zet, val je niet in slaap.. Ja in een geestesdodende coma, maar dat kan niet gezond zijn..
![]()
Metal ontspandquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef pirke het volgende:
[..]
Nee dan ga ik hard rennen en wordt ik juist wakker
Ik bedoelde dus muziek die van zichzelf hard is: metal/boemboemboem/etc
Somsquote:
Dan gaan we jou metal lerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellen![]()
Jij zag er ook wel uit als een metal fan jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef umberrella het volgende:
voor mij werkt het wel! als ik me moet concentreren dan heb ik gewoon die metal nodig...
ik word echter wel aggressief als ik sommige powermetal moet horen... umb houdt niet van die hoge mannenstemmetjes
Stratovariusquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef umberrella het volgende:
ik word echter wel aggressief als ik sommige powermetal moet horen... umb houdt niet van die hoge mannenstemmetjes
Hehe.. Ik zeg liever... Muziek fan.. hou van heel veel soorten muziek...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef pirke het volgende:
Jij zag er ook wel uit als een metal fan ja
Bijvoorbeeld :pquote:
Ik vind je ook wel een beetje een klassiek typjequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef umberrella het volgende:
[..]
Hehe.. Ik zeg liever... Muziek fan.. hou van heel veel soorten muziek...
En toch... helemaal in het zwart, spike-noppen om je pols, apocalyptica jasje... dat is geen Frans Bauer fanquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef umberrella het volgende:
Hehe.. Ik zeg liever... Muziek fan.. hou van heel veel soorten muziek...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind je ook wel een beetje een klassiek typje![]()
WTF?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:27 schreef umberrella het volgende:
aangezien ik op mn hogeschool dat niet mag
Lerarenopleiding? Presentaties geven? Het zou allemaal kunnen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
WTF?
wordt je opgeleid tot iets waar uiterlijk belangrijk bij is? ANders kan ik me niet voorstellen waarom het er toe doet.
mag gewoon in zwart wmbquote:
idemquote:Presentaties geven?
Hotelschool kan ik me nog iets bij voorstellen, of tourisme.quote:Het zou allemaal kunnen...
Kan me er iets bij voorstellen, maar vind het eigenlijk een tikkie overdreven. Bij het 'leren voor' hoef je je wmb nog niet te kleden als de beroepsgroep. En om daar minpunten voor te geven vind ik eik een beetje klinderachtigquote:Opleiding: Vastgoed en makelaardij
tja.. het is wel gebeurd.. en om dat uit de weg te gaan hou ik me op school wel wat neutraler qua kleding...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, maar vind het eigenlijk een tikkie overdreven. Bij het 'leren voor' hoef je je wmb nog niet te kleden als de beroepsgroep. En om daar minpunten voor te geven vind ik eik een beetje klinderachtig
Ik heb helemaal gemist dat je wegging..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
nee ik doe vastgoed en makelaardij, maar ik heb wel een stel ouderwetse leraren...
Helaas is het zo...
gelukkig zijn er ook leraren die niet zo moeilijk zijn![]()
Het was een gokjequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:32 schreef umberrella het volgende:
[..]
en hoe kan jij zien wat ik op dit moment op heb staan
*heeft last.fm uitgeschakeld staan*
ik geloof je hoor, alleen, ik uhmm, ik, uhmmmquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
[..]
tja.. het is wel gebeurd.. en om dat uit de weg te gaan hou ik me op school wel wat neutraler qua kleding...
Je kan wat dat betreft beter een burka aantekken in nederlandquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
[..]
tja.. het is wel gebeurd.. en om dat uit de weg te gaan hou ik me op school wel wat neutraler qua kleding...
ach als gothje kun je van veel muziek houdenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan wat dat betreft beter een burka aantekken in nederlanddan krijg je minder commentaar. LIjkt me trouwens wel grappig om te zien, stel enorme goths naar een frans bauer concert
.
ergens wel stomquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
[..]
De demo bevalt mij prima!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef PKfotografie het volgende:avond,
even wat trails aan het downloaden en installeren.
kom er ook net achter dat CS3 dus binnen kort uit gaat komen (in de lente dus duurd niet lang meer )
eens kijken of het wat is
maar jij gaat vast CS3 voor de Mac aanschaffen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef PKfotografie het volgende:avond,
even wat trails aan het downloaden en installeren.
kom er ook net achter dat CS3 dus binnen kort uit gaat komen (in de lente dus duurd niet lang meer )
eens kijken of het wat is
yupquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
maar jij gaat vast CS3 voor de Mac aanschaffen??
Gaan we een keer doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan wat dat betreft beter een burka aantekken in nederlanddan krijg je minder commentaar. LIjkt me trouwens wel grappig om te zien, stel enorme goths naar een frans bauer concert
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
Gaan we een keer doenHM2, Parapellu en ik... En vooruit, NiGhTdInGeS943 mag ook mee
Bofkontquote:
Vrij wat?quote:
WTF? Nooit van maintenance windows gehoord!? Kunnen ze die koffiezetunits niet clusteren en redundant uitvoeren met een UPS eraan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:54 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb vanmorgen voor de verandering weer eens mee gedaan aan de grote polonaise op de A12. Gezellig joh! Er waren ook auto's die elkaar zo lief vonden dat ze elkaar een kusje gaven. Jammer alleen dat auto's daar niet zo goed tegen kunnen en dan stuk gaan![]()
Nu eerst maar eens koffie! Stomme automaat was net buiten gebruik omdat ie bij gevuld moest worden. Dat moeten ze echt verbieden om 's morgens te doen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
WTF? Nooit van maintenance windows gehoord!? Kunnen ze die koffiezetunits niet clusteren en redundant uitvoeren met een UPS eraan?
Toen was ik ziek, nu kan ik ik doen en laten wat ik wil... wat FreuD zegt dus en dan hele rijtjequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BofkontNet een week vrij geweest en nu weer vrij
Schrijft op....slaat doorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]die fucking dingen hebben nog slecht geconfigureerd ook... Waterkoeling is zo gaar als wat in die dingen. Ze hebben het Peltier-element er op de kop in geplaatst. Komt gewoon kokend heet water uit
![]()
OMFGik sla door
An, je bent vrij... GEEN dossiervorming op medeFOTtersquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Toen was ik ziek, nu kan ik ik doen en laten wat ik wil... wat FreuD zegt dus en dan hele rijtje![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef freud het volgende:
[..]
An, je bent vrij... GEEN dossiervorming op medeFOTters
Stoer! Hoe kom je erop...quote:Ik ga volgende week zaterdag blokarten in Ouddorp! Lekker uitwaaien en scheuren. Kleine digicam op mijn hoofd monteren
.
[afbeelding]
Trutquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
http://www.nu.nl/news/1008895/32/Starbucks_naar_Nederland.html
HM, kijk eens.. Je koffie komt al richting Nederland...
Wat hebben we daar nu aan? Wat een rare plekquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
http://www.nu.nl/news/1008895/32/Starbucks_naar_Nederland.html
HM, kijk eens.. Je koffie komt al richting Nederland...
Vergeet het maarquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef HMaster-II het volgende:en nog voor de zomer, dus in het najaar lekker Starbucks koffie tanken al voor de vlucht naar de VS
![]()
Ik raad je aan je broek eens niet op je enkels te laten en gewoon normaal rond te lopen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik word gekIedereen begint weer aan me te trekken om aandacht en het zijn niet eens knappe vrouwen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik raad je aan je broek eens niet op je enkels te laten en gewoon normaal rond te lopen..![]()
Je moet wat hequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef freud het volgende:
@P: en dan ook nog debielen op MSN zeker
Gaaf zeg! We zien je hongerige maag dan wel verschijnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef freud het volgende:
@An, was kado van ex, en lag al een tijdje op de plank. Ben benieuwd! Zal in ieder geval honger hebben 's avonds. Kom gelijk door denk ik.
@P: en dan ook nog debielen op MSN zeker
@Marcb1974: Hooi [onz.] ; droog gras, [ww] hooi-en.
Mag de rest ook mee? Anders wordt het echt bloederig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaaf zeg! We zien je hongerige maag dan wel verschijnen.
Starbucks zuigt, Tim Hortons heeft veel lekkerdere koffie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef HMaster-II het volgende:en nog voor de zomer, dus in het najaar lekker Starbucks koffie tanken al voor de vlucht naar de VS
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef Mauro het volgende:
Ik ga rijden
Op weg naar sollicitatiedingesgesprekken
Keep the thumbs crossed voor:
1) dat de auto niet stuk gaat onderweg;
2) dat de gesprekken zeer positief gaan verlopen;
3) dat de auto niet stuk gaat onderweg.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef Mauro het volgende:
Ik ga rijden
Op weg naar sollicitatiedingesgesprekken
Keep the thumbs crossed voor:
1) dat de auto niet stuk gaat onderweg;
2) dat de gesprekken zeer positief gaan verlopen;
3) dat de auto niet stuk gaat onderweg.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Whoah you've got family all over the world!
If i knew earlier that santa was your uncle, i'd loved you before i did all the jokes...
en nu moet ik maar weer nederlands praten want mijn engels zuigt...zoog het maar dat had je er nog wat aan! maar geloof me...zuigend engels praten is ook niet alles...tanden enzoow
Als het iets is met 6 cylinders en een automaat........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, mijn auto gaat te koop. Interesse iemand
Geen idee hoeveel cylinders. Weet alleen dat het een 2 liter motor isquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:46 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als het iets is met 6 cylinders en een automaat........
Doe es een Merk Model Type opsommingquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel cylinders. Weet alleen dat het een 2 liter motor is
En nee, zeker geen automaat.
Volvo V40 2.0 I 16V, 1996, 150.000km, dat dus. Oh ja, t is een rode.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe es een Merk Model Type opsomming
![]()
Volvoquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volvo V40 2.0 I 16V, 1996, 150.000km, dat dus. Oh ja, t is een rode.
Dat dus. En ja helaas, het is een echt rode. Maar ziet er nu goed uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volvo
Station uitvoering
4 cylinder
4 kleppen per cylinder (16v)
1996 en 150k op de teller is niet veel voor de leeftijd
kleur boeit niet.. Behalve als het echt rood is, dan wordt het snel roze en/of wit
ik heb geen rijbewijs...dus ik kan er je niet vanaf helpenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, mijn auto gaat te koop. Interesse iemand
Juist als je geen rijbewijs hebt kan je hem ervan af helpenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs...dus ik kan er je niet vanaf helpen
Tis niet dat er een verbod is op het bezitten van een auto zonder dat je een rijbewijs hebt. Dus je ban hem gewoon kopen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs...dus ik kan er je niet vanaf helpen
Dan wil ik dat zelf doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Juist als je geen rijbewijs hebt kan je hem ervan af helpen![]()
slopen op zich is al heel leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wil ik dat zelf doen
Lijkt me wel heel leuk om echt een auto te slopen
We hebben ooit, lang terug, al eens een auto mogen slopen door er hockeyballen tegenaan te slaan. Dat was leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef prupke het volgende:
[..]
slopen op zich is al heel leuk
* prupke met een moker is prupke in haar element
Nee, moest als de meesten hier, gewoon werken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hallo allemaal,
Ook kunnen genieten van het fraaie zomerweer?
Vista is onzinnig imo. Mooier jasje om hetzelfde, met meer systeemvereistenquote:Veel pc en andere perikelen met Vista op de pc aan deze kant, maar kom er tenminste al verder mee. Vandaag ff geen pc, maar gewoon genieten van de zon. Lekker kappie open van de auto en hup naar o.a. het strand. Heerlijkkkkkkkkkkk![]()
Spotmeteren helpt dan vaak, en dan op M. Maar het blijft oefenen ja. Bij veel contrast helpt RAW ook zeker welquote:Maar zag ook bij thuiskomst, dat ik nog vaak de mist inga met portretfoto's qua belichting. Bij iemand met een donkere jas aan, valt natuurlijk het gezicht te licht uit wanneer je een gemiddelde belichting kiest, Ik moet toch beter opletten en niet vergeten die 400D ff anders in te stellen.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef freud het volgende:
Vista is onzinnig imo. Mooier jasje om hetzelfde, met meer systeemvereisten.
[..]
Freud, de M stand alleen zal het niet wegnemen ...is mijn mening. Uit de 3 belichtingsmethoden van de 400D kiezen, daar zal het hem ook of veel meer in zitten. Maar wanneer spotmeteren op het gezicht zal gebeuren, zal de rest vaak weer veel te donker worden. Hier een middenweg in zoeken, zal lastig zijn. Althans voor mij, daar portretten niet het gebied is waar ik vaak in bezig ben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, moest als de meesten hier, gewoon werken.
[..]
Vista is onzinnig imo. Mooier jasje om hetzelfde, met meer systeemvereisten.
[..]
Spotmeteren helpt dan vaak, en dan op M. Maar het blijft oefenen ja. Bij veel contrast helpt RAW ook zeker wel.
Thnxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
HoiOok weer op kantoor....straks gezellig 3 uur vergaderen
Enneh...marjo....leuke avatar
Niet hierquote:
Maestro, hoe liep het gister?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Mauro het volgende:
Hier is wel![]()
Heb denk ik al 5 bakken op sinds half 7 toen ik moest beginnen in Delfzijl.
Jee, wat heb ik een opstartproblemen vanochtend.
ging wel oké denk ik.quote:
We duimen gewoon massaal weer voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
ging wel oké denk ik.
is altijd moeilijk in te schatten altijd.
maar ik heb er wel een goed gevoel bij. halverwege volgende week zal ik meer horen hebben ze beloofd.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:31 schreef freud het volgende:
[..]
We duimen gewoon massaal weer voor je.
Succes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
ging wel oké denk ik.
is altijd moeilijk in te schatten altijd.
maar ik heb er wel een goed gevoel bij. halverwege volgende week zal ik meer horen hebben ze beloofd.
Welkom bij de wereld van DELL-supportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:04 schreef Yoni het volgende:
Ik word ondertussen zooooo moe van onze accountmanager bij Dell. Zucht. Ik stel een vraag over een videokaart en krijg echt een totáál nonsens antwoord terug
1: Ik heb echt nooit problemen met Dell Supportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van DELL-supportU hebt nu geen wil meer en wij van Support behandelen alle gebruikers als n00bs
Go To HELL with DELL![]()
Het blijkt dat ze toch aanstaanquote:
Dat is wel een stukje uit de buurt voor je of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Mauro het volgende:
Ghehehe...
Tweede sollicitatiegesprek geregeld daarstraks
30 maart 14.00 uur in Eindhoven
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Mauro het volgende:
Ghehehe...
Tweede sollicitatiegesprek geregeld daarstraks
30 maart 14.00 uur in Eindhoven
En F5'en in je inbox werkt ook niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
MSN is zo gaar als wat..
Er handig als j email verwacht met informatie over een shoot..
F5 knop vast gezet op een andere pcquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En F5'en in je inbox werkt ook niet?
verrektwerkwaarrempelooknogeenbeetjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Dutch50 het volgende:
Joepie, eindelijk heb ik een full version van CS2 te pakken en aan de praat
![]()
deed tot nogtoe alles met elements 2.0
![]()
en Photomatix met dank aan Pea![]()
........snap het niet MSN Hotmail werkt prima![]()
Als geduld een schone zaak is.....Moet ik me daarom de hele dag wassen???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Dutch50 het volgende:
zie je wel .... geduld is een skooooone zaak
![]()
Hier werkt het nu ook weer eindelijkquote:
iets met een sociaal leven of zo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef umberrella het volgende:
waar zou de wereld zijn zonder msn :p
Msn-en is sociaalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
iets met een sociaal leven of zo...![]()
Ze zeggen dat daarbuiten mensen zijnWat dat ook ogen zijn
![]()
Vrouwen bestaan toch alleen maar uit pixels?![]()
Ja dat is wel sociaal genoeg... Maar ik bedoel dat enge gebeuren verder dan 3 meter van de PC vandaanquote:
3 meter is wel heel ver he !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat is wel sociaal genoeg... Maar ik bedoel dat enge gebeuren verder dan 3 meter van de PC vandaan![]()
Brrrrr eng
Of als het niet uitmond in een discussie/ruziequote:
Dat kun je zelf sturen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Gremen het volgende:
[..]
Of als het niet uitmond in een discussie/ruzie![]()
quote:
Die kunnen heel nuttig zijn, zolang het maar normaal blijftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kun je zelf sturen...
ik heb een hekel aan ruzies en discussies...![]()
Ik heb een heel fijn lijstje in mijn msnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere mensen in je msn zetten maar dan
Alleen typen ze niet terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijn lijstje in mijn msn
![]()
Dat heb ik nergens gezegdquote:
Yupquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef -Marjo- het volgende:
Alweer Blijdorp?
zeg P hebben ze daar nog steeds die grote bloem die eens in de zoveel tijd in bloei staat?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Morgen lekker een dagje blijdorp![]()
Volgens sommigen gaat het regenen, maar we zullen zien
Wat moet je er mee, 100 personen in je lijstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Ik ben wel eens bij mensen op bezoek geweest die werkelijk waar meer dan 100 personen in hun msnlijst hebben staan... daar moet ik dus niet aan denken
Vraag ik me ook af , maar goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je er mee, 100 personen in je lijst
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
zeg P hebben ze daar nog steeds die grote bloem die eens in de zoveel tijd in bloei staat?
Mijn idee jaquote:
i dacht toch echt blijdorpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen flauw ideeVolgens mij is dat Artis hoor
Die arme katquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af , maar goed
ik las net iets en dacht meteen : agosssieeeee![]()
16-03
20:47
Bakel
Schoolstraat
Dier in nood 873
21:03 - Kat vast komen zitten tussen opengaande elektrische poort
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn idee jaMaar er zijn anderen onder ons die denken dat het gaat regenen en daarom niet meegaan
of bang zijn dat ze smelten of zo
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]nou ja zeg, ruimte zat daar om ook binnen te fotograferen.
Voordeel kan wel zijn dat het niet te druk is
sommige mensen ook ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]nou ja zeg, ruimte zat daar om ook binnen te fotograferen.
Voordeel kan wel zijn dat het niet te druk is
Baal er nog steeds van dat ik een jaar of 2 terug nog geen fatsoenlijke camera had. Toen hebben we als bedrijfsuitje gegeten in het oceaneum en mochten daar dus ook savonds rondlopen. Heerlijk die rust.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddIk neem iig mijn macrolens mee en mijn flitser. Eens kijken of we wat ongedierte kunnen vastleggen
Dat op zich niet nee. Alleen of mijn camera het helemaal leuk vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
sommige mensen ook ....
ik heb niet eens een paraplu
ben dan ook niet van suiker en ook niet bang van water
dat is iets andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat op zich niet nee. Alleen of mijn camera het helemaal leuk vindt
Ja, maar op de een of andere manier toch wel een beetje interessant als het doel foto's maken isquote:
genoeg overdekt spul daar in blijdorp .... ik bedoel ..je kan je ook aanstellen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier toch wel een beetje interessant als het doel foto's maken is
Kans is ook redelijk aanwezig dat ik er morgen benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
genoeg overdekt spul daar in blijdorp .... ik bedoel ..je kan je ook aanstellen natuurlijk
Ik niet ik ga morgen mensen op een kanon zettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kans is ook redelijk aanwezig dat ik er morgen ben
En schieten met dat kanon danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik niet ik ga morgen mensen op een kanon zetten
lang leve de boekenweek
Ik heb net even geschoten met m'n kanon... maar dan 1tje op 2 wielen... 240 km/u rijdt best lekker doorquote:
wel heeeel SLOW dan..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
SC doet zijn naam vandaag wel eer aan
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Het was heerlijk in Blijdorp, hele lekker zon gehad
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:13 schreef Yoni het volgende:
Shit hadden vriendje en ik dus toch naar Blijdorp kunnen gaanHier was 't super bewolkt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef Yoni het volgende:
Naja daar had ik toch geen tijd voor gehad. Vriendje is nog nooit in Blijdorp geweest, dus dat zou weinig fotograferen geworden zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |