Niet hierquote:
Maestro, hoe liep het gister?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Mauro het volgende:
Hier is wel![]()
Heb denk ik al 5 bakken op sinds half 7 toen ik moest beginnen in Delfzijl.
Jee, wat heb ik een opstartproblemen vanochtend.
ging wel oké denk ik.quote:
We duimen gewoon massaal weer voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
ging wel oké denk ik.
is altijd moeilijk in te schatten altijd.
maar ik heb er wel een goed gevoel bij. halverwege volgende week zal ik meer horen hebben ze beloofd.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:31 schreef freud het volgende:
[..]
We duimen gewoon massaal weer voor je.
Succes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
ging wel oké denk ik.
is altijd moeilijk in te schatten altijd.
maar ik heb er wel een goed gevoel bij. halverwege volgende week zal ik meer horen hebben ze beloofd.
Welkom bij de wereld van DELL-supportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:04 schreef Yoni het volgende:
Ik word ondertussen zooooo moe van onze accountmanager bij Dell. Zucht. Ik stel een vraag over een videokaart en krijg echt een totáál nonsens antwoord terug
1: Ik heb echt nooit problemen met Dell Supportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van DELL-supportU hebt nu geen wil meer en wij van Support behandelen alle gebruikers als n00bs
Go To HELL with DELL![]()
Het blijkt dat ze toch aanstaanquote:
Dat is wel een stukje uit de buurt voor je of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Mauro het volgende:
Ghehehe...
Tweede sollicitatiegesprek geregeld daarstraks
30 maart 14.00 uur in Eindhoven
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Mauro het volgende:
Ghehehe...
Tweede sollicitatiegesprek geregeld daarstraks
30 maart 14.00 uur in Eindhoven
En F5'en in je inbox werkt ook niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
MSN is zo gaar als wat..
Er handig als j email verwacht met informatie over een shoot..
F5 knop vast gezet op een andere pcquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En F5'en in je inbox werkt ook niet?
verrektwerkwaarrempelooknogeenbeetjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Dutch50 het volgende:
Joepie, eindelijk heb ik een full version van CS2 te pakken en aan de praat
![]()
deed tot nogtoe alles met elements 2.0
![]()
en Photomatix met dank aan Pea![]()
........snap het niet MSN Hotmail werkt prima![]()
Als geduld een schone zaak is.....Moet ik me daarom de hele dag wassen???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Dutch50 het volgende:
zie je wel .... geduld is een skooooone zaak
![]()
Hier werkt het nu ook weer eindelijkquote:
iets met een sociaal leven of zo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef umberrella het volgende:
waar zou de wereld zijn zonder msn :p
Msn-en is sociaalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
iets met een sociaal leven of zo...![]()
Ze zeggen dat daarbuiten mensen zijnWat dat ook ogen zijn
![]()
Vrouwen bestaan toch alleen maar uit pixels?![]()
Ja dat is wel sociaal genoeg... Maar ik bedoel dat enge gebeuren verder dan 3 meter van de PC vandaanquote:
3 meter is wel heel ver he !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat is wel sociaal genoeg... Maar ik bedoel dat enge gebeuren verder dan 3 meter van de PC vandaan![]()
Brrrrr eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |