Nee dan ga ik hard rennen en wordt ik juist wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]als jij Frans Bauer of eender wat voor Nederlandstalig-smartlappen herrie hard zet, val je niet in slaap.. Ja in een geestesdodende coma, maar dat kan niet gezond zijn..
![]()
Metal ontspandquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef pirke het volgende:
[..]
Nee dan ga ik hard rennen en wordt ik juist wakker
Ik bedoelde dus muziek die van zichzelf hard is: metal/boemboemboem/etc
Somsquote:
Dan gaan we jou metal lerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellen![]()
Jij zag er ook wel uit als een metal fan jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef umberrella het volgende:
voor mij werkt het wel! als ik me moet concentreren dan heb ik gewoon die metal nodig...
ik word echter wel aggressief als ik sommige powermetal moet horen... umb houdt niet van die hoge mannenstemmetjes
Stratovariusquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef umberrella het volgende:
ik word echter wel aggressief als ik sommige powermetal moet horen... umb houdt niet van die hoge mannenstemmetjes
Hehe.. Ik zeg liever... Muziek fan.. hou van heel veel soorten muziek...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef pirke het volgende:
Jij zag er ook wel uit als een metal fan ja
Bijvoorbeeld :pquote:
Ik vind je ook wel een beetje een klassiek typjequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef umberrella het volgende:
[..]
Hehe.. Ik zeg liever... Muziek fan.. hou van heel veel soorten muziek...
En toch... helemaal in het zwart, spike-noppen om je pols, apocalyptica jasje... dat is geen Frans Bauer fanquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef umberrella het volgende:
Hehe.. Ik zeg liever... Muziek fan.. hou van heel veel soorten muziek...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind je ook wel een beetje een klassiek typje![]()
WTF?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:27 schreef umberrella het volgende:
aangezien ik op mn hogeschool dat niet mag
Lerarenopleiding? Presentaties geven? Het zou allemaal kunnen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
WTF?
wordt je opgeleid tot iets waar uiterlijk belangrijk bij is? ANders kan ik me niet voorstellen waarom het er toe doet.
mag gewoon in zwart wmbquote:
idemquote:Presentaties geven?
Hotelschool kan ik me nog iets bij voorstellen, of tourisme.quote:Het zou allemaal kunnen...
Kan me er iets bij voorstellen, maar vind het eigenlijk een tikkie overdreven. Bij het 'leren voor' hoef je je wmb nog niet te kleden als de beroepsgroep. En om daar minpunten voor te geven vind ik eik een beetje klinderachtigquote:Opleiding: Vastgoed en makelaardij
tja.. het is wel gebeurd.. en om dat uit de weg te gaan hou ik me op school wel wat neutraler qua kleding...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, maar vind het eigenlijk een tikkie overdreven. Bij het 'leren voor' hoef je je wmb nog niet te kleden als de beroepsgroep. En om daar minpunten voor te geven vind ik eik een beetje klinderachtig
Ik heb helemaal gemist dat je wegging..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
nee ik doe vastgoed en makelaardij, maar ik heb wel een stel ouderwetse leraren...
Helaas is het zo...
gelukkig zijn er ook leraren die niet zo moeilijk zijn![]()
Het was een gokjequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:32 schreef umberrella het volgende:
[..]
en hoe kan jij zien wat ik op dit moment op heb staan
*heeft last.fm uitgeschakeld staan*
ik geloof je hoor, alleen, ik uhmm, ik, uhmmmquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
[..]
tja.. het is wel gebeurd.. en om dat uit de weg te gaan hou ik me op school wel wat neutraler qua kleding...
Je kan wat dat betreft beter een burka aantekken in nederlandquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
[..]
tja.. het is wel gebeurd.. en om dat uit de weg te gaan hou ik me op school wel wat neutraler qua kleding...
ach als gothje kun je van veel muziek houdenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan wat dat betreft beter een burka aantekken in nederlanddan krijg je minder commentaar. LIjkt me trouwens wel grappig om te zien, stel enorme goths naar een frans bauer concert
.
ergens wel stomquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef umberrella het volgende:
[..]
De demo bevalt mij prima!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef PKfotografie het volgende:avond,
even wat trails aan het downloaden en installeren.
kom er ook net achter dat CS3 dus binnen kort uit gaat komen (in de lente dus duurd niet lang meer )
eens kijken of het wat is
maar jij gaat vast CS3 voor de Mac aanschaffen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef PKfotografie het volgende:avond,
even wat trails aan het downloaden en installeren.
kom er ook net achter dat CS3 dus binnen kort uit gaat komen (in de lente dus duurd niet lang meer )
eens kijken of het wat is
yupquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
maar jij gaat vast CS3 voor de Mac aanschaffen??
Gaan we een keer doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan wat dat betreft beter een burka aantekken in nederlanddan krijg je minder commentaar. LIjkt me trouwens wel grappig om te zien, stel enorme goths naar een frans bauer concert
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef WurM het volgende:
[..]
Gaan we een keer doenHM2, Parapellu en ik... En vooruit, NiGhTdInGeS943 mag ook mee
Bofkontquote:
Vrij wat?quote:
WTF? Nooit van maintenance windows gehoord!? Kunnen ze die koffiezetunits niet clusteren en redundant uitvoeren met een UPS eraan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:54 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb vanmorgen voor de verandering weer eens mee gedaan aan de grote polonaise op de A12. Gezellig joh! Er waren ook auto's die elkaar zo lief vonden dat ze elkaar een kusje gaven. Jammer alleen dat auto's daar niet zo goed tegen kunnen en dan stuk gaan![]()
Nu eerst maar eens koffie! Stomme automaat was net buiten gebruik omdat ie bij gevuld moest worden. Dat moeten ze echt verbieden om 's morgens te doen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
WTF? Nooit van maintenance windows gehoord!? Kunnen ze die koffiezetunits niet clusteren en redundant uitvoeren met een UPS eraan?
Toen was ik ziek, nu kan ik ik doen en laten wat ik wil... wat FreuD zegt dus en dan hele rijtjequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BofkontNet een week vrij geweest en nu weer vrij
Schrijft op....slaat doorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]die fucking dingen hebben nog slecht geconfigureerd ook... Waterkoeling is zo gaar als wat in die dingen. Ze hebben het Peltier-element er op de kop in geplaatst. Komt gewoon kokend heet water uit
![]()
OMFGik sla door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |